Brasserie Dichtbij

Arnhemsestraat 27 3811 LG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Dichtbij

Eerlijke gerechten in hartje Amersfoort

In de binnenstad van Amersfoort geniet je van eerlijke gerechten voor zeer vriendelijke prijzen. In Brasserie Dichtbij serveren ze klassiekers als schnitzels, kogelbiefstuk en spareribs, maar ook vegetariërs kunnen hier prima terecht. Daarnaast hebben ze elke week een wisselend menu. Voor ieder wat wils dus!

Meer informatie over restaurant Brasserie Dichtbij

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
- Lunch vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Louis en Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lkaet .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
lekker gegeten. Ruime keuze. Even moeten wachten op het hoofdgerecht. Maat dat werd netjes opgelost met koffie van het huis. Leuker sfeer daar. Vriendelijk personeel.
Corrie F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Fantastische eetgelegenheid, zeer vriendelijk en spontaan personeel. Hebben heerlijk gegeten ,gaan deze eetgelege zeker nog een keertje bezoeken , echt een aanrader.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
prima gerechten. Jammer van het teveel aan peper op het gerecht waardoor die overheerste. Ook zou ik de aardappeltjes graag zonder schil hebben. Verder prima verzorging!
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Lekker gegeten bij Dichtbij! Eenvoudig maar goed. Bediening is netjes en vriendelijk. Leuke locatie, was een gezellige avond
T R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wij zouden graag nog eens gaan eten in dit restaurant, het eten was erg lekker en gezellig opgediend. De sfeer was ongedwongen. Er werd geen onderscheidt gemaakt in gasten.
Lia M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mijn patrner en ik zijn er nu voor de tweede keer wezen eten en het was weer zeer goed. Het eten de bediening alles was top. Wij hebben al weer gereserveerd voor een volgend etentje maar dan met familie. Ga zo door dan blijven wij zeker terug komen.
Cereja .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten is prima goed verzorgd prijs kwaliteit is uitstekend. De uiensoep is erg lekker en goed warm. De kaart is niet super uitgebreid maar ruim voldoende en dan heb je nog het weekmenu op het bord. Bediening is snel vriendelijk en correct. Dus wat ons betreft een aanrader.
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, nette bediening.
En zeker een mooie prijs voor goed eten.
Rita64 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben de lunch van de AH restaurantactie gegeten en waren zeer verrast door de hoeveelheid eten. Het was meer dan voldoende. De uiensoep was lekker en goed heet. De broodjes waren vers en de kroket, zalm, tonijnsalade en kruidenkaas waren meer dan voldoende om ze lekker te beleggen. En dan was er ook nog een behoorlijke schaal met kipsalade. De bediening was prima, lekker relaxt maar zeker wel attent. Voor ons was dit een eerste kennismaking en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we hier hebben gegeten.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De pomodorisoep is goed van smaak, let op dat de temperatuur goed is. Soep mag heet opgediend worden. Broccoli beet gaar is prima, maar mag niet rauw zijn. Friet, salade was lekker en de saus bij de kabeljauw heerlijk. De vis was goed van structuur, viel mooi los uit elkaar.
kortesanniejulia2006 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een gezellig restaurant waar wij graag heen gaan. En dat voor 80 jarigen. We kijken er steeds naar uit. Lekker eten gezellig zitten. En een prettige bediening.
Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekker, vrij simpel eten. Aardige jonge bediening. Enige nadeel is dat ze doordeweeks al vroeg (21u) sluiten.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed eten voor een heel schappelijke prijs. Zeker als je het weekmenu bestelt, dan is het zelfs heel voordelig. Bediening is attent en vriendelijk. En niet te vergeten de huiswijn is ook prima.
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel gezellig restaurant met heerlijk eten en echt verse ingredienten. En dat ook nog voor een schappelijke prijs!
Wij waren er met personeelsuitje, en hadden keuze uit een menu. Prima, met voor elk wat wils
H B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk ingericht, prettig personeel en erg betaalbare kaart. Zeker ook de weekmenu's van 9,50 zijn de moeite waard! Zeker een bezoekje waard.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben van een lunch gebruik gemaakt. Prima en voldoende gevarieerde keuzemogelijkheid. Vanwege mooie weer zaten we buitem. Dat was prima en ook binnen ziet het er gezellig uit. Heel vriendelijk personeel, attent en alert. Indien de gelegenheid zich voordoet, komen we zeker terug.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Net als de vorige keer erg behulpzaam en vriendelijk. Al onze wensen konden. Zeker een restaurant waar wij graag naar terug blijven komen. Top!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke en correcte bediening. Er was een fout gemaakt tijdens het afrekenen die wij zelf niet hadden opgemerkt ( vakantiegangers ????) maar de betrokken medewerkster belde ons even later op met deze mededeling en het is keurig opgelost. Wij waren onder de indruk van hun eerlijkheid. Een dikke pluim voor deze brasserie!
tinekebouman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
het was goed de bediening heel behulpzaam , mijn vriendin is ziek geworden en ze hebben haar heel goed
geholpen ( niet door het eten )