Brasserie Down Town

Bleijenhoek 2 3311 TA Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Marina P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Jammer dat alles zo vol staat. Met langslopen werd er gewoon bestek v d tafel geveegd. Dit omdat de doorloop zo smal was .
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Bij binnenkomst was niet bekend dat wij gebruik maakten van de ah-actie. Bediening is niet professioneel. Er wordt luidruchtig door de bediening gesproken over privézaken en hard gelachen. Dat mag maar doe dat dan niet in bijzijn van gasten!
Bij het afrekenen werden er ook fouten gemaakt; er werd teveel in rekening gebracht, hetgeen later werd gecorrigeerd. Kortom: niet voor herhaling vatbaar.
Rona V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het restaurant ligt op een prachtige zichtlocatie aan de rivier. Er is voldoende gelegenheid om te parkeren (betaald). De ontvangst in het restaurant was hartelijk en de bediening was goed de gehele avond. Daarnaast was de menukaart gevarieerd en de door ons bestelde gerechten waren van een goede kwaliteit. We hebben met vrienden het restaurant voor de 1e keer bezocht (AH diner kaarten) en laten weten dat een volgend bezoek zeker voor herhaling in de planning staat.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellig bijklets etentje gehad met een vriendin met de zegels van AH. De menukaart is niet heel origineel, maar bied voldoende keuze en het smaakte goed. Het was niet heel druk dus de bediening reageerde direct en was vriendelijk. Al met al een geslaagde avond.
E H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Voor het eerst in Dordrecht restaurant via AH actie gereserveerd. Prachtige ligging, vriendelijk personeel, lekker eten en drinken.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De muziek stond te luid en die hebben ze op onze vraag afgezet. Dat was bijzonder attentvol. De suggesties van de ober voor de wijnkeuze waren excellent. Jammer dat ze maar 1 fles hadden van de door ons gekozen wijn. En die was die avond net verkocht.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Maandag 19 juni 2017 in Down Town gegeten via AH restaurantactie. Geen gezeur over vaste menu's maar gewoon à la carte kiezen en een goede korting op de rekening i.v.m. de actie. Gezellige avond gehad waarbij natuurlijk ook een rol speelde dat het prachtig weer was. Als je dan buiten, vlak aan het water, zit, dan is het voor wat dat betreft nogal snel goed. Personeel was zeer attent maar beslist niet opdringerig. Al met al een geslaagde avond / geslaagd etentje.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wachttijd was lang, ook na bestelling en tussen de gangen door. Het werd "goed" gemaakt (althans geprobeerd) met een drankje van "het huis". Bij het opnemen van de bestelling werd er "slecht" geluisterd. Regelmatig moest ik bestelling herhalen.
Gunstig was dat we van de "gewone" kaart konden kiezen en we buiten (mooie avond) een tafel konden krijgen.
Minder gunstig vond ik dat we alleen maar (zeer dure -> bleek achteraf) fles water konden krijgen.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 8 gisteravond. We begonnen buiten, werd na het voorgerecht wat fris en mochten daarna binnen verder genieten van ons diner. Bediening was leuk, goed eten en gezelschap.
We komen graag nog eens terug.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie, je kon gewoon alles van de kaart kiezen, goedkoopste gerechten werden eraf gehaald. TOP!
Kwaliteit was goed, en wij waren vroeg waardoor het ontvangst ook uitstekend was, echter nadat wij ons hoofdgerecht hadden gekregen werd het druk en liet de service te wensen over. Erg lang geen aandacht gehad tussen hoofdgerecht en nagerecht, waardoor er tussen hoofdgerecht en nagerecht bijna een uur wachttijd zat. Maar het eten was, nogmaals, heerlijk.
harry V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
ons bezoek aan uw zaak hebben we als erg prettig ervaren .de ontvangst was vriendelijk ,Het menu was lekker,ruime keus en het smaakte prima een puntje we vonden de groenten iets te rauw .aar een volgend bezoek volg zeker.
Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wat een bijzondere locatie. De zon scheen en buiten gezellig vol, maar wij zaten lekker binnen want hadden tafeltje gereserveerd. Keurig snel een drankje en voorgerecht proeverij vlees. Helaas daarna duurde het eventjes voordat de hoofdgerechten kwamen, maar tussendoor al wel één van de dames uit de bediening aan tafel gehad die excuses aanbood. Het kwam allemaal eventjes tegelijk, Ok. Nog een keer helaas, want we moesten weg naar het theater, hoofdgerechten plus minus al 3 kwartier op aan het wachten. Dit aangegeven te hebben werd het keurig opgelost door de gastvrouw en hoofdgerechten van de rekening en vriendelijk aanbod om nog eens terug te komen en dan allereerst een drankje van de zaak. We komen zeker nog eens terug naar deze mooie plek direct aan het water bij de waterbus in Dordt. Dat drankje Vd zaak hoeft niet, want volgende keer zelf maar wat langer nog voor uittrekken, de locatie en zaak verdient het. Nogmaals bedankt voor de service en tot ziens
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij dineren hier, wijntje erbij. Op ons verzoek een karafje (kraan)water. Dat kon niet. Men serveert alleen flessen water. Ik kan hier zo boos over worden. Je eet voor € 100 en kan geen karafje water bestellen.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker gegeten, bediening waren leuke spontane dames, mooi uitzicht over de maas, gratis parkeren, kortom een geslaagde avond.
Surlac .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Waren hier met AH actie. Gewoon keuze uit gerechten van de kaart. We hebben lekker gegeten en de bediening was goed, ze hadden er zin in. Leuke locatie.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Te droge vis, matige burger, half gare
friet. Goed bedoeld maar niet sterk in de uitvoering. Mooie locatie bij de samenvloeiing van 3 rivieren.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Mooie spot aan het drierivierenpunt in Dordrecht. Hier kan je ook goed van genieten door het vele glas. Het visplateau, de kruidenravioli met crab, geitenkaas taartje en de sukade waren allemaal van prima kwaliteit voor een goede prijs. we werden bediend door een leuke vlotte jongedame. kortom mooie plek voor een hapje drankje en uitzicht!
JeroendeBeer .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super gegeten en mooi uitzicht over de Maas!! De gastheer en zijn vrouw waren gastvrij zoals het hoort! Ook het overige personeel was top! Zeker een aanrader.
Janwillem D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was prima de bediening was vriendelijk en attent.dit restaurant is zeker een aanrader
baltus .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ondanks volle bezetting werden we snel geholpen door vriendelijk personeel.
eten was lekker met 4 personen 4 verschillende gerechten, alles was naar wens.
een pluim voor de warme groenten, worteltjes beetgaar, prima.
we gaan daar nog wel eens naar terug.
een aanrader!