Brasserie Down Town

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Down Town

Lia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Oscar S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Jammer dat veel mis ging. Reservering was niet door gekomen. Gelukkig toch een mooi plekje met prachtig uitzicht over het water. Bestelling was niet door gekomen in de keuken: duurde dus erg lang. Bij de afrekening stond de Ienskorting niet op de bon. Maar de bediening was erg vriendelijk, We kregen een drankje van het huis en het eten smaakte goed.
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zo'n 20 minuten na opname van de bestelling wordt aangegeven dat 1 voorgerecht en 2 hoofdgerechten niet mogelijk zijn vanwege "drukte met de kerst", noodgedwongen dus opnieuw een keuze moeten maken maar dit werd netjes opgelost met een drankje van het huis. Het eten viel tegen, de tournedos was een gesneden biefstuk en had niet de gewenste bereiding. Dit hebben we maar zo gelaten vanwege de wachttijd. De Iens korting van 30% stond helaas niet op de rekening, gebeurt vaak volgens andere recensies. Geheel onterecht wenste men vervolgens Diner-Cadeau kaart niet te accepteren en vraag om nadere uitleg werd niet afdoende beantwoord, we hadden het maar te accepteren. Toen ik aangaf dat ik overwoog hiervan melding te maken in mijn recensie, liet de eigenaresse van de zaak haar, ogenschijnlijk vriendelijke, masker zakken en liep ze weg . Het feit dat de, overigens keurige, serveerster bij het verlaten van de zaak haar excuses maakte, kon niet verhinderen dat we met een naar gevoel de zaak verlieten.
Daniëlle D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Topkeuken, erg lekker en snelle service! Zet alleen een deurdranger op de buitendeur, want in het voorste gedeelte waai je uit je hemd.
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Mooie locatie, goede service (eigenaar) en lekker eten.
Cédric M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heel warm onthaald en heerlijk gegeten. Super leuke plek en warm personeel. Ik ben er nu 3 keer geweest en kom er graag nog eens terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bestelde gerechten waren redelijk.
De Gamba's met Linguine en Pesto smaakten vlak , de pesto was niet te proeven. De rucola was niet vers.
Kabeljauwfilet met witte wijn saus , de witte wijn was niet te proeven. Kabeljauw was een beetje te lang op de huid gebakken. Biefstuk was goed en redelijk op smaak.
De 50% korting werd niet automatisch van de rekening gehaald , daar moesten we om vragen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Verjaardag schoonmoeder hier gegeten met 6 mensen. Interieur en bediening prima. Je moet alleen niet zoals wij aan een tafel gezet worden waar iedereen langsloopt en waar je continu op de tocht zit omdat men de deur te lang open houdt.. VOL is VOL toch, als je mensen niet kwijt kunt niet zo improviseren, laat een nare indruk achter!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad bij Down Town. Het eten was erg lekker, de bediening vriendelijk en goed en wat een mooie plek aan de rivier! Wij hebben genoten, een echte aanrader!
Coby R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, met z,n vieren vooraf het wildplankje, echt heerlijk! Hoofdgerecht was ook heerlijk, porties zijn ruimschoots (niet iedereen kon alles op) toetje was ook heerlijk. Alleen vanaf 22 uur werd personeel luidruchtiger en kregen we het gevoel dat we naar huis moesten.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gebruik gemaakt van aanbieding 50% korting op de gehele rekening, echt een aanrader! Gewoon a la carte besteld. Alles was naar wens. Extra pluspunten: hier krijg je tenminste groente bij het hoofdgerecht en de bediening was zeer vriendelijk en professioneel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ontzettend leuke locatie, vriendelijk personeel, het was druk toen we kwamen, maar dat was geen probleem. We kozen voor de wildgerechten buiten de kaart, en kregen op een grote plank diverse heerlijke wildgerechtjes als voorgerecht geserveerd.
Daarna de hoofdgerechten die allemaal mooi opgemaakt en uitstekend van smaak waren. de porties waren prima.
Het dessert BabaRum was een heerlijke verrassing, met een heerlijk kopje echte espresso erbij.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Helaas was onze reservering via Iens niet bekend bij aankomst maar gelukkig nog een tafel vrij. Goed gegeten alleen jammer we hadde wildplank vooraf dat er heen uitleg bij werd gegeven. Prijs kwaliteit was goed
jeanetl .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben er met 12 dames gegeten op donderdag avond. De ontvangst was geweldig,Niets werd nagelaten om het ons naar de zin te maken. geweldige bediening en het was heerlijk. Top avond gehad!
k.noorland C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het wild was fantastisch lekker klaargemaakt. Personeel vriendelijk.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk eten op een prachtige locatie. Wij gaan er zeker vaker heen!
Dini D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
spelen leuk in met een verrassing na een komische opmerking. Eén van mijn gasten kreeg een meter lang ijs geserveerd!
Corina N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
lekker
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten goede bediening en super locatie
es.vd.welle V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Mijn vriendin en ik hadden een hele leuke ober die ons steeds weer wist te verrassen, en dan nog 50% korting op de rekening, helemaal te gek, voor de kerst komen wij zeker nog een keer eten,

Betty,