Brasserie de Zeester

Maandag t/m Zondag

Kan beter
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Mijn ouders hebben het er vaak over dat ze met vriend geluncht hebben bij De Zeester. Dat wilde wij natuurlijk ook een keer meemaken. Eindelijk is het er dit lange paasweekend van gekomen. Gisteren hebben we gezellig met z'n vieren hier geluncht. Het pand ziet er aan de buitenkant een beetje gedateerd uit, maar eenmaal binnen is het een warme en gezellige sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en de eigenaresse kwam mijn ouders nog even persoonlijk groeten. We hadden tweemaal bourgondische kroketten, eenmaal een XXL Hawai Tosti en eenmaal broodje hete kip. We moesten wel een tijdje wachten, maar dat was verder niet erg...want we zaten op ons gemak en hadden genoeg te praten. De gerechten waren royaal en lekker. Lekkere no nonsense strandtent voor een gezellige lunch. Ik weet zeker dat mijn ouders nog vaker lang zullen komen en als we in de buurt zijn dan is het een aanrader om nog eens langs te gaan.
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heel goed. De visgerechten waren heel authentiek en geweldig lekker. De reuzesateh was uitstekend en de tomatensoep smaakte precies zoals dat hoort.Aanrader ook gezien de geweldige locatie, vooral buiten eten, als dat kan.
Chans .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Leuk restaurant, van buiten oud gebouw waardoor we er in de middag niet naar binnen zijn gegaan. Uiteindelijk op advies van locals toch 's avonds voor dinner terug gegaan. En gelukkig want we waren blij verrast door de goede bediening en het lekkere eten tegen een nette prijs. Vegetarisch staat er niet veel op de kaart, maar ze hebben altijd vegetarische alternatieven. Voor ons had de chef een rijk gevulde maaltijdsalade met verschillende groente, fruit, kaas en noten. zeker een aanrader voor een gezellige informele avond uit eten.
Annnbeth .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Als je ernaar toe rijdt, zeker s avonds dan is het alsof je van de wereld afrijdt. De locatie zelf was in het donker niet echt te zien maar binnen was het warm en gezellig. Het restaurant is alleen in het weekend open en richt zich dan op de lokale bezoekers. Toen wij er waren vooral gezelschappen met kinderen. Die rende dan ook gillend rond. Wat het geen goede locatie voor een intiem diner maakt maar wel voor een gezinsetentje. De kaart is simpel en Zeeuws. Garnalencocktail, vissoep, sliptong, gamba's etc. Grote porties met diverse garnituren en goed en simpel klaar gemaakt. Ik geef het toch maar een 7 omdat de keuze redelijk standaard en beperkt is.