Brasserie Down Town

Bleijenhoek 2 3311 TA Dordrecht Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

RickMast .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
M T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met 7 vrienden een high wine gereserveerd, maar helaas stond een van onze vrienden in de file. Dit direct aan de bediening gemeld. Onze vriendin arriveerde helaas net een half uur te laat. Toch moesten wij ook voor haar het hele bedrag afrekenen terwijl ze niets gegeten of gedronken had. In discussie gaan hielp niets. Ook op de klacht die ingediend is via verschillende kanalen kwam geen reactie. Slechte klantenservice heet zoiets. Ik ga mijn geld hiér in elke geval NOOIT meer naar toe brengen. Dan weet ik wel een beter restaurant in Dordrecht.
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten met de AH Bon wat zo leuk was je mocht gewoon uit het alle Cart menu kiezen , we komen zeker terug en het lag zoo mooi op een Romantishe gebied.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ondanks door files veel te late aankomst werd door gastvrouw goed ingespeeld op de vraag of "snel" gegeten kon worden ivm bezoek aan Ahoy. Heerlijk gegeten en dank aan hele team van Down Town en komen zeker keer terug en dan zonder tijdsdruk!
IlonadeVos .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Via de ah actie hier heerlijk gegeten. Mochten gewoon Vd kaart kiezen en de goedkoopste zijn dan gratis. Lekker eten in goede porties met een prachtig uitzicht over het water...
Sjaak J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij zijn met vrienden gezellig uit eten geweest. Met een prettige bediening,De gerechten die wij hebben besteld
waren allemaal goed van smaak.Alleen de Irish coffee had met echte slagroom moeten zijn.
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het voorgerecht was smakelijk en goed op temperatuur. Hoofdgerecht vlees was ook smakelijk maar vis was klein van formaat en niet gaar. Groenten waren koud. Mayonaise niet gekregen maar stond zelfs 2x op de rekening. Dessert Was lekker.
Wendyschalkwijk_16 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gerechten en kwaliteit was goed. Ook een leuke locatie. Service en klantvriendelijk is redelijk te noemen, personeel deed erg hun best, echter de eigenaar niet. Opmerkingen tegen het personeel over dat wij al te lang zaten en binnen tien minuten weg moesten (terwijl wij nog aan het wachten waren op ons toetje), noem ik niet klantvriendelijk. Ze hadden de ruimte verhuurd ivm een feest, waardoor de ruimte leeg gehaald werd (terwijl wij aan het eten waren) & de Dj de geluidsinstallatie aan het testen was. Erg jammer dat dit gebeurde, want het eten was lekker en het is een leuke locatie, maar door de instelling van de eigenaar zal ik hier niet meer terugkeren.
Wosje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben nu met vrienden gedineerd. De ontvangst en bediening was, net als de vorige keren, vriendelijk. Het uitzicht op de rivier met de waterbussen was leuk. Als voorgerecht hebben we een proeverij van vis genomen. Dat bestond uit diverse kleine hoeveelheden vis met aparte broodjes en getoaste sneetjes brood. Parkeren gaat makkelijk, maar is duur.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellig restaurant. Het is niet zo groot wat het wel knusser maakt. Mooie locatie. Je kijkt uit over het water.
Zeer vriendelijk ontvangst en prima bediening. Eten smaakte heerlijk.
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
lekker gegeten alleen duurde het wat langer voordat onze bestelling werd opgenomen omdat er maar 1 in de zaak stond verders was het eten goed en lekker!! je krijgt genoeg en je zit ook echt vol! er zat een vliegje in mijn drankje op de citroen maar ik kreeg gelijk een nieuwe bij het aangeven daarvan alles was naar wens het was wel rustig en uitzicht was wel mooi aan het water jammer dat er 1 bedienend personeelslid was waardoor je iets langer moest wachten tot ze kwam voor drankjes het eten was goed en lekker en warm geen klachten over dit restaurant alleen puntje van verbetering zou eventueel zijn serveren op warme borden zou zoveel meerwaarde hebben
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het was een fijne en gezellige avond. Er waren 2 wat grotere groepen binnen waardoor t allemaal iets langer duurde, maar wij wilde toch in rusyig tempo eten. Het eten prima. We mochten zelf van de kaart kiezen. De bediening was erg vriendelijk. Prijs kwaliteit is dus prima
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Goede en vriendelijke ontvangst. Kreeftensoep goed van smaak. Scholfilet goed bereid en was meer dan voldoende en smaakvol. Mijn tafelgenoot had cristino en mixrd grill. Was ook goed bereid. Enige was dat je voor de mayo pp 50 cent moest betalen. Voor de pepersaus moest je betalen en dat is prima. Alleen saus was net jus. Was met AH actie.
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Wij zijn hier al eens eerder wezen high teaën en daar waren we erg blij mee. nu hadden we voor 's avonds gereserveerd via de AH Restaurantactie. Ik vind de locatie erg mooi, het personeel is erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten! Bij sommige restaurants word je erg onvriendelijk behandeld als je met een actie komt, maar hier was dat zeker niet het geval. Wij komen zeker weer een keer terug!
Carpet .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
ras in het zonnetje uitkijkend over de merwede. We zijn er terecht gekomen met de AH restaurantspaaractie. Van te voren toch wel negatieve geluiden gehoord maar ons daardoor niet laten afschrikken en maar goed ook. We hebben voortreffelijk gegeten en de bediening was perfect,kan niet anders zeggen. Wij gaan zeker nog een keertje terug.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. We hadden kortingszegels maar mochten gewoon van de kaart kiezen. Het was zo goed dat we zeker ook nog terugkomen zónder kortingzegels! En wat een prachtige plek aan de rivier. Geweldig.
Smilesuus .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten bij Down Town. De gerechten waren groot, bediening was erg vriendelijk en we hebben lekker de tijd gekregen tussen de gerechten door. Wij waren er vanuit de AH actie. De keus voor menu was groot. Prijzen waren wel wat aan de hoge kant.
Keeke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De plek is mooi vanwege het uitzicht over de rivier. De bediening is adequaat. Een gemaakte fout werd redelijk hersteld. Maar de kwaliteit van het eten is erg matig: verlepte sla, natte en dus zachte cashewnoten op de sla, en slechts 2 plakjes zalm op de zalmsalade.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de Iens actie. De actie werd uitgelegd als dat we alles van de kaart mochten bestellen en het duurste gerecht moest je afrekenen. We hadden vooraf brood met smeersels, en daarna carpaccio. Deze kwamen tegelijk wat erg jammer was. Het brood vond ik erg karig 5 kleine stukjes voor de prijs. De carpaccio was erg lekker. De borden werden uitgehaald, ons drinken was op maar er werd biet gevraagd of we nog iets wilden. Vrij vlot kwam het hoofdgerecht, zalm en varkenshaas met champignonsaus op koude borden wat jammer was want het eten was kwalitatief goed alleen door het koude bord erg snel koud. De friet en gebakken aardappels waren ook niet warm te noemen. Mayonaise moest apart bij besteld worden. Dit gedaan, inmiddels nog geen drinken. We dachten dat komt dan wel goed als ze de mayonaise komen brengen. Deze kwam echter niet dus nogmaals baar gevraagd en gelijk maar wat te drinken besteld. Dit kwam toen ons eten bijna op was. Mijn varkenshaas kon ik bijna niet snijden met het bestek achteraf bleek dat niet het goede bestek was ingedekt. Inmiddels moesten wij weg naar de film maar moesten nog een dessert bestellen wat niet was vertelt in het begin. Helaas niets suikervrij of lactose vrij dus ik aan de koffie en mijn vriendin aan een nog bevroren aardbeien parfait met een bolletje ijs. Op zich was het eten prima maar er kan meer aandacht besteed worden aan alles verder. Zo wordt er niet vertelt wat er op je bord ligt. Zo zat bij de zalm een saus maar deze stond niet op de kaart, en zo ook het bolletje ijs bij de parfait erg lekker maar wat was het? Ik zal voor het uitzicht terug komen maar voor het eten en de bediening niet, al waren ze zeker niet onvriendelijk.
Liakooij53 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Deze week geluncht en een diner van de Ah zegels. Beiden super lekker gegeten.
Lunch was erg veel maar heerlijk. Wij waren met z'n drieën. Alle drie zeer tevreden. Het diner verliep wat onrustig vanwege nieuwe medewerkers maar hiervoor werd excuses gemaakt. Juist de eerlijkheid stond ons aan.
We hebben heerlijk gegeten en wederom krijg je veel op je bord.
De gerechten zijn stuk voor stuk mooi om te zien. We hebben de superkok even gesproken en hem een compliment gegeven.
Wij komen zeker weer terug. O, ja we hebben s'avonds buiten op het mooie terras gegeten.

Fam. Kooij