Brasserie Delfland

Abtsrechtseweg 1 2636 HZ Schipluiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Delfland

Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor een snelle lunch is dit een prima plek. Na het bestellen ontvingen wij onze lunch razend snel. Goede uitsmijter en lekkere rosbief. Prima tentje! Bediening was ook prima. Je kijkt mooi uit over de golfbaan.
Gregor H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Hier met een groepje wat gegeten laatst. Alle gedachten die ik had bij een restaurant dat op een golfbaan ligt waren niet waar. We waren meer dan welkom, bediening was bijzonder vriendelijk, attent en oplettend. Eten was zeker prima voor de prijs die je er voor betaald en de drankprijzen zijn bijzonder laag in tegenstelling tot restaurants in de stad. De pasta gamba piri piri is een echte aanrader! Je kunt er gratis voor de deur parkeren. Het terras is erg gezellig maar ook binnen hangt er een prima sfeer, tafeltjes staan niet zo dicht op elkaar en je kijkt uit over de golfbaan. Ga hier zeker vaker heen!
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Heerlijk eten..leuke ambiance..leuk personeel en goede prijs/kwaliteit..

Zeer zeker de moeite waard om lekker te gaan eten na een potje golf..
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Na afloop van een rondje golf hapje gegeten bij de Brasserie. Ik nam een salade met vis en die was heerlijk. Er had iets meer brood bij gekund. En daar werd ook niet naar gevraagd. Verder was het heerlijk toeven in de zon. De kaart biedt voldoende keuze!