Brasserie Ese

Rijksweg 87 6581 EG Malden Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Ese

Eigentijds ontspannen in Malden

Brasserie Ese is een eigentijdse brasserie waar je lekker kunt eten en heerlijk ontspannen. Ese is trendy, gezellig en de bediening straalt warmte uit. Ze werken hier uitsluitend met dagverse producten en dat proef je terug in de verrukkelijke gerechten. Ze bereiden er klassieke gerechten van over de hele wereld mee, dikwijls met een moderne twist. Vergeet vooral de vriendelijke bediening niet te vragen welke wijnen jouw gerecht tot een culinair hoogtepunt maken!

Meer informatie over restaurant Brasserie Ese

Dorra C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was verzorgd, smaakvol en goed geserveerd. De service was goed. Het geluidsniveau is niet ideaal, je zit tamelijk dicht op elkaar, waardoor gesprekken aan omringende tafels voortdurend en onvermijdelijk binnenkomen.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Karianne P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super lekker en gezellig gegeten! We konden kiezen uit een dagmenu en voor ieder was er keuze genoeg! Vriendelijke bediening en een mooie zaak! Een aanrader!
Elsemiekie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als hoofdgerecht heerlijke struijsvogelbiefstuk! Vlotte en nette bediening. Wij hebben genoten. Ook het toetje was lekker
H.T.H.M. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ik ben met een kennis bij brasserie Ese gaan eten in het kader van de AH-restaurantactie. We waren er allebei nog nooit geweest. De kennismaking is ons prima bevallen. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer correct. Attent en niet opdringerig. Het menu was prima samengesteld. Niet alledaags maar ook niet te buitenissig. Een aanrader!
E R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten met zeer vriendelijke bediening.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Brasserie Ese is een gezellig restaurant en we werden hartelijk ontvangen voor het diner. Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk, alleen het nagerecht viel tegen. Het leek erop dat er meer reserveringen voor een tafel op een avond waren. De gerechten werden daarom kort na elkaar geserveerd. Wij vinden het fijner als we rustig kunnen tafelen.
Josenans .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was weer een weerzien voor ons met Ese en net zoals vorig jaar is het weer prima bevallen. De gerechten waren smaakvol, de sfeer was gezellig, het personeel vriendelijk en correct, kortom dit was voor ons niet de laatste keer.
Dominique.vd.vorst .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met ons achten. Onze zoon lust niet alles, maar ze waren erg bereid om het menu aan te passen zodat ook hij zonder gedoe heeft kunnen eten. Fijn!
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
goede , smakelijke gerechten, uiterst vriendelijke bediening. prijs - kwaliteitsverhouding - redelijk .inrichting - modern,
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant. Alle gerechten waren erg lekker en de bediening was prima! Niet de goedkoopste wat drankjes betreft maar dat kun je zelf in de hand houden. Ga zo door.
Willemenpaul .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De inrichting is zakelijk maar een beetje te. Gordijnstroken en planten zouden het een stuk sfeervoller maken.
De bediening was erg attent en er was voldoende aandacht. De gerechten echter niet erg bijzonder en dan is € 35 voor een driegangenmenu (erg simpel toetjes!) aan de dure kant.
Wsitskoorn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellige brasserie met vriendelijk en bekwaam personeel. Het was druk, maar door de goede akoestiek hadden we geen moeite om elkaar te verstaan. Een verademing!
Wij hadden een drie-gangenmenu met vooraf een salade met gemarineerde tonijn en rivierkreeftjes.
Een zeer royale salade en verrassend van smaak. Het hoofdgerecht was een entrecôte en kabeljauwfilet met diverse groentes. Beiden erg lekker. We eindigden met kaas.
Bij de koffie werden we verwend met allerlei lekkers. We voelden ons erg verwend bij Ese.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
mooi dagmenu van goede kwaliteit en een mooie balans tussen de gerechten. het voorgerecht de tonijn carpacio was van bijzondere klasse. bij het hoofdgerecht zou ik adviseren wat bijlagen erbij te serveren. het vlees lag op een mooi bedje van groente en wat aardappeltjes dat wel, echter bij een menuprijs van € 35,- mag dat iets meer aangekleed worden.
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het was erg druk, maar alle tafeltjes werden goed in de gaten gehouden. Bij de 3e gang (ons toetje) werd zelfs gevraagd of we dit meteen wilden of wat later, keurig. Zo konden we nog extra genieten.
Dhr.B.P.J. E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aan te bevelen voor vrienden , familie etc. Gezellige ambiance ga zeker nog meerdere malen eten.
Is ook een geschikt restaurant voor bijvoorbeeld een receptie of party te houden.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Als je met een AH-spaarkaart aan komt, zoals wij, weet je dat een ondernemer er ook nog wat op moet verdienen. Dus via een zijweg komt er nog van alles bij. Een kop koffie voor 3.20 en dat soort zaken moet je dan niet van staan te kijken. Wees alert. Maar verder prima gegeten. En goede bediening.