Brasserie De Smuiger

Lagendijk 7-9 1544 BA Zaandijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Smuiger

In Zaandam, bekend van Verkade en de Zaanse Schans, kun je ook geweldig eten. Er worden hier met verse gerechten uit de internationale keuken geserveerd. Toch geeft de chef graag een verrassende twist aan het geheel. Hij creëert met groot vakmanschap een duet tussen de klassiek Franse en oosterse keuken. Ook benieuwd hoe dat smaakt? Kom dan naar De Smuiger.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Smuiger

5 minuten loopafstand van treinstation Koog aan de Zaan en buslijn 67 stopt voor de deur.
  • : Gratis parkeerterrein achter ABN Amro, op 2 minuten loopafstand.

Maandag gesloten, dinsdag tot zondag van 11:00 tot 22:00

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Smuiger

Injo .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voor het eerst hier een zakelijke lunch genoten. Wat een ontzettende teleurstelling. Ik had de Smuiger gerookte kip, spek, ei, cashewnoten en dressing salade voor € 14,50. Het bord zag er mooi opgemaakt uit, maar alles was minimaal (weinig salade, kip en de cashewnoten heb ik ook niet gevonden). Mijn zakelijke partner had dezelfde waarneming. Absoluut geen aanrader. Wij komen hier niet terug.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor de derde keer met vrienden bij de smuiger gegeten en wederom super klasse.Prima gegaarde vis en het vlees was perfect.Leuke ambiance en zeer vriendelijk personeel kortom een mooie gelegenheid.Jammer dat de koffie ook hier wordt neergezet en niet juist wordt gepresenteerd.We komen hier nog zeker terug.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Voor de eerste keer bij De Smuiger geweest. Een pareltje. De prijs/kwaliteit helemaal in orde. De gerechten vond ik een prettige verrassing. Borden prachtig opgemaakt met daarbij eetbare kruiden en heerlijke seizoensgroenten. De Kabeljauwhaas was mooi gebakken op de huid. We hebben niets op te merken; een fijne bediening, mooie gerechten en een prachtig historisch gebouw. We komen zeker terug!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten, uitstekende en zeer vriendelijke bediening.
Tip: zet wat meer vegetarische gerechten op de kaart.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Dit was de 2e keer dat we hier met familie gingen eten. Evenals de 1e keer is het ons uitstekend bevallen. Het ten was weer van hoge kwaliteit en de ontvangst en bediening heeft ons weer positief verrast. Kortom aanrader
Jandik B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijke zeetong gegeten
Zeer vriendelijke bediening
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Dank jullie wel, mijn verjaardags dinner is uitstekend geslaagd, mede door jullie!
Ik kom nog eens terug en geeft goede referentie aan anderen door!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Al bij het binnenkomst wordt je verrast door de entourage, alles geheel in de stijl van weleer. De ontvangst is hartelijk en tijdens de rest van de avond veel persoonlijke aandacht. Kwaliteit en keuze van de gerechten zonder meer uitstekend. Geen uitgebreide kaart maar een uitgebalanceerde verzameling van gerechten. Kortom een aanrader!
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
28mei met onze Sardine/Spaanse vrienden met kindjes hier gegeten. De mosterdsoep is een absolute aanrader. Ook de flessen met gewoon water is een gastvrije geste. Wijnkeuze beperkt maar prima. Een 3gangen menu voor 34,50euro met vrije keuze, waar vindt men dit nog. Ook de Hollandse garnalencocktail was heerlijk! Dus..... prima adres op een mooie locatie en prijs/kwaliteit verhouding helemaal ok! wij komen graag nog een keer terug.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vriendelijk en gastvrij ontvangen. De gerechten zagen er prachtig uit, was veel aandacht aan besteed. We hebben heerlijk gegeten en komen hier zéker terug. We waren hier trouwens al meerdere keren geweest.
Een echte aanrader!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening en een heel mooi pand! Het eten is heel goed, maar toch is het restaurant ook lekker informeel. Uitstekend wat mij betreft!
Eelco H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vriendelijke en correcte ontvangst en bediening.
Lekkere verrassingen in 5 gangen menu.
We gaan nog wel een keet.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Klantvriendelijke bediening. Afwijking van de kaart voor mijn dochter van 11 is mogelijk. Mooie ambiance in Zaanse woning. Voorgerecht met vissoep en hoofdgerecht van Texels lam.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wij hebben hier met 13 personen gegeten. Allemaal enthousiast. Fijne entourage, goed eten op een heet bord en prima wijnen. 3 gangen menu voor 35 euro is de moeite waard. Extra groente en bijgerechte mag iets uitgebreider.

Service en bediening verzorgd, vriendelijk en op gepaste wijze amicaal. Prettige ervaring.

Na een 'zoekgeraakte' jas prima communicatie en meedenken in de oplossing. Uiteindelijk was de jas al thuis verwisseld.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Superrrrr !
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik had nog wel iets meer groente verwacht. De vis was lekker maar veel te weinig.
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wat een fijn restaurant is dit, bediening is los maar correct, je voelt je meteen welkom. De jonge dames in de bediening hadden (meestal) kennis van zaken en anders werd het direct nagevraagd. Dachten we bij binnenkomst nog dat de opstelling van de tafels wat krap was, in de praktijk hadden we daar volstrekt geen last van. De sfeer is gezellig en warm. Uiteindelijk kwamen we natuurlijk voor het eten en ook dat was verrassend lekker. Prima zet om de steak tartaar eerst te laten proeven zodat hij zo nodig naar wens op smaak gebracht kan worden voordat de echte portie wordt geserveerd. De overige voorgerechten waren prima, met soms een verrassende combinatie van Oosters en puur Hollands (Texels lamsham met lamsloempia). Ook over de hoofdgerechten en desserts waren we allemaal (vijf personen) zeer tevreden. Mooie smaken en combinaties en met zorg opgemaakte borden. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Uit de waardering blijkt al dat het een goede keuze was om bij de Smuiger te dineren. Een gerecht was niet eerder
Geproefd en viel voor mijn vrouw iets tegen. Heerlijke wijn op de juiste temperatuur en alles keurig
geserveerd. Klasse
A. V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heel prettige sfeer, goede bediening, niet opdringerig, goed geprijsd. Een hele fijne avond gehad.