Brasserie Duinlust

Duinlaan 1 5171 RN Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Duinlust

Feest op je bord

Duinlust heeft een drie-onder-een-dak concept. Steengrillen, tapas of a la carte dineren is allemaal mogelijk. De Efteling is op een steenworp afstand, dus makkelijk te combineren. Maar ook bij Duinlust worden activiteiten van karaoke tot sumoworstelen georganiseerd. Een feest geven? Met een van de Feestavond arrangementen kunnen jij en je gasten zorgeloos genieten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Duinlust

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
6,7
Aartsjes .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Via een actie hebben we hier met 2 personen gegeten. We zijn hier vaker geweest, met 4 of 6 of 8 personen, maar de laatste twee keer vielen tegen (weinig aanvulling, weinig keus en de kwaliteit liet te wensen over). We wilden het gewoon nog een kans geven, zeker omdat het personeel echt vriendelijk en behulpzaam is. Veranderingen: Andere opstelling van het buffet, alles netjes afgedekt, er waren nu meer dan genoeg borden/schaaltjes/bakjes en het aanvullen ging redelijk en er werd niet meer te plaatse voor je gewokt. Wij hebben samen een gezellige avond gehad, ondanks het feit dat het er erg warm was (het weer, maar ook door de steengrillen). Of we nog eens terugkomen? Denk het niet.
Nance1974 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Leuk concept grillen aan tafel
Aparte ruimte waar vlees en groenten staan

Is een soort van oude schuur, gezellige kleine raampjes open haard erbij

Personeel is vriendelijk, maar waren met weinig op zoveel mensen

Vlees lag in koelvitrines maar zag er niet echt fris uit, ook de rauwkost was niet fris
Frietjes duurde erg lang voordat aangevuld werd een stokbrood werd niet meer aangevuld
Sausjes erg beperkt, saté saus zat aangekoekt

Zonde want het zou echt goed kunnen zijn
Waren er al vaker geweest, gaat steeds beetje verder achteruit

Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De bediening was héél goed! Zeer vriendelijk en aangenaam. Het concept van de BBQ en steengril vonden we leuk. Maar het kwaliteit van het eten vonden we wat minder. Liever verse, frisse groenten en meer vis of scampi's. Het was wel een gezellige avond!
Pietcorvette .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker gegeten alleen jammer dat de patat koud was,maar is later ook hersteld verder prima bediening in een gezellige sfeer.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Via Groupon een avondje tafel bbq. Bij binnenkomst meteen een prima ontvangst, onze tafel was nog niet klaar dus wel mochten even plaats nemen in de bar. Weet kregen een drankje aangeboden van het huis voor het wachten. Binnen 5 min konden wel aan onze tafel, gezellig naast een hoitkachel. Sfeer was prima gezellige ruimte leuke aankleding. Serveerster kwam netjes het concept uitleggen. En meteen volgde de tafel bbq. Voldoende keuze in vlees vis en salade in een buffetvorm. Alles vers en direct aangevuld. Na een uurtje kwam de serveerster netjes vragen of weet nog frietjes wilde want de rest van de klanten hadden pannenkoeken buffet of waren al klaar met eten. Als we dan nog dan frietjes wilde zouden ze deze vers bakken. Erg netjes. Voor ons een hele leuke avond met lekker eten voor een prima prijs. Kortingsbon gekregen voor Nog een bezoek dus dat gaan we zeker nog een keer doen.
Value .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
De formule houdt in dat er een (beperkt) saladebuffet is plus een buffet met rauwe vlees, vis en snackbar-achtige snacks zoals gehaktballen en frikandelletjes, en dat je je eigen eten klaarmaakt op een steengrill, houtskoolgrill, centrale bbq of teppanyaki (die buiten gebruik was toen wij kwamen). Een beperkte hoeveelheid sauzen, naast stokbrood en friet is beschikbaar. En er zijn 2 verschillende soepen (simpel, tomatensoep en groentesoep).
Warm, druk, benauwd, vooral ook omdat er een houten plafond is, en de enorme warmte gecreeerd door de vele houtskool- en steengrills plus de centrale barbecue eigenlijk niet goed weg kan.
Dit is eigenlijk het best te beschrijven als een "eetschuur", waar je voor weinig geld je buik kunt vol eten. Het restaurant bevindt zich op een camping aan de rand van de Drunense Duinen, en je kijkt dan ook uit op een kinderspeeltuin en stacaravans. Met het bijbehorende publiek.
Al met al redelijk gegeten dankzij een groupon met 50% korting (ik zou hier nooit willen eten voor de sticker prijs), maar de bediening was langzaam. Friet werd maar niet bijgevuld, ondanks enkele herhaalde verzoeken van verschillende tafels.
Dit doen we niet meer dus......
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Vandaag met 4 personen hier wezen eten. Bij binnenkomst stond de openhaard al aan en er hing een gezellige sfeer. Het personeel was vriendelijk maar liep wil wat achter de feiten aan. Het eten was erg lekker. Een ruime keuze aan vlees, groente en salade. Daarnaast lekkere patat en stokbrood. De bbq werd netjes omgewisseld voor een andere als hij koud werd. De tent kwam wil flink blauw te staan van de rook met al die barbecues.

Kortom en prima tent voor weinig geld.
Koosriena .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wij zijn met 4 personen All you can eat gaan eten bij Duinlust in Kaatsheuvel, Helaas kunnen wij niet begrijpen dat er mensen zijn die zulke lage cijfers geven, het was perfect, 22 soorten vlees, vis, sauzen, friet, salades, satésaus, stokbrood, kruidenboter, noem maar op. Voor iedereen zijn er producten bij, je hoeft hier geen honger te lijden, zeker niet voor het geld dat je moet betalen, wij hadden grouponbonnen, € 44,00 voor 4 personen!?!?!?, De bediening was perfect, heel vriendelijke ontvangst, gezellige duidelijke uitleg van de serveerster (die heel hard moet(en) werken). Het eten smaakte voortreffelijk, ja, het is nu eenmaal warm als er weet ik hoeveel grillplaten staan warm te worden, logisch toch, dat weet je vooraf, niet zeuren dus.
Jammer was het ook dat er een zeeeeeeer luiddruchtige groep van 12 personen naast ons kwam te zitten, 2 dames voerden continue het hoogste woord en wel zo schel en zo luid, dat het hele restaurant mee kon genieten!!!!, helaas treft je wel meer zulk publiek. maar ja, aan zoiets kan Duinlust niets doen toch.
Kortom, heel tevreden vertrokken wij naar huis, wij zullen daar zeer zeker meerdere malen terugkomen, fantastisch.
Zullen we zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Araaymakers .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
We hebben gebruik gemaakt van een ' All you can eat pannenkoeken' actie van Social Deal. Je denkt dat er zo veel pannenkoeken geserveerd worden als je wilt, maar je moet ze zelf maken. Dat stond niet in de deal en was ook een complete verrassing. Zeker omdat we met 4 kleine kinderen waren, die dat zelf niet konden doen. Wij volwassenen hebben dus de hele avond zitten bakken.
Je krijgt de ingrediënten en het beslag en bakken maar.
Op de deal stond ook ' kinderen kunnen los gaan in de speelhoek', maar die was er helemaal niet. Wel een buitenspeeltuin (jammer, het regende) en een speelkamer in het andere naastgelegen restaurantgedeelte. Het was er een bar ongezellige bedoening, want in de ruimte was het bloedheet en aan de bar hingen allerlei campinggasten te drinken.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Een hoeveelheid aan mogelijkheden op een camping lokte ons tijdens ons weekendje uit naar deze Brasserie. Het eten en de keuze was wat je mag verwachten, de bediening is te veel gestoeld op "wie wil er mij helpen". Structuur en aansturing ontbreekt. Hierdoor verloopt het eten chaotisch, geschied de uitlevering van hetgeen besteld is in etappes. Wanneer de bediening er op aan wordt gesproken gebeurd er weinig mee. Dit is zeker een verbeter punt, de indruk ontstaat dat er te veel te jong personeel rondloopt en die hebben sturing nodig.
De hoeveelheden en de kwaliteit van het eten zijn naar behoren. De aangeleverde drankjes verschillen per keer. Soms wel gekoeld en soms niet of te weinig.
Annelies En Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
zo vandaag hebben we gegeten bij Brasserie Duinlust, zoals vele eerst de recensies gelezen. we gingen een beetje gereserveerd er naar toe, hoefde uit eindelijk helemaal niet. het eten wat er heel priem en het personeel heel aardig. het decor viel ons helemaal mee en het was zeker niet donker. al met al een leuke en goed gegeten avond gehad.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
All you can eat met vakantieveilingen. We konden kiezen: binnen (steengrillen) of buiten (tafelBBQ) en natuurlijk is er een grotere grill binnen (maar dat is niet gezellig) en je kunt het ook door de 'kok' laten bakken op de tepanyaki plaat. We hebben gekozen voor buiten want het was 30 graden in de schaduw en binnen was het erg warm en erg donker; buiten was er nog een briesje. TafelBBQ stopte iets te vroeg met hitte leveren, dus aan de grote grillplaat binnen verder gegaan
Tsja, 'all-you-can-eat' en het is een eetgelegenheid van een camping; dus je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten...
Ruim voldoende vlees; 2 soorten vis, varken, kip, paard en rund al dan niet gemarineerd (volgens tapas / sushi principe; kaartje met keuze invullen); beetje weinig keus bij de salade, frietjes waren natuurlijk niet in overvloed. Diverse sauzen uit een grootverpakking (zoals in een frietkraam), pannetje met pindasaus.
Decor... is er niet :) wiebeltafeltjes op een terras naast het zwembad.
Super aardige gezellige Brabanders in de bediening. Als jij niet moeilijk doet is vrijwel alles mogelijk; wel even zelf 'gaan'vragen regelen.
Leuk voor een keer als je geen haast heb en lekker veel vlees met kinderen/voetbal-vrienden wilt eten; in alle andere gevallen iets anders zoeken.
Melchior V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Gezellige Brasserie. Het eten was erg lekker. Het vlees was er vers en zonder of weinig vetranden. Erg vriendelijke bediening. Goede uitleg over de gang van zaken.
Fam. Verheijde Goirle.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Hier een paar maanden geleden geweest met de bon van vakantieveilingen.
De meest vreselijke ervaring tot nu toe gehad.
Het moet gezegd, we waren wat laat op de avond. Eigenlijk was iedereen al weg , maar het steengril buffet dat we bestelde was een drama.
slecht opgewarmde frieten, het vlees zeer beneden pijl
Bediening niet vriendelijk (wilde denk ik naar huis) de bar niet opgeruimd.

Sorry nooit meer Duinluist voor ons meer!
Klara M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
We waren hier op uitnodiging , maar zullen hier zelf nooit (meer) voor kiezen. Je kan hier steengrillen voor een vast bedrag. Toen we binnen kwamen was de lucht om te snijden, zo rokerig (van het (aan)bakken van eten op de steengrillen) en bloedheet. Er was wel afzuiging, maar die kon het dus duidelijk niet aan. Het restaurant is verdeeld in meerdere ruimtes, wat wel prettig is. De bediening was vriendelijk, maar ze waren met te weinig personeel en dus moet je even geduld hebben om iets te kunnen en bestellen en voor het opruimen van vies serviesgoed. In aparte ruimte lag het vlees, goede keus en mooi van kwaliteit, vis summier aanbod, verder sausjes en stokbrood met kruidenboter en 2 aardappelsalades, 1 soort rauwkost en friet. Hier kon je ook nog iets laten wokken.
De steengril was oké en je bepaald dus zelf hoe je eten verder smaakt. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
MVvB .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Steengrill gedaan. Buffet met redelijke keus. Alleen ze hebben daar echt een heel groot negatief punt en dat is dat het er binnen donker is en er geen afzuiging is. Ik kreeg echt last van mijn ogen, alles zag blauw. Door de walm van de steengrill werd het er niet te harden warm ! Door de vette walm en het gebrek aan licht, smaakte eigenlijk alles hetzelfde wat er van de steengril af kwam. Ik wist niet eens meer of ik nou vis of vlees op mijn bord had liggen. Erg jammer ! Als ze dit aan zouden pakken, iets meer verlichting en goede afzuiging, dan zou dat echt een super verbetering zijn.
Paul1234 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
via groupon pannenkoeken gegeten. 1,5uur na bestelling kreeg ik mijn eerste pannenkoek de tweede weer een uur later. De pannenkoek was vet en niet doorbakken. Het dessert heb ik maar niet meer genomen, had geen zin om daar ook nog en uur op te wachten. Nee Duinlust nooit meer.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Via vakantieveilingen gereserveerd. Goede bediening en alles in ruime mate vers aanwezig. We hebben hier prima en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar
Berndonline .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Via een bon van vakantieveilingen hebben we hier genoten van het tafel-steengrillen. Dit restaurant heeft het uitgebreidste assortiment vlees en vis wat we tot nu toe meegemaakt hebben.
Soep,stokbrood,sauzen alles in overvloed aanwezig.
Prima kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs.
De bediening leek wat aan de krappe kant qua bezetting en de drankjes lieten wat langer op zich wachten.
Wellicht is het aan te raden om klimaatbeheersing en een afzuigsysteem te installeren aangezien het bloedheet was binnen en de gehele ruimte zich vulde met rook/walm van de steengrillen die her en der gebruikt werden.
Ga wel vooral door op deze manier want wij hebben genoten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
gegeten via groupon.eten was lekker.veel keus 15 soorten vlees 3x vis en oja 2 soorten soep.vriendelijk personeel.wij hebben na we zagen at de actie groupon nog was nog eenbon gekocht.en zonder bon gaan wij zeker een keer terug voor bbq en plaat eten.