Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Bakkernes .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
SimonevK .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben hier geluncht ivm de AH restaurantactie. Heel erg uitgebreid, broodjes, soep, gerookte zalm, tonijn, roomkaas en een salade met heerlijk gekruide kip. Erg vriendelijke bediening. Hier komen we zeker nog een keertje terug
Bergen1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, geen lange wachttijden terwijl het vrij druk was. En lekker gegeten, echt een aanrader!
Georgios A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
No-nonsense restaurant. Goed eten voor een democratische prijs.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima restaurant met heerlijk eten en enthousiaste bediening!
De gerechten zijn redelijk basic, geen haute cuisine, maar wel eerlijk (what you see is what you get).
De prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde.
José B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hele goede ervaring. Bij online reservering aangegeven dat één persoon glutenvrij eet. Hier werd direct naar verwezen en naar gehandeld door bediening (en keuken). Jammer dat bij vele gerechten van de kaart wel gluten voorkomen in de bereiding, zodat de keuze beperkt was, maar wat ik uiteindelijk gegeten heb was overheerlijk. De bediening was heel vriendelijk en gezellig, het eten heerlijk, de sfeer uitstekend, en dat voor een hele goede prijs. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten! En vlot bediend!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
mijn eerste kennismaking is me goed bevallen
Cerise32 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten via AH actie, genoeg keuze en snelle vriendelijke bediening. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn dieet.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het feit dat de keuken om 20.00 uur sluit waarbij de klant, die om 19.30 uur binnenkomt, met de meeste haast wordt afgewerkt, is zeer klant onvriendelijk. De klant wil in alle rust genieten van een etentje.
amerzon .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met AH actie bij Brasserie Dichtbij gegeten à 24,50 per couvert. Keuze uit 4 voor-, 5 hoofd-, en 3 nagerechten in royale porties.
De pomodorisoep smaakte naar gepureerde tomaten uit blik; de geitenkaas salade was apart: honing geitenkaas en 'gemarineerde' rozijnen (knoflook & balsamico) met rucola. Jammer dat de slablaadjes niet zijn aangemaakt met een lekkere vinaigrette, nu moet het kaas-rozijnen 'mengsel' de salade smeuïg maken.

Het haasje (?) van de kabeljauw was vlak van smaak, geflankeerd door wat - al te beetgare- wortelschijfjes en broccoli.
De gevulde portobella met geitenkaas en helaas ongeroosterde pijnboompitten en honing was lekker; de tagliatelle onder de paddenstoel is zonder saus een beetje taaie kost. De dikke toef eikenblad sla Geen opmerking over de (grote kom) Franse frietjes, het bakje salade mist een smakelijke vinaigrette, zoals in veel restaurants het geval is. Kunnen koks geen vinaigrettes meer maken?
Het vanille ijs met stukjes (koude) aardbei en slagroom was goed.
De bediening is bijzonder gastvrij en attent; de keurige inrichting zou wat meer kleur kunnen gebruiken om gezelliger te ogen. Nu is het zachtgroene interieur een beetje koel en wordt een gastenkapstok voor de (natte) jassen node gemist.
Prijs kwaliteit verhouding is goed, dus is Brasserie Dichtbij een aanrader.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima gezellig restaurant.
Bas0001 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was een lekkere lunch. Het menu was speciaal voor de AH actie. Toen andere klanten ons menu zagen wilde ze dat ook bestellen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellige lunchgelegenheid, goed verzorgd, goede kwaliteit en vriendelijk medewerkers. Gerecht origineel opgemaakt.
Aanrader voor iedereen.
Marjon L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Keuze uit vele gerechten. We maakten gebruik van de AH aanbieding. Vlotte en aardige bediening. We komen zeker terug.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel, goede timing tussen de gerechten, gerechten waren in verhouding tot de prijs van goede kwaliteit... Wij vinden het een aanrader.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima eetgelegenheid, ruime porties, keuze uit wijn misschien wat weinig, maar wel van goede kwaliteit.
Vlotte bediening en we hebben een gezellige avond gehad.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker ontspannen kunnen eten, voldoende aandacht personeel, zonder opdringerig te zijn. Aanrader!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk geluncht, gastvrij ontvangen. Vriendelijk personeel. Een min puntje de schuifdeur van en naar het toilet, Deze gaf veel elke keer een bons als die dicht ging. Wij zaten ook in de hoek dus dicht bij.
Hannie L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was heerlijk. alle 4 de tafelgenoten hadden andere gerechten, alle 4 vonden de smaak van hun gerecht heel erg lekker. Perfect. Een van de 4 wilde graag een andere saus bij zijn vlees, was geen enkel probleem.