Brasserie Eigenwijs

Graag .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geersheuvels .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We heb en een heelijk 3 gangen menu gegeten. Met ruime keuze van de hoofdgerechten.
de prijs prestatie is zeer goed. Kompliment voor de kok. Het personeel was heel
vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Wurlitzer J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben met z´n tweeën geluncht bij Eigenwijs. We hebben heerlijk gegeten, "mini" broodjes met kroketburger en makreelkroketjes, en ook de geitenkaassalade war heerlijk! Het was onze eerste keer in Sittard maar als we weer in de buurt zijn, komen we hier zéker terug!
Marlienplantenga .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuk dat er allerlei kleine gerechtjes mogelijk waren. Bij ons tafeltje lagen wel allerlei etensresten, zag er minder fris uit. Aardige bediening.
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben hier een lunch gehad. de kaart was heel erg uitgebreid. voor elk wat wils. de bediening was vlot en vriendelijk en het eten (en vooral de speciale koffies) was geweldig. gezellige sfeer en geweldige stoelen.
Andre-christa .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
wederom heerlijk gelunched,het concept met de kleine broodjes is hartstikke lekker om verschillende smaken uit te proberen.het was erg druk en rumoerig maar de bediening was uitermate vriendelijk .Wederom een aanrader!
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik heb samen met een vriendin lekker geluncht. Genoeg keus waar we uit mochten kiezen van lunch&bites. Verder kun je er gezellig zitten, was nog genoeg plek om lekker buiten te zitten. Ik heb ook aleens de high tea met vriendinnen genuttigd. Was ook erg lekker en je krijgt genoeg. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Habetssaskia .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk , alleen jammer dat het vanille ijs op was waardoor we alleen de crème brulee konden nemen . De bediening was prima .
Sandymeulenberg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was lekker. Er werd niet goed duidelijk gemaakt waaruit we konden kiezen ivm. de actie. Ook hebben we na het hoofdgerecht zelf moeten roepen om ons toetje door te geven. Nadat ze de tafel hadden afgeruimd na het hoofdgerecht, kwamen ze dit niet uit zichzelf vragen. Wij hadden bij de reservering vermeld dat wij met onze kinderen zouden komen en dat zij vanaf de kaart zouden bestellen, dit was niet bekend bij het personeel...
Verder was het personeel veel met elkaar aan het praten over de tijd en dat het al half negen was... Wij voelde ons hierdoor niet erg welkom en wat gehaast.
Astriid .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Afgelopen donderdag 25 augustus hier met mijn ouders en broer gegeten. We hadden meer keuze dan bij de Albert Heijn restaurant actie op de site staat, dat was wel fijn. Het eten smaakte goed, als voorgerecht hadden 3 van de 4 personen tomatensoep. Dit was crème-tomatensoep. De laatste persoon had een goed gevulde (volgens haar heerlijke) uiensoep. In vergelijking met de uiensoep vond ik de tomatensoep 'minder gevuld' uit zien, maar hij smaakte wel heerlijk.
Als hoofdgerecht hadden wij biefstuk, kabeljauwfilet, friet met zuurvlees en een schnitzel.
De biefstuk smaakte heerlijk, er zat salade bij en een bakje/schoteltje met frieten. Niet heel veel, maar wel genoeg. Dit ook overigens voor de kabeljauwfilet en de schnitzel.
Als nagerecht hadden twee personen een kop koffie en een had een dame blanche. Deze zag er heerlijk uit. Ik zelf lust geen koffie en een toetje kreeg ik niet meer op. Nadat ik vroeg of ik iets anders mocht drinken was dit prima. :)
Kort om, €19,95 per tweede 3 gangen diner was een prima prijs voor wat er geboden wordt. We hebben heerlijk gegeten en de lampen met de bordjes eraan zagen er leuk en origineel uit.
Svwijlick .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
voorgerecht carpaccio was prima.
kabeljauw wat zeer matig, groente melange had weinig smaak.
nagerecht creme brulee redelijk.
inrichting weinig sfeer, rumoerig.
XSannex88 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij brasserie Eigenwijs. Het eten dat bij de Albert Heijn actie hoorde was iets anders dan op internet omschreven stond maar zeker niet minder. Veel keus uit lekkere gerechten! De bediening liet af en toe wat op zich wachten maar vriendelijk personeel en gezellig sfeertje. Gezellige avond gehad!
Miriamdewit .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eten smaakte goed. Varkenshaasje was wel wat veel vlees. Zeker met 3 gangenmenu. Voorgerecht zowel soep als carpaccio was heerlijk. Vriendelijk personeel. Echte aanrader.
Maas.ad .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ik begon met een carpaccio die er lekker uitzag en ook zo smaakte. Mijn tafelgenoot koos voor de soep. Die werd geserveerd met brood en kruidenboter. En was ook lekker. Daarna de kabeljouwfile met tomaat paprikasaus. Met een frisse salade en frites. Een mooi bordje dat goed smaakte. Mijn tafelgenoot had de zalmfile en ook hij kreeg een mooi bord met dezelfde bijlages. Ook hem smaakte het prima. Een dessert kregen we echt niet meer op. We hadden lekker en goed gegeten. Dus we kozen voor koffie. Ik kreeg een koffie eigenwijs met een likeurtje. Mijn tafelgenoot hield het bij cappuccino. De sfeer bij Eigenwijs vond ik ongedwongen en relax. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ga hier zeker nog eens eten.
Huki .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Tegenvallende lunch gehad . Bij binnenkomst veel van de tafels niet afgeruimd en andere niet goed schoon. Genoemd aan personeel. Zij vertelde dat het druk was geweest, wat volgens ons geen rede is om vuile tafels te hebben in zo'n grote hoeveelheid. Voor ons was echter een tafel gereserveerd en deze was wel schoon. De bestelde warme lunch was een tegenvaller. De kibbeling droop van het vet. Er werd nieuwe gebracht , maar deze was echt niet lekker. Ook de andere gerechten vielen tegen. Brasserie was "vroeger" echt veel beter.
Oshawa .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Wij hadden een dagje Sittard op mijn verjaardag 30 sept. jl. Daar ik darmpatient ben is het altijd even uitzoeken welke eetgelegenheid voor mij geschikt is. Toevallig en zeer blij achteraf kwamen wij terecht bij Brasserie Eigenwijs.
Ik voelde me echt jarig : leuke gezellige inrichting, vriendelijk en hulpvaardig personeel en de lunch werd aangepast aan mijn wensen.
Team Eigenwijs hartelijk dank en we zeggen het voort. Groetjes Leo en Henny
D-usty .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Wij hebben gebruik gemaakt van het nieuwe concept van Eigenwijs. Een lunchkaart met kleine lunchgerechten. Wij hebben plaatsgenomen op het terras en de serveerster legde ons het concept uit; je vinkt per persoon 3 tot 5 gerechten aan op het kaartje. Wij hadden samen 9 gerechten besteld. Deze werden vrij vlot geserveerd op een hele leuke plank. De kleine broodjes zagen er ontzettend leuk uit. De salade met scampi's smaakte ontzettend goed! 9 gerechten waren meer dan voldoende voor twee personen.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Hier met social deal terecht gekomen voor een lunch. Soepje en een broodje, vrij te kiezen van de kaart. Genoeg keus en zowel soep als broodje waren zeer smaakvol.
Qua inrichting staan de tafeltjes kort op elkaar, wel leuk dat het personeel gekleed was in Duitse stijl vanwege het Oktoberfest in Sittard.
Katinka70 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Een tegenvaller. Wij zijn geen moeilijke eters of erg kritisch, maar hier zullen we niet nog eens heen gaan. Bijzonder vriendelijk personeel, goede service, maar het eten was zeer matig. Rundercarpaccio op een bedje van ijsbergsla?? (en dan ook nog eens de harde binnenste stukken van de krop) scampie-spies was niet lekker, scampies waren slap en wit, leken wel gekookt ipv gebakken. Groenten waren slap en het was niet lekker gekruid. Op onze vraag wat het dessert eigenwijs was zei de serveerster dat ze even ging kijken wat ze nog in de vriezer had liggen!!?? Uiteindelijk maar een dame blanche besteld, daar zou vanilleroomijs geserveerd worden, maar dat werd mokka-ijs. Los hiervan was de hele entourage nogal een domper. De ramen waren van binnen en van buiten echt smerig. Er hing niks aan de muren, behalve de spijkers!! Erg fel licht, niet echt gezellig. Erg jammer, ze zouden er meer van kunnen maken.
Bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Via een Social Deal gaan eten.We hadden een voorgerechtje van clamaris op een slabedje,een mixed grill van drie porties vlees met een lekkere saus naar keuze en een tiramisu gebakje als dessert.Het menu was heel lekker en goed wat betreft porties.Bediening vlot,vriendelijk en attent.Eten was goed verzorgd,leuk opgediend en gewoon lekker.Dus helemaal goed en hier komen we zeker nog een keer terug.