brasserie de Verandering - Gesloten

102-A/B Hesseplaats 3068 EA Rotterdam Nederland Kaart
31-104201500

Over restaurant brasserie de Verandering - Gesloten

Gezelligheid gegarandeerd

Of je nu komt om even gezellig een drankje te drinken of voor een uitgebreid diner, bij Brasserie de Verandering doen ze er alles aan om je terug te laten kijken op een avond vol gezelligheid. Het doel is hier om de prijs zo laag mogelijk te houden met de kwaliteit van de gerechten op zijn best. Ga, om je avond helemaal compleet te maken, ook eens een lekker ijsje eten bij de naast gelegen cafetaria.

Meer informatie over restaurant brasserie de Verandering - Gesloten

Dinsdag vanaf 11:00
Woensdag 09:00 - 11:00
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag 1

Voordelig
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een grote groep die binnen kwam heeft wel mijn avond verpest. Heel luidruchtig waardoor ik de hele avond hard moest praten. Wel gratis cappuccino gekregen voor de overlast.
Anjavdbergkorpel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wel jammer dat Kipstate wel verbrand , niet lekker! Wel vriendelijke. Zou niet terug komen om daar eten. Wel jammer. :(
Marjon P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooi restaurant, ziet er verzorgd uit. Personeel was heel vriendelijk.
Voorgerecht en hoofdgerecht waren prima.
Toen de keukendeur open stond zagen we per ongeluk hoe de appeltaart voor het dessert uit de vriezer gehaald werd.
Nadat deze was afgebakken een kwartiertje later, bleèk deze helaas erg smakeloos.
Al met al wel ok gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de ah-actie wat het toch zeker de moeite waard maakte. Niet duur en afgezien van het dessert hebben we goed gegeten.
Ariana .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben bij de Verandering heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Vriendelijke bediening die hun best voor je doen en je adviseren. prijs- kwaliteit is heel goed. Lekker eten voor een normale prijs.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We zijn al een paar keer in De Verandering wezen eten en het beviel ons deze keer weer opnieuw.
Vooraf Vitello Tonato, lekker, mooi opgemaakt bordje.
Daarna moot zalm op huid gebakken met verse groenten en frietjes, de zalm was perfect gebakken, was smullen.
Toe hadden we Dame Blanche en warme appeltaart met ijs en slagroom. Beiden waren lekker.
Dus voor herhaling vatbaar.
Leontienvburen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de AH restaurant actie gegeten. Eten is lekker en goed, niet heel bijzonder,beperkte keuze ivm AH actie. Bediening is vriendelijk en netjes.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij zijn hier met de AH bon gaan eten.
De keuze was erg beperkt, slechts 2 soorten per gang.

Kalfsfricandeau met croutons of tomatensoep.
Zalmmoot op huid of kipsaté.
Dame blanche of appelpunt.

Het was ook wat fris in het restaurant. De bedienden lopen en merken dit niet zo snel, maar de gasten zitten stil. Een aandachtspunt nu het frisser buiten gaat worden.

We hebben vooraf een smeersel genomen wat er prima uit zag. Dit was echt een gevuld bord. Twee kleine stokbroodjes zo uit de oven, aangevuld met een bakje olie, een groen gekleurde roomboter met een lichte smaak van uien en een bakje met gemalen zout, noten, kervel en meerdere dingen.
Het voorgerecht was een Carpaccio van kalfsfricandeau met croutons. Hier zou iets minder zout gebruikt mogen worden.
Hoofdgerecht gekozen voor de zalmmoot op huid met frites, groenten en bearnaisesaus. De friet had iets langer gemogen.
Als nagerecht gekozen voor de Dame blanche.
We zijn vriendelijk geholpen en hebben erg genoten van dit menu.
Er werd netjes gevraagd wanneer de volgende gang mocht worden geserveerd.
Claudia_Sep .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima gegeten.goede service. Achtergrondmuziek aan de harde kant.
Locatie goed. Ook makkelijk met parkeren. Keuzemenu was lekker.
Ju_dith_b .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vriendelijk ontvangst, leuke gezellige plek om wat te gaan eten, mooi ingericht. Eten was prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij zijn hier met de AH bon gaan eten. Het voorgerecht was een Carpaccio van kalfsfricandeau met croutons. Hoofdgerecht gekozen voor de zalmmoot op huid met frites, groenten en bearnaisesaus. Na de Dame blanche. Sinds maart 2016 heeft deze zaak een nieuwe eigenaar. Het personeel is nog wel aanwezig. We zijn vriendelijk geholpen en hebben erg genoten van dit menu. Daar dit restaurant niet meer op de oude IENS aanwezig was, moesten we wachten tot de nieuwe site in de lucht ging. Hopelijk dat dit restaurant weer snel op IENS komt te staan.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vandaag hier gegeten....en geschrokken. Wat is et hier achteruit gegaan. We kwamen hier zo eens in de twee maanden, gezellig in de avondzon op het terras, en daarna wat eten.
De prijzen bleken lagen dan voorheen, en toen het eten op tafel kwam bleek waarom. Fish and chips bestond uit een miniscuul te ver doorgefrituurd visje, lauwe frietjes, en tzatziki van plakjes komkommer in melk (?). Kortom een soort slechte snack als hoofgerecht. Zalm goed gebakken, maar met 5 lauwe frietjes erbij, geen groenten. Pffff, dit doen we niet meer.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Top brasserie! eten is erg goed, stokbrood vooraf was lekker warm en vers, kip sate was erg goed niet te rauw en niet te gaar. salade mogen ze iets meer hun best op doen (weinig dressing en de zongedroogde tomaat deed ook niet veel goeds) patat was erg vers en warm. kwam hier al regelmatig iets drinken en lunchen nu voor de eerste keer diner. Je word niet teleur gesteld voor een zacht prijsje.
Posth151 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Als de kaart voor de vegetariers alleen 'vegetarische proeverij' vermeldt, wees dan op je hoede. Zeker als de bediening komt vragen of ik wel vis eet, want 'de kok dacht garnalenkroketjes te maken'. Nee, ook geen vis. Ik moet de eerste kok nog meemaken die van zo'n vegetarische proeverij werkelijk iets moois en lekkers maakt. Het is meer: wat hebben we nog? Een idee zit er niet achter. De groentenkroketjes en het glaasje soep van de dag waren okay. Maar aardappel gratin? Van die gespoten aardappelpuree in rozetjes? Waarom moet ik die proeven en wat is daar vegetarisch aan, behalve dat er geen vlees in zit? Wat sla, een enkele walnoot, drie stukjes bruschetta en daar heb je je proeverij. Volgende keer trap ik er niet meer in.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Voor het eerst gegeten daar.
Op zich een leuke zaak, maar helaas laat de bediening wat te wensen over.
Besteld een tosti kaas en een saté met bruin brood.
Gekregen een tosti ham/kaas en een saté met wit brood.
Verbaasd dat ik de saté toch heb gegeten die was prima
De tosti kaas was bijna koud.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We zijn hier op zaterdag avond met ons vieren wezen eten, een beetje vreemde ingang maar verder een mooie inrichting. Gekozen voor de winteractie, keuze uit de kaart van voor/hoofd/nagerecht + amuse. Prima bediening en uitleg van de gerechten door de dames. Ook prijs kwaliteit is goed in verhouding, dus weinig op aan te merken, gewoon een brasserie.
H.jansen828 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Vriendelijke bediening en gastheer .Wij hebben er gegeten met de A.Heijn aktie . Alle gerechten waren uitstekend en wij gaan er zeker nogmaals eten.
KCSW .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met de AH actie gegeten bij ''de verandering''
Ziet er bij binnenkomst leuk en gezellig uit. Helaas al 20 minuten moeten wachten voordat er iemand langskwam om het drinken op te nemen.
Menu waar men uit kan kiezen is erg beperkt maar wel toegankelijk!
Voorgerecht Carpaccio kwam redelijk snel aan tafel en smaakte dan ook perfect!
60 minuten na het voorgerecht toch maar eens gevraagd waar het hoofdgerecht bleef. Er zou iets zijn fout gegaan en na 1,5 uur eindelijk het eten gekregen.
Varkenshaas medaillons waren top, de garnering en de frietjes ook niets op aan te merken.
Echter was de Botervis te gaar en de risotto smaakte niet aangenaam.
Nadat we al zolang hebben moeten wachten op het hoofdgerecht zou je zeggen dat de bediening er juist attend op zou zijn dat het met het nagerecht wel goed zou gaan... helaas!
Ook hier 45 minuten op moeten wachten.
Bolletje ijs met een klein toefje chocolademousse en een klein stukje taart.. niet veel bijzonders!

Gasten die na ons zijn gearriveerd hadden het nagerecht al op toen wij het hoofdgerecht nog moesten krijgen...
Na ons beklag wel de koffie van het huis gekregen.

Al met al goed gegeten maar de bediening kon de drukte niet aan. En de eigenaar... die schoof gezellig bij een gast aan tafel om te kletsen.. terwijl de meiden zich drie slagen in de ronde liepen en zwaar steken lieten vallen!

Een leuke gezellige avond gehad maar wij komen niet meer terug!

Rein H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We zijn hier voor de 2e keer geweest met de AH actie. Het was weer goed. Het menu is goed en het eten lekker. De bediening vriendelijk. Een heel gezellige zaterdagavond.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Men had echt zijn best gedaan om voor klantenbinding te zorgen. Men had niet de hoofdprijs bij elkaar gerekend zowel voor de vleesliefhebber als voor de visliefhebber was er keus. Onze varkenshaas was heerlijk en ruim voldoende. Vooraf was er carpacio en makreel. Prima hoor. Het toetje was ook heerlijk. Daar had ik er wel twee van willen eten. Zeker een aanrader.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Via de AH actie hier terechtgekomen, mede omdat wij nieuwsgierig waren geworden door de goede IENS score. Conclusie: ondanks het achteraf plekje wat wij kregen lekker gegeten. Alles met zorg bereid, attent personeel, goede witte wijn. Bestel je een koffie dan krijg je een gezellig klein serveerblaadje met wat extra. Als de varkenshaas en de botervis net iets minder lang in de pan hadden gelegen was het helemaal goed geweest. Restaurant zat overigens tot aan de nok toe vol. Zeker een adres om nog een keer te vertoeven, dan wel op een leukere plek.