Brasserie de Steiger

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Steiger

Honders F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Perfect! Gezellig, precies wat we zochten. Aan het water een serre met terras. Een paar glazen frisse droge wijn met pikante gamba's. Heerlijk verblijf bij deze gastvrije ondernemers. Zeker voor herhaling vatbaar.
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Mooi plekkie temidden van de kantoorkolossen. Eten is prima maar niet bijzonder. Uitzicht aan de plas prima. Eenvoudige lunchkaart met enkele lekkere dingen. Gewoon, gezellig bijklusten met een goede salade of lekker broodje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Ligging van restaurant is zeer gunstig als je van buiten Utrecht komt. Eten is niet slecht, ware het niet dat ze mijn hoofdmenu verkeerd hadden genoteerd, waardoor ik moest wachten, terwijl de rest van de groep al te eten had. Bediening aardig, maar niet super. Prijs-kwaliteit is niet slecht.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
HIer een poging gedaan om met collega's wat te eten. Zij waren in de voorbereiding van een feestje, maar we konden prima daar gaan zitten, wat drinken. Eten zou lastiger worden.
Wij beslotend dan maar hier te zitten en wat te drinken met een klein hapje en ons overleg vast te doen.
We bestelden een rondje drinken en kregen dit. Vervolgens hebben wij hier tussen de herrie van het kletsende personeel, de rook van in grote hoeveelheden gebakken hapjes en kregen wij geen bediening meer.
Ik kan me voorstellen dat je sluit voor een feestje. Wees dan duidelijk en meld dat gasten beter niet bij je kunnen komen zitten. Wij zouden dan gewoon elders zijn gaan zitten.
Ontzettende slechte eerste ervaring. Onviendelijk, geen parkeerplaatsen. Potentieel mooi terras, wat helaas dicht was toen wij er waren. Ons bedrijf gaat zich vestigen op Papendorp, maar voor een hapje en drankje zullen wij toch echt naar elders uitwijken.