Brasserie Effe

Raadhuisplein 4 5953 AL Reuver Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Effe

Knofjes .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Heerlijke gerechten met verse producten!!! Super. Wij komen zeker vaker hier eten. Vooral ee carpaccio is een aanrader.
Roosmarijnv .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een heel gezellig restaurant met lekker eten en een goede bediening. Ook voor een aangepast menu ivm allergieën kan makkelijk! Het eten overtrof onze verwachtingen!
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Hier kun je heerlijk eten. Vooral voor de carpaccio komt men van heinde en verre voor naar Effe. Fijne nette bediening. Houden rekening met je wensen.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Lekker in de zon op het terras gaan eten met twee vriendinnen. De lokatie is goed. Het drankje werd na de bestelling vlot geleverd maar het duurde lang voordat we brood met kruidenboter kregen terwijl ze in de tussentijd nog een keer kwamen vragen of we iets te drinken wilden.
Ik bestelde als hoofdgerecht vispalet. De borden waren lekker warm dus dat was veelbelovend. Het eten liet echter te wensen over: twee kleine stukjes zalm, rivierkreeftjes en twee kleine stukjes witvit, bedolven onder een enorme hoeveelheid saus waardoor de vis alleen nog maar smaakte naar de saus, die overigens smaakte naar een pakje vissaus. De rivierkreeftjes smaakten wat typisch. Niet bedorven maar niet lekker waardoor ik niet verder durfde te eten. Ik heb de andere vis ook maar laten staan want mijn trek was weg door de hoeveelheid saus. Vervolgens heb ik maar groenten met patat gegeten.
Als toetje nam ik de creme brulee met ijs en slagroom. De creme brulee was duidelijk niet vers maar stond volgens mij al meer dan een dag in de koelkast (structuur was niet romig maar stug).
Hoewel we slechts 35 euro per persoon kwijt waren inclusief 2 drankjes vond ik elke euro teveel betaald aan deze maaltijd. Geen aanrader!
Wursje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Wij hebben hier met 10 personen erg lekker a la carte gegeten.Royale portie`s en toch mooi opgemaakte borden. Vlotte bediening,gewoon goed in een gezellige omgeving. Zeker een aanrader en dat moeten beslist meer mensen weten.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Met een groep van 14 hier gegeten. Op enkel goed gerecht (carpacio) na viel het toch wel tegen. Trage bediening en het eten was soms anders dan op de kaart. Een stoofpotje met vlees dat niet gestoofd is maar meer op een roerbakschotel leek. Hierdoor kon mijn vadert die 85 is het niet eten. Een gevarieerd vismenu met taaie stukken vis. Niemand werd er echt blij van. Met deze kwaliteit is de prijs/kwaliteit verhouding zeker niet goed.