Brasserie Drusius

Diemerplein 44 - 46 1111 JD Diemen Nederland Kaart
31-206996744

Over restaurant Brasserie Drusius

Sprankje licht op Diemen's plein

Voor iedereen die een hele avond wil eten, maar ook voor de wat meer gehaaste bioscoop of theatergangers is dit een fijne plek om naartoe te gaan. De omgeving ziet er wat minder levendig uit, maar dit maakt de plek niet minder leuk. In tegendeel! Met decoratie van prachtige lampen en mooi gekleurde muren is de sfeer hier warm en gezellig. In de buurt van Diemen en op zoek naar een fijne (spontane) eetplek? Dit is de plek in Diemen waar je moet zijn!

Meer informatie over restaurant Brasserie Drusius

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lars W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Nu voor de derde geweest eerste keer hebben we een uur en twintig minuten over een lunch gedaan, tweede keer was alles prima en gisteren voor derde keer geweest en zijn na vijftien minuten wachten zonder een enkele keer aangesproken te zijn maar weer weggegaan hetgeen overigens ook totaal niet opgemerkt werd. Als je prima gerechten maakt maar je personeel is totaal ongeschikt kun je net zo goed stoppen. Gaan heel regelmatig eten ergens maar hier dus nooit meer.
Sirrose .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Geluncht bij deze brasserie, maar viel erg tegen
Personeel in ongeïnteresseerd, en geen aandacht of service voor de klanten. Niemand vraag je iets, alles naar wens of nog iets te drinken etc.
Bal gehakt was zo droog dat het smaakte naar een gebakken spons, en waarom een los bakje vet/jus erbij?
Nee geen aanrader hier.
MargaB .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Matig eten. Onze tournedos was koud. De groenten bestond uit 4 haricot verts boontjes. De bediening vonden wij ongeïnteresseerd en niet oplettend. We zaten in het licht te kijken van de tegenover liggende winkel. Er zijn betere plekken om te eten in Diemen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Samen met mijn vriendin Mariska gebruikt gemaakt van de AH actie. Goed eten, mooie locatie en een applaus voor het personeel. Die avond kwamen er heel veel onverwachtse extra gasten bij waardoor er toch best wat stress was. Maar al het personeel ging er vol tegenaan, bleven glimlachen en vriendelijk. Zeer professioneel!
De kok Robbie in de keuken verdiend nog een groter applaus. Die heeft werkelijk rondjes gedraaid maar alles kwam goed!
Floor17-06 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
via de actie restaurantweken van de AH bij Drusius terecht gekomen.
Echt heerlijk gegeten, erg onder de indruk!
Het was heel druk en we begrepen van de bediening dat er 20 reserveringen niet bij hun waren doorgekomen, dus dat was flink aanpoten voor hun en hierdoor af en toe wat langer wachten voor ons. Vooraf kalffricandau en toest met zalm, heerlijk en ruime portie. Spare ribs waren helaas op en daarom gegaan voor de 100% rund hamburger, (WAUW) echt heerlijk. M'n vriendin had heerlijke malse Saté, zo krijg je ze niet vaak.
Toetje viel een beetje tegen, Cheese-ice cake en appelgebak.

Drusius zit in een winkelcentrum dat om 21.00 sluit, we hadden via de actie om 19.30 gereserveerd, we wisten niet dat we dus tot 21.00 de tijd hadden. Gelukkig had het personeel 30 min. speling kunnen regelen met het winkelcentrum i.v.m. het sluiten van de deuren.

Kortom; Heerlijk gegeten, ondanks de drukte en kleine chaos echt een heerlijke avond gehad mede door het ontzettende vriendelijke personeel. Ook zonder AH actie ga ik hier zeker nog een keer eten.
Lwboland .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gezellig gegeten, heerlijk klaargemaakt en vriendelijke, attente bediening.
De tournedos was precies goed gaar, leuk geserveerd op een houten plankje met knapperige frietjes. Met een glas goede rode wijn erbij. Heerlijke Dame Blanche als dessert. En dt allemaal in het buurtwinkelcentrum.
Wel fel licht vanuit de Action-winkel tegenover het restaurant, maar dat kan Drusius niet helpen. Ik kom zeker terug.
Gentle .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben heerlijk gesmuld met de AH actie .....niet speciaal maar wel smaakvol:
vooraf brood met kruidenboter, daarna een salade Caprese, daarna spareribs met frietjes en gem.sla en als dessert een crumble en een appeltaartje met ijs en slagroom. Een prima fles Merlot voor een heel mooi prijsje en een lekker kopje koffie als afsluiter. Drusius we hebben en hele gezellige avond gehad....bedankt!
LouraS .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk eten. Ik heb carpaccio en een kip sate genomen. Bediening was super vriendelijk. Heb gebruik gemaakt van de ah actie en mocht a la cart menu uitzoeken.
Marijke1001 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Leuk, redelijke prijs, niet bijzonder. En de Dame Blanche was gemaakt van kaneelijs. Weliswaar lekker ijs, maar dat maakt het geen Dame Blanche
Vlinderin .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Lekker eten, vriendelijke bediening (met humor) Jammer dat je uitkijkt op de te felle tl-verlichting van de Action, dat werkt niet sfeerverhogend. Het licht is zo vel dat je passerende mensen niet kunt herkennen. Sfeer goed, eten goed, dus voor herhaling vatbaar. We moesten wel wat lang wachten op het hoofdgerecht maar de gastheer hield ons goed op de hoogte en was erg vriendelijk.
Dees71 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Met de AH actie lekker gegeten. Sfeervolle brasserie in een winkelcentrum, waar het vrijdag koopavond is. Leuk om te combineren. Naast dat het erg leuk was om van de kaart te kunnen kiezen, deden ze ook niet moeilijk mbt geen toetje nemen. We zaten echt te vol en hebben beiden lekker afgesloten met een warm drankje. Bediening is leuk en vlot, zeer attent. Als je met navigatie komt, dan moet de Ouddiemerlaan aanhouden. Aanrader!
Lidy56 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Meerdere keren hier geluncht en dat was altijd prima. Daarom nu maar eens gedineerd. Dat was helaas geen succes. Weinig attente bediening, drukker met de telefoon dan met de weinige gasten. De voorgerechten, carpaccio en vitella tonato, waren redelijk. Heerlijk vers brood. Hoofdgerechten teleurstellend. Sate smaakte naar kerrie, hamburgers smaakten naar niets en werden geserveerd op een oud broodje. Alleen de tournedos was goed. Kleine porties en fantasieloos garnituur, bij alle gerechten hetzelfde blaadje sla, plakje tomaat en komkommer. Absoluut niet in verhouding tot de prijs. Om 20.00 uur werd gevraagd of we nog koffie wilden omdat ze de machine schoon wilden maken. Reden voor ons om niets meer te willen en af te rekenen. Nooit meer dineren bij Drusius. Jammer want het is een mooie zaak en het zou zoveel beter kunnen met een beetje meer moeite en aandacht.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Met de AH aktie, die hebben wij 2 gangen: hoofdgerecht en dessert gekozen. De tournedos met champignons, dunne frites, kleine sla + twee plakjes tomaten en 2 plakjes komkommers. Deze tournedos is heel lekker mals en perfect gebakken. Dunne frites smaken heel goed.
Bij dessert: chocoladetaart met ijs en slagroom. Heel erg jammer, dat chocoladetaart is wat oud en te droog. Het blijkt, dat er is geen ijs aanwezig. Anders geef ik de cijfer 8. Helaas wordt het 7 zijn. Jammer.
Sfeer is goed. De gastheer was erg vriendelijk.
Camojo7 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Produkten waren goed, alleen de sla stelde niet veel voor, konden ze net zo goed weglaten.
Maar is voor herhaling vatbaar.
Y67 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met zijn zessen gegeten bij Drusius kan mededelen dat een ieder zeer tevreden was met zijn keuze. Ieder had een 3 gangen menu met de AH-diner actie.
Alle gerechten werden op hun borden heel mooi gepresenteerd.
De winnaar is de tournado geworden lekker mals en perfect gebakken.
Tip een sausje (peper champion of iets dergelijks zou hier mooi bij passen)
Eet smakelijk,
Michiel J
Rampjes .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Diner via AH actie met 4 personen. Kleine kaart waaruit kon worden gekozen. Hadden geen spareribs voorradig en toetjes waren beperkt. Kwaliteit van het voorgerecht - zalm op toast - garnalen en kaaskroket en uiensoep - was niet meer dan redelijk. Hoofdgerecht - satestokjes met frites - in zakjes - en tournedos was redelijk tot goed. Slechts keuze uit koffie, muffin of ijs - dame blanche - rest van de kaart was niet meer voorradig? Wel vriendelijke bediening.
522568 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Gezellig, mooi en leuk restaurant.
Personeel is zeer vriendelijk en het eten staat snel op tafel.
Het eten is zeer smakelijk en mooi opgediend.

Al met al een goed restaurant om lekker en gezellig te eten.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Hele leuke tent midden in Diemen. Heerlijk om even tijdens het winkelen te zitten. We hadden een lunch trio gedaan en dat smaakte prima!

De bediening is prima! Vrolijk en attent. Het duurt alleen erg lang voordat je eten komt. Ze bakken het brood af nadat je besteld , dus dat duurt even.
David2015 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Top brasserie in Diemen. Heerlijke lunch gehad. Echt een aanrader. Je kan er terecht voor een uitgebreide eetbeleving of een snelle tafelsessie. Gewoon omdat alles kan en niets moet. Toegankelijk, verrassend en vernieuwend.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Top bediening goede producten en prijs kwaliteit verhouding vriendelijk personeel kortom aanwinst voor Diemen kom er bijna wekelijks met de markt maar ook tussendoor