Brasserie de Steiger

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Sansadejong .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
De ligging van Brasserie de Steiger is aardig, aan een watertje tussen de kantoorgebouwen in Utrecht. Een prima locatie voor degenen die daar werken, maar geen plek waar je speciaal naar toe rijdt.
Ook het eten is redelijk; van het niveau van een gemiddeld eetcafé. Wederom prima geschikt voor de lunch of borrel als je in een van de omliggende kantoren werkt.
Hetzelfde geldt helaas niet voor de service. Laatst met een aantal collega’s gelunched bij de steiger. De rekening klopte niet, want er waren foutief twee extra porties friet aangeslagen. We vroegen aan de ober waarom die op de rekening stonden en zijn reactie was: ‘Omdat die op de kassa zijn aangeslagen.’ Toen de eigenaar met de correcte rekening kwam aanzetten was hij zeer gepikeerd. ‘Hoe duur het dan wel niet in ons bedrijfsrestaurant was?’ en ’hij zou ons dan wel een speciaal prijsje geven in de toekomst, als we dat zo graag wilden’. Bizar…
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Mooi plekkie temidden van de kantoorkolossen. Eten is prima maar niet bijzonder. Uitzicht aan de plas prima. Eenvoudige lunchkaart met enkele lekkere dingen. Gewoon, gezellig bijklusten met een goede salade of lekker broodje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Ligging van restaurant is zeer gunstig als je van buiten Utrecht komt. Eten is niet slecht, ware het niet dat ze mijn hoofdmenu verkeerd hadden genoteerd, waardoor ik moest wachten, terwijl de rest van de groep al te eten had. Bediening aardig, maar niet super. Prijs-kwaliteit is niet slecht.
Roland W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Gisteravond met een Iens-deal gegeten. Prima eten. Wat halfslachtig kraanwater beleid: wel in glazen, maar geen karaf. Eten was mooi en lekker, prima visgerechten. Wijnen waren gewoon te duur, enigszins weggemoffeld kom je er achter dat de wijn per glas €6,50 kost, op de rekening dus. Oh ja, brood wordt ook gerekend.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
HIer een poging gedaan om met collega's wat te eten. Zij waren in de voorbereiding van een feestje, maar we konden prima daar gaan zitten, wat drinken. Eten zou lastiger worden.
Wij beslotend dan maar hier te zitten en wat te drinken met een klein hapje en ons overleg vast te doen.
We bestelden een rondje drinken en kregen dit. Vervolgens hebben wij hier tussen de herrie van het kletsende personeel, de rook van in grote hoeveelheden gebakken hapjes en kregen wij geen bediening meer.
Ik kan me voorstellen dat je sluit voor een feestje. Wees dan duidelijk en meld dat gasten beter niet bij je kunnen komen zitten. Wij zouden dan gewoon elders zijn gaan zitten.
Ontzettende slechte eerste ervaring. Onviendelijk, geen parkeerplaatsen. Potentieel mooi terras, wat helaas dicht was toen wij er waren. Ons bedrijf gaat zich vestigen op Papendorp, maar voor een hapje en drankje zullen wij toch echt naar elders uitwijken.