Brasserie Down Town

Bleijenhoek 2 3311 TA Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Down Town

Down Town Dordrecht

Neem eens de waterbus naar Dordrecht. Je maakt niet alleen een onvergetelijke tocht over grote rivieren, maar je stapt ook nog eens uit bij Brasserie Down Town. Even een snelle hap als je reis nog verder gaat of een uitgebreide maaltijd, de kaart voorziet je altijd van een passende maaltijd. Een echte traktatie is de high tea of high wine, als je iets te vieren hebt of gewoon zomaar. Voor groepen maakt de chef graag ruimte in zijn eigen chefsroom.

Meer informatie over restaurant Brasserie Down Town

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Down Town

Diana S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We werden zeer hartelijk ontvangen. Het eten was prima, de wachttijd kort. Tussendoor kwam de bediening regelmatig vragen of alles naar wens was en de wijn uit onze bestelde fles bijschenken.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer gezellig knus restaurant, met ruime voorgerechten en zeer lekkere hoofdgerechten.
We hebben er allen zeer smakelijk gegeten.
r.stuurman7 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima restaurant,mooi gelegen en vriendelijk en goede bediening. Voor hehaling vatbaar. Heerlijk gegeten met AH actie maar gewoon van de kaart mogen kiezen. Waar voor je geld.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hadden gereserveerd met kaarten van de AH actie, maar we konden gewoon eten wat we wilden, als het maar 3 gangenmenu was.
Nou het was verrukkelijk! We hebben met z'n vieren overheerlijk gegeten, complimenten aan de kok!
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We leerden Down town kennen via de ah actie. Down town is prachtig gelegen aan het water. We konden buiten eten.
We hadden onervaren bedienster, die niet met haar bestelapparaat overweg kon en de kaart niet kende. Daardoor kregen we geen voorgerecht en moesten we erg lang wachten (45 min) tot ons hoofdgerecht kwam. Bij de gegerilde gamba's werden geen extra servetten gelemverd.
Hierna kwam een andere bedienster ons melden dat bij de ah actie drie gangen verplicht waren. Wechebben dat maar opgelost doorceen desert te bestellen. Jammer. Hetveten was goed.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ondanks de drukte (er was een grote groep binnen, waardoor we alleen buiten konden zitten) goeie service en super aardig geholpen. Heerlijk gegeten.
P M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Aardige serveersters. We hadden gereserveerd met de AH actie. We konden uit de hele kaart kiezen. Het eten kwam redelijk snel ondanks de drukte op het terras. We hadden mixt grill en entrecote . Het was allebei erg lekker en ruim voldoende. Het toetje was heerlijk: een kletskop met aardbeien en vanille-ijs en cake in rum gedrenkt met ijs. We hebben gezellig buiten kunnen eten met uitzicht op de Merwede en de pont.
Yolande K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
zeer vriendelijk personeel . We waren te laat door we niet de weg konden vinden maar werd niet moeilijk over gedaan. Heerlijk gegeten . Ik kan iedereen aanbevelen daar te gaan eten en dat ga ik zeker doen als ik daar weer in de buurt ben. Personeel en eigenaar bedankt voor de goede service. gr famKuiper
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Lekker gegeten met de Ah restaurantactie. Kiezen uit de hele kaart, wat wij erg prettig vinden. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Leuke locatie, we hebben heerlijk buiten gegeten. Kortom, een prima ervaring!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Op een woensdagavond hier een etentje gehad, we hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er nog plek. Voor een doordeweekse dag was het behoorlijk druk! Ligging is super leuk aan het water, met zicht op de waterboot, binnen is het vrij klein, ze moeten het dus zeker ook van het ruime terras hebben. We begonnen met brood met smeersels, vreemd dat we 5 mini broodjes kregen terwijl we met 3 personen waren. 2 van ons namen als hoofdgerecht saté, waarbij je de keuze hebt tussen 200 en 300 gram, en de ander nam een hamburger. Er stond bij huisgemaakt bij de hamburger en dat zag je ook wel, hij smaakte goed (naar horen zeggen). Bij de saté kregen we wat frites in een puntzak met mayonaise op verzoek en kroepoek, alleen de saté saus was wat aan de karige kant, maar konden er gelukkig bij krijgen. Zelf had ik als enige nog een dessert genomen, huisgemaakte cheesecake en een bolletje ijs. Smaakte goed! Voor mij is dit restaurant een beetje uit de richting, maar mocht je in de buurt zijn met mooi weer zou ik het zeker aanraden. Wel jammer dat je moet betalen om te parkeren,
Marina P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Jammer dat alles zo vol staat. Met langslopen werd er gewoon bestek v d tafel geveegd. Dit omdat de doorloop zo smal was .
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Bij binnenkomst was niet bekend dat wij gebruik maakten van de ah-actie. Bediening is niet professioneel. Er wordt luidruchtig door de bediening gesproken over privézaken en hard gelachen. Dat mag maar doe dat dan niet in bijzijn van gasten!
Bij het afrekenen werden er ook fouten gemaakt; er werd teveel in rekening gebracht, hetgeen later werd gecorrigeerd. Kortom: niet voor herhaling vatbaar.
Rona V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het restaurant ligt op een prachtige zichtlocatie aan de rivier. Er is voldoende gelegenheid om te parkeren (betaald). De ontvangst in het restaurant was hartelijk en de bediening was goed de gehele avond. Daarnaast was de menukaart gevarieerd en de door ons bestelde gerechten waren van een goede kwaliteit. We hebben met vrienden het restaurant voor de 1e keer bezocht (AH diner kaarten) en laten weten dat een volgend bezoek zeker voor herhaling in de planning staat.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellig bijklets etentje gehad met een vriendin met de zegels van AH. De menukaart is niet heel origineel, maar bied voldoende keuze en het smaakte goed. Het was niet heel druk dus de bediening reageerde direct en was vriendelijk. Al met al een geslaagde avond.
E H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Voor het eerst in Dordrecht restaurant via AH actie gereserveerd. Prachtige ligging, vriendelijk personeel, lekker eten en drinken.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De muziek stond te luid en die hebben ze op onze vraag afgezet. Dat was bijzonder attentvol. De suggesties van de ober voor de wijnkeuze waren excellent. Jammer dat ze maar 1 fles hadden van de door ons gekozen wijn. En die was die avond net verkocht.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Maandag 19 juni 2017 in Down Town gegeten via AH restaurantactie. Geen gezeur over vaste menu's maar gewoon à la carte kiezen en een goede korting op de rekening i.v.m. de actie. Gezellige avond gehad waarbij natuurlijk ook een rol speelde dat het prachtig weer was. Als je dan buiten, vlak aan het water, zit, dan is het voor wat dat betreft nogal snel goed. Personeel was zeer attent maar beslist niet opdringerig. Al met al een geslaagde avond / geslaagd etentje.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wachttijd was lang, ook na bestelling en tussen de gangen door. Het werd "goed" gemaakt (althans geprobeerd) met een drankje van "het huis". Bij het opnemen van de bestelling werd er "slecht" geluisterd. Regelmatig moest ik bestelling herhalen.
Gunstig was dat we van de "gewone" kaart konden kiezen en we buiten (mooie avond) een tafel konden krijgen.
Minder gunstig vond ik dat we alleen maar (zeer dure -> bleek achteraf) fles water konden krijgen.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 8 gisteravond. We begonnen buiten, werd na het voorgerecht wat fris en mochten daarna binnen verder genieten van ons diner. Bediening was leuk, goed eten en gezelschap.
We komen graag nog eens terug.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie, je kon gewoon alles van de kaart kiezen, goedkoopste gerechten werden eraf gehaald. TOP!
Kwaliteit was goed, en wij waren vroeg waardoor het ontvangst ook uitstekend was, echter nadat wij ons hoofdgerecht hadden gekregen werd het druk en liet de service te wensen over. Erg lang geen aandacht gehad tussen hoofdgerecht en nagerecht, waardoor er tussen hoofdgerecht en nagerecht bijna een uur wachttijd zat. Maar het eten was, nogmaals, heerlijk.