Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

- Bar 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

Andre A.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Laat aangekomen, maar toch in alle rust een heerlijk hoofdgerecht met bijpassende wijn genoten. Geweldige deskundige service. Top!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Zeer fraai gelegen en mooi gebouw, prettige bediening en lekker gegeten. Wat wel opviel was dat bij de bediening slibtong als catch of the day was en bij onze tafel (andere serveerster) zeebaars. Systeemplafond is nu niet echt wat je verwacht in zo'n stijlvol gebouw.
yo D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
DenK ligt op een prachtige locatie waar tevens ook Vrienden v Jacob gevestigd zit. Onze verwachtingen voor de high tea waren dan ook hoog. Helaas voldeed het niet geheel aan onze verwachtingen. Voor de high tea moesten we plaats nemen in de brasserie , met overigens prima uitzicht op de keuken. Wij, als frequente high tea-ers, hadden liever in een wat relaxtere setting gezeten, zoals een in lounge/bar al dan niet bij een open haard. Dit wel kenbaar gemaakt, was toch wat lastig en we werden ook niet echt begrepen. Het water voor de tea werd in een nette thermoskan bij ons neer gezet en voor de thee konden we kiezen uit gewone theezakje (met de bekende smaken) . (zoals bij een ontbijt...)
Helaas geen losse thee, geen thee kaart en dus ook geen begeleidende thee voor de div hapjes. Voor deze locatie echt een misser. Met de vooraf gevraagde dieet en allergiewensen was goed rekening mee gehouden. Ipv clotted cream werd er mascarpone gebruikt, dat is een keuze. De scones waren vers gebakken echter niet gaar. Dit werd netjes opgelost. Conclusie, de div hapjes zijn heerlijk, serveren van thee kan beter en andere plek om de high tea te gebruiken zal de beleving ten goede komen.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Lekker gegeten met goede wijn erbij. We komen graag nog een keer terug!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gekozen voor het 4 gangen van de markt menu met voor-, tussen- en hoofdgerecht vis. Eten was goed, porties ruim voldoende maar teleurstellend dat er 2 x, tussen- en hoofdgerecht, op de huid gebakken zeebaars wordt geserveerd. Weliswaar in een andere samenstelling maar dan nog.....
Bij de bestelling naast een fles wijn (45 Euro) gevraagd om een karaf water. Deze bleek later voor 3,75 als duinwater op de rekening te staan. Bij navraag of dit klopte werd dat bevestigd, belachelijk!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prima sfeer. Goed eten. Heerlijke avond. De porties zijn goed van formaat. Goede wijn bij het eten. Alles in verhouding met elkaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Eten: voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend, prima op smaak en goede hoeveelheid.
Nagerecht iets minder, in het ijsgerecht zaten enkele smaakelementen die bij ons niet helemaal matchten.
Bediening mag nog iets leren: 1 verwarring met wie wij zijn, terwijl wij gereserveerd hebben; wat ons betreft geen probleem het even te vragen, niet om een onjuiste aanname te doen. 2 Iets als friet is bij u additioneel te bestellen; prima je kan dan in de bediening best vragen als het hoofdgerecht besteld wordt of het gewenst is om bijv. friet bij te bestellen. 3 In het algemeen wordt gasten gevraagd in welke mate zij het vlees gegaard willen hebben, dit kwam niet aan de orde.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Leuke brasserie, mooie locatie. Het licht mag iets sfeervoller. Qua eten echt een aanrader.
Rene .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Altijd heerlijk eten en genieten bij Denk. Vriendelijk en goed personeel die altijd het goede wijnarrangement weten te kiezen bij de geserveerde gerechten.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier vandaag gegeten, de entourage is zeer mooi zeker met deze dagen. Echter bij binnenkomst bleek onze naam niet op de lijst te staan en dat terwijl wij al vooraf betaald hadden. Dit werdt gelukkig wel snel opgelost helaas is dat slecht binnenkomen. Gelukkig goed geholpen door bediening.
Eten was lekker maar hoofdgerecht koud. Wijnen te laat geserveerd. Bijgerechten kwamen niet. Dan bij afrekenen ook nog eens vragen of we wel vooraf betaald hebben en of we dit even kunnen laten zien. Aan het eind nog wat aangeboden gekregen maar toen hadden we de koffie al op. En dan wil je naar huis zijn ze je jas kwijt geraakt in garderobe of je deze even wilt aanwijzen. Kortom gezzellig avond maar veel ruimte voor verbetering
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
TOP!! Geweldig gegeten en wat een prachtig ontvangst! Met alle egards werden we naar onze plaatsen begeleid door heel vriendelijk personeel! Aanrader.
Marthe M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige avond gehad. De ontvangst was heel gastvrij, aankleding en entourage smaakvol en het eten echt ontzettend lekker.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten voor het vieren van de trouwdag van mijn ouders.
Allereerst wat een fantastische locatie, de het landgoed en de entree zijn sprookjesachtig en je waant je dan ook in een andere wereld. De ontvangst was heel erg vriendelijk en we werden netjes naar de tafel gebracht. De ambiance was heel fijn en rustig en de nieuwe stoelen zitten echt top.
Het eten was ook fantastisch voor de hertenbiefstuk was heerlijk mals en prachtig med-rare. Ook de wijn die erbij werd geserveerd was van goede kwaliteit en mooi passend. Om af te sluiten was het dessert van chocolade ook erg smakelijk. De porties zijn niet te groot en na drie gangen hadden we een voldaan gevoel.
Het personeel was ook erg prettig, steeds aanwezig als ze er moesten zijn maar niet opdringerig. Juist attent genoeg om je nergens zorgen over te hoeven maken. En toen mijn tafelgenoot om een suikerloos dessert vroeg, was dat geen enkel probleem.
Erg genoten en we komen zeker nog een keer terug!
Dinand H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
prima gegeten leuk dat je zo de keuken in kan kijken vonden alleen de inrichting niet gezellig probeer er wat sfeer in te brengen
Josephine B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Na lange tijd en enige teleurstellingen hier nu weer eens gegeten; het was een onverwachte verrassing.
We komen zeker spoedig terug.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Steak tartaar lekker fijn , dat noemen wij filet americain. lekker veel mayo, waarom toch?
hertenbiefstuk perfect maar dan weer op een bed(je) van stamppot zonder smaak, jammer.
het chocolade dessert was erg lekker. we gaan het binnenkort nog een keer proberen.
Aafke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima lunch. Alles heerlijk vers. Hadden lunch voor 2.
Hansje B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Fantastisch gegeten met zijn drieën op de maandagavond.
Ondanks de maandag, een gezellige drukte bij Denk. We hadden een plekje aan de buffetkant gereserveerd zodat we ook de de werkzaamheden in de open keuken konden bewonderen.
Veel aandacht voor de opmaak van de gerechten en mooie smaken.
Kortom prima gegeten, prettige bediening. Een foutje in de bestelling werd direct opgelost en aangepast. Verder natuurlijk een prachtige locatie om te zijn. Door de mooie aankleding is er geen 'achtergrondlawaai' waardoor een normaal gesprek gevoerd kan worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cees h V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Restaurant-Brasserie DenK in Santpoort vind ik een uitstekende locatie. Prima restaurant, Uitstekende, attentvolle bediening. Wij kozen voor een 4-gangen menu van de chef en kwamen absoluut niet bedrogen unit Vanaf de amuse, via het voorgerecht werd ons een uitstekend hoofdgerecht gepresenteerd. Smaakvol en met zorg op het bord op het bord gepresenteerd. Ook het nagerecht complementeerde het 4-gangen menu op uitstekende wijze.
Echte een aanrader dit etablissement.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier lekker gegeten, bediening is vriendelijk. Kortom: prima.