Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
- Lunch vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Dichtbij

Helena P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima, heb verder niets aan toe te voegen
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Alleen een hoofdgerecht, kabeljauwhaasje en tomaten-pesto saus gegeten. De vis was goed bereid en de saus paste goed bij het gerecht. Verder werd er meer dan voldoende frites en salade bij geserveerd. De bediening was erg vriendelijk.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijke bediening! Erg genoten en mocht ik weer een keer in Amersfoort zijn dan is de keuze zo gemaakt.
Sonja Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Ga zeker terugkomen, aardig personeel, goede kaart..........................................................................
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en personeel is zeer vriendelijk.
Lenie W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten met mijn drie dochters. Wel jammer dat twee van de 4 hoofdgerechten niet meer voorradig waren. Verder top!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten! De spareribs waren uitstekend en de cheesecake na was ook top! Ook werden we steeds heel goed en snel geholpen door de bediening.
Rianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima smakelijk eten
Margriet H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gezellige sfeer, smaakvolle gerechten, goede prijs.
Wel kleine tafel voor 5 personen. Temperatuur fris bij deur.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gezellig, levendig, prima eten, ietwat klunzerige, maar zeer charmante en attente bediening. Kortom, Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
een mooi restaurant, gezellige inrichting en goed geluidsniveau. lekker eten tegen een goede prijs. Op aanraden van mijn kinderen, die er al graag komen.
Erno V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima gegeten. Vlotte bediening. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. De wijn smaakt ook prima en de entourage is o.k. Wil je gewoon goed eten voor een prima prijs, dan ben je hier aan het juiste adres.
janine K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Met 5 vriendinnen lekker gegeten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Niet te ingewikkeld en lekker. Zeer vriendelijke bediening. Kregen alle kans om in een gemoedelijke sfeer te borrelen, te eten en na te tafelen. Ik kom nog wel een keer terug!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel vervelend dat er apart (extra) wordt gerekend voor gerechten die gewoon tot het standaardmenu horen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Avondje uit met man en dochter. Na even zoeken kwamen we uit bij Brasserie Dichtbij. De recensies zijn positief. En nu moet ik ook zeggen, dat zijn wij met z’n drieën nu ook. Geen voorgerecht maar wel nagerecht. Alledrie iets anders. En alle drie de hoofdgerechten, vis, biefstuk en schnitzel waren heerlijk. De gekozen nagerechten ijs, ijs en cheesecake maakten het geheel compleet. Kortom prima, lekker en leuk.
ac.groenestein G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
zo als we gewend zijn was het weer perfekt
Paulien P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Spare ribs waren super lekker! Ik had de zoete variant, de rest keurig in doggybag mee naar huis gekregen. Kraanwater was gratis. Lekker wat brood vooraf, helaas geen kruidenboter maar kruidenmargarine. Lekkere dunne frites; ruime portie ook prima salade bij hoofdgerecht. Voorgerecht hadden we carpaccio en zalmsalade. Zalmsalade vond ik wat weinig zalm en beetje simpel. Carpacio was goed. Dubbele cheeseburger was ook lekker en een ruime portie! Chocolademousse was goed. Kom zeker terug in deze gezellig brasserie. Ps het is tot 21:00 uur open!
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuke gastvrouw
Derooi .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Simpel eten voor n vriendelijke prijs. Bediening is erg vriendelijk! Verder weinig opmerkingen. Zat helemaal vol dus dat is een goed teken.
Jorai F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke service die je goed helpen met het selecteren van lekkere gerechten. zeker voor herhaling vatbaar!