Brasserie de Tijd

Markt 91 4361 AE Westkapelle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie de Tijd

Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, voelden ons echt gast. Wij hadden een tafel buffet arrangement voor 2 personen. Bij elke gang werd keurig uitgelegd wat wij kregen. Zeer vriendelijk personeel, waardoor je je echt gewaardeerd voelde als gast. Het eten was echt heerlijk en met zorg op het bord cq schaaltje bereid. Een echte aanrader.
T P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
We hebben hier alleen geluncht.
Lekkere broodjes met supergarnalen en een visschotel bestaande uit een kop vissoep, een garnalenkroket en zelfgemaakte tonijnsalade.
Alles even smakelijk.
De bediening is heel vriendelijk en attent.
We zaten heerlijk op het mooie terras, ook ziet het er binnen mooi uit met schitterende zeeuwse natuurfoto's.
We wonen wat ver weg, maar de volgende vakantie komen we weer langs.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
We hebben lekker gegeten van een visschotel (o.a. zalm en garnaaltjes) en wild gerecht (o.a. Hert). Verder hadden we een kindermenu met kabeljauwfilet en friet, waarvan we ook wat hebben geproefd.
Vis was heel goed bereid en vers. Iedereen had genoten van hun eten. Wat we heel erg waardeerden is de service. We hadden aangegeven dat we graag lactose vrije gerechten willen. Ze hebben uit de gerechten de lactose (zoals room en boter) uitgelaten en vervangen door bijvoorbeeld olijfolie en een andere saus. De gastheer had goede kennis van zijn gerechten!
Als we weer een keer naar Westkapelle gaan, komen we zeker hier terug.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Naar aanleiding van deze website de ‘gok’ gewaagd en gereserveerd bij brasserie de tijd.
Voor ons was een leuke tafel vlakbij de gezellige gashaard gedekt.. Je voelt je hier meteen na binnenkomst al welkom.
Er hangt een aangename sfeer, de bediening is zeer attent en vriendelijk. De kwaliteit van het eten is zeer goed, zeker in verhouding tot de prijs.
Ook al wonen wij meer dan 200 KM bij dit restaurant vandaan… we komen er beslist terug.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Goede brasserie waar je voor een leuk bedrag lekker kunt eten. De zaak ziet er mooi uit en wordt mede gedragen door het uiterst vriendelijke personeel. Een aanrader dus!
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Gedineerd met zn tweeen. Prijs/kwaliteit is hier in balans. Entrecot met pepersaus was van uitstekende kwaliteit. Mijn vrouw had een visschotel met 5 soorten vis. Garnituur was divers. Bediening was top, alle bediening was zeer service gericht en heel vriendelijk (inclusief de eigenaar) Menukaart biedt een mooi assortiment met verschillende soorten menu's.
Een echte aanrader.