Brasserie De Smaeckkamer

Westerhoutplein 6 1943 AA Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Smaeckkamer

Brasserie de Smaeckkamer in Beverwijk staat voor duurzaam ondernemen in de volle breedte. Zo vinden zij het van groot belang dat er gekookt wordt met ingrediënten die voorkomen in het seizoen waarin ze gebruikt worden. Dit verplicht ze per seizoen de complete menukaart om te gooien. Een mooi proces van proeven en durven waar de Smaeckkamer als team dan ook ieder kwartaal zeer naar uitkijkt.

Een plek waar pure smaecken en authentieke gerechten samen komen. Na een wandeling in park Westerhout aanschuiven voor een kop heerlijke Bocca koffie met huisgemaakt gebak? Met de hele familie lunchen op het terras of in de brasserie terwijl de kinderen zich in de speeltuin of kinderkamer vermaken? Een gezellig diner met een goed glas wijn samen met je beste vrienden? Het kan bij de Smaeckkamer allemaal. Maar ook een romantische bruiloft grenzend aan Park Westerhout, een swingende feestavond, een walking diner op het zonovergoten terras of een High Tea met vriendinnen behoort bij Brasserie de Smaeckkamer tot de mogelijkheden.

Reserveer snel en geniet van de heerlijke service en gerechten bij Brasserie de Smaeckkamer in Beverwijk

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Smaeckkamer

Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De Smaeckkamer

Locatie een kamer met een raam en 3 deuren die constant dicht werden gedaan omdat er ook een bruiloft was. Geen muziekje of iets dergelijk. Geen bediening , die waren allemaal druk met de bruiloft. Vader van 86 moest via de bruiloft zaal naar het toilet via een gevaarlijke trap naar de 1e verdieping.
Toen mijn vriendin en mijn moeder van 84 met een rollator naar het toilet moesten, moesten ze buiten het gebouw om via een opslag ruimte. Ook hier werd verwezen naar het toilet op de 1e verdieping. Mijn vriendin is daar naar toe gegaan. Zij heeft mijn moeder verwezen naar het privé toilet welke beneden was.
Als hoofdgerecht hadden wij met 3 personen de Smaekelijke Poeverij. Wij vroegen of dit ook voor 3 personen kon omdat op de menukaart staat dat het met 2 personen besteld moet worden. Dit was geen probleem. De smaeckelijke proeverij bestond uit 2 stokken saté en 3 vis gerechten. Ik vroeg nog of dit voor 3 personen was omdat er maar 2 stokken saté lagen. Wij kregen als antwoord dat er normaal maar 1 stok saté bij dit gerecht zat.
Toen later een andere tafel de smaekelijke Proeverij bestelde zag ik dat er inderdaad 1 stok saté bij lag maar net zoveel vis als op onze proeverij. Wij hebben dus voor 3 personen alleen een stok saté erbij gekregen ( a 24 Euro) ook kregen wij 1 klein bakje friet, met kruimelfriet het laatste uit de pan. Mijn vriendin had net zoveel friet bij haar burger als wij met z’n 3e.
Bij het bestellen van het nagerecht bestelden 2 personen Lemon Chees kwarktaart. Na 10 minuten kwam de serveerster met de mededeling dat de Lemon Chees kwarktaart op was.
Bijzonder als je al om17 uur aan tafel gaat.
Al met al super slecht gegeten. Tijdens een bruiloft hebben ze geen tijd voor de andere klanten en kans je als klant buiten om naar het toilet en het restaurant verlaten via het voorraad/tuinspullen hok.
Dit was eens maar nooit meer dat wij bij de Smaeckkamer hebben gegeten,
HenkenAnnie C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We zijn komen eten met 11 personen! Er gingen bij ons deze avond helaas het nodige mis! Voorgerechten kwamen naar buiten, terwijl we binnen een tafel hadden! De wijn al buiten besteld, kwam redelijk laat, toen we de voorgerechten al hadden, ook paar voorgerechten verkeerd! Een broodje vooraf had lekker geweest, vergeten? Wel nog gevraagd, geen antwoord! Hoofdgerecht goed, maar karig de friet! Meteen bijbesteld! Toen we alles op hadden en we eindelijk contact hadden, gevraagd waar de friet bleef! De friet bleek op ?? Niet gecommuniceerd. Nog geen 5 minuten later, zien we friet aan een andere tafel uitgeserveerd ??? We kregen een drankje cadeau, dat is netjes, maar neemt in totaal het gevoel van de avond niet weg! Jammer! Het eten is prima en dat mag ook voor de prijs. Een fles wijn bestellen, laat even wat proeven. We hadden best nog een fles willen bestellen, maar er werd niet/ nauwelijks naar ons gekeken! We hebben een super gezellige familiedag bij Dem gehad en dan is dit toch een beetje een afknapper ! Een gemiste kans!
remo.kaasenbrood .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker geluncht en van de zon genoten, terwijl de kinderen zich na een tosti en pannenkoek prima vermaakten in het speeltuintje. Ideale plek met kleine kinderen. Niet heel goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. Verbetertip: de brandnetels in het speeltuintje weghalen.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk gegeten zo als altijd alleen was de bediening erg aanwezig om steeds maar te pushen dat we wat te drinken zouden bestellen en steeds aan tafel om wat weg te halen maar toen we wilden afrekenen moesten we het 2 keer dwingend vragen dat ben ik niet gewend zal wel nieuwigheid zijn verder was iedereen ontzettend aardig en hebben we genoten en gaan we vlug weer
Martine L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heel gezellig restaurant met goede bediening en heerlijk eten. Ook voor
de kleine kinderen is er genoeg speel plezier tijdens het eten.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Leuke en gezellige bediening en superlekker gegeten.
Jente V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten met z'n vieren! Wij hadden alle vier gekozen voor het lunchproeverijtje. Vriendelijke bediening. Uitkijk op een groen veld en een bos. We komen zeker nog een keer terug!
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De menukaart is wat beperkt
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Hele gezellige gemoedelijke sfeer, zeer vriendelijke bediening. Het eten smaakvol, goed gepresenteerd. Heb een gezellige avond gehad!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten als voorgerecht lamsham met asperges en salade heerlijk van smaak. Het hoofdgerecht kalfsentrecote prima stukje vlees.
Talisa H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wat een leuk restaurant. Je kan er heerlijk zitten, zowel binnen als buiten. Er heerst een lekkere sfeer en de aankleding is top !
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
tijd tussen voorgerecht en hoofdmenu duurde veel te lang, zeker met kleine kinderen.
1 hoofdmenu was koud en er ontbrak duidelijk een leidinggevende met enige ervaring in het restaurant.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke ambiance
M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke zaak met kekker eten. Bediening is vriendelijk en alert. Zeker voor kinderen is het erg leuk en geschikt omdat er een fijne speelkamer is. Wij hebben een leuke avond gehad.
Dion O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk eten we hadden het proeverij menu voor 2 personen erg smaakvol. Tevens een leuke ambiance! Bediening was goed, leuke plek ook en gratis parkeren.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel prettig is dat ook de kleintjes het hier fijn vinden. 'Een goede keuze' aldus de spontane reactie van onze kleindochter Sinne van 7 terwijl ze heerlijk aan het spelen was in de speelkamer met haar neefje Jeppe van net 3.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een heel gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Echt een aanrader.
R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer ontspannen, fijne avond gehad. Personeel erg vriendelijk, lief en gezellig naar onze kinderen. Slimme indeling van het restaurant waardoor zowel mensen met kleine kinderen als mensen zonder kids fijn kunnen eten.
E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima lunch, alleen jammer dat de op de lunchkaart vermelde makreelsalade die bij de proeverij hoorde, er niet was. Verder goed gegeten en vriendelijk bediend.
Jannette D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018