Brasserie Een Mooie Dag

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 22:00

B & D R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Absolute aanrader deze brasserie. We zijn hier al meerdere keren geweest en zowel binnen als buiten op het terras heerlijk gezeten en het eten was erg lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Brasserie Een mooie dag doet zijn naam eer aan!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Een mooie dag. Prettige ontvangst, goede bediening. Heerlijk gegeten. Beide hadden we de angus burger, mals, goed gekruid. Gewoonweg fantastisch. Enige minpuntje vinden wij het gebrek aan frisse lucht. Ondanks dat een van de deuren opstond was het snel benauwd
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Hier op zaterdag 23 juli op het terras gegeten. Als voorgerecht had mijn partner een carprese. Smaakte gewoon goed. Zelf had ik bruchetta's Bella Giornata . De opmaak zag er goed uit en de toastjes waren ruim belegd. Echter het toast was lichtelijk aangebrand en smaakte gewoon bitter. Hier iets van gezegd en het personeel stond met de mond open: "hoe durf je hier iets van te zeggen". gelukkig was er 1 persoon die wel daadkrachtig optrad en direct aangaf dat ik een nieuwe zou krijgen. Deze was wel goed geroosterd, alleen was het beleg wat matiger en misschien wel een beetje weinig.
Als hoofdgerecht had mijn partner gegrilde ribeye. Goed gebakken en smaakte prima. Zelf had ik gebakken kabeljauw. Ook prima gebakken.
We lieten ons verleiden voor een dessert van aardbeien met vanille ijs en slagroom. En speciaal gevraagd of het verse slagroom was en dat was het werd er gezegd. Toen het ijs en de aardbeien kwamen liep de slagroom al terug, dus dit was geen verse slagroom. Wel het ijs en de aardbeien gegeten, maar de slagroom laten staan en deze was dan ook aan het einde van mijn dessert geheel teruggelopen. Jammer, kan zo simpel zijn om goede slagroom te gebruiken.
Het personeel, vooral jonge meiden in de bediening, doen reuze hun best en zijn allervriendelijkst, maar zijn niet gewend om met kritiek om te gaan.
Beste Ron, bedankt voor uw bezoek aan onze brasserie. Goed om te horen dat het merendeel van de gerechten in de smaak vielen. De reactie van ons personeel werd veroorzaakt door de kracht waarmee de boodschap werd gebracht. Uiteraard staan wij open voor kritiek want daardoor kun je alleen maar groeien. Het teruglopen van de slagroom heeft zeer waarschijnlijk te maken met de temperatuur. We gebruiken namelijk uitsluitend en alleen maar verse slagroom. Wel is u melding reden om opzoek te gaan naar een slagroom die langer blijft staan.
Wij wensen u Een Mooie Dag en hopen u nogmaals te ontmoeten in ons brasserie.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteren voor een kopje koffie even naar een mooie dag....
Na een kopje koffie wat anders lekkers met als aanvulling de nacho's uit de oven!!!! Ohhhh dat was heerlijk!!!
We hebben er al vaker geluncht en gegeten en het is altijd goed.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
En voor de kleintjes hebben ze een hoekje vol met speelgoed. Heerlijk als ook die het leuk vinden om erheen te gaan.
De huiskamerhoek met grote hoekbank en openbaar vind ik een heerlijke plek om te zitten. Maar ook de lange bank langs de muur is een favoriet plekje. Buiten hebben ze ook al mooie banken staan maar daar heb ik helaas nog geen gebruik van gemaakt maar weet zeker dat dat binnenkort gaat gebeuren!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vanmiddag onze familie meegenomen naar "Een mooie Dag".
We hebben wederom heerlijk gegeten. Onze familie, culinaire fijnproevers, waren aangenaam verrast. Ook de persoonlijke bediening en de uitleg over de whisky werden zeer gewaardeerd.
Persoonlijk zou ik het fijn vinden als de menukaart vernieuwd wordt. Ik heb hier nu een paar keer gegeten en ik ben zelf absoluut geen vleeseter. Na de visgerechten en het heerlijke vegetarische gerecht is er voor mij geen keuzemogelijkheid meer wat een reden zou kunnen zijn om niet terug te komen. En dat zou ik heel jammer vinden.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voor het eerst bij Een Mooie Dag gegeten en aangenaam verrast! Vooraf had ik niet heel hoge verwachtingen, maar het eten was erg goed! Ik bestelde de Bavette (weekgerecht), die werd geserveerd op wat spruitjes en spekjes, en deze was heerlijk! Echt heel lekker mals en de smaken combineerden erg goed. Als nagerecht bestelde ik de bosvruchtendroom. Dit was een bedje van verschillende verse bosvruchten met daar bovenop in het midden een bolletje bosvruchten-yoghurtijs en daar omheen meringue. Ook dit gerecht was heerlijk, vooral de combinatie van vers fruit met de meringue! Het personeel was ook erg vriendelijk en het restaurant heeft een gemoedelijke, ongedwongen sfeer. Zeker een aanwinst voor Duiven en ik kom hier zeker nog eens terug.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vanmiddag een lunch gehad bij deze leuke brasserie in Duiven. Geen idee of ze hier al lang zitten, maar het zag er fris en leuk uit qua entourage. Opvallend was dat het qua publiek rustig was, en er naar verhouding meer personeel dan klanten waren; misschien later of eerder op de dag (we waren er tussen lunch- en dinertijd). Qua thee en koffie erg goed verzorgd; goede cappuccino met een likeurtje, slagroom en een koekje; prima. De dames in de bediening vond ik leuk en fris overkomen. Het eten zelf was redelijk, moet ik helaas zeggen. De omelet van mijn eega was volgens haar nogal flauw en smaakloos, maar zag er visueel wel goed uit. De sla die er bij zat was wel héél simpel. Ik zelf had een gehaktbal met brood: brood was erg lekker, maar de gehaktbal was wat droog (dus/maar ook weer niet vet dus). Lekkere mosterd erbij, maar geen boter voor het brood. Al met al best een leuke tent; we waren onderweg naar een kennis in Zevenaar, en wonen zelf in Arnhem, dus we zijn op de bonnefooi bij Een Mooie Dag naar binnengegaan. Of we er nog terugkomen, daar twijfelen we aan; daarvoor vonden we het eten nét niet goed genoeg (nog).
LvandeKamp .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijke ongedwongen sfeer hangt er in de brasserie, al een aantal keer gegeten wat keer op keer erg lekker was! Ik blijf zeker komen en raad mensen aan om een hapje te gaan eten