Brasserie de Vuurtoren

Hulckesteijn 3 3861 MZ Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Vuurtoren

Midden in de natuur

De open ruimte is opgeleukt met schommelstoelen, dikke touwen langs het plafond en kleurrijk meubilair. Na een dagje wandelen in de prachtige natuur van Bad Hulckesteijn strijk je neer op het zonneterras aan het water. Een kopje koffie met gebak of een oer-Hollandse stamppot boerenkool met gehaktbal? De locatie leent zich ook prima voor een feestje!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Vuurtoren

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Vuurtoren

jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten werd leuk opgediend en de sfeer was heel gezellig.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede plek om te lunchen, heel vriendelijk personeel. fijne prijzen.
dikke pluim voor dit restaurant!
CarolineCobi H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de ontvangst was voortreffelijk!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een super gastvrij familie bedrijf. Na het eten heerlijk in mijn eigen slaapzak op de boot in slaap gevallen. Bedankt.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
afgelopen zondag een superleuke lunch gehad !!
nieuw concept lazy sunday, met allemaal mini broodjes heerlijk koud en warm belegd ,je kruist aan waar je zin in hebt en dit word dan op een plank erg smakelijk geserveerd
ga vandaag weer smullen
Marcelle M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het restaurant zelf ziet er leuk uit. Uitzicht over het water. Het eten zelf is prima en genoeg. De service is ronduit slecht. Als je vraagt na 20 min. Of je mag bestelling ivm de kinderen, wordt je raar aangekeken en gevraagd of ze wat moeten doen. Na ruim 1,5 uur wachten op een hoofdgerecht vraag je waar het eten blijft wordt er gezegd dat het aan de vis lag die moest namelijk 20 min. in de oven... Na nog een half uur nig geen eten en wordt er verteld dat ze jet direct gaat halen. Als wij er nou als enige last van hadden kan het een keer gebeuren, maar er waren meerdere tafels die LANG moesten wachten.
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top locatie lekkere stoelen vriendelijke bedienin en geerlijk gegeten. Echt een aanrader
Regine O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Fijne plek en ambiance maar salade zeer fantasieloos en bij het bestellen van een verse jus werd gezegd dat het daarvoor te druk was. Uiteindelijk heeft ze het wel geregeld maar ik vond dit opmerkelijk.
Hildert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ondanks een bijzonder drukke 1e pinksterdag was het personeel bijzonder vriendelijk. Wij verder netjs van te voren gewaarschuwd dat het irts langer kon duren voor we ons eten hadden. Het eten was gelukkig absoluut het wachten waard!
PaulMonica .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij kwamen met zeven volwassenen een baby en een hondje.
De ontvangst was erg hartelijk.
Het restaurant is erg leuk ingericht. Ruime plaatsen. En in visserstijl ingericht.
Het eten was erg goed. We hadden verschillende gerechten. En allemaal erg lekker en goed.
De bediening is erg gastvrij. Geen moeite is teveel. Voor de baby van 1 jaar werd een potje opgewarmd. En voor ons hondje werd meteen een bakje water klaargezet.

Dit is zeker een aanrader.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De locatie is wat vreemd, maar de sfeer, service en het lekkere eten maken alles goed.

Bij binnenkomst valt het direct op, een ruime geweldig mooi aangekleede zaal met (voor de ruimte) weinig tafels, heerlijk. De gastheer/mevrouw begroeten je vriendelijk en zorgen er voor dat je lekker zit. De drankjes worden snel opgenomen en de menu kaart is er ook snel.

Op de niet zo heel grote menu kaart vinden we een hoop diverse gerechten, keuze zat voor iedereen dus. Als voorgerecht de carpaccio en een kippensoep.De carpaccio is inmiddels een klassieker maar echt heerlijk bereid, complimenten! Ook de kippensoep was top. Als hoofdgerecht gekozen voor Rib-Eye , op de menu kaart stond dat deze op een Green Egg (die prominent buiten stonden en vanuit het restaurant ook te zien waren) gemaakt werd, helaas was vanuit het restaurant niet te zen of de rib-eye daadwerkelijk klaargemaakt is op de Green Egg, vandaar de 8 voor eten. De smaak was verder lekker en ook de pepersaus was goed op smaak. De huisgemaakte Gin Tonic is van de Premium klasse (Keurig gewaarschuwd door de bediening!) en was Heerlijk! Echt een restaurant om nog een keer terug te komen!
redselly .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Superlocatie met een mooie kaart,lekkere wijn en fantastische spontane en gezellige bediening.
Wij hebben er buiten op het terras genoten van een heerlijke lunch.
En vraag vooral of er nog iets speciaals is buiten de kaart.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gewoon lekker eten op een mooie plek bij het water. Eigenaren bedenken regelmatig leuke activiteiten en nieuwe gerechten.
djharry .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Lekkere saté, prima wijntje, lekker tappilsje. Iets te fris om buiten te zitten, maar binnen was het meer dan prima!! Leuke kaart, vlotte bediening en veel vriendelijkheid!! Wij gaan zeker terug!!
HennyvanGinkel .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Buiten het vakantieseizoen erg weinig aanloop op een zaterdag avond, dus we waren de enige gasten. De kok en de bediening zouden dus alle tijd moeten hebben om speciale aandacht aan je te besteden, en dat deden ze dan ook. Mooi vlees van een lokale slachterij, prima klaargemaakt. Eén keer de karbonade en één keer de saté. Ambiance best wel sfeervol voor een brasserie op een vakantiepark. Groot terras zal in de zomer wel gezellig druk zijn. Mooie wijnen, vriendelijke, attente bediening, prima maaltijden. Gaan we vast op herhaling.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Erg leuke tent. Heel sfeervol. Enthousiast personeel dat met je meedenkt. Ze hebben mijn verjaardag tot een superleuke dag gemaakt. Voor de vegetariërs: er staat geen vegagerecht op de kaart maar even bellen en de kok maakt iets waar alle vleeseters jaloers op zijn.
KarelKo .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuk hoor, wel ff buiten Nijkerk. Top gegeten en gelachen. Was een top avond!! Gamba's waren lekker, dat was op advies van de bediening!! Leuke mensen, tot snel weer!!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanavond heerlijk gegeten. Gambas waren geweldig en de tarte tartin was helemaal onweerstaanbaar. Super vriendelijk en spontane bediening. Heerlijke achtergrond muziek. Ja De Brasserie is gewoon een topper
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
15-8 2015 Heerlijk gegeten was heel gezellig
Leuke bediening echt een aanrader
Vooral het toetje was zalig
leuke aankleding heel apart
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Een nieuw restaurant voor ons. We kenden het alleen van het er langsrijden. Nooit verder informatie gehoord of gelezen in een krant van zeewolde. Het was niet druk helaas. Eten was zeer goed van smaak en kwaliteit ten top. Personeel vriendelijk en behulpzaam. gaf ons vrij de ruimte. Heerlijk genoten. Tip: ga meer in de regio kranten promotie maken. Jullie verdienen meer gasten !!