Brasserie Entree Roermond

Markt 20 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Entree Roermond

Cor V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Lekker geluncht, vriendelijke en snelle bediening en een gezellige atmosfeer. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Best wel een ruime keuze aan lunchgerechten. Kom er zeker nog eens terug.
Teub O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Op maandagmorgen geluncht bij deze gelegenheid en alleen een omelet Entree genomen. Deze was geweldig lekker met veel verse champignons en bruinbrood. Bediening was vriendelijk en correct. Sfeer is er prettig dus beslist een aanrader om terug te komen.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Deze tent heeft een mooie ligging aan de markt in Roermond.
De bediening is supersnel en zeer vriendelijk. Ik had de schnitzel entree met uitjes champignons en spekjes. De broccoli en bloemkool zijn wel wat overdaad bij dit gerecht.
Ik zou 1 van de twee bijvoegen en zeker niet beide. Het vlees was van goede kwaliteit en perfect gebakken.
Genoeg friet erbij wel jammer dat gekozen is voor standaard diepvriesfriet, de friet mag best van iets betere kwaliteit zijn ook als het portie daardoor kleiner wordt.
De salade die je erbij krijgt is goed op smaak zelfs met een meloen.
Zorg echter wel dat de meloen rijp is.Verder een goede tent die kan uitgroeien tot een topper
Talle .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie ligging aan de markt en op wandelroute outlet/ binnenstad. Lekkerste schnitzel van Roermond. Goed eten voor na het shoppen.