Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie DenK

Trein op 5 minuten lopen

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00
- High Wine 15:00 - 18:00
- Bar 10:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik vind DENK in Santpoort een echt uitje. Ik ben er er vele keren geweest en dat gevoel blijft zo. Prima eten en een uitstekende service.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Met 8 personen de lunch gebruikt. Zeer beperkte kaart (broodjes/salades) met tevens zeer redelijke prijzen. Vlotte bediening. De steak tartare was jammer. Eigeel liep niet meer uit. Waardoor de steak de lekkere smeuïgheid miste.
Verder ook geen aanvullende kruiderij. Andere borden (club sandwich, salades) zagen er goed uit en ik hoorde ook geen commentaar van mijn disgenoten.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten...hadden een gezelloge ronde tafel en de bediening was zeer vriendelijk en zorgzaam....top avond
Jan-willem M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was best lekker, de bediening vriendelijk en behulpzaam, maar de ambiance was absoluut een tegenvaller in zo'n mooi pand. Geen vleugje historie in het karig ingerichte souterain. Het voelde aan het tweepersoonstafeltje, vlak naast de bar, een beetje alsof er nog snel een tafeltje bij was gezet in de loop. Advies; voeg wat interessante moderne kunst of design toe, gemixt met objecten die je het gevoel geven in een mooi oud gebouw te zijn. Wat een tegenstelling met de verdieping er boven. Jammer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op de donderdag avond! Werden bedoend door hele vriendelijke en spontane dames. Hebben het 3 gangen menu van de markt besteld (uiteindelijk nog uitgebreid met een extra gang kaas).
Al met al een hele positieve ervaring!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
In een poging creatief uit de hoek te komen vaak teveel ingredienten die helemaal niet in balans waren. Algemeen teveel aangezoet.
H V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke gegeten. Een 3-gangen markt menu met verrassende gerechten en een a la carte 3-gangen menu. We werden bediend door een leuke spontane dame. Er hangt een fijne en ontspannen sfeer.
P S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Net wilden wij bij brasserie Denk wat drinken en eten. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Deze was blijkbaar onzichtbaar, want na een kwartier werden we nog niet gevonden....jammer van zo'n mooie plek. Zeer slechte service!
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer nette bediening. Gezellige sfeer en een tafeltje bij de keuken zoals afgesproken . Wij komen zeker terug !!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was erg lekker, service was uitstekend. Dit restaurant doet luxe aan en heeft zeer speciale gerechten met niet alledaagse ingrediënten.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker eten, goede bediening, doordat er geen ramen zijn en de plafonds erg laag is de sfeer van de ruimte niet gezellig,
Floris1987 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wederom het markt menu gegeten en het was weer heerlijk. Je merkt gewoon dat de chef z'n passie in de gerechten stopt. Goede smaak combinaties en daarnaast is de bediening nog steeds top. Leuk om hier weer eens geweest te zijn
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Coquilles vooraf waren verrukkelijk en het Winterwortel toetje was ook heerlijk. Bediening was relaxed en professioneel. Vooraf ontspannen een drankje in de loungebar, al met al een hele geslaagde avond.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijke bdiening
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij DENK met goede bijpassende wijnen. Eten was zeer smakelijk en ook de bediening is erg goed.

Monique K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben ontzettend lekker gegeten. Fantastische keuken en bediening was top!
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vanmiddag een high tea gehad, dit was geen aanrader als je het mij vraagt. Voorspelbare hapjes, continu moeten vragen om nieuw heet water ( kleine kannen en groot gezelschap) , zakjes thee niks speciaals. Zet een bos munt/thijm/camille oid neer, een pot honing bijvoorbeeld. Een ieniemienie soepjee met een kruimel wat naan brood moest voorstellen, kom op jongens die tijden zijn wel geweest hoor van zoeken naar je eten.
Saai witbrood met blt, niets van de b geproefd.
Een klein breekbroodje met voor daarop 3 ( niet huisgemaakte) saladetjes tonijn bv en een zuurkool quiche-je. Toen de etagiere met zoetigheid, kleine scones (niet supervers) met heeel weinig curd clotted cream en wel veel jam, en dat voor zoveel mensen. Dus moesten we weer om meer vragen, dit geeft een onwelkom en vreetzakkerig hevoel eterwijl er voor 2 sconetjes nog niet eens voldoende was. Een soort deegbakje gevuld met zogenaamd vijgenjam was volgens ons pindakaas met een hint vijg. Of zoiets. Geen aandacht voor de jarige voor wie dit best speciaal was. Het voelt alsof er geen liefde in de hapjes en het hele gebeuren zit. Zonde en wat mij betreft exht een hoop poehaa voor niks. Na onze ervsring van een diner een tijdje geleden is deze ervaring voldoende om niet meer naar Denk te gaan.
Pim U.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
10 december jl. gegeten bij Brasserie DenK. Het ontvangst was een beetje knullig. Geen gelegenheid om ons apératief te bestellen. Een tafeltje bij de open keuken gekregen, waar alle keukengeluiden goed (te goed) hoorbaar waren. Vriendelijke koks, geconcentreerd bezig met hun werk. Prima. Na een tijdje dan toch gelegenheid om een apératief te bestellen. Bij de gebruikelijke toelichting bij de menukaart werd verteld welk visgerecht besteld kon worden terwijl wij bij reservering "geen vis" hadden vermeld. Maar ondanks deze onvolkomenheden in de (onervaren?) bediening hebben we genoten van ons diner. Vooraf een smakelijke en grote Ceasar salade. Wel veel voor een entré, Als hoofdgerecht hert met pastinaak en gebakken appel. Uitstekend van smaak en precies goede omvang. Als toetje een chocolade taartje met banaan, passievrucht, Jan Hagel en cacaousorbet. Heerlijk. De wijnkaart was beperkt, maar toch een aardige keuze uit wijnen per glas. Al met al uitstekende keuken, maar niveau van bediening vraagt aandacht,
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ongezellig: er werd opgeruimd al rond 21.30 uur en zo hard dat we elkaar niet meer konden verstaan door herschikken servies en glazen. Ze pakten nog net niet de stofzuiger. We waren blij te vertrekken. Wat een burgerlijke tent.
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het 'menu van de markt' was prima: n 'eerlijke' ingrediënten met een keus uit vlees of vis. Coquilles als voorgerecht; het vleeshoofdgerecht was sukade, medium gebakken, met een worstje van hertenvlees. Het vishoofdgerecht was op het vel gebakken zeebaars met parelcouscous. Alles zeer smaakvol, de borden gingen leeg. Gevolgd door een heerlijk dessert met vanillemousse, praline ijs en een sausje van bloedsinaasappel, tenslotte een assortiment kaas die heerlijk gevarieerd en perfect op kamertemperatuur was. Goede huiswijn, plezierige en attente bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit, en wij komen zeker weer terug.