Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie DenK

Trein op 5 minuten lopen

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00
- High Wine 15:00 - 18:00
- Bar 10:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
P S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Net wilden wij bij brasserie Denk wat drinken en eten. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Deze was blijkbaar onzichtbaar, want na een kwartier werden we nog niet gevonden....jammer van zo'n mooie plek. Zeer slechte service!
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer nette bediening. Gezellige sfeer en een tafeltje bij de keuken zoals afgesproken . Wij komen zeker terug !!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was erg lekker, service was uitstekend. Dit restaurant doet luxe aan en heeft zeer speciale gerechten met niet alledaagse ingrediënten.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker eten, goede bediening, doordat er geen ramen zijn en de plafonds erg laag is de sfeer van de ruimte niet gezellig,
Floris1987 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wederom het markt menu gegeten en het was weer heerlijk. Je merkt gewoon dat de chef z'n passie in de gerechten stopt. Goede smaak combinaties en daarnaast is de bediening nog steeds top. Leuk om hier weer eens geweest te zijn
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Coquilles vooraf waren verrukkelijk en het Winterwortel toetje was ook heerlijk. Bediening was relaxed en professioneel. Vooraf ontspannen een drankje in de loungebar, al met al een hele geslaagde avond.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijke bdiening
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij DENK met goede bijpassende wijnen. Eten was zeer smakelijk en ook de bediening is erg goed.

Monique K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben ontzettend lekker gegeten. Fantastische keuken en bediening was top!
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vanmiddag een high tea gehad, dit was geen aanrader als je het mij vraagt. Voorspelbare hapjes, continu moeten vragen om nieuw heet water ( kleine kannen en groot gezelschap) , zakjes thee niks speciaals. Zet een bos munt/thijm/camille oid neer, een pot honing bijvoorbeeld. Een ieniemienie soepjee met een kruimel wat naan brood moest voorstellen, kom op jongens die tijden zijn wel geweest hoor van zoeken naar je eten.
Saai witbrood met blt, niets van de b geproefd.
Een klein breekbroodje met voor daarop 3 ( niet huisgemaakte) saladetjes tonijn bv en een zuurkool quiche-je. Toen de etagiere met zoetigheid, kleine scones (niet supervers) met heeel weinig curd clotted cream en wel veel jam, en dat voor zoveel mensen. Dus moesten we weer om meer vragen, dit geeft een onwelkom en vreetzakkerig hevoel eterwijl er voor 2 sconetjes nog niet eens voldoende was. Een soort deegbakje gevuld met zogenaamd vijgenjam was volgens ons pindakaas met een hint vijg. Of zoiets. Geen aandacht voor de jarige voor wie dit best speciaal was. Het voelt alsof er geen liefde in de hapjes en het hele gebeuren zit. Zonde en wat mij betreft exht een hoop poehaa voor niks. Na onze ervsring van een diner een tijdje geleden is deze ervaring voldoende om niet meer naar Denk te gaan.
Pim U.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
10 december jl. gegeten bij Brasserie DenK. Het ontvangst was een beetje knullig. Geen gelegenheid om ons apératief te bestellen. Een tafeltje bij de open keuken gekregen, waar alle keukengeluiden goed (te goed) hoorbaar waren. Vriendelijke koks, geconcentreerd bezig met hun werk. Prima. Na een tijdje dan toch gelegenheid om een apératief te bestellen. Bij de gebruikelijke toelichting bij de menukaart werd verteld welk visgerecht besteld kon worden terwijl wij bij reservering "geen vis" hadden vermeld. Maar ondanks deze onvolkomenheden in de (onervaren?) bediening hebben we genoten van ons diner. Vooraf een smakelijke en grote Ceasar salade. Wel veel voor een entré, Als hoofdgerecht hert met pastinaak en gebakken appel. Uitstekend van smaak en precies goede omvang. Als toetje een chocolade taartje met banaan, passievrucht, Jan Hagel en cacaousorbet. Heerlijk. De wijnkaart was beperkt, maar toch een aardige keuze uit wijnen per glas. Al met al uitstekende keuken, maar niveau van bediening vraagt aandacht,
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ongezellig: er werd opgeruimd al rond 21.30 uur en zo hard dat we elkaar niet meer konden verstaan door herschikken servies en glazen. Ze pakten nog net niet de stofzuiger. We waren blij te vertrekken. Wat een burgerlijke tent.
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het 'menu van de markt' was prima: n 'eerlijke' ingrediënten met een keus uit vlees of vis. Coquilles als voorgerecht; het vleeshoofdgerecht was sukade, medium gebakken, met een worstje van hertenvlees. Het vishoofdgerecht was op het vel gebakken zeebaars met parelcouscous. Alles zeer smaakvol, de borden gingen leeg. Gevolgd door een heerlijk dessert met vanillemousse, praline ijs en een sausje van bloedsinaasappel, tenslotte een assortiment kaas die heerlijk gevarieerd en perfect op kamertemperatuur was. Goede huiswijn, plezierige en attente bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit, en wij komen zeker weer terug.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was prima, verrassend en passend bij het seizoenmaar wel veel verschillende serveersters om je tafel. Dat voelde voor ons niet prettig
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zondag 16 oktober een bezoekje gebracht aan Brasserie Denk, het was schitterend weer dus lekker op het terras gezeten. Het was super druk, bij de bar stond een lange rij mensen die een drankje wilden bestellen, dit omdat er veel te weinig personeel aanwezig was en de bediening lang op zich liet wachten. De assistent manager stuurde iedereen aan en deed haar best om iedereen naar de zin te maken. Ondanks dat er mensen waren die redelijk onbeschofd tegen haar deden, bleef ze vriendelijk lachen en probeerde ze het zo snel mogelijk op te lossen.
Petje af voor deze dame! Ik meen dat haar naam Michelle is. Verder hebben wij er evengoed heerlijk gezeten en een hapje en een drankje gedaan op deze prachtige locatie. Wij zijn dit jaar al een aantal keren geweest, en de bediening was altijd super.
met vriendelijke groet,
Peter en Marianne
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In tegenstelling tot vorige keren viel het ons deze keer erg tegen. Menu-kaart op de website was niet in overeenstemming met de menukaart in het restaurant. Vervolgens ruim een uur op het voorgerecht moeten wachten. Andere gasten kwamen later binnen en zaten eerder aan het voorgerecht. Erg druk was het niet, dus dat kon de reden niet zijn. Ook het bijschenken van de wijn gebeurde niet. Kortom er was onvoldoende aandacht vanuit het bedienend personeel. Hierover een leidinggevende aangesproken, waarna het wat beter verliep. Geen compensatie ontvangen. Twijfel sterk of we hier ooit nog gaan komen.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was heerlijk en het restaurant zelf en het terras heeft een mooie sfeer. Veelbelovend gingen wij dus aan tafel.
Maar helaas hebben we veel moeten wachten op de bediening. In eerste instantie kwam er niemand naar onze tafel en hebben we dus na een kwartier zelf actie moeten ondernemen. Nadat onze wijnfles op was, hebben we een half uur moeten wachten tot er iemand kwam vragen of we nog iets wilden drinken. Een aantal keer zelf naar de bar gelopen en daar ook 'in de wacht' gestaan. We voelden ons niet gezien en dat hoort natuurlijk niet in een restaurant (op zo'n lokatie).
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
In de middag hadden we heerlijk met een flesje wijn in de tuin gezeten. Rond 19.00 uur een tafeltje buiten waar we heerlijk hebben gegeten. Vooraf een terrine van gekonfijte eendenbout en gerookte gans. Mooi gerecht en prachtig van smaak. Als hoofdgerecht een goed gegaarde malse lamsschenkel met couscous en als dessert een coupe mojito leuk opgebouwd met limoenmousse en mintgelei. De bediening was wisselend. Soms aandacht voor het gerechten wat werd uitgeserveerd en het volgende werd laconiek op tafel gezet. Het duurde steeds langer tussen de gangen door en de bestelde koffie en thee kwamen gewoon niet. De bediening was te druk met elkaar ipv met de gasten. Nadat ik naar de bar ben gelopen om af te rekenen konden we alsnog de koffie en thee van het huis krijgen. Het plezier was bij ons al weg dus hier voor bedankt, afgerekend en vertrokken.
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag buiten geluncht bij Brasserie DenK (Duin en Kruidberg) in Santpoort.
Lekker gezeten in de fantastische tuin onder een pergola waar we ons tegoed konden doen aan een proeverij van diverse gerechten zoals gerookte kip, ‘charcuterie van het mes’, zalm, garnaaltjes en andere heerlijkheden.
Alles smaakte prima en was van een goede kwaliteit.
De bediening was vriendelijk en zeer attent.
Kortom, een absolute aanrader. Hier komen we zeker terug.
Geachte meneer Jaap,

Hartelijk dank voor uw recensie op Iens. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u heeft genoten van de lunch. Uw complimenten omtrent de keuken en de bediening zijn uiteraard doorgegeven aan het gehele team.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen bij Brasserie & Loungebar DenK!

Met vriendelijke groet,

Vincent van Riet
Maître d’hôtel
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
High Tea bij DenK is een geweldige ervaring. Een uitgebreide en uitstekende High Tea op een mooi landgoed. Vooraf koffie of thee dan een soepje, een viertal (brioche)broodjes/sandwich/linzentaartje met allerlei lekkers en tot slot een etagere vol met zoetigheden en scones met clotted cream met vanille en uiteraard tijdens de High Tea volop thee. We zaten in de tuin, het was prachtig weer dus dat maakte het plaatje compleet. een absolute aanrader!