Brasserie Ese

Rijksweg 87 6581 EG Malden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Ese

Eigentijds ontspannen in Malden

Brasserie Ese is een eigentijdse brasserie waar je lekker kunt eten en heerlijk ontspannen. Ese is trendy, gezellig en de bediening straalt warmte uit. Ze werken hier uitsluitend met dagverse producten en dat proef je terug in de verrukkelijke gerechten. Ze bereiden er klassieke gerechten van over de hele wereld mee, dikwijls met een moderne twist. Vergeet vooral de vriendelijke bediening niet te vragen welke wijnen jouw gerecht tot een culinair hoogtepunt maken!

Meer informatie over restaurant Brasserie Ese

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
bok123 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk avondje genieten in ongedwongen sfeer. Prima kwaliteit eten en drinken! Er werd goed rekening gehouden met allergieën. Goede stoelen.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed en gezellig gegeten, voldoende keuze met de AH-bonnen. (We waren met 11 personen, mochten max. 4 bonen verzilveren.)
Kwantiteit zou kwart minder mogen, kan de overigens ruim voldoende kwaliteit iets omhoog.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ik was afgegaan op de goede recensies hier op Iens. Maar helaas die zijn niet bevestigd. Over het geheel genomen matig. Bij binnenkomst duurde het te lang voordat er personeel op je af komt, daardoor sta je heel ongemakkelijk met je jas aan tussen de etende mensen. Ik heb geen kaart gezien dus ik kan niks zeggen over jet normale aanbod maar het aanbod voor de Ah actie beperkte zich tot keuze vlees of vis en kaasplankje of zoet dessert voorgerecht geen keuze. Voorgerecht met zalm was prima, de saus bij het hoofdgerecht was voor het vlees en vis hetzelfde dat is naar mijn idee en smaak echt vreemd. Dessert was erg lekker. De tijd tussen de gangen duurde te lang. En de tafeltjes staan te dicht op elkaar. Je kunt meerdere gesprekken volgen. Al met al voor mij niet voor herhaling.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met 3 personen met ah bon gegeten. 1 persoon daarom maar a la carte gekozen. We zijn er al meerdere keren geweest en toen was er steeds meer keuze bij het menu. Nu maar 2 voorgerechten, na doorvragen toch wel 2 soorten vlees en 1 zoet dessert. Voorgerechten smaakten prima, de kemperhoen van het menu ook. De entrecote a la carte was erg goed . Spiesje van het menu te zout. Dessert heerlijk. Jammer alleen dat er zo weinig bijgerechten bij zijn. We moesten vragen om frites. Al met al lekker eten maar veel te duur.
zeeuwgerritsen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
we hebben heerlijk gegeten een zeer smakelijke vis salade vooraf een zeer malse hertenbiefstuk als hoofdgerecht en een overheerlijk dessert van ijs met een warm chocolade taartje. dit alles in een gezellige sfeer.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst door de medewerksters is goed, bediening is vriendelijk en attent. Voorgerechten zijn mooi opgemaakt en smaken heerlijk, hetzelfde geldt voor de hoofd- en nagerechten. Leuk idee dat de eigenaar de voorgerechten komt serveren. Prima restaurant, zeker een aanrader!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Onaantrekkelijke naam (ESE) voor restaurant; stoot mensen bij voorbaat af. Voorgerecht en hoofdgerecht lekker, nagerecht niet. Dranken erg duur. Een gelegenheid tussen servet en tafellaken.
Meity/Richard H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
T had alles heel goed gesmaakt,alleen dat de samenstelling door t restaurant werdt vast gesteld,maar later kunt je toch iets veranderen ,vanwege je iets niet luste.
RoelMan .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met de AH actie gegeten bij Ese. Hoewel het personeel erg zijn best deed, waren ze met te weinig om de juiste service te bieden. Het duurde (ondanks reservering) lang voor er een tafel beschikbaar was en ook de tijd tussen de gerechten was lang. De gerechten zelf waren redelijk van kwaliteit, maar zeker niet bijzonder. Gezien de gevraagde prijs van €35 voor een menu, was het dit zeker niet waard.
L. H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het AH 3-gangen menu was van zeer goede kwaliteit. Je kon kiezen uit 3 voorgerechten, 2 hoofd- en 2 nagerechten. Alles super lekker en zeer goed bereidt. Met dieetwensen werd goed rekening gehouden. Alle 6 personen komen hier graag nog een keer terug.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fijne ambiance. Vriendelijk personeel en een goede keuken, wat wil je nog meer...
Bovendien voldoende parkeergele!genheid, Zeker niet onbelangrijk
Dorra C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar! Erg goed gegeten en hele vriendelijke bediening! wat ons betreft mag r iets minder eten op bord..het zijn grote porties..
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was verzorgd, smaakvol en goed geserveerd. De service was goed. Het geluidsniveau is niet ideaal, je zit tamelijk dicht op elkaar, waardoor gesprekken aan omringende tafels voortdurend en onvermijdelijk binnenkomen.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gerechten waren goed, alleen veel te duur.
Het gaat allemaal erg gehaast je hebt je jas nog niet uit of ze vragen al wat je wilt drinken.
Eerst rustig zitten ,en dan een drankje zo hoort het.
De tijd tussen voorgerecht, en hoofdgerecht gaat veel te snel.
Inrichting niet echt sfeervol.
Personeel wel aardig.
Kom hier niet snel terug, veel te duur.
Karianne P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super lekker en gezellig gegeten! We konden kiezen uit een dagmenu en voor ieder was er keuze genoeg! Vriendelijke bediening en een mooie zaak! Een aanrader!
elsemiekie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als hoofdgerecht heerlijke struijsvogelbiefstuk! Vlotte en nette bediening. Wij hebben genoten. Ook het toetje was lekker
H.T.H.M. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ik ben met een kennis bij brasserie Ese gaan eten in het kader van de AH-restaurantactie. We waren er allebei nog nooit geweest. De kennismaking is ons prima bevallen. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer correct. Attent en niet opdringerig. Het menu was prima samengesteld. Niet alledaags maar ook niet te buitenissig. Een aanrader!
E R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voortreffelijk gegeten met zeer vriendelijke bediening.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Brasserie Ese is een gezellig restaurant en we werden hartelijk ontvangen voor het diner. Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk, alleen het nagerecht viel tegen. Het leek erop dat er meer reserveringen voor een tafel op een avond waren. De gerechten werden daarom kort na elkaar geserveerd. Wij vinden het fijner als we rustig kunnen tafelen.
josenans .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was weer een weerzien voor ons met Ese en net zoals vorig jaar is het weer prima bevallen. De gerechten waren smaakvol, de sfeer was gezellig, het personeel vriendelijk en correct, kortom dit was voor ons niet de laatste keer.