Brasserie de Vuurtoren

Hulckesteijn 3 3861 MZ Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Vuurtoren

Midden in de natuur

De open ruimte is opgeleukt met schommelstoelen, dikke touwen langs het plafond en kleurrijk meubilair. Na een dagje wandelen in de prachtige natuur van Bad Hulckesteijn strijk je neer op het zonneterras aan het water. Een kopje koffie met gebak of een oer-Hollandse stamppot boerenkool met gehaktbal? De locatie leent zich ook prima voor een feestje!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Vuurtoren

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Vuurtoren

Nick H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Gezellig gegeten met een groep van 11 man. Lekker genoten van de gerechten van de green egg. Wijn is niet zo veel keus, maar de medewerkers hebben goed advies. De rose is erg smakelijk! Bedankt voor de gezellige avond, top!
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk geluncht en bijgekletst met vriendinnen!
Mats V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Zeer smakelijk gegeten, zag er zeer verzorgd uiten bediening was attent
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijke lunch gehad. Super leuke locatie en top bediening!
T. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Super gezellig en top gegeten. Dikke aanrader.

Tom en Mieke Berkhout
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Leuke kocatie en lekker gegeten
Rosadries .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Hele goede service, het eten was er snel en onwijs lekker!complimenten voor het hele team! En ik kom zeker snel weer terug!!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Voor de eerste keer hier lunch gegeten. Het duurde misschien een beetje lang, maar het was druk en lekker weer. Dus niet zo heel erg. Het eten was erg lekker. Voor mij lekkerste clubsandwich die ik tot nu toe heb gegeten.
Misschien iets te rumoerig, maar dat ligt aan mij. Kan niet zo goed tegen geluid om me heen.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Leuk restaurant op een mooie locatie. Wij hebben van de Lazy Sunday lunch gebruik gemaakt, erg leuk concept. Kwaliteit van het eten was prima. Wel moesten we erg lang wachten op onze eerste ronde en werden er wat broodjes vergeten. Maar dit is daarna prima opgelost door de bediening. Zeker een aanrader!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Restaurant was gesloten. Door medewerker bij de lobby werd aangegeven dat dit ook al meerdere malen gecommuniceerd was maar dat dit nog niet gewijzigd was. Helaas dus niet kunnen ervaren hoe het eten was maar op donderdag lijkt de keuken gesloten te zijn.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten werd leuk opgediend en de sfeer was heel gezellig.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede plek om te lunchen, heel vriendelijk personeel. fijne prijzen.
dikke pluim voor dit restaurant!
CarolineCobi H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de ontvangst was voortreffelijk!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een super gastvrij familie bedrijf. Na het eten heerlijk in mijn eigen slaapzak op de boot in slaap gevallen. Bedankt.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
afgelopen zondag een superleuke lunch gehad !!
nieuw concept lazy sunday, met allemaal mini broodjes heerlijk koud en warm belegd ,je kruist aan waar je zin in hebt en dit word dan op een plank erg smakelijk geserveerd
ga vandaag weer smullen
Marcelle M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het restaurant zelf ziet er leuk uit. Uitzicht over het water. Het eten zelf is prima en genoeg. De service is ronduit slecht. Als je vraagt na 20 min. Of je mag bestelling ivm de kinderen, wordt je raar aangekeken en gevraagd of ze wat moeten doen. Na ruim 1,5 uur wachten op een hoofdgerecht vraag je waar het eten blijft wordt er gezegd dat het aan de vis lag die moest namelijk 20 min. in de oven... Na nog een half uur nig geen eten en wordt er verteld dat ze jet direct gaat halen. Als wij er nou als enige last van hadden kan het een keer gebeuren, maar er waren meerdere tafels die LANG moesten wachten.
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top locatie lekkere stoelen vriendelijke bedienin en geerlijk gegeten. Echt een aanrader
Regine O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Fijne plek en ambiance maar salade zeer fantasieloos en bij het bestellen van een verse jus werd gezegd dat het daarvoor te druk was. Uiteindelijk heeft ze het wel geregeld maar ik vond dit opmerkelijk.
Hildert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ondanks een bijzonder drukke 1e pinksterdag was het personeel bijzonder vriendelijk. Wij verder netjs van te voren gewaarschuwd dat het irts langer kon duren voor we ons eten hadden. Het eten was gelukkig absoluut het wachten waard!
PaulMonica .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij kwamen met zeven volwassenen een baby en een hondje.
De ontvangst was erg hartelijk.
Het restaurant is erg leuk ingericht. Ruime plaatsen. En in visserstijl ingericht.
Het eten was erg goed. We hadden verschillende gerechten. En allemaal erg lekker en goed.
De bediening is erg gastvrij. Geen moeite is teveel. Voor de baby van 1 jaar werd een potje opgewarmd. En voor ons hondje werd meteen een bakje water klaargezet.

Dit is zeker een aanrader.