brasserie de Verandering - Gesloten

102-A/B Hesseplaats 3068 EA Rotterdam Nederland Kaart
31-104201500

Over het restaurant brasserie de Verandering - Gesloten

Gezelligheid gegarandeerd

Of je nu komt om even gezellig een drankje te drinken of voor een uitgebreid diner, bij Brasserie de Verandering doen ze er alles aan om je terug te laten kijken op een avond vol gezelligheid. Het doel is hier om de prijs zo laag mogelijk te houden met de kwaliteit van de gerechten op zijn best. Ga, om je avond helemaal compleet te maken, ook eens een lekker ijsje eten bij de naast gelegen cafetaria.

Meer informatie over restaurant brasserie de Verandering - Gesloten

Dinsdag vanaf 11:00
Woensdag 09:00 - 11:00
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag 1

Olga V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
We aten hier ter ere van de 87e verjaardag van mijn moeder. Zij was de oudste in het gezelschap, de jongste was 20. We hadden een heerlijke avond. Ondanks ons grote gezelschap konden we à la carte kiezen. De kok staat met plezier te koken met mooie verse ingrediënten. De bediening is erg vriendelijk en je wordt als gast echt gezien. We komen zeer zeker snel terug!
Rein H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor een gezellige avond met goed eten kan je hier uitstekend terecht.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is goed van smaak en de porties zijn flink.

We waren hier voor het AH-menu en dat is ons wederom goed bevallen.
We komen er ook wel eens zonder de AH-actie en dan is het ook goed.
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Jammer dat er voor de ah aktie nog steeds hetzelfde wordt aangeboden. In de drie keer dat ik daar geweest ben is het twee keer bijzonder koud geweest in de zaak. Onbehaaglijk. Of er wordt niet goed gestookt of het gebouw is slecht geïsoleerd, met zeker geen aangename temperatuur.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Twee keer in één maand hier gegeten. Het eten nog steeds een verrassing, de bediening heel vriendeliejk en plezierig, kortom een plaats om met gasten heen te gaan.
dinnerdeals .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Jammer dat de verwarming op halve kracht brandde. De cv was kapot, daardoor erg koud. Het AH-diner was goed verzorgd. De bediening was vriendelijk en professioneel.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Deze keer met de AH bon hier gegeten.
Het viel beslist niet tegen. Keuze uit 2 gerechten voor de drie gangen.
Het was smakelijk, zowel de zalm als de sate waren prima en het voor en nagerecht waren een aanrader, we hebben een leuke avond gehad.
ineke A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
eten was goed alleen de plaats waar we zaten niet fijn vlakbij de keuken heel onrustig door steeds heen en weer lopen van personeel ook vervelend om steeds in de keuken te kijken zou deze plaats niet meer gebruiken was ook niet nodig waren nog andere plaatsen vrij.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Onhandige serveerster het was erg stil in de zaak.
Eten was erg basic geen salade er bij wel frites
Toen we nog een thee wilden bestellen werd er heel onaardig gezegd dat ze om 22.00 gingen sluiten.
En wat heel raar was er zat een man aan de bar te slapen.
Het was de eerste en de laatste keer.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het is voor de 4de keer dat we bij de Verandering hebben gegeten met onze AH kaart, het menu was hetzelfde
maar dat was geen probleem, omdat het weer piekfijn was.
Vooraf de Vitello Tonnato , vonden we beiden lekker.
Hoofdgerecht weer de zalm met heerlijke verse groenten en natuurlijk frietjes, wij hebben zitten smullen.
Als dessert had mijn partner de Dame Blanche en zelf had ik de appeltaart die heerlijk warm en knapperig was, met het bolletje ijs en slagroom. Al met al we zullen er zeker af en toe blijven eten, met of zonder de AH kaart.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Had voor 4 personen geboekt, een viel af. AHactie.Speciale tafel gevraagd wegens reuma. 1e instantie niet maar alsnog een geweldige plek gekregen. Top service. En ik weet dat het eten erg goed is, was 2e keer voor ons. Komen graag nog eens terug.
rosa M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een grote groep die binnen kwam heeft wel mijn avond verpest. Heel luidruchtig waardoor ik de hele avond hard moest praten. Wel gratis cappuccino gekregen voor de overlast.
anjavdbergkorpel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wel jammer dat Kipstate wel verbrand , niet lekker! Wel vriendelijke. Zou niet terug komen om daar eten. Wel jammer. :(
marjon P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooi restaurant, ziet er verzorgd uit. Personeel was heel vriendelijk.
Voorgerecht en hoofdgerecht waren prima.
Toen de keukendeur open stond zagen we per ongeluk hoe de appeltaart voor het dessert uit de vriezer gehaald werd.
Nadat deze was afgebakken een kwartiertje later, bleèk deze helaas erg smakeloos.
Al met al wel ok gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de ah-actie wat het toch zeker de moeite waard maakte. Niet duur en afgezien van het dessert hebben we goed gegeten.
Ariana .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben bij de Verandering heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Vriendelijke bediening die hun best voor je doen en je adviseren. prijs- kwaliteit is heel goed. Lekker eten voor een normale prijs.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We zijn al een paar keer in De Verandering wezen eten en het beviel ons deze keer weer opnieuw.
Vooraf Vitello Tonato, lekker, mooi opgemaakt bordje.
Daarna moot zalm op huid gebakken met verse groenten en frietjes, de zalm was perfect gebakken, was smullen.
Toe hadden we Dame Blanche en warme appeltaart met ijs en slagroom. Beiden waren lekker.
Dus voor herhaling vatbaar.
leontienvburen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de AH restaurant actie gegeten. Eten is lekker en goed, niet heel bijzonder,beperkte keuze ivm AH actie. Bediening is vriendelijk en netjes.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij zijn hier met de AH bon gaan eten.
De keuze was erg beperkt, slechts 2 soorten per gang.

Kalfsfricandeau met croutons of tomatensoep.
Zalmmoot op huid of kipsaté.
Dame blanche of appelpunt.

Het was ook wat fris in het restaurant. De bedienden lopen en merken dit niet zo snel, maar de gasten zitten stil. Een aandachtspunt nu het frisser buiten gaat worden.

We hebben vooraf een smeersel genomen wat er prima uit zag. Dit was echt een gevuld bord. Twee kleine stokbroodjes zo uit de oven, aangevuld met een bakje olie, een groen gekleurde roomboter met een lichte smaak van uien en een bakje met gemalen zout, noten, kervel en meerdere dingen.
Het voorgerecht was een Carpaccio van kalfsfricandeau met croutons. Hier zou iets minder zout gebruikt mogen worden.
Hoofdgerecht gekozen voor de zalmmoot op huid met frites, groenten en bearnaisesaus. De friet had iets langer gemogen.
Als nagerecht gekozen voor de Dame blanche.
We zijn vriendelijk geholpen en hebben erg genoten van dit menu.
Er werd netjes gevraagd wanneer de volgende gang mocht worden geserveerd.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima gegeten.goede service. Achtergrondmuziek aan de harde kant.
Locatie goed. Ook makkelijk met parkeren. Keuzemenu was lekker.
ju_dith_b .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst, leuke gezellige plek om wat te gaan eten, mooi ingericht. Eten was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij zijn hier met de AH bon gaan eten. Het voorgerecht was een Carpaccio van kalfsfricandeau met croutons. Hoofdgerecht gekozen voor de zalmmoot op huid met frites, groenten en bearnaisesaus. Na de Dame blanche. Sinds maart 2016 heeft deze zaak een nieuwe eigenaar. Het personeel is nog wel aanwezig. We zijn vriendelijk geholpen en hebben erg genoten van dit menu. Daar dit restaurant niet meer op de oude IENS aanwezig was, moesten we wachten tot de nieuwe site in de lucht ging. Hopelijk dat dit restaurant weer snel op IENS komt te staan.