Brasserie Dennenrhode

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Op aanraden van familie zijn wij een paar weken geleden hier voor het eerst wezen lunchen. We komen nu steeds weer terug en zijn dus zeer tevreden klanten.

De inrichting is warm, gezellig, druk maar wel geordend. Je wordt altijd hartelijk ontvangen en de service is snel.

Vandaag tijdens een late lunch genoten van een romige Italiaanse tomaten soep en een goed gevulde groentesoep. Bij de soep werd vers brood en heerlijke zelfgemaakte kruidenboter geserveerd.

Onze broodjes beenham sloten de lunch weer heel goed af ....
Geserveerd op een mooi opgemaakt bord met lekker gekruide warme beenham, verse sla, genoeg dressing en vers bruin brood.

Bij Brasserie Dennenrhode zorgen Rudy en Annamaria voor gezelligheid, klantvriendelijkheid en kwaliteit.
Dit merk je aan het verse eten, de service, het decor en de sfeer. Oftewel : Super!

Wij blijven hier zeker terug komen voor een drankje of een hapje eten en raden deze brasserie zeker aan.
Maus74 V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
lekker gegeten in de huiskamer heerlijk vers alles ,gemoedelijk
bediening en een prima sfeer.Kom er graag terug.
Was helaas slecht weer dus konden we niet buiten zitten volgende keer beter
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wie op zoek is naar een eetcafe kan hier prima terecht. Het overstijgt het gemiddelde niveau van een vakantieparkrestaurant. Voor 70 euro met 4 personen ons buikje rond gegeten.

We kozen het dagmenu. Vooraf een lekkere, verse paprikasoep. Als hoofdgerecht een schnitzel met aardappelkroketjes en salade. Niet verrassend, maar prima te eten en mooi gepresenteerd. Nagerecht een erg standaard ijsje met een sausje.

Groot terras waar ook gegeten kan worden. Binnen een kruising tussen een jachthuis en een apres-skihut. Bediening is enthousiast en zit niet om een praatje verlegen.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wat een verrassend leuk restaurant op een plek waar je het niet direct verwacht! Heerlijk gegeten, biefstuk en sateh van de haas. Echt superlekker en dik in orde. Heel warm gevoel in een warme en prachtige entourage. Deze mensen weten hoe het hoort. Het is zeker geen camping restaurant en van stam gasten hebben wij niets gemerkt. Uitsluitend net publiek. Zeker voor herhaling vatbaar!
Annelies .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Brasserie Dennenrhode is een aangename verrassing op een prachtige locatie middenin het groen. De ontvangst is spontaan, het terras zonnig. Als je je niet stoort aan spelende kinderen in het zwembad dat naast het terras ligt en de vaste stamgasten (hoort bij de camping), dan zit je hier echt prima.

En eet je hier ook prima. De huisgemaakte wortelsoep is echt (vers!) huisgemaakt, en goed op smaak en temperatuur. Compliment!
Het broodje Healthy Dennenrhode (twee, bruine boterhammen met alles erop wat gezond is) is inderdaad rijkelijk belegd met sla, komkommer, tomaat, ui, ham ei en kaas, zonder dat het te zwaar of overheersend wordt. Zo zou ik 'm thuis ook maken! En wederom zijn alle ingrediënten vers.

De bediening is netjes en attent; aanwezig zonder opdringerig te zijn. De menukaart biedt voldoende keuze om nog eens terug te komen. Ik ben heel benieuwd naar de Tsjechische Honingtaart!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Bij de Brasserie vandaag de spare ribs gegeten, Was goed verzorgd en lekker van smaak.
De entourage in de zaak is heel warm, balken met allerlei blikken en andere materielen.
Het was gezellig druk.
Zeker een aanrader als u in de buurt bent.
Al is het alleen voor wat te drinken.
Je wordt er vriendelijk bediend en niets is teveel.
Warm gevoel.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Dinsdag j.l hier gegeten,heerlijk buiten en binnen gegeten,
met een grote groep mensen!
Ik had van te voren gereserveerd en enkele vragen gesteld waar goed gehoor aan was gegeven!
Eten was zoals gewoonlijk heerlijk enne koffie ook altijd lekker pittig, kortom het was weer een feestje om hier te zijn!