Brasserie de Zeester

Gorishoeksedijk 35 4694 PJ Scherpenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie de Zeester

Maandag t/m Zondag

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heel goed. De visgerechten waren heel authentiek en geweldig lekker. De reuzesateh was uitstekend en de tomatensoep smaakte precies zoals dat hoort.Aanrader ook gezien de geweldige locatie, vooral buiten eten, als dat kan.
Chans .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Leuk restaurant, van buiten oud gebouw waardoor we er in de middag niet naar binnen zijn gegaan. Uiteindelijk op advies van locals toch 's avonds voor dinner terug gegaan. En gelukkig want we waren blij verrast door de goede bediening en het lekkere eten tegen een nette prijs. Vegetarisch staat er niet veel op de kaart, maar ze hebben altijd vegetarische alternatieven. Voor ons had de chef een rijk gevulde maaltijdsalade met verschillende groente, fruit, kaas en noten. zeker een aanrader voor een gezellige informele avond uit eten.
Annnbeth .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Als je ernaar toe rijdt, zeker s avonds dan is het alsof je van de wereld afrijdt. De locatie zelf was in het donker niet echt te zien maar binnen was het warm en gezellig. Het restaurant is alleen in het weekend open en richt zich dan op de lokale bezoekers. Toen wij er waren vooral gezelschappen met kinderen. Die rende dan ook gillend rond. Wat het geen goede locatie voor een intiem diner maakt maar wel voor een gezinsetentje. De kaart is simpel en Zeeuws. Garnalencocktail, vissoep, sliptong, gamba's etc. Grote porties met diverse garnituren en goed en simpel klaar gemaakt. Ik geef het toch maar een 7 omdat de keuze redelijk standaard en beperkt is.