Brasserie De Smaeckkamer

Westerhoutplein 6 1943 AA Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Smaeckkamer

Brasserie de Smaeckkamer in Beverwijk staat voor duurzaam ondernemen in de volle breedte. Zo vinden zij het van groot belang dat er gekookt wordt met ingrediënten die voorkomen in het seizoen waarin ze gebruikt worden. Dit verplicht ze per seizoen de complete menukaart om te gooien. Een mooi proces van proeven en durven waar de Smaeckkamer als team dan ook ieder kwartaal zeer naar uitkijkt.

Een plek waar pure smaecken en authentieke gerechten samen komen. Na een wandeling in park Westerhout aanschuiven voor een kop heerlijke Bocca koffie met huisgemaakt gebak? Met de hele familie lunchen op het terras of in de brasserie terwijl de kinderen zich in de speeltuin of kinderkamer vermaken? Een gezellig diner met een goed glas wijn samen met je beste vrienden? Het kan bij de Smaeckkamer allemaal. Maar ook een romantische bruiloft grenzend aan Park Westerhout, een swingende feestavond, een walking diner op het zonovergoten terras of een High Tea met vriendinnen behoort bij Brasserie de Smaeckkamer tot de mogelijkheden.

Reserveer snel en geniet van de heerlijke service en gerechten bij Brasserie de Smaeckkamer in Beverwijk

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Leuke locatie , leuk personeel
M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Super plek, zowel qua eten, als entourage als voor de kinderen die lekker kunnen spelen. Wij hebben genoten en komen zeker weten nog eens terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Heerlijk gegeten en super bediening. Een van ons kreeg aan tafel een verdrietig telefoontje en vlak daarna werden een glas water en tissues neer gezet. En op de bon was n sterkte wens geschreven. Echt oog dus voor de mens achter de gast! Top!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Het eten was heerlijk, genoeg keus voor zowel jong als oud. De speelkamer is erg fijn voor de kleinere kinderen, zij hoeven dan niet de hele tijd verplicht aan tafel te zitten. Goede en vriendelijke bediening
Neeltje K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
We werden bij de high tea bediend door meedere personen waardoor ons een paar keer en vlak achter elkaar werd gevraagd of we het naar ons zin hadden en werd dubbel gecheckt of er nog genoeg heet water in de theepot zat.
Mij lijkt het aanbevelingswaardig om de zorg en nazorg door een persoon te laten doen.
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Het personeel is erg vriendelijk, enthousiast ook al bij het reserveren. Bediening erg goed, vriendelijk en beleefd en lekker enthousiast aan het werk. De sfeer in het restaurant is goed, gezellig en warm aangekleed. Het eten is lekker, een leuke kaart met voor ieder wat wils.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten. Het was erg rustig, we aten er op een dinsdag. Toch blijf de sfeer goed, het eten heerlijk en de bediening vriendelijk.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Was erg druk, maar lang hoefden we niet te wachten op ons eten.
Het was veel en wat over was mochten we mee naar huis nemen.
vriendelijk, prima eten, leuk personeel enz
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Een leuk en lekkere menu kaart. Verrassende combinaties. Afwijkend van de standaard menu elders.
Smaak was goed. Portie voldoende. Een aanrader waar we zeker terug gaan komen
H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk met 4 personen geluncht. Een aanrader! We komen dit jaar vast nog een keer. Na het eten is ook een mooie wandeling mogelijk in "Westerhout".
E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het enige nadeel is dat de 2 persoons- tafels erg dicht op elkaar staan, gesprekken met wat meer privé onderwerpen zijn hierdoor makkelijk te verstaan door de buren
B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het vegetarisch voorgerecht was fantasieloos. De Kabeljauw was nagenoeg op dus men kon dit niet bestellen (slechts voor één persoon). Zalm was geheel niet verkrijgbaar zowel niet als voorgerecht als hoofdgerecht. De champignons waren op. Al met al verdient het geen schoonheidsprijs, alleen het nagerecht de Dame Blanche was redelijk.
Het leek net of we op een doordeweekse dag alleen gebruik konden maken van de restjes.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was niet geweldig.
J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Hartelijk welkom geheten, aandacht van binnenkomst tot hulp bij de jassen.
Mooie klassieke gezellige ruimte met mooi uitzicht op groen.
We hadden een High tea die er leuk uit zag en lekker was.
M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening heel fijn.
Ook erg prettig dat er geen luide (achtergrond)muziek was.
Je kan elkaar prima verstaan.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Altijd goed en lekker eten in de Smaeckkamer met uiterst vriendelijke bediening. Het eigenaarskoppel begrijpt echt hoe het moet! Chapeau.
Nas H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prachtig pand en ontzettend warm en gezellig ingericht. Lekker huiselijk. Je wordt keurig welkom geheten, je jas wordt fijn aangenomen en indien je hebt gereserveerd, word je naar je tafel begeleid. Bediening is altijd netjes/aardig en totaal niet opdringerig. Daarnaast is heel veel bespreekbaar als je iets niet lust o.i.d. Het eten was echt heerlijk! De sfeer is goed en alle tafels zijn eigenlijk wel goed. Dit is een kindvriendelijk restaurant, voor ons dus ideaal. Wij komen hier regelmatig, van koffie tot lunch en nu dus diner. Zomers is het prachtig buiten met een heerlijk terras en aande andere kant een speeltuin erbij. Zelfs een feestje kunnen ze bij de Smaeckkamer superleuk organiseren (daarom voor ons voor de 2e keer). Kortom, een aanrader, in vele opzichten, van een zeer tevreden klant!
K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
was een gezellige sfeer en heel goed verzorgd en lekker eten. we zullen zeker vaker komen als we iets aparts willen eten. ook gaan we het aanbevelen bij onze bekenden.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
De lokatie is echt schitterend, één van het mooiste pand van beverwijk en omstreken.
Ook het eten en de bediening horen bij de lokatie dus top.
Enig minpunt kan zijn, het is een oud gebouw met enkel steens muren in de winter kan het er koud zijn denk ik
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
kaasfondue: verhouding groente/kaas niet in balans.
pompoensoep te zout.
vegetarische loempia niet warm genoeg, bijna koud