Over het restaurant Brasserie de Woldberg

Ervaar de gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit op elk moment van de dag met een ontbijt, lunch of diner in brasserie De Woldberg van Huis ten Wolde in De Bult.

Je kunt in een warme sfeer laten genieten van gerechten, waarin het beste van hoogwaardige streekproducten gecombineerd wordt. Ook kun je advies vragen aan de werknemers voor het kiezen van een passende wijn van de met zorg samengestelde wijnkaart.

In de sfeervolle brasserie kun je de hele dag door genieten van de specialiteiten. Brasserie de Woldberg is het grand café, waar je kunt ontspannen bij de open haard, met bijvoorbeeld een kopje koffie en heerlijke appeltaart. Maar ook serveren wij high tea of high wine bij de openhaard.

Verrassingsdiner al vanaf € 32,00 per persoon
Met bijpassend wijnarrangement va. € 16,50 p.p.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Woldberg

bus vanaf station naar Eesveen, vanaf bushalte ongeveer 1.5 km lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf heden is Huis ten Wolde alleen nog via de kortste route bereikbaar, namelijk de inrit van de onderduikersweg direct naast de A32. Zie kaartje hierboven. Met de auto vanuit de richting Zwolle : op de A32 aan het einde van afrit 6 rechtsaf richting F

Het diner wordt zeven dagen per week geserveerd in brasserie de Woldberg met aangrenzend terras.
De keuken is geopend voor lunch vanaf 12.00 uur tot 16.00 uur, diner word geserveerd vanaf 18.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Woldberg

Akkelien B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Mals vlees, goed bereid. Verse, bijzondere groenten. Compliment voor de kok.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heel lekker gegeten voor een hele nette prijs! Wij kunnen het viergangen verassingsmenu iedereen aanraden. Het zijn mooie gerechten en deze hebben een fijn formaat waardoor je niet gelijk vol zit en je ook niet afvraagt waar de rest van het gerecht is.
J.F. B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een echte aanrader! We hebben er met IENS festival gegeten, anders toch wel een beetje dure prijsklasse. Maar over het eten niets dan lof. Een smaaksensatie. Je hoeft niet naar een sterrenrestaurant, want hier is de kok net zo behendig. Ook als je een allergie hebt, proberen ze het helemaal naar wens te krijgen en besteden daar hele goede zorg aan. WAT EEN SERVICE! In één woord een feestje!
Myria K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Dank.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Eten was goed, wel enkele verbeterpunten. Als voorgerecht eend, dit gerecht was te zoet, waarschijnlijk door teveel suiker in het sausje/chutney op het vlees. Hoofdgerecht vis, was goed. Gek genoeg leek ook hier suiker in iets te zitten, in de saus misschien? Bediening vriendelijk. Warenkennis kan iets beter. Kortom best goed maar met wat verbeteringen kan het zeker nog beter!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
4-gangen menu van de chef genomen. Een aanrader wat ons betreft.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Bijzonder Huis ten Wolde: bijzonder goed. Verrassend lekker gegeten met een surprise driegangenmenu. Verbaasd over dit hoge niveau voor de prijs die ervoor betaald werd. Alles is fantastisch goed op smaak met prachtige, verrassende smaakcombinaties. En... we kregen het eten op een nieuw mooi servies opgediend. Genieten.
Het voorgerecht quinoa met een boterviscreme, decoratief gegarneerd; het hoofdgerecht rode poon met groenten, geroosterde auberginecreme en een mousse van wortel/gember. Het nagerecht was een panettone van lychee met ijs en verfrist met een heerlijke basilicumgel. Alles was een plaatje.
Ook al was het een surprisemenu, mochten we toch kiezen tussen vlees, vis of gevogelte. Het was super. Ga zo door.
Micha J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Uitstekende gerechten
Ondanks dat er niet heel veel gasten waren voor een dergelijke grote ruimte, was er door de inrichting geen gevoel van een bijna leeg restaurant.
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hier met de AH actie (verrassingsmenu) gegeten op vrijdagavond.
Gastvrij ontvangst, heerlijk voorgerecht met diverse smaken.
Het hoofdgerecht was ook heerlijk, vlees was rosé maar vond dat zelf niet erg. Het nagerecht was een explosie van diverse smaken echt heerlijk!
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alles klopt, behalve het tempo. Binnen het uur diner en drankjes is wel erg snel! Verder mooie inrichting en perfecte ligging bij de snelweg.
hjeherbrink .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten,verrassingsmenu!
Aangenaam verrast door het hoge niveau. Prachtige gerechten die je tong strelen en mooi opgemaakt. Wij maakten gebruik van de AH-actie,in tegenstelling tot andere restaurants werd er voor ons gevoel op geen enkele manier bezuinigd op het menu!
Hulde voor de bediening en de kok!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij waren er met de AH voucher actie, twee voor de prijs van een, er werd een verrassingsmenu geserveerd, erg leuk, het was heerlijk, we hebben beide zeer genoten! We kunnen natuurlijk niet verklappen wat we gegeten hebben, dan is de verrassing er voor een ieder vanaf. Het was een leuke kennismaking met Huis ten Wolde, dit is voor herhaling vatbaar!
itzs .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij gingen met een AH-menu en dat werd ingevuld met een verrassingsmenu. Door verrassingsmenu krijg je gerechten die je normaal nooit besteld zou hebben en die toch zeer smakelijk blijken. Mooie opmaak van de gerechten. Wij zaten aan een kunsttafel, ook de overige her en der staande en hangende kunst was mooi gekozen. De aankleding van het restaurant is meer grandcafé dan restaurant (met bijbehorend geroezemoes), terwijl de gerechten qua opmaak, smaak en prijzen meer beter restaurant zijn. Ook het bijbehorende wijnarrangement viel goed in de smaak. De moeite waard om nog eens terug te gaan.
Elma H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prima avondje uit! Heerlijk eten, goede sfeer en zeker een aanrader (ook zonder AH-bon)! Het is een redelijke grote eetzaal maar door de indeling heb je dat niet in de gaten.
John J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten, heerlijk genoten! We gaan zeker nog eens! Dit was onze 4e keer alweer en we blijven terugkomen!
De kwaliteit van het eten is erg goed! De bediening aardig en attent! De omgeving is prachtig!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De gerechten van het verrassingmenu waren zeker verrassend en erg lekker. Een bijzonder lekkere maaltijd in een prettige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de Albert Heijn actie hier gegeten, leuke menu's en heerlijk klaargemaakt. Dit was een zeer positieve kennismaking met dit restaurant.
schriever .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het restaurant deed zakelijk aan maar dit werd goed gemaakt door de prachtige kunst die er te zien was. De bediening was uitermate vlot en vriendelijk. De tafeltjes waren zo geplaatst dat er ruim voldoende privacy was.
Als je wilt eten in een "out of the box" restaurant moet je hier wezen. De gerechten , die prachtig geserveerd werden en waren voorzien van een goede uitleg, waren gemaakt van "vergeten groente" iets wat je niet vaak tegen komt. Het was zeer smakelijk. Ook het vlees was zeer goed. De porties waren niet uitermate groot maar ruim voldoende. Een vriendelijk, creatief team. AANRADER!
Jaap---- .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het was zondagavong rustig in het restaurant maar zeker niet ongezellig. Het verrassingsmenu was absoluut perfect. Een voorafje van een paar plakjes van het staartstuk met een leuke garnering. Het hoofdgerecht bestond uit een Dorade file met smakelijke groente garnering en een extra schaaltje eigengemaakte patat voor de grote eters. Ook het nagerecht was een plaatje. We hebben heerlijk gegeten en komen absoluut weer terug
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk eten! We kregen de verrassing van de chef. Mooi en met liefde opgemaakt. Fijne en persoonlijke bediening. Wij komen graag weer.