Brasserie Effe

Meer informatie over restaurant Brasserie Effe

• Catering
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met de motor op pad en onderweg hier gestopt om een lunch te gebruiken. Buiten op het terras tegen de gevel van het pand. Lunch was prima, geen hoogstandje. Wij vonden het hier wel redelijk aan de prijs.
Ekenaj .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hebben te lang, 5 kwartier, moeten wachten op het hoofdgerecht. De reactie van het restaurant was, dat andere mensen dit soms juist wel fijn vinden. Het verbaasde me dat er geen verontschuldiging kwam. 5 kwartier met 3 kinderen aan tafel is echt te lang. Het eten en de bediening was prima.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Tijdens een korte vakantie in Merselo hebben we gegeten bij Brasserie Effe. We kenden dit adres van een eerder bezoek een jaar of 2 geleden. Net als toen waren we nu na het bezoek zeer tevreden. Zo zeer zelfs, dat we diezelfde week nog een keer terug gegaan zijn. Het is een bijzonder prettig adres. Bij binnenkomst wordt je jas aangenomen en opgehangen, de inrichting van de brasserie is modern maar zeker niet kil, de verlichting is sfeervol, op de menukaart staan leuke gerechten en die gerechten worden prima klaargemaakt. We hebben beide keren zeer smakelijk gegeten. Voeg daarbij de vriendelijke bediening en dan is de conclusie: Een adres om terug te komen. Dat zullen we zeker doen als we weer in de buurt van Overloon verblijven. Fam. Simons Zwijndrecht
Ralf J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Gisteren gegeten in deze brasserie. We zijn voor t driegangen verassingsmenu gegaan dat met streekproducten wordt gemaakt. Voorgerecht kabeljauw met wittewijnsaus. Erg goed bereid. Gegrild op de huid en niet te gaar zoals dat vaak gebeurt. Hoofdgerecht was waigo rund vlees op 2 verschillende manieren bereid met knolselderij puree en kummelsaus. Waanzinnig goed vlees. Minpuntje zijn de aardappelbolletjes in frietzak... past niet bij de kwaliteit van dit hoofdgerecht. In totaliteit iets minder zout zou beter zijn. Nagercht was witte choc mousse nougatine parfait vanille ijs met kletskop. Eigenlijk n kleine dessertproeverij maar daarvoor echt te groot. Kleinere porties zou veel beter zijn. Erg goed gegeten. Goede wijn en goede bediening. Moderne inrichting maar misschien wat meer detail op t licht zodat t wat gezelliger wordt.
Alicevanhest .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
alles is zwart: erg onaantrekkelijk. als je binnen zit kun je niet naar buiten kijken: is geblindeerd. eten niet in verhouding met de prijs. brood was afbakbrood maar niet afgebakken: klef en niet gaar. saus bij het vlees was veel te zout: 3 glazen water. nauwelijks groenten, bediening was oke. Het nodigt zeker niet uit voor herhaling
Rrrick .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Heerlijk geluncht zaterdag. De dagsoep was lekker heet en superlekker. De salades zijn niet kinderachtig voorzien van lekkers. Vlotte en vriendelijke bediening. Terras is helaas erg dicht bij de straat, maar je ziet veel. Binnen was het rustig, maar het was ook mooi weer.