Brasserie de Zwaan

Grote Markt 4 Venray Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Zwaan

De keuken van De Zwaan in Venray is een spontane keuken met invloeden uit de wereldkeuken, een culinaire reis op je bord, grenzen verleggend zonder de basis van de Franse en grootmoederskeuken te verloochenen.

Er wordt innovatief en licht gedacht. Gebruik makend van streek producten (think global – buy local) duurzaam en biologisch. Hier geen ghost cooking maar eerlijk en uiteraard heerlijk. Het meeste van eigen bodem en het minst belastend voor het milieu.

Je kunt ook bij De Zwaan terecht met groepen. Daarvoor hebben ze een prachtige gewelvenkelder. Echt een aanrader! Bij De Zwaan in Venray is dineren niet alleen overheerlijk, maar ook nog eens verantwoord. Dat kan alleen maar goed gaan, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Zwaan

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Zwaan

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het blijft een feest om hier te eten! Wat een smaaksensatie!
Porties precies goed en daarbij zeer verrassende combinaties qua smaak.
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Met familie heerlijk en zeer gevarieerd gegeten.De gerechten waren zeer verrassend .De bediening zeer deskundig,met een duidelijke uitleg over wat er aan eten en drinken geserveerd werd.
Kortom het was voor ons mede door de medewerkers van Brasserie de Zwaan een zeer geslaagde avond.

Henny en Pierre Sassen
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel lekker en erg verrassend menu. Werden ook goede wijnen bij geserveerd. Service was goed.
Komen graag nog een keer terug.
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ook dit jaar weer prima kerstdiner. De japans getinte gerechten waren heerlijk en af en toe zelfs te grote porties.
Jammer dat sommige gezelschappen in deze kerstsfeer toch luidruchtig zijn.
Bernie V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en komen zeker nog een keer terug!
Angelique E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijn. We hadden t surprise diner samen met onze dochter van 14. Het was wel wat veel. Niet voor de man aan tafel. Helemaal Geweldig qua smaak, bediening enz. Een echte aanrader. Het is altijd goed in de Zwaan.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima gegeten. Zeker een aanrader.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Geweldig. De Zwaan blijft ons favoriete restaurant.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer net ontvangen.
Na het ontvangen van de menu kaart hebben we toch gekozen voor het verassingsmenu.
Het verrassings menu was heerlijk, de bediening was vriendelijk. Zeker Voor herhaling vatbaar.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
4 gangen verrassings-menu. Heerlijke gerechten met veel kleur en diversiteit. Origineel en zéér smaakvol. Goede en gezellige sfeer. Perfecte bediening. Heerlijke wijnen bij de juiste gerechten.
Complimenten voor de keuken en de bediening!.
Zeker de moeite waard om vaker terug te gaan.
Pieter Jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Beetje gedateerd, maar wel gezellig, alleen lege tafels ziet niet zo goed uit. Meer gasten dus!!! aan tafel.. speciaal sherry / wild menu. Prima
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op aanraden van een collega hier geweest. Het overtrof onze verwachtingen. zeer aan te bevelen! Goede, gevarieerde kaart, fijne bediening
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten maar ons probleem was de te grote porties. Als men een drie-gangen verrassingsmenu kiest dan is het niet prettig als men al na het voorgerecht eigenlijk genoeg gegeten heeft. Wij hebben ons er echt doorheen moeten "worstelen" en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Als cadeau voor mijn verjaardag een heerlijk 4 gangen verrassings-menu gekozen. Heerlijke gerechten met veel kleur en diversiteit. Origineel en erg smaakvol. Goede en gezellige sfeer. Heerlijke wijnen bij de juiste gerechten. Daarna voldaan in het hotel geslapen. Ruime en schone kamers met goede kwaliteit bedden en rustige omgeving. In de ochtend met een heerlijk ontbijt afgesloten. Een echte aanrader als verjaardags-cadeau voor de bourgondiërs. Maar natuurlijk ook voor een gezellige avond genieten. Het was TOP!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk eten elke keer weer. Voor ons is het echt een 'snoep'restaurant... De kok is een kunstenaar. Bediening is prettig, voelen alles goed aan .....niet te overdone. Interieur vind ik oke, echter de geschilderde boekenkast, minder geslaagd... Voor de rest heeft het wel sfeer, enigzins gedateerd.
Gee G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ze hebben een uitgebreidde lunchkaart. Ik had een verrassingslunch salade besteld. Mijn bord was mooi opgedekt met verschillende kleine gerechtjes. Van alles een soort proeverijtje. Mijn man had en vis besteld. Hier krijg je meer dan alleen vis en groenten. Je ziet dat er veel zorg het eten wordt opgedekt. Zijn bord zag eruit als een schilderij. Erg mooi!
We hebben ontzettend genoten van onze lunch en de bediening was optimaal! Als we weer in venray zijn gaan we zeker terug.

Hartelijk dank voor uw recentie. Het is zeker prettig om te horen dat u genoten heeft.
We zien u graag een volgende keer bij de Zwaan.

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij nemen altijd het verrassingsmenu, omdat we zeker weten dat het allemaal heerlijk is en we echt verrast worden door heerlijke combinaties!
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is fijn te horen dat u weer tevreden was.
jacquelinevdmunckhof .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Fijn restaurant, gezellige sfeer, we voelden ons welkom door de lekker gewone maar tevens professionele ontvangst. Vriendelijke bediening, aanwezig maar niet opdringerig. Heerlijke huiswijn! Prachtig opgemaakte borden, bijzonder fijne smaken en prettige porties.
Staat garant voor een fijne avond uit, verwend worden en voldaan naar huis.
Dank jullie wel voor deze prettige reactie.
AnkaenDimitri .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Bijzonder goed gegeten hoogtepunten waren de sauzen elk gerecht werd met 2 verschillende sauzen geserveerd. een feestje!
Goed hotel waar wij zeker graag terug komen.
Ook alleen maar lof over het bedienend personeel.
Enorm bedankt Ben Aerts
Dank jullie wel voor deze fijne reactie. Het geeft een voldaan gevoel dat jullie tevreden waren.
jaspervisser1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Spontaan in de Zwaan terechtgekomen om te genieten van het aspergeseizoen. En genoten hebben we. Een 4-gangen verrassingsmenu. Met als rode draad de asperge. Mooi opgemaakte borden, prima eten en prima bediening. Een aanrader waar je wel voor wilt omrijden .