Brasserie de Zwaan

Voordelig
Erg kort
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Als cadeau voor mijn verjaardag een heerlijk 4 gangen verrassings-menu gekozen. Heerlijke gerechten met veel kleur en diversiteit. Origineel en erg smaakvol. Goede en gezellige sfeer. Heerlijke wijnen bij de juiste gerechten. Daarna voldaan in het hotel geslapen. Ruime en schone kamers met goede kwaliteit bedden en rustige omgeving. In de ochtend met een heerlijk ontbijt afgesloten. Een echte aanrader als verjaardags-cadeau voor de bourgondiërs. Maar natuurlijk ook voor een gezellige avond genieten. Het was TOP!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk eten elke keer weer. Voor ons is het echt een 'snoep'restaurant... De kok is een kunstenaar. Bediening is prettig, voelen alles goed aan .....niet te overdone. Interieur vind ik oke, echter de geschilderde boekenkast, minder geslaagd... Voor de rest heeft het wel sfeer, enigzins gedateerd.
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ze hebben een uitgebreidde lunchkaart. Ik had een verrassingslunch salade besteld. Mijn bord was mooi opgedekt met verschillende kleine gerechtjes. Van alles een soort proeverijtje. Mijn man had en vis besteld. Hier krijg je meer dan alleen vis en groenten. Je ziet dat er veel zorg het eten wordt opgedekt. Zijn bord zag eruit als een schilderij. Erg mooi!
We hebben ontzettend genoten van onze lunch en de bediening was optimaal! Als we weer in venray zijn gaan we zeker terug.

Hartelijk dank voor uw recentie. Het is zeker prettig om te horen dat u genoten heeft.
We zien u graag een volgende keer bij de Zwaan.

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij nemen altijd het verrassingsmenu, omdat we zeker weten dat het allemaal heerlijk is en we echt verrast worden door heerlijke combinaties!
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is fijn te horen dat u weer tevreden was.
Jacquelinevdmunckhof .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Fijn restaurant, gezellige sfeer, we voelden ons welkom door de lekker gewone maar tevens professionele ontvangst. Vriendelijke bediening, aanwezig maar niet opdringerig. Heerlijke huiswijn! Prachtig opgemaakte borden, bijzonder fijne smaken en prettige porties.
Staat garant voor een fijne avond uit, verwend worden en voldaan naar huis.
Dank jullie wel voor deze prettige reactie.
AnkaenDimitri .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Bijzonder goed gegeten hoogtepunten waren de sauzen elk gerecht werd met 2 verschillende sauzen geserveerd. een feestje!
Goed hotel waar wij zeker graag terug komen.
Ook alleen maar lof over het bedienend personeel.
Enorm bedankt Ben Aerts
Dank jullie wel voor deze fijne reactie. Het geeft een voldaan gevoel dat jullie tevreden waren.
Jaspervisser1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Spontaan in de Zwaan terechtgekomen om te genieten van het aspergeseizoen. En genoten hebben we. Een 4-gangen verrassingsmenu. Met als rode draad de asperge. Mooi opgemaakte borden, prima eten en prima bediening. Een aanrader waar je wel voor wilt omrijden .
IMCLaurens .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
In verband met mijn werk diverse keren bij de Zwaan overnacht en daar heerlijk gegeten. Ik zit daar heerlijk op m'n gemak ondanks het feit dat ik alleen moet eten. Diverse restaurants uitgeprobeerd in Venray maar deze is voor mij echt favoriet. De inrichting is vrij klassiek, het pand is monumentaal met een fraaie uitstraling. De bediening is zeer vriendelijk. Vooraf wordt er altijd een groetje (amuse) uit de keuken geserveerd met heerlijk vers gebakken brood en tapenade. Iedere keer weer een feest om daar te eten. Je kunt van de kaart eten maar er is ook een verrassingsmenu.
Dag mevr. Laurens, bedankt voor deze fijne review. Ook wij beleven er veel plezier aan als onze gasten tevreden zijn.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
3 gangen verrassingsmenu vis/vegetarisch gegeten. Alles goed verzorgd, erg lekker en inderdaad erg verrassend van smaak. Mooi opgemaakte borden. Alles is mogelijk, er wordt goed rekening gehouden met allergieen e.d. zonder dat het afbreuk doet aan het gerecht.
Fijne bediening met goede kennis van zaken. Warme, welkome sfeer.
Aspergetijd is weer aangebroken en is meteen op een heerlijke manier in de gerechten verwerkt. Een heerlijk aspergesoepje! Verrassende vis, vol van smaak. Ook vegetarisch niet het standaard gebeuren maar heerlijke combinaties. De geitekaasssoufle was heerlijk.
Een restaurant waar je van begin tot eind verwend wordt met heerlijke gerechten en je je thuis voelt.
Goedemorgen,

Hartelijk dank voor deze positieve reactie. Het is voor ons de enige manier van werken, onze gasten hebben een fijne avond en ook wij beleven hier veel plezier aan.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015

Hier recent weer gegeten. Het restaurant was volgeboekt en in de kelder was een bedrijfsfeest. Dit kan wellicht de reden zijn dat we langer moesten wachten voordat we de eerste gang kregen. De soep was niet erg warm en ook het dessert viel wat tegen (hebben dit lekkerder gehad). Dit maakt dat het totaal cijfer iets lager is.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Rustige ambiance welke we op de gok hadden uitgezocht om lunch te nuttigen op doorreis tussen Ardennen en Het Hoge Noorden. Aardige mevrouw die ons bediende. Ruime keuze om te lunchen: broodjes, salades, tosti's en warme plates. We kozen voor een broodje gemaakt van tarwe durum. We dachten een donker broodje voorgeschoteld te krijgen, het was echter zo wit als sneeuw, en nu zijn we beide geen liefhebbers van wit. O ja mijn tafelgenoot had ook nog een aspergesoep vooraf: hmmm, erg lekker!!! De kwaliteit van de soep vonden we vergeleken met het broodje hoger. De prijs-kwaliteit verhouding vonden we niet helemaal okay. Een witbroodje met kip en sla (hoewel goed van smaak) voor 9,90 vinden we aardig aan de prijs, en daarbij een klein beetje losse thee voor 2,35 toch aan de hoge kant. Al met al een goed lunchadres voor de wat dikkere portemonnee.
Hartelijk dank voor uw review.
Alweer 1 les geleerd vandaag en dat is dat er voldoende duidelijkheid moet zijn over wat men kan verwachten. Ik ga dit ook meteen aanpassen in de lunchkaart.
Het is echter niet zomaar een wit broodje. Onze chef heeft dit samen met een regionale, ambachtelijke bakker ontwikkeld en is lactose vrij. Ook de thee is met zorg gekozen, thee zoals thee moet zijn, zonder allerlei toevoegingen.
JJS1 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Ter ere van de verjaardag van onze oudste broer, een heerlijke lunch genoten. Ontvangst door personeel is bijna persoonlijk en zeer attent en vriendelijk.
Diverse menu's werden besteld, tegelijkertijd opgediend en allen vielen zeer in de smaak. Smaak, geur en presentatie helemaal goed.
Wij hebben afgesproken dat wij volgend jaar dit zeker zullen herhalen maar tussendoor ook nog wel enkele keren gaan genieten in deze Brasserie die gevestigd is in een historisch gebouw.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Met vrienden in de Zwaan gegeten tgv mijn verjaardag. De Zwaan is een voor mij bekend restaurant omdat ik hier al vaker ben geweest. Dit maakt niet dat ik partijdig ben maar juist kritisch blijf. Ook nu was het verrassingsmenu prima en keurig gepresenteerd. Ook mijn vriend, die van lekker eten houdt, had voldoende aan de porties en vond het erg smakelijk. Wij zijn tevreden naar huis gegaan.
Patricia1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Goed gegeten met geweldige service.
We kozen voor een 4 gangen menu. Vooraf werd er lekker vers brood geserveerd dat goed warm was. We waren met 2 personen en kozen beide hetzelfde menu. Het leek de chef wel leuk als we beiden een verschillend voor- en hoofdgerecht kregen zodat we van alles wat konden proeven. De porties waren groot maar ook weer niet te groot. Verschillende gerechtjes zoals coquilles en lekker vlees maakten onderdeel uit van het voorgerecht. Veel seizoen ingrediënten. Het nagerecht was ook erg verrassend. De parfait met dragon smaakte verrukkelijk. Kortom goed en verrassend eten.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Weer eens gegeten in Brasserie de Zwaan. Het was wederom heerlijk. De kaart wordt ieder seizoen gewisseld. Het eten is met veel zorg bereid evenals de opdiening. Het personeel is vriendelijk.
Kortom een eerlijke en heerlijke keuken voor diegene die van kwaliteit houden. De inrichting is warm, gezellig, niet groot. Reserveren dus gewenst.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
met 4 personen hier gezamenlijk het verassings-viergangendiner genomen. Overall-kwaliteit is zonder meer prima te noemen en er werd goed rekening gehouden met onze wensen en voorkeuren.
Bediening door het jongere personeel was wat slordig ( knoeien en ter linkerzijde bedienen ) maar de ouderen waren zeer attent.
Het interieur blijft oubollig ( zie mijn recentie van een jaar of 2 geleden ).
Prijs-kwaliteitverhouding is wat scheef vind ik. Anders had ik het eten wel een 8 gegeven.