Brasserie Delfland

Meer informatie over restaurant Brasserie Delfland

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Delfland

eablok .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Brasserie aan de golfbaan. Tegen de oefenbaan en parkeerterrein gelegen brasserie met een ruim terras. Na een tafeltje bezet te hebben duurde het betrekkelijk lang voor het bedienend personeel ons zag en dus tot ons 1e drankje. De lunch was overig vlot op tafel en ook het volgende drankje. Om af te rekenen even naar binnen gelopen, ook dit duurde lang voor iemand kwam afrekenen, er liep toch voldoende personeel langs en iemand achter de bar. Kortom zeer aardig personeel maar niet heel scherp.

We hadden gekozen voor (grote) garnalen en een twaalf uurtje. Verder 2x een biertje en 2x een zoete witte wijn. Dit was prima van smaak, kwaliteit en grootte. Als brood keuze naast wit en bruin ook Molenaarsbrood, wat grover donkerbrood. Bij elkaar € 28,45 gunstig/goed geprijsd.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor een snelle lunch is dit een prima plek. Na het bestellen ontvingen wij onze lunch razend snel. Goede uitsmijter en lekkere rosbief. Prima tentje! Bediening was ook prima. Je kijkt mooi uit over de golfbaan.
Gregor H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Hier met een groepje wat gegeten laatst. Alle gedachten die ik had bij een restaurant dat op een golfbaan ligt waren niet waar. We waren meer dan welkom, bediening was bijzonder vriendelijk, attent en oplettend. Eten was zeker prima voor de prijs die je er voor betaald en de drankprijzen zijn bijzonder laag in tegenstelling tot restaurants in de stad. De pasta gamba piri piri is een echte aanrader! Je kunt er gratis voor de deur parkeren. Het terras is erg gezellig maar ook binnen hangt er een prima sfeer, tafeltjes staan niet zo dicht op elkaar en je kijkt uit over de golfbaan. Ga hier zeker vaker heen!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Heerlijk eten..leuke ambiance..leuk personeel en goede prijs/kwaliteit..

Zeer zeker de moeite waard om lekker te gaan eten na een potje golf..
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Na afloop van een rondje golf hapje gegeten bij de Brasserie. Ik nam een salade met vis en die was heerlijk. Er had iets meer brood bij gekund. En daar werd ook niet naar gevraagd. Verder was het heerlijk toeven in de zon. De kaart biedt voldoende keuze!