Brasserie de Witte Buffel

Tollenstraat 24 4101 BE Culemborg Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie de Witte Buffel

Ontmoetingsplek voor jong en oud

De Witte Buffel in Culemborg is een plek om met vrienden en familie af te spreken, een plek waar je aan kunt schuiven als je geen zin hebt om te koken en een plek waar jong en oud samenkomt om te genieten van een waanzinnig lekkere kaart. Kortom, hier zit het wel snor. Laat je culinaire hartje sneller kloppen van Franse klassiekers, maar tegelijkertijd van Japanse delicatessen, zoals de smaakmakende sushi! Dit is de plek waar je uren kunt blijven hangen...

Meer informatie over restaurant Brasserie de Witte Buffel

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker aan het eten. Sfeer helemaal prima, bediening lief en een nieuwe eigenaar die er alles aan doet om het tot een succes te maken. Sushi meer dan uitmuntend. Kaart biedt ruime keus. Restaurant staat zeker open voor mensen met een allergie of intolerantie.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
'T zag er veel belovende uit, maar toch...
Voorgerecht: een cocktail van zeefruit met wel erg veel groen er onder, dat is jammer voor die prijs. Smaak is echter goed.
Hoofdgerecht: zalm met groene kruimige korst. Lekker zondermeer. De frietjes niet echt een aanrader. Zompig, glazig en ruiken naar oud vet, laten staan dus.
Aankleding is een beetje steriel, de ruimte is erg gehorig. Als er een gezelschap binnen is dan is de muziek een killer en wil je eigenlijk weg.
Bediening aller aardigst en charmant.
Jean E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
De Witte Buffel heeft een nieuwe eigenaar. Het was goed, het blijft goed! Geweldig gegeten. Mooie restyling, strakker. Een kaart met verrassingen en blijvers. Een wijnkaart, die echt vernieuwend is (kom je echt voor terug!!!).
Eten bereid door een kok van klasse, echt goed. Bediening, jong, onwennig soms, maar heel betrokken en attent. Leuk om te zien hoe het leerproces werkt. Cocktail met schelpen, garnalen, zeevruchten en honing - lavendel is geslaagd zo ook de andere kant van de tafel met zalm en biet. De proeverij van kreeft is ..... smaakvol, goed bereid, niet te missen! De tournedos is zacht en ook weer perfect bereid. Wij komen terug. Culemborg is in 1 klap 2 eetgelegenheden van kwaliteit rijker.
Marjan.zondervan .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De bediening was goed en rustig, Het eten was goed en verzorgd, De accomodatie is een echte bistro, Een beetje kaal maar wel gezellig
Jdvanoort3 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk eten. Als voorgerecht sushi. Aangezien ik geen echte viseter ben, was het ideaal om het uit te proberen. En het was lekker. Als hoofdgerecht had ik de varkensoester, wat heerlijk mals was. Als toetje had ik de limoentaartje. Een perfecte afsluiting van een heerlijke avond.
Bediening was top.
Al met al dit restaurant is een echte aanwinst.
Harriette-debruijn .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben met de AH zegelkaart gegeten bij De Witte Buffel, met zijn vieren. In de binnenstad van Culemborg, wel even zoeken. We kregen een aparte menukaart voor de AH actie. Een menu kost € 32,50. Je kon kiezen tussen drie voor-, hoofd- en nagerechten. We hadden alle vier hetzelfde, dus ik kan alleen vertellen over wat wij hadden. Carpaccio was erg lekker. Het hoofdgerecht was subliem: varkensoester. Werd in stukken opgediend. Zelden zo'n lekker, mals stukje vlees op! Salade, haricots verts en heerlijke patatten ( in een zakje) erbij. Toetje: chocolademousse met bolletje caramelijs. Heerlijk! De bediening was supervriendelijk. De huiswijn was lekker (Cabernet Sauvignon uit Chili) Aparte inrichting, heel warm en gezellig. Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten. Zonder AH zegelkaart hebben ze een 3-gangen menu op de dinsdag t/m donderdag voor €22,50.
Monicagelderland .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op mijn dieetwensen, ivm een voedselovergevoeligheid werd door de eerste serveerster heel goed gereageerd. (Degene die uiteindelijk het eten neerzette, zette helaas wel garnering met iets waar ik overgevoelig voor ben neer, maar gelukkig zag ik dat, dus heb ik er niet van gegeten.)

Het eten was erg smaakvol, de sfeer goed en de bediening erg vriendelijk. Dus zeker een aanrader!
Info540 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten was heerlij de bediening geweldig, wiju hebben genoten en gaan zeker hier terugkomen. Wiju hebben een geweldige avond gehad en zijn eigenlijk veel te lang blijen hangen.
Mlisman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
Het was erg druk waardoor we lang op het voorgerecht gewacht hebben (een uur) en de plek waar we zaten was erg koud. De verwarming deed het niet.
Een goed en fijn restaurant, zeker aan te raden en de moeite waard om vaker te gaan eten.
Bas.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellig getafeld met het gezin. De bediening was wat traag en we moesten een aantal keren behoorlijk wachten, maar het personeel was wel erg behulpzame veel was mogelijk. Dat is wel fijn met kinderen als moeilijke beters :).
Drien .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Goede kaart..erg smakelijke vegetarisch gerecht! .Attente bediening die meedacht met dieet en toch binnen prijs bleef. Sfeervolle locatie
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Eten was prima, niet overweldigend maar echt wel goed. We zaten alleen in het restaurant, dat kan gebeuren op de woensdagavond, maar werden slecht bediend. moesten lang wachten op ons eten en vragen of we nog iets te drinken kregen. totaal 3 uur daar geweest, vonden we met 3 kinderen toch erg lang voor een simpel 3 gangen menu.
Keuze was zeer beperkt via AH actie, 3 keuzes, en prijs van € 32,50 relatief hoog voor wat je er voor kreeg.
Maryvonne .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Lekker gegeten. AH Menu genomen, was lekker en gevarieerd. Fijn dat je uit verschillende gerechten mag kiezen. Tafelgenoot had sushi-menu en ook dat was erg lekker. De bediening was ongedwongen en zeer attent. Gezellig druk, maar dat staat een gesprek niet in de weg. Kortom het was weer top!
Anoukvanderzande .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Gerechten waren als altijd goed en lekker. Bediening erg vriendelijk. Alleen moesten we wel behoorlijk wat geduld hebben voordat we ons eten kregen.
Roytje .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Sfeervol restaurant om gezellig te zitten, de bestelde ravioli was echter zeer weinig dat ik na het eten nog veel honger had (er lagen ongeveer 9 stukjes ravioli op het bord en daarbij werd een zak friet geserveerd wat hier niet bij hoort. Tevens ben ik qua service niet erg tevreden omdat 2 keer mijn bier van tafel werd gehaald terwijl er nog zeker een grote slok in zat.
Ben L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Lekker en gezellig. Gebruik gemaakt van de AH actie en kregen een leuk, passend 3 gangen diner voorgeschoteld. Jammer dat de Ravioli niet meer voorradig was. Leuke en vlotte bediening. Mooie zaak. #aanrader.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hebben gegeten met een groep van 8 personen en gebruik gemaakt van de AH actie. De kaart was daarop aangepast met telkens keuze uit 3 gerechten per menugang. Allemaal even lekker. Geweldige avond gehad!
Helendufrasnes .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben via de AH-restaurantactie gereserveerd. Het menu hiervoor bestond uit 3 voor-, 3 hoofd- en 4 nagerechten (inclusief koffie of thee).
Wij hebben voor de sushi gekozen die bijzonder lekker was! We hebben de chef gecomplimenteerd.
Het hoofdgerecht voor mij bestond uit verse ravioli met paddestoelen, gegarneerd met rucola en parmezaanse kaas: heerlijk!! Mijn man had voor de zalm met garnituur gekozen. De huid op de zalm had knapperiger gekund en dat hebben we ook gezegd.
Wat opviel was dat de gerecht lekker warm geserveerd werden, de bijbehorende salade heerlijk was en de Vlaamse frieten heet en knapperig.
De entourage was goed verzorgd en de service uitstekend. Een 8. We bevelen dit restaurant zeer aan!
Termeerfleur .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Heerlijke gerechten, ruime keuze, duidelijke communicatie en erg vriendelijke bediening! Ook de inrichting is sfeervol en geeft een huiselijk gevoel.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voor dat we naar onze afspraak gingen (in Culemborg) wilden we in het centrum nog even wat gaan eten. Na een korte wandeling leek ons de Witte Buffel een leuk restaurant. Dat was het ook. De inrichting is leuk en de bediening was vriendelijk. Het eten was lekker (hoofdgerechten: zalmfilet en kipsaté). Als voorafje hadden we een 'mandje brood met 3x dip'. Dit was ook erg lekker: veel soorten brood. In totaal waren we voor twee hoofdgerechten, mandje brood en vier drankjes €44,00 kwijt.