Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

- Bar 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
volgens het reserveringssysteem kon er gereserveerd worden vanaf 17.00 uur voor het diner, maar dit is 18.00 uur. Het personeel was wel allervriendelijkst en gaf ons een fijn plekje voor een drankje en de kaart, zodat we om 18.00 uur prompt aan het diner konden beginnen.
Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk met vriendinnen gegeten op deze mooie locatie, bediening was zo als gewoonlijk zeer vriendelijk en kregen een leuk tafeltje met uitzicht op de keuken. Het was ons eerste bezoek sinds de nieuwe kaart is ingegaan, welke minstens zo goed bleek als de oude. Een echte aanrader.

Al met al was het weer een uitermate geslaagde avond.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk bij DenK gegeten voor mijn verjaardag. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en erg vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug.
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vorige week toen het stralend mooi weer was, zat ik met mijn vriend op het terras! Heel enthousiast team, jong en goed opgeleid. Er liep een vrouw rond op het terras, wat de manager bleek te zijn, zij deed haar werk uitstekend goed. Had goed zicht op het terras en wij werden snel geholpen. Wij hadden beide de ceasar salade en deze smaakte uitstekend. De wijn werd ons aanbevolen door de vrouwelijke manager die ons hielp. De wijn was ook een goede keus, een glas gruner veltliner. Zeker komen wij hier terug om op dit mooie terras te zitten en te genieten van een lunch en een borrel.
Char G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gister geweest met een aantal vriendinnen en het is in één woord fantastisch! Het begon al bij binnenkomst waar wij hartelijk werden ontvangen door de bediening en kregen snel een een tafeltje. Alles verliep vlot en er was uitgebreid aandacht voor ons en uitleg over het menu. Wij zijn echte wijn liefhebbers en het team beschikt over perfecte kennis van de wijnen op de kaart en welke wijn er beste bij bepaalde gerechten gedronken kan worden.

Ik kan iedereen aanraden om hier te eten of een borrel te drinken. De omgeving, het lekkere eten en een top team die alles tot in de puntjes verzorgd!!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een nachtje geslapen in het mooie landhuis van Duin en Kruidberg.
Zondagmiddag een drankje gedaan in de prachtige tuin, waar het gezellig druk was. Een leuk gesprek gehad met de manager Stefan, iedereen in de bediening was vriendelijk en nam de tijd voor een praatje.
S'avonds heerlijk gegeten bij DenK vooraf een zalige steak tartaar en als hoofdgerecht de licht gerookte USA steak op een bedje van zeekraal. De bediening gaf goed uitleg bij de gerechten en adviseerden ook bij de wijnkeuze. Al met al een geslaagde avond en ga vooral zo door. Je voelt je als gast echt gewaardeerd!
layla W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met prachtig weer op een prachtig terras gelunchd.
De cappuchino die ik bestelde smaakte niet lekker. De koffie smaakte zurig. Ik kreeg de indruk dat de melk zuur was geworden. En dat gaf ik ook aan. Ik kreeg een nieuwe cappuchino. Smaakte niet veel anders. Ik ging er maar vanuit dat er nieuw pak melk was genomen. Toen ik weg wilde gaan hoorde ik een tafel achter mij iemand zeggen die na mij was gekomen dat de melk zuur was in de koffie. Ik had dus wel degelijk gelijk!! De bar was gewoon het oude melkpak blijven gebruiken. Toen ik de ober zei ook al zure melk te hebben gekregen kwam er geen excuus vanaf. De lunch viel me ook al tegenvoor de prijs. Geen aanbeveling.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie ambiance met zeer vriendelijke bediening.
De prijs van de wijn was niet in verhouding met de kwaliteit ervan.
Ons kopje koffie vooraf zonder koekje, zuinig hoor. Bovendien smaakte de cappucino naar zeep, door de houdbare melk, geen barista in dienst.
Van Irisch coffee had men blijkbaar nog nooit gehoord, slappe koffie waar een scheut wiskey in was gedaan met een dun laagje room. Prijs- kwaliteit daar valt nog veel te verbeteren dus. Enigszins teleurstellend dus.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Mooie locatie.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier 2,5 jaar geleden ook gegeten en toen waren we erg enthousiast, maar dit keer viel het ons tegen. De kwaliteit van het eten was matig en de gangen volgden elkaar veel te snel op. We hadden een bijpassend wijnarrangement maar vonden de wijnen verre van speciaal. Al met al vonden we het echt te duur voor wat het was. Wij komen hier niet meer terug.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Tijdje hier niet geweest, otnhutsend hoe kwaliteit hier achter uit gehold is. Voorgerecht (forel/rivierkreefjtes) smakeloos, tussengerecht(zeebaars/risotto) prima, smaakvol. Hoofdgerecht (lam, wederom risotto) met gemak het smerigste gerecht dat ik in 40 jaar hoereca (van 3 sterren tot eetcafe) heb gegeten.
Kompleet incompetent personeel, apatisch, verkeerd tempo, geen kennis.
Uitzondering Lynn Koster, zij probeerde iets van de avond te maken en verdiend een betere omgeving
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Brasserie DenK! De nieuwe kaart was net ingegaan dus we hebben kunnen genieten van een aantal heerlijke nieuwe gerechten.
Daisy O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de restaurant manager, hij bracht ons vervolgens naar een gezellige tafel met zicht op de open keuken. De koks zagen er fris en verzorgd uit en er werd zeer gestructureerd gewerkt. Na het zien van de nieuwe kaart gekozen voor de loempia van gekonfijte eendenbout als voorgerecht, een echte aanrader!
Ook de wijnen die werden geadviseerd sloten mooi aan bij de gerechten. Al met al een hele fijne en gezellige avond gehad bij DenK!
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Afgelopen week heerlijk gegeten bij Brasserie DenK. Wij waren met een gezelschap van 4 waarvan 2 het menu van de markt namen en 2 a la carte gingen dineren. Zelf had ik het menu en dat was heerijk, vrije keuze tussen vis en/of vlees. Voorgerecht Lamsmerquez met Couscous en vervolgens als hoofdgerecht Diamanthaas. Zeer geslaagde avond zeker voor herhaling vatbaar.
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wat is fijner dan een lunch op een zonnige zondagmiddag op het terras van Denk. De omgeving van een landgoed, naar keuze zon of schaduw en een prima ambiance met rondom natuur. Storend is het, als een jongeman op het bordes van het landgoed als disk jockey meent de gasten te kunnen vermaken met niet aflatende punk en metal music en zich daarbij nauwelijks realiseert, dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers eerder boven de 50 dan er onder is. Ook op 30 meter afstand van de op het bordes opgestelde speakers lijkt het er meer of of de muziek uit een telefoonhoorn komt, dan uit een loudspeaker, maar ja over smaak valt niet te twisten. De smaken van de gerechten waren overigens prima in orde, maar het moet toch gezegd worden, dat de organisatie bij Denk en zeker ook de efficiency van het vaak doelloos rondlopende personeel (voorzichtig gezegd) voor verbetering vatbaar is. Een absolute afknapper is het als in een dergelijke locatie de (overigens voortreffelijke appeltaart) wordt geserveerd met chantilly uit een spuitbus, die na enkele zonnestralen volledig verwaterd op de taart achterbleef. Dit mag in zo' n zaak met een dergelijk prijsniveau niet gebeuren; zeker niet als een klant de huisgemaakte appeltaart met slagroom bestelt. Het genot werd ook nog in negatieve zin beïnvloed door de vele rondvliegende en irritante wespen, wat ik Denk overigens niet wil aanrekenen.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ik was hier afgelopen zaterdag en eet hier over het algemeen altijd prima. De kaart is divers en wordt origineel gepresenteerd. Door beroepsmatig vraag ik altijd tijd een tafel bij de open keuken en volg het proces. Zorg dat de bezetting bediening op orde blijft. Afgelopen zaterdag vond ik dat het niet soepel verliep, niet genoeg tijd voor uitleg wijn en gerechten. Daarnaast te weinig oog contact waardoor wij niet nog een drankje konden bestellen. Het eten was prima op het hoofdgerecht na: de runder bavette was goed bereid maar de dikke frieten waren niet goed afgebakken ( wit, slap en smaakloos) Zorg voor harmonie tussen keuken en bediening bv. als de zaak in 1 x vol loopt de bediening eerst een paar tafels opneemt en de anderen tafels een extra amuse geeft waardoor de keuken aandacht voor de gerechten kan behouden. Je ziet nu als het primetime is en alles wordt uitgevraagd de keuken het te druk heeft en niet de gerechten de aandacht kan geven die het nodig heeft.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
De brasserie is het kleine zusje van de vrienden van Jacob. Vanzelfsprekend is het wat eenvoudihger, maar we hebben hier toch prima gegeten. Een viergangen diner met twee prima visgerechten. Het vleesgerecht met vier soorten vlees was wat overdone en niet al te bijzonder. Het dessert was weer lekker.
De lunch was hier ook prima en het ontbijt zeer goed.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goed eten en mooie porties. Met zorg bereid.
Bij reservering was het mooi weer en wij hoopten ook buiten op het terras te kunnen eten, helaas was het op de dag zelf te koud. De sfeer binnen viel ons echter erg tegen. Hotel sfeer met bijbehorende hotel bediening. Er zijn binnen leukere tafels die niet direct voor de brasserie gebruikt worden. Binnen of buiten eten is hier een groot verschil in sfeer en beleving.
Daarnaast houd ik niet van up-selling. Friet aanbevelen als dit totaal niet nodig is of bij de porties past. En moeilijk doen over kraanwater.
Verder zeker wel een fijne avond, de kwaliteit is echt prima. Lekkere wijn gedronken.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten en goede service! We komen hier zeker vaker eten. Ook voor borrel of lunch. De locatie is prachtig met al dat groen. Wat een rust!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij zaten zeer lang te wachten, op kaart daarna drinken daarna weer lang gewacht op de kaart voor dessert.
Jammer ,want de bediening is wel zeer vriendelijk, maar wij zaten denk ik bij denk op een stukje niemandsland ,feedback werd wel goed opgepakt.het eten was prima, wel jammer dat je niet een glaasje water geserveerd krijgt bij de koffie!