Brasserie Down Town

Bleijenhoek 2 3311 TA Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wat een bijzondere locatie. De zon scheen en buiten gezellig vol, maar wij zaten lekker binnen want hadden tafeltje gereserveerd. Keurig snel een drankje en voorgerecht proeverij vlees. Helaas daarna duurde het eventjes voordat de hoofdgerechten kwamen, maar tussendoor al wel één van de dames uit de bediening aan tafel gehad die excuses aanbood. Het kwam allemaal eventjes tegelijk, Ok. Nog een keer helaas, want we moesten weg naar het theater, hoofdgerechten plus minus al 3 kwartier op aan het wachten. Dit aangegeven te hebben werd het keurig opgelost door de gastvrouw en hoofdgerechten van de rekening en vriendelijk aanbod om nog eens terug te komen en dan allereerst een drankje van de zaak. We komen zeker nog eens terug naar deze mooie plek direct aan het water bij de waterbus in Dordt. Dat drankje Vd zaak hoeft niet, want volgende keer zelf maar wat langer nog voor uittrekken, de locatie en zaak verdient het. Nogmaals bedankt voor de service en tot ziens
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij dineren hier, wijntje erbij. Op ons verzoek een karafje (kraan)water. Dat kon niet. Men serveert alleen flessen water. Ik kan hier zo boos over worden. Je eet voor € 100 en kan geen karafje water bestellen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker gegeten, bediening waren leuke spontane dames, mooi uitzicht over de maas, gratis parkeren, kortom een geslaagde avond.
Surlac .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Waren hier met AH actie. Gewoon keuze uit gerechten van de kaart. We hebben lekker gegeten en de bediening was goed, ze hadden er zin in. Leuke locatie.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Te droge vis, matige burger, half gare
friet. Goed bedoeld maar niet sterk in de uitvoering. Mooie locatie bij de samenvloeiing van 3 rivieren.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Mooie spot aan het drierivierenpunt in Dordrecht. Hier kan je ook goed van genieten door het vele glas. Het visplateau, de kruidenravioli met crab, geitenkaas taartje en de sukade waren allemaal van prima kwaliteit voor een goede prijs. we werden bediend door een leuke vlotte jongedame. kortom mooie plek voor een hapje drankje en uitzicht!
JeroendeBeer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super gegeten en mooi uitzicht over de Maas!! De gastheer en zijn vrouw waren gastvrij zoals het hoort! Ook het overige personeel was top! Zeker een aanrader.
Janwillem D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was prima de bediening was vriendelijk en attent.dit restaurant is zeker een aanrader
baltus .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ondanks volle bezetting werden we snel geholpen door vriendelijk personeel.
eten was lekker met 4 personen 4 verschillende gerechten, alles was naar wens.
een pluim voor de warme groenten, worteltjes beetgaar, prima.
we gaan daar nog wel eens naar terug.
een aanrader!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Mooie lokatie, vriendelijk personeel en diner van gemiddelde kwaliteit. Prima om nog eens te gaan zitten hoor.
euwijk .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met de AH-actie heerlijk gegeten bij Down Town in Dordrecht. We kenden Down Town in Ridderkerk van dezelfde eigenaar al zeer lang en hebben daar ook altijd met veel plezier gegeten. Daarom waren we heel nieuwsgierig naar het filiaal in Dordrecht. De locatie aan het water bij het waterbusstation is uniek. Prachtig uitzicht op de scheepvaart op het water en Papendrecht aan de overkant. Helaas was het in februari nog te koud voor het prachtige grote terras. Gastheer Roland zorgt ervoor dat alle gasten het naar de zin hebben. Ook het bedienend personeel (complimenten voor Robbie!) is zeer vriendelijk en attent. We hadden met de AH-actie keuze uit de gehele kaart. We hebben gekozen voor een heerlijke rundercarpaccio vooraf, roodbaarsfilet en rundersucadelapje als hoofdgerecht en een heerlijke perenbavarois met caramel als dessert. Deze topzaak is een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
JAcques U.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We waren hier omdat het ons de vorige keer zo goed bevallen was. Onze positieve ervaring werd nu ook weer bevestigd. Prima keus!
Thirsa L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vanavond met 5 man hier gegeten. Het eten smaakte goed, maar de service liet te wensen over. We moesten voor elke gang minimaal een uur wachten. We hebben het dessert daarom maar achterwege gelaten. Ook op de kaart en drankjes moesten we lang wachten. Weinig personeel en vaak niet te zien voor bestellen van drankjes e.d. Zonde! Want verder een sfeervol restaurant met lekker eten.
Cliff V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer vriendelijk en alert personeel. We werden snel geholpen. Gerechten kwamen erg snel door. Mag zelfs wat langzamer. Kwaliteit van het eten is goed. Lekker voldoende.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteren samen met mijn man hier gegeten. Een gezellig lokatie prachtig gelegen aan de rivier. Vriendelijk ontvangst. We maakten gebruik van de AH actie en daardoor werd alleen het duurste voor, hoofd en nagerecht gerekend, dus we konden gewoon a la carte keuzes maken. Ik bestelde een verse jus d'orante die kwam in een leuk klein beugelflesje. Wel was het sapje erg koud, maar mijn man heeft hem met zijn handen wat opgewarmd. Ook mijn ice tea was zelfs zonder ijsklontjes erg koud.
Als voorgerecht bestelden we de carpaccio en de gamba's. Bij de gamba's zat een door bami die wat smaakloos was, de carpaccio was heerlijk: niet waterig en de spekjes maakten het geheel nog lekkerder. De hoofdgerechten: de saté 300 gram en de Down Town burger. Beiden heerlijk. De pindasaus was pittig en eigenlijk hadden we gewoon de 200 gram kunnen doen, was ook voldoende geweest. Als bijgerecht een puntje patat in een standaard, erg leuk. Na even gewacht te hebben toch een toetje besteld: de huisgemaakte cheesecake met witte chocolade, slagroom met een kletsmajoor er in en met een bolletje citroenijs. The best cheesecake ever, echt waar: heerlijk romig, totaal niet droog. Ondertussen vroeg de bediening regelmatig of het smaakte en of nog nog wat wilden drinken.
Bij het afrekenen moesten we 54,30 euro betalen inclusief consumpties, dus een hele mooie prijs/ kwaliteitverhouding door de AH actie (die ze verlengd hebben tot en met februari). Een aanrader was ons betreft!
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eerlijk, eenvoudig en lekker eten. Prima bediening, erg vlot allemaal en niet duur. Prachtige locatie aan het water.
Redenen genoeg om terug te komen!
JanetKooijZwerver .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. Ruim voldoende ook! We mochten kiezen van de kaart en het goedkoopste gerecht was gratis (AH diner actie) Alleen liet de bediening wat te wensen over. Ze waren erg vriendelijk maar op de 1 of andere manier moest ik echt mijn best doen om een drankje te bestellen. Verder was alles juist helemaal goed. Heerlijk avondje gehad.
jacqderot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij waren er al eerder geweest met uitzicht over het water.
Helaas nu zaten wij er met vrienden bij de in/ uit gang dus buitendeur open tochtdeur sluit slecht.
Buitendeur wordt ook vaak niet goed gesloten.
Jassen uit en aan naast ons te hoge tafeltje.
En uitzicht weg........Helaas.
Eten is een aanrader maar zitlocatie?
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Saté koud, teruggestuurd. Hierna lauw, laat maar...
Xl burger, gevraagd doorbakken. Na twee happen (buitenkant is gebakken) vuurrood.
Nee, voor mij nooit meer!
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hier afgelopen woensdagavond super lekker gegeten met een vriendin, via de ah restaurant actie.
Het is en blijft een gezellig iets en kom er graag (weer terug).
We mochten van de gehele kaart kiezen en het goedkoopste voor- , hoofd- en nagerecht werd in mindering gebracht.
Echt Down Town ga zo door!