Brasserie de Stegen

Nobisweg 1 5721 VA Asten Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie de Stegen

Vergeet de drukte van de dag

Je vindt deze brasserie in een hotel aan de Nobisweg. 's Avonds schuif je hier aan voor een uitstekend diner. Het menu is gevuld met klassieke gerechten met hier en daar een internationaal tintje.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Stegen

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Terras
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
zitten op de tocht, soep te koud, bediening was matig tot slecht. zonder te vragen werd bestek gewisseld, wat uiteraard verkeerd kwam te liggen. lang wachten tussen gerechten, mensen die later binnen waren gekomen werden eerder bediend. we zijn daar weer gaan eten omdat het de eerste keer wel goed was. nu was het drukker en daar kunnen ze blijkbaar niet mee overweg.
jammer, maar we gaan daar niet meer naar toe.
John B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We zijn in korte tijd, nu voor de 2 keer gaan eten, goed en vriendelijk ontvangst en bediening. We hadden het 3 gangen seizoensmenu gehad en zelfs een 4e gang erachter aan gepakt, lekker en genoeg.
Ik snap niet dat het niet drukker is in brasserie, wij vonden het goed.
Jan En Gerry Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Brasserie de Stegen is een sfeervolle brasserie. De bediening is vriendelijk en goed. Meer uitleg over het hoofdgerecht was welkom geweest.
Van het menu vonden wij van het voorgerecht de mousse van gerookte forel geen smaak hebben of veel te weinig smaak. De paddestoelen bij het hoofdgerecht waren niet te eten
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
We zijn geweldig ontvangen bij de Stegen. leuke ambiance, goede service met een lach en ook het eten was erg goed. zeker voor herhaling vatbaar. Top!!!
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
de sfeer ok en vriendelijk personeel, maar het eten was niet lekker en niet alleen bij ons; bij een andere tafel werd het eten teruggehaald
Benno10 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
We hadden niet echt een goede keuze. Het voordeelmenu was erg karig. Het vlees was droog en de aardappels en patat die er bij geserveerd werden waren niet echt warm.
Al met al geen aanrader.
Mvhelmond .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
We hadden gerookte zalm besteld en kregen rauwe zalm.
Bij het hoofdgerecht was het vlees niet mals en aan de kalfsoester zat weinig smaak.
Het garnituur was veel te weinig en de friet was niet lekker.
De parfait van het nagerecht was keihard.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Vandaag hier aangeschoven voor een kleine lunch. Ik heb de Nobis burger besteld (Hamburger met gebakken ei, spek, kaas, sla, rode uit, etc.. een lekkere saus), geserveerd met frietjes in een (stenen) puntzak. Dit alles smaakte prima.
Het restaurant ziet er voor een brasserie in een hotel best leuk een. En heel positief puntje was de bediening (Millian!) welke zeer vriendelijk was. Er werd me zelfs een krantje aangeboden om te lezen.
Zijde .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Het eten was ronduit zeer slecht, de vegetarische maaltijd bestond uit een schelpje van bladerdeeg met daarin een soort groentenhutspot en 3 plakjes gekookt ei erboven op. Voor 2 personen zat er een klein schaaltje rauwkost bij, en dat voor 17,50 € per persoon. Zeer teleurstellend en de kok mag zich diep schamen om zo iets op tafel te zetten. Na de klacht kregen we een drankje aangeboden, maar dit neemt niet weg dat dit ons laatste bezoek is geweest.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
In Asten sluiten veel restaurants de keuken erg vroeg. Daarom zijn we uitgeweken naar het restaurant in het hotel. En daar hebben we geen spijt van!
Vooraf hadden we beiden een salade van rucola en red charts met Schwarzwalder ham, blauwschimmelkaas en pecannoten. Een ruime portie en erg smaakvol.
Ik had een kalfsrib-eye met rode portsaus als hoofdgerecht. Medium gebakken zoals ik gevraagd had. Een goed stuk vlees, ruim genoeg en ook erg smaakvol. Het enige minpunt was dat het vlees, evenals de broccoli en de friet, wat lauw van temperatuur waren. De aardappeltjes uit de oven waren daarentegen heet en heerlijk. Ruime porties van de bijgerechten.
Mijn partner had een lamsbout. Erg mals, lekker en veel!
Als nagerecht hadden we beiden een tiramisu van Gelderse koek en karamelsaus. Lekker, al vonden we de naam tiramisu niet zo passend. Ik had er een klein bolletje vanille-ijs bij gevraagd en dat werd kosteloos geserveerd. Lekker en wederom erg ruime portie.
De bediening was vlot en vriendelijk en stond open voor mijn commentaar op de temperatuur en het feit dat ik geen glaasje kraanwater geserveerd kon krijgen. Dit was namelijk van hoger hand niet toegestaan.
Prettige ambiance en vanuit het restaurant duik je zo je bed in!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Samen met mijn partner gekozen om eens in het restaurant bij het hotel te eten. Bij binnenkomst hebben we na ruim tien minuten zelf onze aanwezigheid bekend gemaakt. Gekozen voor het zomer menu. Vooraf had ik gekozen voor de caesarsalade, mijn partner voor de tonijnsalade. Beide waren prima, echter ik vond een stukje papier in de salade. Als hoofdgerecht beide gekozen voor de kogelbiefstuk. Bereiding was prima, het was alleen geen goed stukje vlees. Als nagerecht had mijn partner gekozen voor de chocolade parfait welke erg gekristalliseerd was. Ik had de mini bombe van yoghurt bavarois. Deze was prima, maar ik kwam hier een haar tegen. Uiteindelijk van het huis veel excuses en een glas wijn gekregen. We hebben ruim twee uur in het restaurant gezeten.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
De dame in de bediening heeft alles gedaan wat in haar macht lag om het ons naar de zin te maken. Het verliep misschien niet allemaal vlekkeloos, maar dat is niet zo erg. De asperges waren soms een beetje aan de harde kant en de krieltjes waren keihard. Het waren er wat mij betreft ook erg veel. De zalm was echter weer heerlijk. Van de andere kant van de tafel kwamen zeer lovende geluiden over het teriyakigerecht.