Brasserie Down Town

Bleijenhoek 2 3311 TA Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Down Town

Mi F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Tja en toen ging het flink mis met de reservering . Topdrukte en mensen die te lang blijven hangen. De oplossing zat hem in een drankje en smeersel die we op het terras nuttigden en niet op de rekening stonden. Na een uur wachten eindelijk aan tafel. Omdat de bediening oprecht informeerde hoe het ging en de goede sfeer is de vertraging hen vergeven. Het eten is en blijft goed. Vooraf carpaccio en gamba's waren heerlijk. Biefstuk en de "big daddy" waren goed. De tonijn was perfect !
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg leuk restaurant als je bij het raam zit. In het midden is het erg remourig en kwam de kleine ruimte wel op me af c.q. konden we elkaar slecht verstaan. Vriendelijk personeel en prima eten.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Goed gegeten op een super mooie locatie met goede bediening
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een prachtige locatie aan het water. ons lunchgerecht was heerlijk. Broodje carpaccio en salade carpaccio waren zeer goed! Zoek de verschillen .. Het leek erg op elkaar maar salade was meer salade zoals dat hoort te zijn!1
Sfeer goed, bediening goed.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Geweldige avond gehad met 7 personen. Gezellig aan de ronde tafel.
Eten was uitstekend.
Vlotte bediening...
Top!
M'Nqu M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
echt lekker gegeten in een leuke ambiance aan het water met vriendelijke bediening.
prijzen vond ik net ietwat aan de te hoge kant (bijv.: voor een, overigens heerlijk malse, kipfilet van de barbecue betaal je 18,50 euro)
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuke tent, Mooie plek, Vriendelijk personeel, Lekker eten.
Klein puntje van kritiek: iets minder knoflook gebruiken. T was zo nu en dan echt te overheersend
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mooie locatie
Lekker eten
Vriendelijke en goede bediening.
Echt een aanrader.
Jean L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een heel licht restaurant op een mooie plek aan het water met uitzicht op Papendrecht en Zwijndrecht.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Mooi restaurant met een prachtig uitzicht op de merwede
we werden lekker spontaan ontvangen door de gastvrouw, vooraf de linguini met gamba's en een proeverij van verschillende soorten vis genomen , mooi opgemaakt en erg lekker.
Hoofdgerecht tagliatelle met gamba's en verse kabeljauw...heerlijk
kortom een aanrader ????
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Mooie locatie, goede bediening en prima eten
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, super mooie locatie !
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Tot nu toe hebben we hier altijd al goed gegeten. Dit keer weer heerlijk gegeten met Iens actie, dus 50% korting op de eindrekening! Zowel het rundvlees als de tournedos waren heerlijk mals. Pluspunt vind ik ook dat er altijd verse groente bij het hoofdgerecht wordt geserveerd. Verder is de bediening zeer vriendelijk en oplettend. Weer reden om terug te komen dus.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Kwaliteit eten en drankjes prima. Zeer gunstige prijs met kortings actie. Service zeer vriendelijk en snel. Prachtige locatie met fraai uitzicht. Informeel. Aanrader.
Anina V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, prachtig uitzicht en gezellige ronde tafel. Heerlijk gegeten, vooral het voorgerecht met 3 soorten vis is zeer smakelijk! Super aardige medewerk(st)ers, klantvriendelijk en attent, we hebben er een fijne avond gehad
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
IENS-actie 50% is een toppertje. Brasserie Downtown is meer dan een brasserie. Het is een gezellig restaurant, gelegen op een top-locatie bij de waterbus en uitzicht over het water naar Papendrecht en Alblasserdam. De proeverij van vis of vlees zijn de moeite waard. De tournedos die we beiden als hoofdgerecht hadden was prima. Met 2x proeverij (gedeeld met twee) en het hoofdgerecht is het enig nadeel dat er geen ruimte meer is voor het dessert. Maar dat is een luxe probleem. :-)
Gijs V.
Erg lekker gegeten.
En erg mooi uitzicht op het water.
Hadden om half 6 gereserveerd maar waren er al om 5 uur en konden ook meteen terecht.
Ook niet duur.
Wendy M.
Heerlijk gegeten . Ruime keuze
geregeldeeter L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Heerlijke high tea met prachtig uitzicht op de rivier. Voor herhaling vatbaar!
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Mooie locatie en goed eten