Brasserie DenK

Duin- en Kruidbergerweg 60 2071 Santpoort Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie DenK

Sprookjesachtige locatie

Waan je in een sprookjesachtige omgeving op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord. Hier kom je vanzelf in hogere sferen door de prachtige natuur, de vriendelijke ontvangst, het warme en klassieke interieur en last, but nog least: de smaakmakende kaart. In de zomer kun je zelfs vanaf het terras genieten van de vijver en de Engelse tuin terwijl je je tanden zet in een mals stuk vlees of een dagverse vis. Kom hier helemaal tot rust en laat je op je culinaire wenken bedienen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie DenK

Trein op 5 minuten lopen

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 12:00 - 16:00
- High Wine 15:00 - 18:00
- Bar 10:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het 'menu van de markt' was prima: n 'eerlijke' ingrediënten met een keus uit vlees of vis. Coquilles als voorgerecht; het vleeshoofdgerecht was sukade, medium gebakken, met een worstje van hertenvlees. Het vishoofdgerecht was op het vel gebakken zeebaars met parelcouscous. Alles zeer smaakvol, de borden gingen leeg. Gevolgd door een heerlijk dessert met vanillemousse, praline ijs en een sausje van bloedsinaasappel, tenslotte een assortiment kaas die heerlijk gevarieerd en perfect op kamertemperatuur was. Goede huiswijn, plezierige en attente bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit, en wij komen zeker weer terug.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was prima, verrassend en passend bij het seizoenmaar wel veel verschillende serveersters om je tafel. Dat voelde voor ons niet prettig
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zondag 16 oktober een bezoekje gebracht aan Brasserie Denk, het was schitterend weer dus lekker op het terras gezeten. Het was super druk, bij de bar stond een lange rij mensen die een drankje wilden bestellen, dit omdat er veel te weinig personeel aanwezig was en de bediening lang op zich liet wachten. De assistent manager stuurde iedereen aan en deed haar best om iedereen naar de zin te maken. Ondanks dat er mensen waren die redelijk onbeschofd tegen haar deden, bleef ze vriendelijk lachen en probeerde ze het zo snel mogelijk op te lossen.
Petje af voor deze dame! Ik meen dat haar naam Michelle is. Verder hebben wij er evengoed heerlijk gezeten en een hapje en een drankje gedaan op deze prachtige locatie. Wij zijn dit jaar al een aantal keren geweest, en de bediening was altijd super.
met vriendelijke groet,
Peter en Marianne
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In tegenstelling tot vorige keren viel het ons deze keer erg tegen. Menu-kaart op de website was niet in overeenstemming met de menukaart in het restaurant. Vervolgens ruim een uur op het voorgerecht moeten wachten. Andere gasten kwamen later binnen en zaten eerder aan het voorgerecht. Erg druk was het niet, dus dat kon de reden niet zijn. Ook het bijschenken van de wijn gebeurde niet. Kortom er was onvoldoende aandacht vanuit het bedienend personeel. Hierover een leidinggevende aangesproken, waarna het wat beter verliep. Geen compensatie ontvangen. Twijfel sterk of we hier ooit nog gaan komen.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was heerlijk en het restaurant zelf en het terras heeft een mooie sfeer. Veelbelovend gingen wij dus aan tafel.
Maar helaas hebben we veel moeten wachten op de bediening. In eerste instantie kwam er niemand naar onze tafel en hebben we dus na een kwartier zelf actie moeten ondernemen. Nadat onze wijnfles op was, hebben we een half uur moeten wachten tot er iemand kwam vragen of we nog iets wilden drinken. Een aantal keer zelf naar de bar gelopen en daar ook 'in de wacht' gestaan. We voelden ons niet gezien en dat hoort natuurlijk niet in een restaurant (op zo'n lokatie).
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
In de middag hadden we heerlijk met een flesje wijn in de tuin gezeten. Rond 19.00 uur een tafeltje buiten waar we heerlijk hebben gegeten. Vooraf een terrine van gekonfijte eendenbout en gerookte gans. Mooi gerecht en prachtig van smaak. Als hoofdgerecht een goed gegaarde malse lamsschenkel met couscous en als dessert een coupe mojito leuk opgebouwd met limoenmousse en mintgelei. De bediening was wisselend. Soms aandacht voor het gerechten wat werd uitgeserveerd en het volgende werd laconiek op tafel gezet. Het duurde steeds langer tussen de gangen door en de bestelde koffie en thee kwamen gewoon niet. De bediening was te druk met elkaar ipv met de gasten. Nadat ik naar de bar ben gelopen om af te rekenen konden we alsnog de koffie en thee van het huis krijgen. Het plezier was bij ons al weg dus hier voor bedankt, afgerekend en vertrokken.
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag buiten geluncht bij Brasserie DenK (Duin en Kruidberg) in Santpoort.
Lekker gezeten in de fantastische tuin onder een pergola waar we ons tegoed konden doen aan een proeverij van diverse gerechten zoals gerookte kip, ‘charcuterie van het mes’, zalm, garnaaltjes en andere heerlijkheden.
Alles smaakte prima en was van een goede kwaliteit.
De bediening was vriendelijk en zeer attent.
Kortom, een absolute aanrader. Hier komen we zeker terug.
Geachte meneer Jaap,

Hartelijk dank voor uw recensie op Iens. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u heeft genoten van de lunch. Uw complimenten omtrent de keuken en de bediening zijn uiteraard doorgegeven aan het gehele team.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen bij Brasserie & Loungebar DenK!

Maître d’hôtel
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
High Tea bij DenK is een geweldige ervaring. Een uitgebreide en uitstekende High Tea op een mooi landgoed. Vooraf koffie of thee dan een soepje, een viertal (brioche)broodjes/sandwich/linzentaartje met allerlei lekkers en tot slot een etagere vol met zoetigheden en scones met clotted cream met vanille en uiteraard tijdens de High Tea volop thee. We zaten in de tuin, het was prachtig weer dus dat maakte het plaatje compleet. een absolute aanrader!
Mariannefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Prachtige plek met een enorm terras waar je ruim zit in zin of schaduw. Wijds uitzicht over het park. Prima lunchkaart met eenvoudige gerechten en een twee-of driegangen lunch. Wij aten salades met gamba's en pulpo, en het tweegangenmenu met bijzondere makreel vooraf en kalf op zeekraal/lamsoor als hoofd. Alles heerlijk en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Ondanks dat er met veel mensen bediend wordt, gaat het niet steeds vlot; lijkt organisatorisch handiger te kunnen. Deel van het terras is ingericht om te loungen. Op zich prima, maar op deze plek met sterrenuitstraling verwacht ik dan geen mannen met blote bovenlijven...
Inger *.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
De ruimte bevond zich in een souterrain en had daarom weinig lichtinval. Het interieur is wel licht en smaakvol ingericht zodat het niet bedompt is.

Het eten was verrassend en goed. De runderbavette was zeer mals en smaakvol. De frieten waren krokant en de bearnaise versgemaakt.

Enige kritiekpuntje waren de asperges die net iets te gaar waren, en de ceasersalade die iets te fris (zuur) was.

De bediening was voorkomend en behulpzaam. Het wijnadvies erg goed.

Als ik nog eens in de buurt ben, zou ik overwegen hier nogmaals te eten.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Prachtige plek voor een restaurant en na een wandeling van ca 15 km heb je behoorlijk trek. We mochten een plekje zoeken in de ruime tuin. Het duurde erg lang voordat iemand onze bestelling op kwam nemen dus hebben we zelf actie ondernomen. Onderweg naar de bar spraken verschillende mensen ons aan dat ze ook graag bediening aan hun tafel wilden. We waren dus niet de enigen die lang moesten wachten. Op onze tafel lag alleen een drankenkaart en geen kaart om te eten dus bij de bar gekeken wat we konden eten en direct besteld. Het eten was lekker. Echter ik zag nog wat zaken rondom me gebeuren waarbij mi de hygieneregels werden overtreden. Jammer! Want op deze prachtige plek moet iedereen toch kunnen genieten. Samenvatting: bediening verre van adequaat, slechte service maar prima eten.
Beste heer/mevrouw Martje,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Brasserie DenK en het geven van uw feedback via Iens. Wat vervelend om te lezen dat de verleende service tijdens uw bezoek niet naar wens is geweest. Graag kom ik in contact met u om uw feedback persoonlijk te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw contactgegevens naar support.marketing@duin-kruidberg.nl te sturen?

Ngr .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten. Nu met heel de familie (7 volwassenen en 5 kinderen). Mijn eerste ervaring was minder positief. Echter, dit keer was zowel het eten als de bediening erg goed. Heerlijk gegeten en we werden goed verzorgd. Het decor binnen blijft een beetje donker.
Beste heer/mevrouw Ngr,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie op Iens en uw bezoek aan Brasserie DenK. Het is ontzettend fijn te lezen dat u ons een tweede kans heeft gegeven om u de service te bieden die wij nastreven. Uw feedback omtrent het decor is opgepakt binnen ons managementteam, hartelijk dank hiervoor.

Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Brasserie & Loungebar DenK!

Dithmarine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik had twee vriendinnen uitgenodigd voor een gezellige lunch bij Brasserie Denk. Door het sombere weer waren we genoodzaakt binnen te zitten,waar het vrij donker en ongezellig was. Er was slechts 1 tafeltje bezet. Een menubordje werd ons getoond waarna we ons eten bestelden. Kwaliteit van het eten was goed, maar niet bijzonder. Wij vroegen of we een glas wijn konden bestellen, waarop de ober met twee halve flessen wijn kwam aanzetten,zonder ons te zeggen om welke wijn het ging. Na afloop van het eten kwam er niemand vragen of we nog een dessert of koffie wilden drinken, waarop we besloten af te rekenen en elders koffie te gaan drinken. Spijtig dat de bediening zo slordig was, we voelden ons niet echt welkom.
Beste heer/mevrouw Dithmarine,

Hartelijk dank voor het geven van uw feedback via Iens. Het is bijzonder vervelend om te lezen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Graag kom ik in contact met u om uw feedback persoonlijk te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw contactgegevens naar support.marketing@duin-kruidberg.nl te sturen?

Witterijst .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
We hebben met 3 personen geluncht in DenK. Het is de kelder onder het chique restaurant en blijkt een donkere saaie ruimte, met een ouderwets klinisch ongezellig interieur. Personeel is druk met onduidelijke werkzaamheden achter de bar. De ober was ronduit onvriendelijk, chagrijnig, hautain en kortaf, hij smeet de menukaart op tafel alsof hij het heel druk had. M.u.v. 1 tafeltje van 4 personen waren wij de enige gasten. Een kaart met prijzen en keuzes voor drinken was er niet bij, we wisten niet welke witte wijn we zouden krijgen. Het bleek de staartjes witte wijn uit 2 verschillende geopende flessen (het restje van de vorige avond?). Het eten was verder wel ok, maar niet bijzonder. Omdat we eigenlijk weggekeken werden en totaal niet welkom, hebben we besloten elders koffie te drinken.
Beste heer/mevrouw Witterijst,

Allereerst wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken door u hartelijk te bedanken voor uw feedback. Het is bijzonder spijtig om te lezen dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Graag kom ik in contact met u om uw feedback persoonlijk te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw contactgegevens naar support.marketing@duin-kruidberg.nl te sturen?

Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Lekker gegeten met een Air Miles actie (2de menu gratis). Allereerst noemenswaardig, dat de bediening je welkom deed voelen.
Startend met een subtiele gazpacho, daarna ieder een mooi opgemaakt voorgerecht van kabeljauw met o.a. mooie groenteopmaak.
Hoofdgerechten waren dorade en parelhoen. Beiden goed bereid, waarbij de 'notencoating' van de parelhoenfilet voor een extra smaakaccent zorgde.
Afsluitend een dessert met yoghurtijs en rode vruchten (aardbeien/frambozen) en omdat alles heerlijk was, ook maar de koffie geprobeerd. Ook goed en positief voor mij (niet voor mijn moeder, die al jaren de kunstmatige zoetstoffen gewend is), als zoetstof Stevia i.p.v. de conventionele (en schadelijke) kunstmatige zoetstoffen. Dat is wel een plus en onderscheidend (nog maar weinig restaurants/brasserieen hebben dit).

We komen zeker terug, of hier in de kelder of boven
Trouwens, de omgeving is schitterender dan ik altijd gedacht heb (Duin- en Kruidberg).
Beste heer/mevrouw Turkeystick,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie op Iens en uw lovende woorden omtrent de verwelkomende bediening, de gerechten en natuurlijk de Stevia zoetstof. Wij zijn ontzettend blij dat u dit een echte onderscheidende factor vindt.

Wij kijken ernaar uit u en uw moeder nogmaals te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK!

Mwarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
We hebben op een zeer zonnig terras genoten van een heerlijk lunchmenu en we hebben weer heerlijk genoten. Het terras is bij mooi weer echt een aanrader. Wat een rust! Het menu van de chef was ook weer heerlijk. Het waren zeker geen standaard gerechten en allebei goed bereidt en mooi samengesteld. Voor die prijs vinden wij echt dat we waar voor ons geld krijgen. We komen snel weer terug.
Beste heer/mevrouw M. Warmerdam,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw lovende recensie en het bezoek wat u heeft gebracht aan Brasserie DenK. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw bezoek. Uw complimenten zijn uiteraard gedeeld met het gehele team en wij kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK.

Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK!

Taszdevlin .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
voor een 2e maal wezen eten bij DenK , wat een super vriendelijk personeel !! rondleiding gehad in t prachtige landhuis (met nu zeer uitgebreide uitleg) we hadden een proeverijtje voor 4 personen en we hebben genoten echt super lekker ! complimenten aan de chef! en personeel! dank jullie wel :) wij komen weer terug :)
Beste heer/mevrouw Taszdevlin,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het achterlaten van uw recensie op Iens. Uw complimenten voor de Chef en het bedienend personeel zijn uiteraard gedeeld met het gehele team, hartelijk dank hiervoor. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u van zowel de rondleiding als de gerechten heeft kunnen genieten op deze dag.

Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Brasserie & Loungebar DenK!

Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Locatie is indrukwekkend mooi! Zeer gastvrij ontvangen. Crostini met smeerseltje erg lekker. Open keuken en daardoor leuk contact met brigade. Eten was 2 dagen zeer smakelijk, heb in lange tijd niet zo lekker gegeten. Dessert was verfijnd en fris, top! Wijn paste goed bij gerechten. Ook het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Wij komen terug naar DenK
Beste heer/mevrouw Pogroen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Brasserie DenK en het achterlaten van uw recensie op Iens! Het is ontzettend fijn om te lezen dat uw recensie enkel lovende woorden over heeft voor onder andere de geserveerde gerechten, de keukenbrigade, begeleidende wijnen en de gastvrijheid van de gastheren en -vrouwen. Uw complimenten zijn uiteraard gedeeld met onze teams!

Wij kijken ernaar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK!

Marina R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Zowel lunch als diner gehad bij Brasserie Denk.
De gerechten zijn creatief en zeer smaakvol. Bijvoorbeeld gerookte zalm met een gembermousse en een pittig sesam krokantje. Dessert van mango met tabasco en kokoskrokantje en ijs was subliem.
Bediening is vriendelijk en attent en geeft een goed advies over bijpassende wijnen.
Prijs/kwaliteit klopte
Wij komen zeker weer terug ;-).
Beste heer/mevrouw Test69,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw lovende recensie en het bezoek wat u heeft gebracht aan Brasserie DenK. Uw lovende woorden omtrent de smaakvolle en creatieve gerechten, de bijpassende wijnen en de vriendelijke en attente bediening zijn uiteraard uitgebreid gedeeld met de desbetreffende teams!

Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen bij Brasserie DenK!