Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

- Bar 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

W V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Met de hele familie een High-Tea genoten. Lekker uitgebreid in verschillende gangen geserveerd, veel verschillende smaken en hapjes en goed verzorgd. Bediening was correct en adequaat.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar !
Jefta A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Erg lekker eten! Vriendelijk personeel, ook de koks (open keuken, dus daar kan je contact mee maken). Ik vond de entourage erg mooi. Als het rustig is alleen wel erg stil, er was geen muziek (beetje instrumentaal jazz muziekje op de achtergrond was wel leuk geweest).. anders heb je als het rustig is een beetje het gevoel dat iedereen je hoort praten.
Het restaurant zit in een geweldig mooi landgoed met een prachtige omgeving, leuk om daarna even een stukje te wandelen door een mooi bos. In het restaurant DenK zie je de omgeving alleen niet, er zijn geen ramen om het restaurant in een 'kelder gebouwd is.
Maar verder erg mooi en heb een leuke avond gehad.
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Enorme tegenvaller! Lang wachten, bediening niet attent en de kwaliteit was niet in verhouding tot de prijs.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Uitstekende en zeer smakelijke gerechten, vlotte en attente bediening in een sfeervolle, intieme setting.
Helemaal top! We komen hier vaker eten en ons bezoek is nooit teleurstellend.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Echt heerlijk gegeten, prachtige locatien ook. Je verwacht deze kwaliteit niet als je naar een brasserie gaat! Fantastisch.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijke gegeten.. Leuke open keuken met enthousiaste koks en vriendelijke bediening.
jacob V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
De kwaliteit van het eten was goed maar niet bijzonder,bediening in het restaurant goed en vriendelijk,(alleen jammer dat er twee keer een glas werd weggehaald dat niet leeg was).Bediening op het terras is een ramp na het opnemen van de bestelling evengoed +/- 25 min.gewacht dat maken wij daar vaker mee,onervaren en zeer slechte aansturing! Klap op de vuurpijl was dat er zonder enige vorm van uitleg 9.50 euro wordt berekend voor 0.4 ml. wodka met de mededeling dat wij geluk hadden dat de huis wodka op was,..die kost namelijk € 13.50 belachelijk!!dat hoort u te melden of te vermelden.Landgoed,omgeving super!
Istwan K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De Kwaliteit van spijs en drank is uitstekend. De bediening door een meisje en een jongen was nog voor verbetering vatbaar: het meisje was nog wat onzeker en de jongen wat teveel op de voorgrond. Echter geen reden om niet te gaan.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Allereerst: buitengewoon lekker gegeten. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Prachtige ambiance in schitterende omgeving.
M.b.t. service: wisselend. Sommige medewerkers zeer servicegericht, behulpzaam en vriendelijk. Met 1 mevrouw kregen we gezeur over het feit dat wij (naast de 4 glazen wijn p.p. en het diner) om een glaasje kraanwater vroegen! Dit vind ik echt niet kunnen en een groot minpunt. Dit is dan ook de reden dat ik voor 'Ontvangst en Service' geen beoordeling 'Goed' geef.
Ander minpunt: de ansichtkaart in het servet: een rood/grijs onaangenaam stuk vlees met "Ik lust je rauw". Als het de bedoeling is vegetariërs/niet-vleeseters weg te jagen kun je dit doen. Ook mijn tafelgenote - die soms wel eens vlees eet - vond het afzichtelijk.
Carolien O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Een klein Beetje te veel zout , waar de kok direct actie opnam en een nieuw gerecht voor mijn maakte .
Dat was echt super . Heb dus echt heel lekker gegeten .
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wat een fantastische plek om heerlijk te lunchen. De bediening is erg netjes. Waarvan ik zeker genoten heb was host Eddie Boots. Een charismatische man die je een vertrouwd en gewenst gevoel geeft. Wij hebben genoten.
tomsprenger .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was bij DenK als vanouds uitstekend eten. Verschil met voorafgaande bezoeken was, dat de bediening zeker niet slecht, maar trager en met langere wachttijden was dan vorige bezoeken. Dat was wat ons betreft het enige punt van verbetering.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Bij ontvangst lang wachten tot we geholpen werden ivm jassen en gereserveerde tafel. Ook na afrekenen liep bediening weg, zelf maar jassen gaan halen. Verder top en we komen zeker terug!
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
het eten was heerlijk, duurde wel erg lang en de bediening was duidelijk niet goed op elkaar ingespeeld, veel fouten en miscommunicatie, beetje jammer. Het eten heeft het wel weer goed gemaakt. Ik hoop een volgende keer beter.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Laat je gasten niet te lang wachten, zowel bij de ontvangst als met de drankjes. Sfeer en ambiance zijn uitstekend. De kwaliteit van het eten is ook zeer goed. Daar zou een wat meer professionele bediening heel goed bij passen.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening.
Het was nog iets te koud voor buiten zitten, anders hadden we dat wel liever gedaan. Je zit binnen in de kelderruimte en kunt niet naar buiten kijken, dat is jammer. Dan heb je niet de sfeer van het landgoed.
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Meubels Oke maar paas versiering komt gewoon vande axcion. Dat had echt anders gekund. Eten was lekker we zaten aan de ronde tafel bij de balie. Veelste koud plekje de deur ging maar open en dicht. Achter de balie zat een meisje met een gebroken been. Had beter thuis kunnen blijven. Ziet er niet uit voor de klanten.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een prachtige brasserie. Het personeel was zeer beleefd en vriendelijk. De lunch was verassend, We hebben heerlijk gegeten. Het is zeker een locatie om aan te raden.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Op de website ziet het er best sfeervol uit, maar het lijkt wel een kantine. Zeker als je direct naast de open keuken zit. Het eten was wel ok, maar best prijzig voor wat je krijgt. De Denkburger viel bij velen in de smaak, alleen jammer dat er chips bij geserveerd werd. Die hadden we zelf ook uit een zaak kunnen pakken...
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten uitstekend, prettig en vriendelijk personeel. Het enige minpuntje was dat we drie maal om een karaf water moesten vragen, die vergaten ze namelijk telkens. Het gebouw is overigens karakteristiek en de omgeving is prachtig.