Brasserie Dux

Meer informatie over restaurant Brasserie Dux

Maandag t/m Vrijdag 17:30 - 21:30
Zaterdag 12:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een tijdje geleden gegeten bij Dux op het terras, in de zomer bieden ze een BBQ aan. Super gegeten! Veel keuze en alles was heerlijk. Het enige minpunt was de iets trage bediening omdat het meeste personeel beneden in het restaurant stond. Verder niks te klagen gehad!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij Dux. Gezien we een overnachting in het (overigens ook fantastische) hotel hadden geboekt en de goede recensies van het restaurant hier lazen, besloten ook hier te gaan eten.

Dat was een goede keuze! Een drie gangen menu voor 34,50. Een erg nette prijs voor wat je krijgt. Als amuse een soepje van aardappel en truffel, vooraf carpaccio met truffel, krokant gebakken eend als hoofdgerecht en een fantastisch kaasplankje achteraf. Daarna nog even een van de heerlijke whisky's proeven die ze hebben.

Een echte aanrader, lekker eten, goede prijs en enorm vriendelijke bediening!
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Hier gaan eten voor een bijzondere ervaring: op uitnodiging van eigenaar Victor Adams was Angelo Giovanni Di Lena, de vaste chefkok van het Grand Hotel in Cesenatico (I), er te gast om te koken. We komen regelamtig in Cesenatico en ik waardeer deze chefkok zeer, maar gisteravond was het echt bijzonder. Hij mocht duidelijk z'n gang gaan en kookte de sterren van de hemel: een voortdurende proeverij was het gevolg. Zachte en sappige zalmmoot, traag gegaarde lamsrack, spare ribs zacht als boter en een dessert met verrassingen van chocolade en kaneelijs. En dat alles proevend en genietend van een mooie fles Chianti Rufina Colognole. Super avond gehad met -zoals altijd- zeer attente bediening. Deze brasserie is uit de kunst!
J_en_c .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
echt genoten! Goed personeel met gevoel voor humor :) Lekkere wijn en heerlijk gegeten.Mooie pure smaken, spannende mini amuze (bietje,mierikswortel truffel?).goed geluisterd naar eetwensen qua bakken medaillons.Extra saus kommetje bij het hoofdgerecht voor de liefhebber. Bijgerechten meer dan genoeg en hele lekkere frietjes, risotto had qua smaak iets minder room in gemogen. Toetje: , chocolade proeverij was om je bordje bij af te likken.De hint van anijs in witte chocoladefudge was verrassend.
mooie ambiance en mooie en comfortabele stoelen.
Richard .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
heerlijk gegeten en voor de Kids werd zelfs iets aparts gemaakt buiten de kaart. super service en voelden ons helemaal thuis.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Heerlijk gegeten bij de Brasserie van Hotel Dux aan de Roerkade in Roermond. Zeer attente bediening. Mooie menukaart met veel klassiekers. Gekozen voor Hollandse garnalen als voorgerecht en tournedos met pepersaus als hoofdgerecht. Beide waren uitstekend en verfijnd! Opvallend goed gedocumenteerde wijnkaart met voor ieder wat wils. Absolute aanrader!
Preuveke-Mestreech .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Tamelijk nieuw mooi ingericht restaurant, geschikt voor een intiem dineetje en een echt avondje uit. De bediening is erg vriendelijk en wil het je graag naar de zin maken.
Het eten is redelijk tot goed. De vissoep is heerlijk.
Goossensen .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
We hebben hier een stevig bedrag betaald voor best lekker eten in een gezelschap van zes mensen, maar constateerden helaas een zwaar ondermaatse service. Het begon al met een sneer toen we om de kaart vroegen. Het personeel miste ook daarna een gevoel voor dienstverlening. Dat is jammer omdat de plek best leuk is. Op de te harde en snelle muziek na dan. Als geheel en voor deze prijs zeker geen aanrader.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
bij iedere keer overnachten in DUX, verheugen wij ons weer op het diner dat met liefde en zorgvuldigheid geserveerd wordt.
Een keuze uit vis en of vlees is een voordeel, men kan ja niet tot ieders gewenste smaak koken.
Keurig alles op smaak, en strak gepresenteerd op de mooie borden...
Tevens een goede keuze aan verschillende wijnen, dus een avond die als Gast van DUX in goede handen is, en men zich geen zorgen hoeft te maken of men hier op het juiste adres is, dat is men hier voor meer als 100%.
Een pluim voor de medewerkers en directie die dit geheel tot een prettig en vooral fijn verblijf maken.
Tot de volgende keer......
Am V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Een nachtje weg geboekt naar hotel Dux in Roermond. Gebruik gemaakt van het jubileumarrangement. Overnachting inclusief aperitief, 3 gangen menu en ontbijt voor een aantrekkelijke prijs.
Het hotel inclusief brasserie is erg nieuw. Er is gewerkt met oog voor detail en een perfecte afwerking. Het menu was erg lekker een aperitief van prosecco met limoncello met een amuse van aardappeltruffel soepje met huisgemaakte kaasstengel. De eerste gang was een proeverij van gamba, huisgemaakte filetamerican en een ceasersalad. Als hoofd gerecht de keuze uit vis of vlees met bijpassende groente en als dessert weer een proeverij van heerlijke kleine hapjes. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het leuke aan het arrangement was dat we nu ook in de brasserie zijn gaan eten, iets wat we anders waarschijnlijk niet gedaan hadden en dat was toch zonde geweest want het was een leuke smakelijke avond.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Als gast van het hotel moet je uiteraard de brasserie uitproberen. Jammer genoeg waren er nog geen asperges, één van de redenen van ons bezoek aan Noord Limburg. Maar de kaart bood meer dan genoeg goede alternatieven. De gerechten die wij voorgeschoteld kregen waren goed, lekker maar ook niet meer dan dat. Hoewel men de uiterste best deed om het de gast naar de zin te maken, was het geen uitschieter. In ieder geval een restaurant waar men goed kan eten voor een redelijke prijs met vriendelijke bediening. Ga hier eten met niet al te hoge verwachtingen en u zult zeker niet teleurgesteld worden.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Wij (een gevarieerd gezelschap van 10 dames) hadden een 2 gangen menuutje voor € 26.00 incl. amuse en koffie na. Als amuse een heerlijke creme van pastinaak met een brood./kaas stengel, 3 kleine voor gerechtjes waaronder een heerlijke vitello tonato. Een lekker krokant gebakken stukje eend met romige mosterdsaus en royale keuze uit lekker garnituur. Prima huiswijn, zowel wit als rood. Attente en zeer aardig bediening. Helemaal top, houden zo!