Brasserie Evertsen

Meer informatie over restaurant Brasserie Evertsen

Voordelig
Jschenk .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Men heeft gevarieerde kaart met diverse mogelijkheden voor vlees of vis en een iedere week wisselend 3-gangen menu voor net geen 20 euro. Verschillende soorten rode en witte wijn en een aardig assortiment bieren.
De bediening is erg vriendelijk en gelukkig niet te formeel stijf maar wel beleefd.
Prachtig uitzicht over de loodsboten die de haven binnen en buiten varen.
Honden zijn alleen op het terras toegestaan.
Harryservet .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening was ongeintersseerd, langzaam bijv. vuile borden laten staan terwijl drankjes werden gebracht. Het eten was vlak met weinig smaak. En Het duurde en duurde.
Aan Herman Koch de schrijver moest ik aan denken, zoals hij nl restaurants beschrijft.
Al met al een teleurstelling.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
TIjdens een bezoek aan Vlissingen bij Brasserie Evertsen neergestreken voor een lunch. We zaten heerlijk op het terras en hadden mooi uitzicht op de haven en alles daar omheen.
Ik bestelde de sandwich kipfilet, avocado en spek en mijn partner het twaalf uurtje. Beiden waren we zeer content met onze keuzes, het smaakte heerlijk.
De meiden die in de bediening liepen, waren vlot en goed aanspreekbaar, dit was zeer prettig.
Prima geluncht bij Brasserie Evertsen voor een prima prijs, hier kom ik graag nog eens weer.
Bourguignons .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hele leuke stek met fenomenaal uitzicht over westerschelde en jachthaven. Leuke keuken met wisslende weekmenu's voor een goede prijs. Aardige meiden in bediening.
Adried .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Prima locatie waar we alle vele jaren komen eten. Goede en zeer vriendelijke bediening, gevarieerde menukaart met aandacht voor de presentatie. Qua ligging ook een toplocatie. Een echte aanrader!!! Woukje en Adrie
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
eten slecht bediening slecht onpersoonlijk en slechte mosselen terwijl overal de mosselen die je besteld groot en gevuld zijn krijg je hier een klein 3/4 gevuld pannetje met mosselen van 1 1/2 cm die nog te lang hebben gekookt ook.
Als je hier iets van zegt word de bediening acuut een stuk onvriendelijker en na 70 euro te hebben afgetikt voor 3 x mosselen en 3 drankjes een ervaring rijken en komen wij hier nooit meer wat een ballentent.
Ghost1966 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Na een wandeling vanaf het station naar het centrum van Vlissingen door de storm, was het tijd voor een versnapering. Mijn tantezeggertjes wilden een Brusselse wafel, ikzelf koos de tomatensoep. Omdat het erg druk was, duurde het eventjes voor de gerechten op tafel stonden. Maar het smaakte heerlijk. De soep was lekker gegarneerd met lenteui en hamreepjes. De wafels waren lekker warm en knapperig. Koffie en cola erbij en het prachtige uitzicht: een leuke stop!
P K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Wat een uitzicht. Aan de ene kant de jachthaven, aan de andere kant de Schelde. Lunch, 'rijk gevulde' vissoep en uiensoep. Laat dat 'rijk gevulde' nou achterwegen als je drie stukjes vis en een garnaal in de basis gooit. De bediening was aardig maar niet professioneel. Er werd relativerend gedaan over een vuile soepkom en ons beider bestek was aangekoekt. Als dan het keukenpersoneel rond de bar hangt, denk je als klant; 'besteedt die tijd om het gerei uit de vaatwasser te checken voordat je het op tafel zet'.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Als wij in Vlissingen zijn komen wij altijd hier terecht.Mooi terras,leuk uitzicht,gezellig en goed personeel.Kwamen gisteren in gesprek met nog een stel en hebben met zijn vieren hier gezellig gegeten.De mannen hadden gebakken visfilet wat in mijn ogen iets knapperiger gebakken had moeten worden.De buurvrouw had gebakken tong die er erg goed uit zag.Ik zelf had gekookte mosselen.lekker van smaak maar erg klein.Lekkere frietjes en sla.Gewoon een goed adres om te eten.
Testkok .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Gelunched op het terras. Leuke ligging, mooi uitzicht. Leuk terras, prima stoelen. Bediening vlot en vriendelijk. Bestelling werd snel gebracht. Garnalenkroketten met toast waren wat lauw maar wel lekker. Sla op het bord was verlept. Clubsandwich met gerookte kipfilet was lekker en ruim belegd. Jammer dat spek niet uitgebakken was.
Thee werd in leuke potjes geserveerd, maar kopjes onsmakelijk door veel thee aanslag.
Jevp .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Er valt eigenlijk niets veel toe te voegen aan mijn vorige recensie, al kreeg ik de indruk dat het allemaal toch nog net iets beter was.
Het weekmenu waar onze keuze op was gevallen= goedkoop, smakelijk, vers, en een lust voor het oog en de porties voldoende. Ook de bediening was helemaal top. Graag tot een volgende keer.
Jevp .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Gelegen op een prachtige plek aan het eind van de boulevard. Met uitzicht op de aan en af varende loodsboten is er altijd wat te zien.
De ontvangst was matig. Maar de bediening liet verder een positieve indruk achter. De sfeer, warm en gezellig. Het eten vers, smakelijk en voldoende grote porties. Opmaak van de borden, zeer verzorgd. De weekmenu prijs valt zelfs laag te noemen, waar heb je nog een prima 3-gangen diner voor € 17,50. Ook hier komen we graag nog eens terug.
Mkakelse .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Om in Vlissingen van het mooie uitzicht op zee te genieten zit je hier echt top. Erg leuk om de loodsboten en de zeilboten de haven in te zien varen. Het eten was ook erg goed, de prijs/kwaliteitverhouding klopte. Wij hadden gekozen voor de biefstuk, deze was erg mals. De bediening was erg vriendelijk, dus we hebben er erg van genoten.
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Wij waren hier al in2009.Het was nog de zelfde gezellige Brasserie.We hadden 2x uiensoep,lekker met extra schaaltje brood.Als hoofdgerecht stond er Tong op de menukaart,we kregen 2 sliptongen,wel lekker maar toch iets te lang gebakken daardoor een beetje droog.Het personeel is erg aardig en attent.De kan water was gratis.Wij dronken hierbij 4 glazen
huiswijn,van goede kwaliteit.Daarna nog koffie.Totaal moesten €65,70 afrekenen.Dus dat viel mee.