Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie DenK

Trein op 5 minuten lopen

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00
- High Wine 15:00 - 18:00
- Bar 10:00 - 01:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Afgelopen zondag samen met mijn vriend wezen dineren bij brasserie DenK. Dit was voor de eerste keer en wat een ervaring. Prachtig landgoed met een strakke moderne brasserie. Wij zaten bij de open keuken, erg leuk om te zien hoe de koks al het eten bereiden. We werden naar onze tafel gewezen en direct geholpen, er werken jonge mensen maar je ziet dat ze plezier in hun werk hebben. We zagen de managers goed hun team leiden. We hebben genoten van het eten en de service. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat wij de brasserie bezoeken, zeker voor herhaling vatbaar!!
Desiree W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
William B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten met prachtig weer. Je waant jezelf even op vakantie in deze prachtige zetting. Leuke menukaart. Gezellige bediening.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Omgeving is natuurlijk prachtig. Het eten was lekker, de service was slechter dan ik ooit ergens heb meegemaakt. Amateuristisch is een compliment in dit geval. Goed bedoelend maar volledig incapabel personeel. Een hoofdgerecht werd fout genoteerd maar afgeleverd met de opmerking dat dit ook echt lekker zou zijn. Excuses of compensatie in de vorm van bijvoorbeeld een glaasje wijn werden niet aangeboden. Erg lang wachten op een drankje. Gerechten niet tegelijk geserveerd (3 personen). Ik zou nog uren door kunnen gaan. Heel droevig voor zo'n mooie locatie. Hoe dit mogelijk is???
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Slechte service, zeer traag en ongeinteresseerd met oogkleppen op. Eten was niet zoals op de kaart vermeld. Toen dit aangegeven werd was het het woord van de kok tegen ons woord: zo hoort het gerecht te zijn we kijken of we de kaart aanpassen... Makkelijk...
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondag 21 mei hier gedineerd. Voorafgaand aan het diner hebben we echter eerst wat rondgewandeld op het schitterende landgoed en zijn toen neergestreken op het fraaie terras met uitzicht op de grote vijver en het landgoed. Een unieke locatie. We hadden precies tijd voor een drankje voordat we onze gereserveerde plaats (met Diner Jaarkaart) in het restaurant zouden innemen. In de volle zon genoot ik aldus van een Affligem Tripel speciaal bier en mijn partner van een Bitter lemon.
Aan twee verschillende medewerkers in de bediening heb ik gevraagd of de rekening voor de drankjes bij die van het diner konden worden gevoegd. Volgens beiden was dat geen probleem, maar bij de een konden we zo naar binnen lopen en hoefden we alleen maar aan te geven aan welk tafelnummer we hadden gezeten, de ander vertelde ons dat we ons even moesten melden bij de buitenbar en dat er dan iemand met ons mee zou lopen naar het restaurant. Enfin, we liepen naar de bar en daar werd ons verteld dat we gewoon konden doorlopen en in het restaurant moesten we dan even vermelden aan welke tafel we hadden gezeten. Zo gezegd, zo gedaan. Maar uiteindelijk bleek bij het afrekenen toch dat de buitendrankjes niet op de rekening stonden. Dat dus maar recht laten zetten bij het betalen. Het gebeurt wel vaker, kreeg ik te horen. Ze waren wel blij dat ik zo eerlijk was om het te melden. Aan een goede communicatie mankeert nog wel het een en ander.
Binnen in het moderne restaurant kregen we een prima plek met goed zittende stoelen. De verlichting was mooi diffuus gemaakt door een soort transparante pegels onder spotjes te hangen. Goed gevonden. De grote ruimte kreeg toch een soort van privacy door de vele kolommen en tussenwandjes, hoewel de ruimte nergens gesloten was.
Natuurlijk namen we hier eerst ook een drankje: een zoete witte wijn voor mijn lief en weer zo’n Affligem Tripel voor mezelf. Die wijn (Koch Riesling) vond mijn partner verrukkelijk. Ze zou er later die avond daarom nog een nemen. Eerst kregen we een amuse van het huis: Flammkuchen met – als ik het goed verstaan heb – tandoori mayonaise (maar misschien was het wel Pomodori). Best wel apart en verrassend lekker. Tevens kregen we lekker brood in een papieren broodzak. Daarbij zeezout boter.
Als voorgerecht nam mijn gezellin de Bouillon van Sereh. Hoewel heel lekker, vond ze de bouillon wel wat te zout. Ik nam de Steak Tartaar met gepocheerd ei en salade (o.a. waterkers en rucola). Prima gemaakt met een licht zure smaak.
Voor het hoofdgerecht had mijn disgenote voor de Corvina geopteerd. Daarvan had ik nog niet eerder gehoord. Volgens de menukaart zat daar parelgort met paling bij. Dat heeft zij vast niet gelezen, want ze was altijd dol op paling tot het moment waarop ze vernam dat palingen lijken eten. Maar zonder deze kennis vond ze het een overheerlijk gerecht. Mijn keuze viel op de Kalfszijlende met notenkorst. Hierbij was ook een huisgemaakt worstje. Verder was dit kalfssucadegerecht aangevuld met babybroccoli (bimi), aardappelpoffertjes en cherrytomaatjes. Ik kan niet anders zeggen dan dat het geheel voortreffelijk smaakte. Ook de bijbestelde frites waren van een hoog niveau, zeer mooi van kleur en zeer krokant. Precies goed dus.
Voor het dessert tenslotte waren we eensgezind: Coupe stroopwafel. Deze coupe zag er erg lekker uit met z’n laagjes en kleurtjes en was dat ook. Weer eens wat anders dan het gebruikelijke ijs, de Panna cotta etc.
Over het personeel niets dan goeds. De bediening was zeer hoffelijk en goed bij de les. Bij de gerechten werd keurig uitleg gegeven. Het enige minpuntje vind ik de wat te hoge prijs voor het speciaal bier. Met € 6,25 voor een Affligem Tripel betaal je wel de hoofdprijs. Eigenlijk vind ik dat de prijzen van drankjes ook op de kaart moeten worden vermeld, zodat je weet waar je aan toe bent. Stel dat je 4 van deze flesjes neemt, dan kosten die 4 alleen al 25 euro!
Fijnproever369 H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Afgelopen week in de tuin van het landgoed de lunch genuttigd. Een vrij "bescheiden" kaart voor de lunch, niet al teveel keuze en zeker niet echt verrassend. De bediening laat erg lang op zich wachten voor het eerste drankje en gedurende de hele lunch zijn ze niet erg attent. Het eten was best maar eenvoudig en relatief duur.
Zonde dit zou vrij gemakkelijk veel beter kunnen en de bediening heeft duidelijk leiding nodig!
W G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Belabberde bediening en slechte prijs/kwaliteitverhouding.
Het was rustig, wij zijn het 2e tafeltje wat op het terras plaatsneemt.
We bestellen tegelijkertijd onze koffie, maar krijgen er maar eentje.
We vragen om suiker, dit wordt niet gebracht.
We betalen € 7,50 voor twee koffie. Hiervoor verwachten we een betere dienstverlening.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
topkwaliteit gerechten, vriendelijke bediening, prachtige locatie!
je kan heerlijk wandelen in het prachtige park vol fluitende vogels
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik vind DENK in Santpoort een echt uitje. Ik ben er er vele keren geweest en dat gevoel blijft zo. Prima eten en een uitstekende service.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen, en genoten van al het lekkers. De bediening was top en werd verzorgd door een alleraardigste dame Lynn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Met 8 personen de lunch gebruikt. Zeer beperkte kaart (broodjes/salades) met tevens zeer redelijke prijzen. Vlotte bediening. De steak tartare was jammer. Eigeel liep niet meer uit. Waardoor de steak de lekkere smeuïgheid miste.
Verder ook geen aanvullende kruiderij. Andere borden (club sandwich, salades) zagen er goed uit en ik hoorde ook geen commentaar van mijn disgenoten.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten...hadden een gezelloge ronde tafel en de bediening was zeer vriendelijk en zorgzaam....top avond
Jan-willem M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was best lekker, de bediening vriendelijk en behulpzaam, maar de ambiance was absoluut een tegenvaller in zo'n mooi pand. Geen vleugje historie in het karig ingerichte souterain. Het voelde aan het tweepersoonstafeltje, vlak naast de bar, een beetje alsof er nog snel een tafeltje bij was gezet in de loop. Advies; voeg wat interessante moderne kunst of design toe, gemixt met objecten die je het gevoel geven in een mooi oud gebouw te zijn. Wat een tegenstelling met de verdieping er boven. Jammer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op de donderdag avond! Werden bedoend door hele vriendelijke en spontane dames. Hebben het 3 gangen menu van de markt besteld (uiteindelijk nog uitgebreid met een extra gang kaas).
Al met al een hele positieve ervaring!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
In een poging creatief uit de hoek te komen vaak teveel ingredienten die helemaal niet in balans waren. Algemeen teveel aangezoet.
H V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke gegeten. Een 3-gangen markt menu met verrassende gerechten en een a la carte 3-gangen menu. We werden bediend door een leuke spontane dame. Er hangt een fijne en ontspannen sfeer.
P S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Net wilden wij bij brasserie Denk wat drinken en eten. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Deze was blijkbaar onzichtbaar, want na een kwartier werden we nog niet gevonden....jammer van zo'n mooie plek. Zeer slechte service!