Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

Aafke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Hansje B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Fantastisch gegeten met zijn drieën op de maandagavond.
Ondanks de maandag, een gezellige drukte bij Denk. We hadden een plekje aan de buffetkant gereserveerd zodat we ook de de werkzaamheden in de open keuken konden bewonderen.
Veel aandacht voor de opmaak van de gerechten en mooie smaken.
Kortom prima gegeten, prettige bediening. Een foutje in de bestelling werd direct opgelost en aangepast. Verder natuurlijk een prachtige locatie om te zijn. Door de mooie aankleding is er geen 'achtergrondlawaai' waardoor een normaal gesprek gevoerd kan worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cees h V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Restaurant-Brasserie DenK in Santpoort vind ik een uitstekende locatie. Prima restaurant, Uitstekende, attentvolle bediening. Wij kozen voor een 4-gangen menu van de chef en kwamen absoluut niet bedrogen unit Vanaf de amuse, via het voorgerecht werd ons een uitstekend hoofdgerecht gepresenteerd. Smaakvol en met zorg op het bord op het bord gepresenteerd. Ook het nagerecht complementeerde het 4-gangen menu op uitstekende wijze.
Echte een aanrader dit etablissement.
Marriette B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier lekker gegeten, bediening is vriendelijk. Kortom: prima.
Dientje73 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is een belevenis om hier te gaan eten. De aankomst is betoverend. Duin en Kruidberg is een prachtig landhuis. Chique binnenkomst, maar toch betaalbaar en niet oubollig of uit de hoogte. Alles met aandacht uitgevoerd, voor jou en voor het eten.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prijs kwaliteit viel ons tegen. In de spinazie zat nog zand en de een nam het eten op maar stond niet in de telefoon waardoor niemand wist wat wij besteld hadden.
bob R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is ok evenals locatie en inrichting alleen personeel was zeer onervaren
Bestellingen duurde lang en totaal geen aansturing wie welke tafel beheerd
Voorlopig komen we niet meer
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, snel geserveerd ivm een theatervoorstelling en prachtige lokatie! Echt een aanrader
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Locatie is fantastisch en sfeervol. Ontvangst zeer hartelijk met amuse van het huis. Het markt verrassingsmenu smaakte zeer goed en de borden zagen er mooi opgemaakt uit. Personeel houdt zonder opdringerig te zijn goed in de gaten of er wensen zijn. Wij kunnen DenK van harte aanbevelen
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
volgens het reserveringssysteem kon er gereserveerd worden vanaf 17.00 uur voor het diner, maar dit is 18.00 uur. Het personeel was wel allervriendelijkst en gaf ons een fijn plekje voor een drankje en de kaart, zodat we om 18.00 uur prompt aan het diner konden beginnen.
Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk met vriendinnen gegeten op deze mooie locatie, bediening was zo als gewoonlijk zeer vriendelijk en kregen een leuk tafeltje met uitzicht op de keuken. Het was ons eerste bezoek sinds de nieuwe kaart is ingegaan, welke minstens zo goed bleek als de oude. Een echte aanrader.

Al met al was het weer een uitermate geslaagde avond.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk bij DenK gegeten voor mijn verjaardag. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en erg vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug.
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vorige week toen het stralend mooi weer was, zat ik met mijn vriend op het terras! Heel enthousiast team, jong en goed opgeleid. Er liep een vrouw rond op het terras, wat de manager bleek te zijn, zij deed haar werk uitstekend goed. Had goed zicht op het terras en wij werden snel geholpen. Wij hadden beide de ceasar salade en deze smaakte uitstekend. De wijn werd ons aanbevolen door de vrouwelijke manager die ons hielp. De wijn was ook een goede keus, een glas gruner veltliner. Zeker komen wij hier terug om op dit mooie terras te zitten en te genieten van een lunch en een borrel.
Char G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gister geweest met een aantal vriendinnen en het is in één woord fantastisch! Het begon al bij binnenkomst waar wij hartelijk werden ontvangen door de bediening en kregen snel een een tafeltje. Alles verliep vlot en er was uitgebreid aandacht voor ons en uitleg over het menu. Wij zijn echte wijn liefhebbers en het team beschikt over perfecte kennis van de wijnen op de kaart en welke wijn er beste bij bepaalde gerechten gedronken kan worden.

Ik kan iedereen aanraden om hier te eten of een borrel te drinken. De omgeving, het lekkere eten en een top team die alles tot in de puntjes verzorgd!!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een nachtje geslapen in het mooie landhuis van Duin en Kruidberg.
Zondagmiddag een drankje gedaan in de prachtige tuin, waar het gezellig druk was. Een leuk gesprek gehad met de manager Stefan, iedereen in de bediening was vriendelijk en nam de tijd voor een praatje.
S'avonds heerlijk gegeten bij DenK vooraf een zalige steak tartaar en als hoofdgerecht de licht gerookte USA steak op een bedje van zeekraal. De bediening gaf goed uitleg bij de gerechten en adviseerden ook bij de wijnkeuze. Al met al een geslaagde avond en ga vooral zo door. Je voelt je als gast echt gewaardeerd!
layla W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met prachtig weer op een prachtig terras gelunchd.
De cappuchino die ik bestelde smaakte niet lekker. De koffie smaakte zurig. Ik kreeg de indruk dat de melk zuur was geworden. En dat gaf ik ook aan. Ik kreeg een nieuwe cappuchino. Smaakte niet veel anders. Ik ging er maar vanuit dat er nieuw pak melk was genomen. Toen ik weg wilde gaan hoorde ik een tafel achter mij iemand zeggen die na mij was gekomen dat de melk zuur was in de koffie. Ik had dus wel degelijk gelijk!! De bar was gewoon het oude melkpak blijven gebruiken. Toen ik de ober zei ook al zure melk te hebben gekregen kwam er geen excuus vanaf. De lunch viel me ook al tegenvoor de prijs. Geen aanbeveling.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie ambiance met zeer vriendelijke bediening.
De prijs van de wijn was niet in verhouding met de kwaliteit ervan.
Ons kopje koffie vooraf zonder koekje, zuinig hoor. Bovendien smaakte de cappucino naar zeep, door de houdbare melk, geen barista in dienst.
Van Irisch coffee had men blijkbaar nog nooit gehoord, slappe koffie waar een scheut wiskey in was gedaan met een dun laagje room. Prijs- kwaliteit daar valt nog veel te verbeteren dus. Enigszins teleurstellend dus.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Mooie locatie.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier 2,5 jaar geleden ook gegeten en toen waren we erg enthousiast, maar dit keer viel het ons tegen. De kwaliteit van het eten was matig en de gangen volgden elkaar veel te snel op. We hadden een bijpassend wijnarrangement maar vonden de wijnen verre van speciaal. Al met al vonden we het echt te duur voor wat het was. Wij komen hier niet meer terug.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Tijdje hier niet geweest, otnhutsend hoe kwaliteit hier achter uit gehold is. Voorgerecht (forel/rivierkreefjtes) smakeloos, tussengerecht(zeebaars/risotto) prima, smaakvol. Hoofdgerecht (lam, wederom risotto) met gemak het smerigste gerecht dat ik in 40 jaar hoereca (van 3 sterren tot eetcafe) heb gegeten.
Kompleet incompetent personeel, apatisch, verkeerd tempo, geen kennis.
Uitzondering Lynn Koster, zij probeerde iets van de avond te maken en verdiend een betere omgeving