Brasserie de Verleiding

Burgemeester Wegstapelplein 22 2711 AK Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie de Verleiding

Wessel95 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Heerlijk genoten op het terras van het mooie weer en het eten! Eerste keer dat ik hier was, maar ik denk geen tweede keer... Het personeel in de bediening vond het belangrijker met elkaar bezig te zijn achter de bar dan echt aandacht te geven aan de gast! Ik vroeg netjes om de rekening maar dit duurde zo lang dat ik naar binnen moest, waar ik het personeel gezellig kletsend aantrof! Nou sorry dit vind ik echt het slechtste wat er is, succes voor diegene die wel aandacht willen! Aandacht voor de gast is belangrijkste in de horeca!!
12071959 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Sowieso mijn favoriete lunchroom. Heel prettige en efficiente bediening. Afgelopen donderdag weer geweest. Wilde mijn hamburger wat anders aangekleed hebben, geen enkel probleem! Was weer heerlijk.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag wezen eten in De Verleiding, eten was heel goed, lekker van smaak, snel geserveerd en een pluim voor de bediening die ondanks dat het afgeladen druk was voor iedereen een praatje en aandacht had!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Hier beland voorr een late lunch, was vorig jaar ook al een keertje geweest maar toen beviel het beter. Bediening erg ongeïnteresseerd, lastig om hun aandacht te trekken. Zat een zwarte korte haar in de maaltijdsalade, wel excuses en gratis gekregen maar werd ook gesuggereerd dat het mijn eigen haar was. Aangezien ik lang haar heb en de haar onderop de salade lag, was dat dus niet het geval. Ondanks nette oplossing (gratis maaltijd voor mij) toch met een naar gevoel gezeten na die opmerking en eetlust zowieso compleet verloren. Kom niet meer terug.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Het eten is werkelijk onbehoorlijk! We hadden een portie patat besteld die totaal verdronken was in het vet. Volgens de ober had de "nieuwe" chef het oude patat die over was opineuw in de frituur gedaan om te verwarmen. Nou sorry hoor maar als je chef dit soort dingen doet vraag ik me af wat hij doet met het andere eten. Wij komen er zoiezo nooit meet. Wat een troep tent!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Op een donderdagmiddag is het een propvol tijdens een lunchtijd, gelukkig nog net een tafeltje. Bediening loopt zich rot en doet zn best. Clubsandwich met kip, kon gelukkig zonder tomaat, en was heerlijk en voorzien van nog een beetje sla en naturel chips met vooraf nog keuze tussen wit en bruin brood. Tafelgenoot bestelde de uitsmijter met spek, en kreeg geen keuze tussen brood maar gewoon wit brood. Uitsmijter was prima maar niet super bijzonder.
Wat opviel is dat niemand hier fooi geeft?! Gelukkig waren wij de uitzondering en kregen een warme glimlach als dank :)
Robin .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Op een vrijdagavond hier wat gaan eten.
Zelf gekozen voor de hamburger. Wordt geserveerd met patat. Is goed bereid en ook qua opmaak ziet het er leuk uit. Ook de saté was goed. De porties zijn ruim bemeten.
Service is prima. Beleefd en snel en er wordt ook tijdens het eten nog geïnformeerd hoe het smaakt. Niets op aan te merken. Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Een fijn restaurant, vandaag voor de 2e keer gelunched. Het is er meestal druk, ondanks dit vond ik de service beide keren prima. Ik had een broodje filet american en dat wordt leuk opgediend. Smaakte uitstekend. Ook mijn tafelgenoten waren enthousiast over hun lunch.
MadameN .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Op een vrijdag middag koffie met pannenkoek gegeten maar wat een service echt op het onbeschofte af , een Latte hoort warm te zijn niet drink warm want dan is die eigenlijk te koud , een 2 de besteld met de vraag om die iets warmer te krijgen werd een beetje lacherig overgedaan en ik moest daar dan ook nog eens extra 10 min op wachten , vriendin koos voor taart en koffie die was goed ,
Ook als je er heen gaat om even rusten met je tafelgenoot te kunnen praten niet doen zijn zeer onhandig dan valt er een bord ,bestek maandjes , personeel liep scheldend rond ,het leek comedy capers wel !
Maar toen kwam de rekening die klopte al geen kanten 2 latte ,1 koffie en taart en pannenkoek 59 euro wat bleek stond er meerdere tafels op onze rekening wel verbeterd maar of ik nog terug ga nee ik denk het niet
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Tijdens een dagje winkelen op zaterdag hier gestopt voor een lunch. Het personeel straalde niet uit dat ze er zin in hadden, stuk voor stuk keken ze chagerijnig en er kwam geen vriendelijk woord uit. Italiaanse bol beenham en tosti ham/kaas waren echter prima. Dat zou dan ook een reden zijn om terug te keren, maar het personeel mag wel eens een cursusje vriendelijkheid hebben en een glimlach tonen. Krijg je toch net het gevoel van dat je welkom bent, en dat is toch ook belangrijk.
Trea R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Op een donderdagavond voor een bezoek aan het theater, heb ik samen met een vriendin gegeten.
Wij genoten van een heerlijk glas wijn, en zochten onze gerechtjes uit.
Omdat we veel bij te kletsen hadden, gunde de bediening ons alle tijd. Vooraf hadden we beiden gamba's met heerlijke kerrie mayonaise . Dit smaakte zeer goed. Er werd vriendelijk gevraagd of we wat pauze wilden voor dat het hoofdgerecht kwam, en zonder dat we iets zeiden hadden ze op het juiste moment in de gaten dat we toe waren aan ons hoofdgerecht . Ik had een hamburger van een zeer goede kwaliteit en mijn vriendin nam een salade met geitenkaas . Een kopje koffie toe, een redelijke rekening en met een goed gevoel namen we afscheid.
Voor herhaling vatbaar !
Sobrone .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Voor de eerste keer hier gegeten. Het blijkt dat het restaurant sinds september op woe t/m zat ook 's-avonds geopend is. We kozen voor het 3 gangen menu en kregen geen spijt. De prijs product verhouding is uitstekend. Vooraf hadden we gebakken garnalen met gerookte zalm op een bedje van salade, als hoofdgerecht de Thai chicken en als nagerecht warm appelgebak met een bolletje ijs. De bediening was vlot, met humor en erg vriendelijk. Een aanwinst in dit segment voor Zoetermeer. We komen beslist nog eens.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Lunchen hier regelmatig en omdat de brasserie sinds kort ook 's avonds op is, hebben we er ook een keer 's avonds gegeten. Personeel is erg vriendelijk en in voor een grapje. Kaart is niet uitgebreid, maar bevat voldoende keuze. Niet fancy, maar eten dat je kunt verwachten in het betere eetcafe: varkenshaassaté, zalm, eendenborst; het smaakte allemaal prima. Ligt iets verder weg van het theater en de bioscoop dan de andere restaurants/café's in het Stadshart, maar dat betekent wel dat je sneller een tafeltje hebt.
Xia .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Gisteren geluncht. Gezellige sfeer, leuke locatie, mooi ingericht, kortom het is lekker binnenkomen. De kaart zag er ook goed uit. Ik ging voor de club sandwich. Ik kreeg hem maar net op omdat hij erg goed vulde en ik ben geen kleine eter. Was ook goed van smaak! De hamburger die mijn partner bestelde was ook erg goed. Je proefde echt het vlees in de hamburger. Daarnaast heerlijke verse jus d'orange besteld en lekkere verse munt thee. Ik ben benieuwd naar het diner. Voor de lunch is dit zeker voor herhaling vatbaar!
Vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Heerlijk genoten op het terras, vriendelijke bediening en de broodjes zijn er werkelijk top! Ook de prijzen zijn goed. Broodje warm vlees is een echte aanrader! Een goede zaak!