Brasserie Eigenwijs

Meer informatie over restaurant Brasserie Eigenwijs

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Eigenwijs

Frank K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Karig en geen verse ingredienten
De bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken, echter heel vaak is deze rommelig. De High-Tea kan je links laten liggen, zeer, zeer weinig en niet vers. Lang moeten wachten totdat de lunch gerechten kwamen, smaak teleurstellend tot redelijk.
Elco V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Tijdens een weekendje Sittard zijn we hier twee keer geweest. Eerst voor een lunch, waarbij we een verschillende minibroodjes kozen met een soepje. Het smaakte allemaal erg lekker! Omdat ik een paar warme broodjes had besteld plus het soepje, voelde ik me wat gejaagd om het niet koud te laten worden. Eerst het soepje opdienen en daarna de warme broodjes zou nog net wat meer rust geven om ervan te genieten. De tweede keer dat we er waren, namen we het ontbijt. Wat een goede keuze! Prachtig ontbijt met lekkere broodjes en beleg, vruchtenyoghurt en prosecco! Het was een feest, goede keuze om hier te ontbijten en niet in het hotel. Prijs van het ontbijt was top! Vriendelijke bediening. Kortom: aanrader!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met z'n vieren vandaag een vaderdagsontbijt gehad. Een heel gezellige sfeer, leuke bediening. Goed ontbijt. Niks te klagen gehad.
geersheuvels .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben een lekker 3 gangen menu gegeten. Vriendelijk personeel. Compliment voor
de kok. We gaan zeker terug met familie.
Pascalle M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De kaart is veelzijdig en alles is lekker. De sfeer was goed en gezellig. De bediening super. Aardig en vriendelijk personeel. Ik kom hier graag en zal in de toekomst blijven komen.
Carinda .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel lekker gegeten. We hebben de keuze gekregen uit een 3-gangen lunch of van de kaart iets kiezen en daar 50% korting op krijgen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het van de kaart kiezen. Ze hebben daar een heel leuk concept, een soort tapas idee. Je kan op een blaadje aangeven hoeveel kleine broodjes je wilt hebben met verschillend beleg. Je hebt de keuze uit koude broodjes, warme broodjes, soep, bijgerechten zoals friet, calamaris, enz. en je kan ook nagerechten bestellen. Dit vonden wij zo'n leuk idee dat we hiervoor gekozen hebben.

We hebben gekozen voor een broodje carpaccio, kip met kruidencrème, tonijnsalade en gezond. Daarnaast ook nog een uiensoepje. Deze kwam helaas pas na de tweede keer vragen, maar omdat we alle broodjes al ophadden was dit geen enkel probleem. Toen we 1 soep om wilden wisselen voor een appeltaart was dit ook geen probleem.

De bediening was heel vriendelijk. Het was heel druk toen wij er plaats namen, toch was de service redelijk snel. Op het eten hebben we wel een tijdje moeten wachten, maar dat was het waard. Het was erg lekker.

We komen zeker nog een keer terug!
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Alles was prima, heerlijk gegeten (super lekkere angusburger, was zeer goed klaargemaakt). Vriendelijke bediening, alles voldeed aan de verwachting.
graag .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg leuk concept met kleine lekkere lunchgerechten, vooral voor iemand die niet kan kiezen uit vele smaken. Sfeer erg gezellig en vriendelijke bediening.
Alleen een beetje krap tussen de tafels op sommige plekken. Wij hadden daar geen last van maar ik zag meerdere plekken waar mensen meerdere malen de stoel bij moesten verschuiven of in aanraking kwamen met mensen die achter hen langs wilde.
geersheuvels .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We heb en een heelijk 3 gangen menu gegeten. Met ruime keuze van de hoofdgerechten.
de prijs prestatie is zeer goed. Kompliment voor de kok. Het personeel was heel
vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Wurlitzer J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben met z´n tweeën geluncht bij Eigenwijs. We hebben heerlijk gegeten, "mini" broodjes met kroketburger en makreelkroketjes, en ook de geitenkaassalade war heerlijk! Het was onze eerste keer in Sittard maar als we weer in de buurt zijn, komen we hier zéker terug!
marlienplantenga .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuk dat er allerlei kleine gerechtjes mogelijk waren. Bij ons tafeltje lagen wel allerlei etensresten, zag er minder fris uit. Aardige bediening.
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben hier een lunch gehad. de kaart was heel erg uitgebreid. voor elk wat wils. de bediening was vlot en vriendelijk en het eten (en vooral de speciale koffies) was geweldig. gezellige sfeer en geweldige stoelen.
andre-christa .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
wederom heerlijk gelunched,het concept met de kleine broodjes is hartstikke lekker om verschillende smaken uit te proberen.het was erg druk en rumoerig maar de bediening was uitermate vriendelijk .Wederom een aanrader!
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik heb samen met een vriendin lekker geluncht. Genoeg keus waar we uit mochten kiezen van lunch&bites. Verder kun je er gezellig zitten, was nog genoeg plek om lekker buiten te zitten. Ik heb ook aleens de high tea met vriendinnen genuttigd. Was ook erg lekker en je krijgt genoeg. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
habetssaskia .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was heerlijk , alleen jammer dat het vanille ijs op was waardoor we alleen de crème brulee konden nemen . De bediening was prima .
sandymeulenberg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was lekker. Er werd niet goed duidelijk gemaakt waaruit we konden kiezen ivm. de actie. Ook hebben we na het hoofdgerecht zelf moeten roepen om ons toetje door te geven. Nadat ze de tafel hadden afgeruimd na het hoofdgerecht, kwamen ze dit niet uit zichzelf vragen. Wij hadden bij de reservering vermeld dat wij met onze kinderen zouden komen en dat zij vanaf de kaart zouden bestellen, dit was niet bekend bij het personeel...
Verder was het personeel veel met elkaar aan het praten over de tijd en dat het al half negen was... Wij voelde ons hierdoor niet erg welkom en wat gehaast.
Astriid .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Afgelopen donderdag 25 augustus hier met mijn ouders en broer gegeten. We hadden meer keuze dan bij de Albert Heijn restaurant actie op de site staat, dat was wel fijn. Het eten smaakte goed, als voorgerecht hadden 3 van de 4 personen tomatensoep. Dit was crème-tomatensoep. De laatste persoon had een goed gevulde (volgens haar heerlijke) uiensoep. In vergelijking met de uiensoep vond ik de tomatensoep 'minder gevuld' uit zien, maar hij smaakte wel heerlijk.
Als hoofdgerecht hadden wij biefstuk, kabeljauwfilet, friet met zuurvlees en een schnitzel.
De biefstuk smaakte heerlijk, er zat salade bij en een bakje/schoteltje met frieten. Niet heel veel, maar wel genoeg. Dit ook overigens voor de kabeljauwfilet en de schnitzel.
Als nagerecht hadden twee personen een kop koffie en een had een dame blanche. Deze zag er heerlijk uit. Ik zelf lust geen koffie en een toetje kreeg ik niet meer op. Nadat ik vroeg of ik iets anders mocht drinken was dit prima. :)
Kort om, €19,95 per tweede 3 gangen diner was een prima prijs voor wat er geboden wordt. We hebben heerlijk gegeten en de lampen met de bordjes eraan zagen er leuk en origineel uit.
svwijlick .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
voorgerecht carpaccio was prima.
kabeljauw wat zeer matig, groente melange had weinig smaak.
nagerecht creme brulee redelijk.
inrichting weinig sfeer, rumoerig.
xSannex88 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij brasserie Eigenwijs. Het eten dat bij de Albert Heijn actie hoorde was iets anders dan op internet omschreven stond maar zeker niet minder. Veel keus uit lekkere gerechten! De bediening liet af en toe wat op zich wachten maar vriendelijk personeel en gezellig sfeertje. Gezellige avond gehad!
miriamdewit .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eten smaakte goed. Varkenshaasje was wel wat veel vlees. Zeker met 3 gangenmenu. Voorgerecht zowel soep als carpaccio was heerlijk. Vriendelijk personeel. Echte aanrader.