Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

- Bar 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie DenK

Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk avondje uit. Prima kwaliteit voor een nette prijs in een fijne ambiance.
Het 3-gangenkeuze menu bleek een uitstekende keuze.
Pim T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het eten is altijd heel goed in een zeer mooie gelegenheid! Tot de volgende keer!
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heel prettig; Goede acoustiek
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Vriendelijk personeel. Eten heerlijk. Fijne wijnen (één glas niet op temperatuur)
Alleen jammer als er iets op de rekening staat dat je niet gehad hebt en vervolgens de schuld bij een collega gelegd wordt.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
lekker eten, goed zitten en goede service.
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Bij DENK ben ik altijd echt uit. Prima eten, uitstekende en vriendelijke en hulpvaardige bediening. Goede parkeer gelegenheid. Laadpunt voor elektrische auto 's. Ook voor gehandicapten prima toegankelijk.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ruime keuze uit mooie kaart. Verrassend grote porties en bijzonder lekker en mooi gepresenteerd. Je hebt direct zicht op de keukenbrigade die net als bediening volledig controlle heeft en gesmeerd en in alle rust werkt. Lekkere wijnen. Genot om te ervaren. Al met al zijn onze verwachtingen met een heerlijke avond overtroffen
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Goede keuze op de kaart. Zeer vriendelijke bediening. Goed bereikbaar en gemakkelijk parkeren. Voor herhaling vatbaar!
Nataschja P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Helaas stond bij aankomst onze naam niet op de lijst. Dit zorgde voor gemopper en stress bij het personeel waardoor wij ons niet welkom voelden. Vervolgens werd er voor ons een tafel gedekt in de lobby, waar hotelgasten zaten te wachten en met hun koffers langsliepen. Voor de prijzen die er gerekend worden kan dit echt niet. Het hoofdgerecht, de hamburger van 20 euro, compleet rauw van binnen. Als compensatie een gratis dessert en kopje thee aangeboden gekregen, maar alsnog veel geld kwijt voor een teleurstellende avond. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben met een groep van 8 personen heel gezellig en goed gegeten.
De messen zouden wat scherper kunnen zijn.
Ed C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
prima restaurant. Uitstekende parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening.
Prachtig gebouw/ Kortom aan te bevelen.
Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim een uur omdat er een grote groep bediend werd. Wel excuses maar geen verbetervoorstel en daarom voor nagerecht weggegaan
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker gegeten. Friday fishmarket menu was prima en de keuken werkte hard. De bediening was helaas niet zo goed. Niet onvriendelijk ofzo, wel te amicaal. En ook verkeerde bestellingen serveren, en daar vervolgens niks mee doen.

De ontvangst van de wat oudere ober was overigens wel goed.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Gezellig restaurant, aardige bediening en goede kwaliteit en smaak van de gerechten
Suzanne I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten op een rustige plek in een restaurant in een prachtig gebouw in een groene omgeving.
Beleefde en aardige bediening. Alle gangen smaakten niet alleen heerlijk, maar waren ook kunstwerkjes.
Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Aardige en attente bediening. Open keuken, dus alle verrichtingen van de koks zijn te volgen. Gekozen voor kabeljauw en het was heerlijk bereid en ook nog eens voldoende. Meestal zijn de bijgerechten het hoofdbestanddeel, maar hier was het andersom. Kortom helemaal niets op aan te merken: kwaliteit!
carla P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij, 4 vriendinnen vierden daar mijn verjaardag en het was in een woord geweldig, het eten, de sfeer, de bediening, de service, het was heerlijk. Ik kan dit restaurant zeker aan bevelen en wij gaan er zeker nog dikwijls komen.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Onze gastheer Eddy heeft ons uitstekend verzorgd. De service was excellente kwaliteit. Maar Eddy heeft ook een fantastische collega Kimberly!
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een paar aparte parkeerplaatsen voor gehandicapten. Bovendien is er een aparte gehandicapten lift bij de ingang. Ik vind het altijd een feestje om er te eten. Keuken en bediening prima
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Lekker eten, maar ontzettend slechte bediening in de tuin. Zelf bij weinig drukte duurt het 20 minuten voordat je je drankje krijgt. En dan hebben we het zelf ook nog aan de bar besteld. Erg slecht! Is bij mij de lol er al snel af.