Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
- Lunch vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben erg lang op het hoofdgerecht gewacht. Gasten die later waren binnengekomen werden sneller geholpen en zaten eerder te eten dan wij.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuke en gezellige bistro in het centrum van Amersfoort, Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Een echte aanrader!
AndreenJolanda .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was een prima avond. Ik blijf het jammer vinden dat er een speciale kaart is voor de AH actie. Maar deze kaart was niet slecht. We hebben goed en gezellig gegeten.
Belia W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Opvallend vriendelijke bediening. Niet voor niets de winnaar van de restaurant test voor Amersfoort! ???????? En de tweede plek in de regio Utrecht.!
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heel lekker eten, fijne mensen, prettige sfeer en niet duur. We hebben genoten en konden mooi op tijd verder naar onze voorstelling.
Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, fijne stoelen was gezellig.
Tonny S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, echt een aanrader!
Mippie73 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met partner hier gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Het was goed, niet bijzonder, maar prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Voorgerechten carpaccio en zalm salade, hoofdgerechten sate en kogelbiefstuk. Biefstuk erg mals en goed gebakken! partner nam nog een desert met amarenen yoghurtijs. Ook erg lekker! Er werd goed rekening gehouden met mijn gluten allergie en er werd aan het eind nog extra gecheckt of dit in orde was. Erg correct! Volle bak op zaterdagavond, maar door de goede akoestiek hadden we daar geen last van. Lekker gegeten voor een meer dan redelijke prijs!
renne010 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een aanrader. Eten is van goede kwaliteit en het personeel zeer gastvrij. Keuzemogelijkheden prima. ! Ik kan minpunten bedenken!
tonnie S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Rustige sfeer een mooie brasserie waar het goed vertoeven is met vriendelijk personeel, een uitstekend en smaakvol diner, bedankt allen
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben ons prima vermaakt. Eten was goed, bediening geweldig. Om kwart over tien hoorden wij dat het restaurant eigenlijk om 21:00 uur al dicht ging. Aanrader

Kees
Amerongen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Eenvoudige gerechten zoals oa kipsate varkensmedallion zalm etc brood met tapenade kruidenboter heerlijk heb genoten de prijs kwaliteitsverhouding is erg goed eten goed en aardig personeel
Is de moeite zeker waard wanneer je geen hele hoge eisen stelt en niet te duur wilt eten prima
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Echt vriendelijke bediening! Inrichting gezellig. Goed eten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Alleen jammer dat de spareribs op waren. Ik heb het vermoeden dat er soms iets te krap wordt ingekocht. Maar zeker voor herhaling vatbaar!
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een collega , leuk personeel erg vriendelijk .
Het is echt een aanrader . Sfeer is er ook goed. Leuk en vlot geholpen
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We vonden het een beetje gek dat het aangeboden broodje vooraf, een compleet voorgerecht bleek te zijn. Maar het enthousiasme en de servicegerichtheid van het personeel, en het lekkere eten, maakten het helemaal goed.
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heel lekker gegeten, in een gezellige sfeer. Personeel vriendelijk en attent. Een aanrader????????????????????????????????????????
lex H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Brasserie Dichtbij. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel. Het aanbod van twee halve glaasjes wijn (een bij het voorgerecht en een bij het hoofdgerecht) was een prima vondst en erg plezierig. Kortom, we komen terug, want je krijgt waar voor niet teveel geld.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Alleen wat karig om voor 4 personen met 1 bakje groente (salade) aan te komen en vreemd dat je extra moet betalen als je gebakken aardappels neemt ipv frites. Maar complimenten voor de leuke en attente bediening.
tom L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten was niet heel bijzonder, traditionele gerechten die smakelijk waren, maar daar is alles mee gezegd.
Ewout M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, niet heel luxe maar precies wat je mag verwachten voor de prijs. Verder leuke inrichting en gezellige bediening.