Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
- Lunch vanaf 11:00
Maandag / Zondag Gesloten

Christa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was heerlijk eten zoals altijd sfeer uitstekend leuke vlotte bediening , natafelenwas geen bezwaar werden niet weg gekeken . Was niet de eerste keer dat. We hier waren omdat het goed is komen we steeds terug
Anne-Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was weer goed bij brasserie Dichtbij. We kwamen nu met de actie van Albert Heijn, heerlijk en veel. Maar we komen vaker voor een lunch of gewoon koffie, het is altijd even goed.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Verrassend leuk! Van buitenaf te zien niet zo maar als je binnenkomt heel erg leuk en gezellig. Alles werd er gedaan om het naar ons zin te maken wat best moeilijk was gezien we een gast hadden die gluten en suiker vrij dieet had. Er prima oplossingen bedacht werden. Zeker een terugkomer.
Erg lekker gegeten en veel ook.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Uitstekend !! Heerlijk en ruim bemeten lunch. Goede service, gezellige ambiance . Was de ede keer maarzeker niet de laatstr
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten.
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig restaurant met vlotte service en bediening. Inrichting modern en eigentijds maar wel gezellig.
james W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig restaurant, uitstekende bediening door jong personeel, erg vriendelijk en wat erg belangrijk is: met een goed oog voor de klant. Er wordt voortdurend gekeken of klanten iets nodig zouden kunnen hebben, in plaats van dat je steeds de aandacht van een serveerster probeert te trekken. Leuke kaart met verrassende gerechten, goeie porties en leuk opgemaakt. Kortom: gaan we vaker naar toe.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Via de AH restaurant actie een heerlijk uitgebreide lunch gehad! Lekker eten voor een leuk prijsje :) bediening was ook prima!
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk gezellig restaurant. Heerlijk eten. Zeer vriendelijke bediening! Ook de weekmenu's van grote klasse! En dat voor die prijs.... echt een aanrader!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was super een goed restaurant om zomaar een keertje doordeweeks tegaan eten. Alles was even lekker en de bediening was top. We komen er zeker nog eens terug. Je kunt er ook lekker lunchen.
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig even wat gegeten aan het begin van de koopavond. Hadden gereserveerd, en dat was maar goed ook, want Dichtbij Amersfoort zat vol. Eten is lekker, bediening vriendelijk en goed. Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend! Hier komen we vaker.
bakkernes .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Heerlijk 3-gangen menu voor € 24.50. Prima keus van speciale kaart. Aanrader! Ook kun je hier heerlijk lunchen.
SimonevK .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben hier geluncht ivm de AH restaurantactie. Heel erg uitgebreid, broodjes, soep, gerookte zalm, tonijn, roomkaas en een salade met heerlijk gekruide kip. Erg vriendelijke bediening. Hier komen we zeker nog een keertje terug
Bergen1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, geen lange wachttijden terwijl het vrij druk was. En lekker gegeten, echt een aanrader!
Georgios A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
No-nonsense restaurant. Goed eten voor een democratische prijs.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima restaurant met heerlijk eten en enthousiaste bediening!
De gerechten zijn redelijk basic, geen haute cuisine, maar wel eerlijk (what you see is what you get).
De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde.
José B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele goede ervaring. Bij online reservering aangegeven dat één persoon glutenvrij eet. Hier werd direct naar verwezen en naar gehandeld door bediening (en keuken). Jammer dat bij vele gerechten van de kaart wel gluten voorkomen in de bereiding, zodat de keuze beperkt was, maar wat ik uiteindelijk gegeten heb was overheerlijk. De bediening was heel vriendelijk en gezellig, het eten heerlijk, de sfeer uitstekend, en dat voor een hele goede prijs. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten! En vlot bediend!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
mijn eerste kennismaking is me goed bevallen
Cerise32 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten via AH actie, genoeg keuze en snelle vriendelijke bediening. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn dieet.