Brasserie Down Town

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Down Town

jeanetl .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben er met 12 dames gegeten op donderdag avond. De ontvangst was geweldig,Niets werd nagelaten om het ons naar de zin te maken. geweldige bediening en het was heerlijk. Top avond gehad!
k.noorland C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het wild was fantastisch lekker klaargemaakt. Personeel vriendelijk.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Dini D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
spelen leuk in met een verrassing na een komische opmerking. Eén van mijn gasten kreeg een meter lang ijs geserveerd!
Corina N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
lekker
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten goede bediening en super locatie
es.vd.welle V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Mijn vriendin en ik hadden een hele leuke ober die ons steeds weer wist te verrassen, en dan nog 50% korting op de rekening, helemaal te gek, voor de kerst komen wij zeker nog een keer eten,

Betty,
Jef E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke, hartelijke sfeer, de entourage draagt erg bij aan een feestelijke avond! Mooi uitzicht door de glazen wand richting de waterkant!!! Dat maakt het een speciale plek voor een avond op stap met familie.
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten en gedronken. En wat hadden wij een leuke serveerster!
Het uitzicht door de grote ramen over het water was prachtig. Alleen vonden wij het binnen, door die grote ramen, wel wat kaal.
Het was een gezellige avond.
Fam. Torenvlied
Jan B.
Super locatie
Super eten
Super bediening

Professionele bediening en super gastheer.
Wij komen zeker terug !!!!

TOP TOP
Margot A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellige ontvangst! Het ijs was gelijk gebroken. Een tafeltje bij het raam om lekker over het water te turen en te genieten van het uitzicht. Een goed glas Chardonnay en daarna genieten van het heerlijke eten. De zalmfilet is een echte aanrader. Te vol voor een toetje dus als afsluiting een perfecte cappuccino. Top avondje
k.noorland C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima sfeer, goed en vriendelijk personeel, eten heerlijk. Gezellige place tot be. Gaan zeker nog eens terug. Er staat nog zat op de kaart om te proberen. Vriendelijke. Groetjes. Bert en Karin Commandeur
richard N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Alleen om de plek ga je

Alleen de plek was al bijzonder, uitzicht over de Merwede, het was alsof de boten tussen de tafeltjes doorvoeren. We kwamen rond het moment van schemeren en je zag de lampjes ontbranden aan de overkant.De heerlijkste gerechten verschenen op tafel, wild werd niet geschuwd. We hebben heerlijk gegeten in een zeer prettige ambiance. De volgende dag zijn we ook nog wezen lunchen, hetzelfde hoge niveau en ook nu was bord )te' overvloedig gevuld± al heb je een groot oog, je maag is toch te klein. Gelukkig werd ons de mogelijkheid gegeven thuis nog van de heerlijke sandwich te genieten. Prima de luxe.
Nicolette73 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met de ah bon hier gegeten. We mochten gewoon van de kaart kiezen. Mooie, gezellige zaak, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Wij komen hier nog eens terug, ook zonder ah.
Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekkere menu's en mooie locatie bediening was goed erg lief en behulpzaam goed restaurant naar onze zin gehad we zullen zeker nog een keer er komen eten top.
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, konden van de kaart kiezen, ruime porties. Jammer dat je voor de mayonaise extra moet betalen.
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren met een vriendin gegeten bij Down Town, in combinatie met de ah bon vind ik het goed geprijsd, normaal zou ik de kwaliteit / prijsverhouding aan de hoge kant vinden, we hebben genoten van het uitzicht en de bediening was vriendelijk maar wel wat ongeorganiseerd.
Al met al best lekker gegeten, vlees was goed gaar, frites kon beter.
Pluspunten zijn dat je van de hele kaart kon kiezen, en dat ze op onze vraag om een tafeltje aan het raam te reserveren was voldaan.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lekker gegeten met zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!!!!
Ondanks dat het druk was, en personeel ziek kon je merken dat ze alles onder contole hadden. Ook met een kwinkslag.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een schitterende locatie met uitzicht over het water. Bediening super vriendelijk en bij het kiezen van een glas wijn mocht ik eerst 3 soorten proeven. Eten was voortreffelijk.
Corinne H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten. Werden hartelijk ontvangen en bediening was perfect. Heel fijn was ook dat je kan kiezen uit alle gerechten met de AH restaurant zegels. Voor herhaling vatbaar.
Corinne