Brasserie Down Town

Bleijenhoek 2 3311 TA Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het restaurant is niet al te groot, en door de ronde vorm niet geschikt voor al te grote groepen.
We waren met 4 personen en zijn goed geholpen.
Ondanks dat we via de AH-restaurantactie hadden geboekt konden we gewoon van de kaart bestellen en werden de goedkoopste gerechten van de rekening af gehaald.
Alle gerechten waren goed van smaak en netjes opgemaakt.
Een sausje wordt echter wel direct over het gerecht gedaan en we hadden dit liever los in een bakje gezien.
Uiteraard hadden we dit natuurlijk vooraf ook aan kunnen geven.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met ons gezin gegeten, prachtige plek om te eten, eten was prima, bediening was goed.
Fijne sfeer in het restaurant. Kortom prima avond gehad!
piafijnproever .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Restaurant ligt aan het water, mooie locatie. Wel iets buiten het directe centrum, je loopt hier niet "zomaar" binnen. Gerechten waren prima van smaak ; bediening vriendelijk.
aranka_t .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Supermooie locatie langs het water. Klein en knus. Erg vriendelijk personeel en lekker eten! Zeker aan te raden en wellicht kom ik hier nog eens terug.
Myrthe H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De bediening was erg langzaam. Uur gewacht op een voorgerecht. Tevens kwamen deze niet tegelijk. Helft moest nog 15min wachten.
Patatjes waren al bijna op voor de mayonaise kwam.
We maakten gebruik van de albert Heijn actie. Helaas hebben ze een kindermaaltijd als gratis gerekend. Terwijl deze niet op de menukaart stond
liagg .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met vriendinnen, heerlijk gegeten, leuke bediening en locatie.
Vooral het voorgerecht, de Gamba's en het nagerecht de cheesecake waren heerlijk.
Wij komen zeker nog eens terug!
hjmarges .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mooie locatie en prima service. Met Ah aanbieding keuze van de kaart. In combinatie met de kerstmarkt een prima dag gehad.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
.Leuke locatie, ontvangst was prettig. Vriendelijk personeel. Kleine gezellige eetgelegenheid. Minpuntje: Als je naast/onder de tafeltjes zit die iets hoger staan kun je de totale conversatie volgen van dat tafeltje. Wij zaten in eerste instantie "eronder". Gevraagd of we aan een andere tafel mochten zitten en dat was geen enkel probleem. Eten was heerlijk, al hadden de sperzieboontjes iets langer mogen koken, waren nu bijna rauw. De rest van het eten heeft dit goed gemaakt.
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Op een zaterdagavond hier gegeten. Locatie is prachtig, aan het water met uitzicht op Papendrecht.

Echter, de gerechten zijn ongeïnspireerd en duur. Er zit weinig fantasie in en de smaken zijn vlak. De Crostini als voorgerecht was prima, maar voor 11,50 euro verwacht ik echt wat meer dan wat champignons op een stokbroodje.
Hertenstoof als hoofdgerecht. Het vlees was droog en niet echt mals. Eigenlijk best wel een tegenvaller.

Al met al prima gegeten, maar als je dan 100 euro afrekent voor twee personen met nog niet eens allebei een toetje, vind ik dat veel te veel voor de kwaliteit eten.

Ik ga hier niet snel weer heen.
Cathrien M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De gerechten waren lekker, maar de service was middelmatig. We waren iets verlaat en de gereserveerde tafel was al weg gegeven, daardoor moesten wel een uur wachten op een vrije tafel. Ook de verdere service liet te wensen over. Het restaurant was helemaal vol gepropt, zodat je amper tussen de tafels door kon lopen. Niet iets waar we snel naar terug zullen gaan.
RickMast G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een middagborrel gedaan. Bij het vragen van de wijnkaart kregen we een klapper met een aantal uitgeprinte A4'tjes. Deze waren helemaal gekreukt en er was duidelijk water overheen gevallen. Het was naast de gewone kaarten echt een hele slechte presentatie. Na bestellen van de wijn kwam de serveerster iets onzeker over en was de wijn ijskoud, echt te koud. Er stond een prachtige klimaatkast, maar ons wijntje kwam uit een bak ijs achter de bar. Zonde van je klimaatkast. Nog een vleesplank bijbesteld. Viel ook wat tegen, 4soorten vlees, waaronder kipfilet. Kip hoort niet op een vleesplank, maar op brood. Suggestie is om een mooie Serranoham te presenteren. Daarnaast was de prijs voor de plank wat aan de dure kant, er was in ieder geval wel voldoende brood opgelegd. Prachtige locatie, maar het kan beter.
M T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met 7 vrienden een high wine gereserveerd, maar helaas stond een van onze vrienden in de file. Dit direct aan de bediening gemeld. Onze vriendin arriveerde helaas net een half uur te laat. Toch moesten wij ook voor haar het hele bedrag afrekenen terwijl ze niets gegeten of gedronken had. In discussie gaan hielp niets. Ook op de klacht die ingediend is via verschillende kanalen kwam geen reactie. Slechte klantenservice heet zoiets. Ik ga mijn geld hiér in elke geval NOOIT meer naar toe brengen. Dan weet ik wel een beter restaurant in Dordrecht.
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten met de AH Bon wat zo leuk was je mocht gewoon uit het alle Cart menu kiezen , we komen zeker terug en het lag zoo mooi op een Romantishe gebied.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ondanks door files veel te late aankomst werd door gastvrouw goed ingespeeld op de vraag of "snel" gegeten kon worden ivm bezoek aan Ahoy. Heerlijk gegeten en dank aan hele team van Down Town en komen zeker keer terug en dan zonder tijdsdruk!
Sjaak J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij zijn met vrienden gezellig uit eten geweest. Met een prettige bediening,De gerechten die wij hebben besteld
waren allemaal goed van smaak.Alleen de Irish coffee had met echte slagroom moeten zijn.
IlonadeVos .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Via de ah actie hier heerlijk gegeten. Mochten gewoon Vd kaart kiezen en de goedkoopste zijn dan gratis. Lekker eten in goede porties met een prachtig uitzicht over het water...
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het voorgerecht was smakelijk en goed op temperatuur. Hoofdgerecht vlees was ook smakelijk maar vis was klein van formaat en niet gaar. Groenten waren koud. Mayonaise niet gekregen maar stond zelfs 2x op de rekening. Dessert Was lekker.
wendyschalkwijk_16 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gerechten en kwaliteit was goed. Ook een leuke locatie. Service en klantvriendelijk is redelijk te noemen, personeel deed erg hun best, echter de eigenaar niet. Opmerkingen tegen het personeel over dat wij al te lang zaten en binnen tien minuten weg moesten (terwijl wij nog aan het wachten waren op ons toetje), noem ik niet klantvriendelijk. Ze hadden de ruimte verhuurd ivm een feest, waardoor de ruimte leeg gehaald werd (terwijl wij aan het eten waren) & de Dj de geluidsinstallatie aan het testen was. Erg jammer dat dit gebeurde, want het eten was lekker en het is een leuke locatie, maar door de instelling van de eigenaar zal ik hier niet meer terugkeren.
Wosje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben nu met vrienden gedineerd. De ontvangst en bediening was, net als de vorige keren, vriendelijk. Het uitzicht op de rivier met de waterbussen was leuk. Als voorgerecht hebben we een proeverij van vis genomen. Dat bestond uit diverse kleine hoeveelheden vis met aparte broodjes en getoaste sneetjes brood. Parkeren gaat makkelijk, maar is duur.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellig restaurant. Het is niet zo groot wat het wel knusser maakt. Mooie locatie. Je kijkt uit over het water.
Zeer vriendelijk ontvangst en prima bediening. Eten smaakte heerlijk.