Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
- Lunch vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Dichtbij

Marijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Uitstekend eten voor een geweldige prijs!
Sophie Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Relatief klein maar erg gezellig restaurant. Er was genoeg keuze en het eten was bovendien erg lekker. Ook was de bediening ontzettend vriendelijk.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten tegen een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima service ne lekker (eenvoudig) voor een mooie prijs; helemaal goed!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, niet duur, gezellig, maar op woensdag wel wat stil aan het eind van de avond, vanaf 9 uur werd het al rustig en ging het personeel opruimen.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was een gezellige avond. Vlotte bediening en het eten was heerlijk. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar. Dit is voldoende feedback. Goede wijn behoeft geen krans.
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Voor herhaling vatbaar. Alles zag er verzorgd uit en de bediening was zeer vriendelijk.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was voor even herhaling vatbaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening , prijs kwaliteit is hier echt super!!!
Wij zijn hier al vaker wezen eten en we worden echt nooit teleurgesteld. Constante kwaliteit
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance. Vriendelijke en goede bediening. Prijs/kwaliteitsverhouding was uitstekend.
Drie gangen menu van de AH actie op deze manier zeker aan te raden.
Rowena B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik heb nu twee keer tijdens lunchtijd bij Brasserie Dichtbij gegeten en allebei de keren was het eten voortreffelijk en de bediening heel vriendelijk. Tijdens lunchtijd als er veel gasten zijn is het soms rumoerig waardoor ik mijn gesprekspartners niet goed kon verstaan. De obers deden erg hun best om de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Ze excuseerden zich voor het lange wachten, maar wat mij betreft kwam het wat lange wachten niet door de obers. Die werken hard en blijven vriendelijk.
Jeannette J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed en lekker gegeten
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten. Vriendelijke, snelle, wel wat gehaaste, bediening. Gezellige sfeer. Een gezellig etentje via de AH restaurant actie geregeld.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eettentje om naar toe te gaan. Ook al staan de tafels redelijk dicht bij elkaar, je hebt geen last van andere gasten. Bediening netjes, sfeer ook leuk. Eten mag van mij wat meer pit hebben, maar is zeker niet verkeerd. Oftewel: ik kom nog 's terug.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekkere lunch,vriendelijke bediening, wat luidruchtig, Dat laatste kwam door een groot gezelschap. Dat Kan je overal treffen.
kortesanniejulia2006 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldig gegeten met zorg klaargemaakt. We gaan hier beslist meer naar toe. Gezellig betaalbaar. En voor ons ook nog dichtbij.
Bas0001 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben een heerlijke lunch gehad. Wel exact dezelfde als vorige AH aanbieding. Wij moesten relatief wel langer wachten dan wat andere tafels om ons heen,
mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben er lekker gegeten. Hadden alle tijd en genoten hiervan. Eten was goed en je kon genoeg kiezen. Komen zeker nog wel een keer terug.
fkr .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk om een keer geprobeerd te hebben, wij vonden het geen topambiance, maar was ook niet slecht.
De prijs en het eten was prima, hoewel het menu wel iets uitgebreider mag.
Ine F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Duurde erg lang voordat er iets op tafel kwam. Van de kaart waren een paar gerechten op en zonder dit van te voren te melden moesten we om 21.15 afrekenen en vertrekken. Kwaliteit van het eten was wel ok.