Brasserie Effe

Raadhuisplein 4 5953 AL Reuver Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Effe

Wij streven ernaar zowel jong als oud zich thuis te laten voelen. Op de plaats waar vroeger jarenlang een bakkerij was gevestigd, kunt u nu terecht voor meer dan alleen een broodje.

U kunt er nu terecht voor een kop koffie met een lekker gebakje of een vlotte lunch. Maar ook een diner, vergadering of catering kunnen wij voor u verzorgen. Zo ziet u wel dat er heel wat mogelijk is.

Wij hopen u regelmatig effe te zien!

Friso & Kim Pingen
Team Grand Café Effe

Meer informatie over restaurant Brasserie Effe

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Effe

Paul O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Op doorreis naar Kerkrade hier heerlijk gegeten. Mixed grill en schnitzel. Met super frites. We hadden een uurtje, dit gemeld en waren op tijd weer weg.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Jammer dat alles net wat smaak miste

Gepofte aardappel met cremefresh was melig de cremefresh was vlak

Courget met groenten mengsel vrij zuur en geen herkenbare smaak.

Scampie spies miste echt de kruiden

Varkens saté spies was goed evenals de saté saus en de friet.

Mayonaise werd er niet bij geserveerd.

Bediening jong en vlot

Wij zouden hier niet terug komen om nogmaals te eten helaas want de ambiance is goed te noemen
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Prijs / kwaliteit top !!!!!!
Bediening heel goed. Vriendelijk en wat je verwacht.
Wat mij betreft: een echte aanrader !!!!
Paulus P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Uitstekende uitsmijter spek gegeten (7,50). De spek was lekker krokant, twee witte boterhammetjes een beetje aan de zuinige kant voor drie eieren. Mijn partner had een goede omelet kaas (7,95). De huiswijn ((3,75 chardonney) kon er mee door. We zaten er tijdens de kermis op het terras, rumoerig dus maar daar kies je dan zelf voor. De bediening was vlot.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Bij binnenkomst al geen vriendelijk welkom, een tafel bij het raam werd al moeilijk over gedaan. Een tafelgenoot die rode wijn bestelde, kreeg gewoon een rode (huis?)wijn. Toen ik zelf een wijn bestelde werd er opeens gevraagd naar 2 keuzes van rode wijnen. 1 hoofdgerecht kwam 5min later als de rest, kan gebeuren. Ananas uit blik kan anno 2017 echt niet meer. Qua variatie van desserts is de keuze zeer beperkt. Op het wisselende 3 gangen menu stond wel een dessert dat origineel was (iets anders dan een coupe met ijs) maar dat ging niet omdat dit alleen bij het 3 gangenmenu kon, zeker na het te late hoofdgerecht had een uitzondering hier netjes gestaan. Eten ok, service heel slecht, niet gastvrij Helaas nooit meer.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Heerlijke gerechten met verse producten!!! Super. Wij komen zeker vaker hier eten. Vooral ee carpaccio is een aanrader.
roosmarijnv .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een heel gezellig restaurant met lekker eten en een goede bediening. Ook voor een aangepast menu ivm allergieën kan makkelijk! Het eten overtrof onze verwachtingen!
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Hier kun je heerlijk eten. Vooral voor de carpaccio komt men van heinde en verre voor naar Effe. Fijne nette bediening. Houden rekening met je wensen.
Miss D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Lekker in de zon op het terras gaan eten met twee vriendinnen. De lokatie is goed. Het drankje werd na de bestelling vlot geleverd maar het duurde lang voordat we brood met kruidenboter kregen terwijl ze in de tussentijd nog een keer kwamen vragen of we iets te drinken wilden.
Ik bestelde als hoofdgerecht vispalet. De borden waren lekker warm dus dat was veelbelovend. Het eten liet echter te wensen over: twee kleine stukjes zalm, rivierkreeftjes en twee kleine stukjes witvit, bedolven onder een enorme hoeveelheid saus waardoor de vis alleen nog maar smaakte naar de saus, die overigens smaakte naar een pakje vissaus. De rivierkreeftjes smaakten wat typisch. Niet bedorven maar niet lekker waardoor ik niet verder durfde te eten. Ik heb de andere vis ook maar laten staan want mijn trek was weg door de hoeveelheid saus. Vervolgens heb ik maar groenten met patat gegeten.
Als toetje nam ik de creme brulee met ijs en slagroom. De creme brulee was duidelijk niet vers maar stond volgens mij al meer dan een dag in de koelkast (structuur was niet romig maar stug).
Hoewel we slechts 35 euro per persoon kwijt waren inclusief 2 drankjes vond ik elke euro teveel betaald aan deze maaltijd. Geen aanrader!