Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
- Lunch vanaf 11:00
Maandag / Zondag Gesloten

Manuel S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Vriendelijk personeel, eenvoudige keuken, prima prijs kwaliteit verhouding.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 2 personen de daghap heerlijke varkenshaas sate met friet en salade en allebij wat drinken waren 25 euro kwijt toppie gaan we zeker vaker doen :)
dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor het eerst hier gegeten door goede verhalen van andere mensen. En dat klopte: lekker gegeten. Prijs-kwaliteit is erg goed. Goed en lekker gebakken vlees. Lekkere frietjes (had m.i. iets meer mogen zijn). Ook de bediening was goed en aardig. Echt een aanrader om hier te gaan eten.
Olaf T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
alweer een week gelden bij ju;;ie gegeten met mijn dochter.
Samenvattend prima.correct, snel geholpen., prijs kwaliteit perfekt kortom ik kom hier terug als ik ooit weer in Amersfoort moet zijn.
Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Met 5 personen gegeten. Goed ontvangen en prettige bediening. Prima eten voor een zeer redelijke prijs. Schnitzels waren mals, biefstuk, zalm en portobello heerlijk. Alleen jammer dat de kabeljauw op was. Iets meer groente (bakje sla voor 5 personen) had wel gekund. Kortom een succes, voor herhaling vatbaar.
Moniek .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Op de spareribs na (vlees viel niet van het bot) hebben we lekker gegeten. Bij het raam zitten is leuk voor het uitzicht, maar ondanks tussendeur wel wat fris. En de mensen die binnenlopen, staan wachten en weer weg moeten omdat ze volgeboekt zijn, is ook wat minder als je er vlak naast zit. Bediening was erg aardig en attent.
JanM66 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijne informele sfeer, leuke bediening, heerlijk eten voor een goede prijs. Doordat het niet groot is zit je wel heel dicht op elkaar, maar is ook weer niet heel storend.
ellylier .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah-actie. Wel een speciaal keuze menu,dus niet a la carte.
Geen probleem om een aanpassing in het keuzemenu te maken.
Geduldige en positieve bediening.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede service, uitstekende prijs-kwaliteit, gerechten zijn niet heel speciaal maar wel lekker.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijke daghap gegeten voor een klein prijsje echt een aanrader...en je mag je hond eventueel mee nemen dus zeker voor herhaling vatbaar
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel gezellig en warm onthaal! Hele vlotte bediening en zeer attent. Het eten is gewoon erg goed, met heerlijke smaken. De uiensoep is voortreffelijk ! Wij hadden een lunch met de AH aktie. Een plank met roomkaas,, zalm,eigengemaakte tonijnsalade en 3 warme broodjes. Daarbij een kopje uiensoep en een grote kipsalade met een heerlijke dressing. Voor herhaling vatbaar.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Was heerlijk eten zoals altijd sfeer uitstekend leuke vlotte bediening , natafelenwas geen bezwaar werden niet weg gekeken . Was niet de eerste keer dat. We hier waren omdat het goed is komen we steeds terug
Anne-Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was weer goed bij brasserie Dichtbij. We kwamen nu met de actie van Albert Heijn, heerlijk en veel. Maar we komen vaker voor een lunch of gewoon koffie, het is altijd even goed.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Verrassend leuk! Van buitenaf te zien niet zo maar als je binnenkomt heel erg leuk en gezellig. Alles werd er gedaan om het naar ons zin te maken wat best moeilijk was gezien we een gast hadden die gluten en suiker vrij dieet had. Er prima oplossingen bedacht werden. Zeker een terugkomer.
Erg lekker gegeten en veel ook.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Uitstekend !! Heerlijk en ruim bemeten lunch. Goede service, gezellige ambiance . Was de ede keer maarzeker niet de laatstr
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten.
Sabine J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig restaurant met vlotte service en bediening. Inrichting modern en eigentijds maar wel gezellig.
james W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig restaurant, uitstekende bediening door jong personeel, erg vriendelijk en wat erg belangrijk is: met een goed oog voor de klant. Er wordt voortdurend gekeken of klanten iets nodig zouden kunnen hebben, in plaats van dat je steeds de aandacht van een serveerster probeert te trekken. Leuke kaart met verrassende gerechten, goeie porties en leuk opgemaakt. Kortom: gaan we vaker naar toe.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Via de AH restaurant actie een heerlijk uitgebreide lunch gehad! Lekker eten voor een leuk prijsje :) bediening was ook prima!