Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

- Bar 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim een uur omdat er een grote groep bediend werd. Wel excuses maar geen verbetervoorstel en daarom voor nagerecht weggegaan
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten. Friday fishmarket menu was prima en de keuken werkte hard. De bediening was helaas niet zo goed. Niet onvriendelijk ofzo, wel te amicaal. En ook verkeerde bestellingen serveren, en daar vervolgens niks mee doen.

De ontvangst van de wat oudere ober was overigens wel goed.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Gezellig restaurant, aardige bediening en goede kwaliteit en smaak van de gerechten
Suzanne I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten op een rustige plek in een restaurant in een prachtig gebouw in een groene omgeving.
Beleefde en aardige bediening. Alle gangen smaakten niet alleen heerlijk, maar waren ook kunstwerkjes.
Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Aardige en attente bediening. Open keuken, dus alle verrichtingen van de koks zijn te volgen. Gekozen voor kabeljauw en het was heerlijk bereid en ook nog eens voldoende. Meestal zijn de bijgerechten het hoofdbestanddeel, maar hier was het andersom. Kortom helemaal niets op aan te merken: kwaliteit!
carla P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij, 4 vriendinnen vierden daar mijn verjaardag en het was in een woord geweldig, het eten, de sfeer, de bediening, de service, het was heerlijk. Ik kan dit restaurant zeker aan bevelen en wij gaan er zeker nog dikwijls komen.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Onze gastheer Eddy heeft ons uitstekend verzorgd. De service was excellente kwaliteit. Maar Eddy heeft ook een fantastische collega Kimberly!
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een paar aparte parkeerplaatsen voor gehandicapten. Bovendien is er een aparte gehandicapten lift bij de ingang. Ik vind het altijd een feestje om er te eten. Keuken en bediening prima
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Lekker eten, maar ontzettend slechte bediening in de tuin. Zelf bij weinig drukte duurt het 20 minuten voordat je je drankje krijgt. En dan hebben we het zelf ook nog aan de bar besteld. Erg slecht! Is bij mij de lol er al snel af.
J51 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
wij kwamen voor een lunch en werden vriendelijk geholpen door een jonge man, werden door een leuke kok ook vriendelijk begroet. maar toen....kwam DE BAZIN van de ober die ons niet zag staan maar "onze vriendelijke" jonge man de ene uitbrander na de andere gaf. ze liep irritant te vliegen, zich met iedereen te bemoeien, als dit een sterrenniveau moet uitstralen....
onze lunch was perfect, maar werd toch verpest door deze sfeer! buiten in de tuin nog maar even genoten van de locatie die geweldig is.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Recent wat te vieren gehad en daarvoor naar de prachtige omgeving van Santpoort-Zuid bij Landgoed Duin en Kruidberg. Gegeten bij Brasserie Denk. De gastheer Eddy heeft de avond tot een waar feest gemaakt !
Waarvoor dank en voor herhaling vatbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Jammer als de bediening meermalen hapert tijdens een heerlijk etentje op een geweldige plek. Voor mij toch 50% van de fun.
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wij hebben erg genoten van ons diner. De service was top, het eten erg verrassend & smaakvol en de ambiance is erg gezellig. Er werd zeer goed voor ons gezorgd en het ontbrak ons aan niets, wij komen zeker terug!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kom regelmatig lunchen bij Denk.
Ben dol op de prachtige locatie en eet er ook altijd heerlijk. Maar ik verbaas me elke keer weer over de ietwat kneuterige service en bediening. Vandaag langer dan een uur moeten wachten op 2 salades. Kreeg daarnaast tot mijn verbazing een glas witte wijn geserveerd wat wel heel erg naar water smaakte. Toen ik het glas "witte wijn" terugbracht merkte de vaste serveerster (in zwart jurkje) op, dat ze tijdens het inschenken van de witte wijn ook al vond dat het er zo waterig uitzag! Een collega van haar bevestigde dat er echt water in de wijnfles zat na zelf een slok te hebben genomen. Kan gebeuren denk ik dan, maar had het wel correct gevonden als ik het nieuw ingeschonken glas witte wijn niet had hoeven te betalen als soort van excuus.
Graziella P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Helaas waren onze beide hoofdgerechten dit keer minder goed dan we gewend zijn.
De visfilet zat vol graten en de garnituur bij de lams biefstuk was geen goede combinatie.
Ook vreemd dat aan het begin van de avond al de runder shortrib niet beschikbaar is. Ook stond de airco behoorlijk hoog en was het erg fris binnen.
Voor de rest was alles prima, entourage, bediening en de andere gerechten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was heerlijk eten en wij gaan zeker nog een keer terug, achter ons zat een soort kinderpartij met veel lawaai, dat was iets minder, ik had een andere plaats moeten vragen.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Slechte service, lange wachttijd kaart, eten en rekening. Bestelde wijn nooit gekregen. Kortom teleurstellend, had er meer van verwacht.
Els En Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Voor en hoofdgerechten verfijnd en goede hoeveelheden.
Zag een te beperkt kaart om een 4 gangen menu te kiezen.
De Zomerkaart is qua nagerechten wat te simpel, zou wat verfijnder mogen zeker de koffiecomplet is onder de maat (prijs kwaliteit verhouding).
Twee van de vier disgenoten namen om deze reden geen nagerecht.
Maar zullen zeker, bij een warmere avondtemperatuur, weer teug komen :)
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij hadden gereserveerd voor de lunch op onze trouwdag. Mooi gekleed, zin in! We kwamen daar en kregen te horen dat we buiten moesten zitten. Het was bewolkt met een flinke wind. We moesten tussen kinderen met appeltaart en mensen die hun skeelers even uit deden, plaatsnemen . Er kwam een dekentje aan. Ze zeiden: wij beslissen of iedereen buiten of binnen zit. Ze hadden ook een grote partij vanavond dus iedereen buiten kwam beter uit. We waren verbijsterd. Een oudere ober kwam voorbij en zei schouderophalend dat ze nu eenmaal een keuze moeten maken buiten of binnen. De dienstverlening , gastvrijheid of enig meedenken was ver te zoeken. Na 5 min in de wind te hebben gezeten en niemand verder kwam voor een drankje zijn we gegaan. Ik geloof dat ze blij waren dat we gingen. U begrijpt, nooit meer.
W V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Met de hele familie een High-Tea genoten. Lekker uitgebreid in verschillende gangen geserveerd, veel verschillende smaken en hapjes en goed verzorgd. Bediening was correct en adequaat.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar !