Over het restaurant Brasserie de Woldberg

Ervaar de gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit op elk moment van de dag met een ontbijt, lunch of diner in brasserie De Woldberg van Huis ten Wolde in De Bult.

Je kunt in een warme sfeer laten genieten van gerechten, waarin het beste van hoogwaardige streekproducten gecombineerd wordt. Ook kun je advies vragen aan de werknemers voor het kiezen van een passende wijn van de met zorg samengestelde wijnkaart.

In de sfeervolle brasserie kun je de hele dag door genieten van de specialiteiten. Brasserie de Woldberg is het grand café, waar je kunt ontspannen bij de open haard, met bijvoorbeeld een kopje koffie en heerlijke appeltaart. Maar ook serveren wij high tea of high wine bij de openhaard.

Verrassingsdiner al vanaf € 32,00 per persoon
Met bijpassend wijnarrangement va. € 16,50 p.p.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Woldberg

bus vanaf station naar Eesveen, vanaf bushalte ongeveer 1.5 km lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf heden is Huis ten Wolde alleen nog via de kortste route bereikbaar, namelijk de inrit van de onderduikersweg direct naast de A32. Zie kaartje hierboven. Met de auto vanuit de richting Zwolle : op de A32 aan het einde van afrit 6 rechtsaf richting F

Het diner wordt zeven dagen per week geserveerd in brasserie de Woldberg met aangrenzend terras.
De keuken is geopend voor lunch vanaf 12.00 uur tot 16.00 uur, diner word geserveerd vanaf 18.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Woldberg

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Uitgezocht op basis van website, die niet meer bestond, geen menukeer,geen wijnkaart, slechts 2 witte wijn,
ze kunnen beter sluiiten eb wachten totdat ze alles en dan ook alles op orde hebben, zelfs de koffie als goedmakertje was lauw.
diit was de slechtste avondsessie.
Herry E.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten verrassing menu met wijn arrangement zeer lekkere wijnen en zeer vriendelijke bediening
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De entourage was erg fijn. Ruim opgezet en met hele mooie kunstvoorwerpen. Dat gaf het eten een plus. Het eten was goed, de porties oke. Wij hebben echter niet begrepen hoe het nu zat met de yummies die je spaart via iens.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Voor en nagerecht waren meer dan geweldig. Hoofdgerecht karig. Als bij gerecht alleen een bakje toch wel harde patat. Dat was erg jammer. Koffie super. Genoten alleen jammer van het hoofdgerecht. Bediening was top.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We wachtten maar liefst 1 uur en een kwartier op ons eten! ( alleen hoofdgerecht) en vonden de bediening en sfeer erg zakelijk! Er werd niet één keer aan ons gevraagd of alles naar wens was of dat het smaakte. Kennelijk gericht op eigen gasten en zakenlui.
De biefstuk was heerlijk, maar we gaan er niet meer terug.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Geweldig lekker gegeten, fijne sfeer, meer dan aardige bediening. Perfect geregeld voor glutenvrij. Echte aanrader. Nogmaals echt van genoten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
de paddenstoelenbouillon was prima. De surf en turf welke bestond uit biefstuk met gamba's was heel goed bereid. De shortrib, welke ik nog nooit op een menukaart heb gezien was erg lekker. Een flink stuk rundvlees met vetrandje. De jonge kok verricht prima werk.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Ambiance niet echt gezellig, teveel een hotel restaurant.
Verkeerde hoofdgerecht werd wel opgelost, maar wederom vrij lang wachten waardoor mijn partner al klaar was met eten toen ik nog moest beginnen. Er werd netjes excuses gemaakt, maar bijvoorbeeld een glaasje wijn tijdens het wachten was leuk geweest.
Zal er niet snel weer heen gaan.
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen wisten wij niet het in een hotel was. Maar ondanks was het super goed
Amersfoorters D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Proeverij voorgerechten was heerlijk en best veel. Vanglap (chef's choice) viel tegen. Muziekkeuze kan beter. Koffie de luxe was behoorlijk wat; bevatte likeur, koffieboontjes, noga en koekjes. Aardige bediening. Totale tijd 3-gangenmenu 2 uur 3 kwartier.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Verrassende maaltijd. Heerlijk vers. Aanrader
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Met familie heerlijk in ontspannensfeer gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vriendelijk en behulpzaam ontvangst en bediening.
Het eten was super lekker, de smaken perfect op elkaar afgestemd, echt top van de kok.
We komen zeker weer!
ElinedeG .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk brood vooraf en een prachtig opgemaakt hoofdgerecht. Echt een aanrader, zeker omdat er veel groenten bij het gerecht werden geserveerd. Deze waren fantastisch bereid. De desserts vallen wat tegen vergeleken met de voor- en hoofdgerechten; het spektakel mist.
P.T. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Eten was voortreffelijk . Bediening heel goed en ze waren erg vriendelijk
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verlichting mag iets sfeervoller, verassingsmenu was heerlijk. De wijnen erbij ook! Leuke bediening!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Door de redelijk hoge score gegeten bij dit restaurant (en omdat we 30% konden krijgen). Het viel me wat tegen. Het eten is flink aan de prijs (€9 voor een pasteitje gevuld met best weinig groenten), de zoete aardappel soep was vooral erg zout en de (volgens de kaart) zelfgemaakte patatten, waren hard krokant (leken wel van die restjes die je bij de snackbar krijgt en ze als laatste nog even opnieuw meebakken) in plaats van dat het eigen gemaakte frieten waren.

De wijn en het toetje waren wel erg lekker. De bediening was vriendelijk, maar niet zo heel snel. Voor de volle pond ga ik hier zeker niet weer eten. Ik denk dat het restaurant ook eigenlijk alleen voor de hotelgasten is bedoeld.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Het is even zoeken naar het restaurant in het donker, maar de hartelijke ontvangst geeft je direct het gevoel welkom te zijn. De inrichting is vrij licht en de tafeltjes staan ruim uit elkaar. De bediening is professioneel (keurig uitserveren en men houdt scherp in de gaten wanneer er een glas leeg is), doch gelukkig met een menselijke inslag, want een belangstellend gesprekje kan er ook af. Op de kaart staat relatief veel rundvlees dat al dan niet doorbakken kan worden opgediend en er is een ruim aanbod van vis. Wil je wat anders, dan kom je bij een vegetarische burger of een runder shortrib, precies datgene wat wij namen. We hadden over de kwaliteit daarvan echt niet te klagen, integendeel.
Akkelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Mals vlees, goed bereid. Verse, bijzondere groenten. Compliment voor de kok.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heel lekker gegeten voor een hele nette prijs! Wij kunnen het viergangen verassingsmenu iedereen aanraden. Het zijn mooie gerechten en deze hebben een fijn formaat waardoor je niet gelijk vol zit en je ook niet afvraagt waar de rest van het gerecht is.