Brasserie Eten en Drinken bij Roos

Meer informatie over restaurant Brasserie Eten en Drinken bij Roos

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
De laatste tijd gaan we wat meer buiten de deur lunchen en deze keer meer een gegaan naar winkelcentrum Rosada waar dit restaurant ligt.

De zaak bestaat eigenlijk een een grote 'doos' met een hoog plafond. Het geheel kwam op mij niet uitnodigend en sfeervol over. Daar komt nog bij dat wanneer het wat drukker is het flink lawaaierig worden.

Een relatief uitgebreide menukaart, met soepen, boterhammen en diverse kleine gerechten. Die kaart voelde vettig aan, dan komt natuurlijk niet goed over.

Hoewel bij aankomst de zaak voor meer dan de helft leeg was eigenlijk geen een tafel geschikt om aan te gaan zitten want er was er nog niet een afgeruimd. Een dame in de bediening die haar best deed, maar de twee andere mannelijke bediening/exploitant hadden het op dit moment drukker met luidruchtig achter de bar een goed te volgen totaal onzinnig gesprek te voeren dan hun zaak toonbaar te maken voor gasten.

Goed soepje en een redelijke belegde boterham, jammer genoeg camoufleert men ook hier weer het gebrek een smaak met een veel te dikke homp brood.

Niet echt aanbevolen dus.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Omdat onze zoon zijn 'P' (propedeuse) had behaald voor zijn HBO studie hadden we besloten richting Bergen op Zoom te rijden en daar een boswandeling te maken en tevens in de buurt te lunchen. Het bos ligt gesitueerd aan de Boslustweg en jaren geleden is hij daar met groep 8 van de basis school op drie daagse schoolreis geweest. Leuk dus om wat oudere herinneringen op te halen. Onderweg naar Bergen op Zoom reden we langs Roosendaal en zagen dat er een outlet was Rosada geheten. Tijdens het wandelen keken we op internet op het open was. Ja dus. En dus besloten we daar te gaan genieten van de lunch.
Brasserie Eten en Drinken bij Roos was snel gevonden en we schoven aan tafel. Vrijwel direct werden we bediend en werd gevraagd of we alvast iets wilde drinken. We bestelden alle drie jus d'orange en bestudeerde de menukaart. Binnen ziet het er gezellig uit. Zelf vind ik alleen de tafel iets te hoog ten opzichte van de bank en stoelen. Andersom zou ook kunnen natuurlijk. De keuze van de lunch was snel gedaan en we bestelden de Traditionele clubsandwich van vikingbrood met gerookte kip & spek. We hoefden niet lang te wachten voordat onze bestelling geserveerd werd. Het zag er prima uit geserveerd op een spies. De tortillachips die er bij lagen ontgingen ons een beetje. Wat doen chips bij een lunch ? Overigens smaakte de clubsandwich van vikingbrood met gerookte kip & spek ons voortreffelijk en voor een lunch was het ruim voldoende. De jus D'orange was vers geperst en al met al een prima maaltijd. De prijs die ik moest afrekenen was net onder de achtendertig euro wat ik zelf een redelijk prijs vond. Daarna nog gezellig gewinkeld in de outlet stores. Ondanks dat de dag begon met miezer werd het mede doordat het zonnetje doorbrak een leuke dag . Voldaan reden we terug naar Rotterdam.
Lizmfht .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Tussen het winkelen door bij Roos gegeten, gewoon eenvoudig: kroketten met brood, maar het smaakte goed, het personeel was wel vriendelijk, maar witte schorten ziet er niet zo hygiënisch uit, maarja de zaak vanbinnen is best donker, daardoor vond ik het sfeervol