Brasserie Domburg

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
ROSE V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij waren een 40 tal en hadden wel gereserveerd. De "proeverij van vis" had bij ons een enorm succes.Ook de croque-monsieur was heel lekker. De bediening ging vlot en gebeurde met de glimlach. Wij waren allen heel tevreden.
Goatie .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Super restaurant. Je waant je ergens in Parijs. Heel vriendelijke bediening en goed qua tempo. Eten was heerlijk. Visvariatie vooraf en mosselen met friet als hoofdgerecht. Mooie tent, schoon en ruim opgezet. Erg prettig. Wij kwamen onverwacht zonder reserveren met een groep van zes. Na een drankje aan de bar heeft de ober een stel van twee dat aan een grote tafel zat vriendelijk elders geplaatst en konden wij lekker genieten. Ook heel geschikt met kleine kinderen !
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk mosselen gegeten in maart. Blijft raar dat dit kan het hele jaar door. Groenten waren goed vers en niet, zoals zo vaak, doorgekookt. Goed glas wijn erbij.
Prima bediening die ook in was voor een leuk gesprek.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Hertenbout gegeten, heerlijk ! Had er zelfgemaakte appelmoes bij gevraagd, geen enkel probleem. De bediening was aardig en attent, hoewel er wel een personeelslid bij zou kunnen, ze hadden het heel druk . de creme brulee was lekker , kortom een succes.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Geweldige risotto gegeten.
Flinke portie scholfilet.
Als toetje cremebrulee, heerlijk.
Per 1 oktober hebben ze een nieuwe chefkok.
Is goed te merken aan de smaak van de gerechten.
Echt een aanrader.
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Dra-ma-tisch!!! Na 5 kwartier wachten (!) kwam dan eindelijk ons hoofdgerecht... Nou, nou... wat een afgang, mijn vriend had de Chickenburger (burger met krokante maïskipfilet & frites), echt waar... een snackbar serveert 10x beter, wat een droge hap en het zag er ook echt niet uit, dat voor 17 euro, wat een arrogantie!!! Nooit meer hier, dat snap je wel.
Patrick1202 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Ik had het mosselmenu en mijn vrouw het menu van tomaten-dille soep, scholfilet en trifle. Alles was goed op smaak en in verhouding. Het enige minpuntje was dat de gerechten elkaar snel opvolgde vonden wij. Sommige vinden dit fijn, wij wat minder.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hele leuke gevarieerde kaart! Voor ieder wat wils. Wij kozen ieder voor een ander gerecht. De gerechten zijn goed qua samenstelling. Zo klopt de groente bij de vis etc. Echter zijn de gerechten niet optimaal van smaak en dit komt vooral door de bereidingswijze. Risotto nog te hard en te vochtig. Garnalen te lang op de grill waarom droog. Vis loeiheet en leek niet helemaal vers. Kortom, een prima bistro hap maar qua bereiding te veel huis tuin en keuken terwijl je toch een "normale" prijs betaald. Ijs, heerlijk. Koffie, heerlijk. Taart, heerlijk. De brasserie is ingericht in een vintage jaren 20 / 30 Franse stijl. Dit is leuk gedaan en ook volledig doorgevoerd. Bediening heel vriendelijk!
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Beetje geschrokken van de wisselende recensies toch bij Brasserie Domburg gegeten. En heel eerlijk: daar was helemaal niets mis mee. Vlotte bediening, geweldig goede mosselen (bijna de eerste van het seizoen) en een heel redelijke prijs: € 19,- voor een pan mosselen met garnituur. De Brasserie is best een aanrader om in Domburg ook betaalbaar gewoon lekker te eten.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Even snel een kopje soep dachten we op een mooie zondagmiddag. Helaas : de soep was ijskoud. Nadat we er iets van gezegd hadden kregen we het opnieuw koud opgediend. Ook de hoeveelheid was niet van dien aard dat we van tafel rolden. Soep warm kunnen opdienen lijkt me geen al te moeilijke klus, maar voor deze brasserie dus wel.
Dus al met al: we hadden er de buik vol van (maar niet letterlijk).
Blondje07 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Reservering via de mail werd niet bevestigd, na telefonisch contact alsnog reservering kunnen maken. Bediening was matig, porties zijn groot echter niet geheel op smaak (hoofdgerecht jachtschotel / steak tartaar beide weinig smaak). Qua interieur mag het wat gezelliger.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Super vriendelijke bediening. Snel, adequaat en met een lach op het gezicht. Het eten was gewoon goed. De citroen merengue taart een dikke aanrader. Top avond gehad!
Shirley1992 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Bij deze brasserie genoten van een lunch met mijn vrienden. Doordat mijn vriend niet helemaal lekker was hebben wij eerst een carpaccio voor hem bestel. Er werd hier zeer goed op in gespeeld omdat de carpaccio er ontzettend snel was. Een leuke locatie, het decor is wat kil maar dat komt denk ik omdat ze een franse brasserie willen uitstralen! Helemaal leuk! Ga zo door!
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Leuk om in de zomer op het terras te zitten. Niet luxe, maar gewoon no-nonsense en verder lang wachten op de bediening. Maar de sfeer en het vakantiegevoel maken veel goed. De borden niet luxe opgemaakt, maar wel goed eten en van prima kwaliteit.
T&js .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Een aantal maanden terug hier naar alle tevredenheid gegeten. Voor de 2e maal, nu op hun mooie buitenterras, was dit helaas geen succes. Op hun website staat ondermeer het volgende vermeld: wij gebruiken uitsluitend verse producten en waar mogelijk ook uit de streek. In Domburg gaan we meestal voor vis en starten we deze avond met de Zeeuwse vissoep, deze was goed. De tweede gang was mijn keus gevallen op de scholfile. Tragisch, de vis was week van het vocht en kwam zo uit de diepvries, wat ook meteen werd toegegeven, heb het gerecht verder niet verorberd en werd ook meteen voor 50% gecrediteerd. Bij het afrekenen gaf ik de chef-bediening aan dat dit een gemiste kans was, daar veel vissoorten op nog geen 100 meter van uw restaurant in de zee rondzwemt! Hierop verklaarde hij dat alle vis, zoals kabeljauw, tong, schol etc. die wordt geserveerd in de Brasserie Domburg door economische redenen niet vers maar uit de diepvries wordt aangeboden. Het is wel een eerlijk antwoord maar onbegrijpelijk van een typische Brasserie die past met de Grandeur bij een van de mooiste badplaatsen als Domburg.
Soepkippetje .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Omdat de recensies goed waren, besloten we hier te eten. Tegen de avond heb je nog wat zon op het terras, dus dat was mooi meegenomen. Ondanks het wegvallen van een kelner, vonden wij de service prima. Ook het aspergemenu en de salade geitenkaas werden smakelijk gevonden. Ikzelf had de Domburger voor €16,- genomen. Voor die prijs verwacht ik een lekker sappig stuk vlees tussen een bijzonder broodje. En dat al helemaal omdat mij gevraagd werd of ik de burger medium wilde. Het stuk vlees viel echt tegen: een grijze, compacte burger, zonder veel smaak. Gelukkig was het broodje (klassieke burgerbun) verder wel lekker belegd, met de tomaat ernaast. En een behoorlijke portie friet.
Gehaktbal .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Aanrader: aspergemenu. Aspergesoep met garnaaltjes. Asperges met zalm (klein stukje) en lekker knapperige zeegroenten. Iets met aardbeien, ijs en ei.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Op een mooie zonnige middag hier lekker op het buitenterras gegeten. Pasta met Gamba's. Erg lekker. Bijzonder mooie locatie erg sfeervol ingericht met mooie details. Vriendelijke bediening en een fijne menukaart.
T&js .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Weer eens een paar dagen in Zeeland vertoeft en met z’n tweeën in de Brasserie van Domburg beland. Mooie zaak, wel wat rumoerig, de akoestiek zou als een verbeteringspunt kunnen worden opgemerkt. Verder een goede bediening met leuke verrassende gerechten. Als voorgerecht ging ik voor de heerlijke Hollandse garnalen en hierna de Catch van de dag de Zeebaars met dille vergezelt met heerlijke frieten. Mijn tafelgenoot genoot van de zg Grave Lax opgebouwd uit rauwe zalm en knolselderij (dit laatste was wat weinig) en smikkelde vervolgens van de Kabeljauw uit de oven. Tot slot amuseerden we samen van de koffie en een Chocolade truffeltaartje met vanille ijs. Over het algemeen lekker en kwaliteitsvol gegeten, om te onthouden.
Karinwim .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Wij hebben heerlijk gegeten! De linguine met kerstomaatjes, rucola, look en schilfers parmesan kan zo in een toprestaurant in Italie op de kaart! Ook de spaghetti bolognese was lekker, ruim van vlees voorzien. Een eenvoudige en eerlijke keuken met verse producten! vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug;
groetjes vanuit België