Brasserie De Serre

Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 18:00
Zondag Gesloten

SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Voor het eerst hier een geluncht. Tafelgenoot koos de Hamburger de Serre (heerlijke hamburger met grote omelet, gebakken ui en nog meer garnituur op vers broodje) en ik had gekozen voor een broodje zalm met roomkaas (bijzonder smakelijk). Inrichting iets ouderwets maar we kregen daardoor meteen 'thuiskomen-gevoel'. Muziek was melancholiek en heerlijk gezellig. Wijn was goed en werd in mooi schoon glas geserveerd. Bediening uiterst vriendelijk. Waren aangenaam verrast en gaan zeker terug!
Veili T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De hamburger van bijna 8 euro is een opgeleukte diepvrieshamburger. De prijs-kwaliteit verhouding is daardoor slecht. Drankjes zijn ook buiten proportie duur
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Eet er met grote regelmaat. Zowel donderdagavond als voor de lunch. Alles is heerlijk. Personeel is heel gemoedelijk en vriendelijk. Dat komt toch omdat het een familie bedrijf is. Het is nu in balans. Interieur is wat gedateerd maar dat geeft ook de charme van deze Brasserie.
Noma R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuke lunchzaak met wat ouderwetse inrichting. Wel gezellig en knus. Hele familie werkt mee en bleef uitermate vriendelijk ondanks dat het zeer druk was. Eten wat je mag verwachten: niet meer, maar zeker ook niet minder. Ik kom terug.

Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vriendelijk personeel, maar wel erg duur. Voor 2 losse (afbak)broodjes met een kuipje honing werd € 9,-- gerekend. Let dus op met wat je bestelt.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het is er altijd gezellig. De hele familie werkt hard mee. Eten is er heerlijk vooral de hamburger la serre. Koffie ook super. Een prima zaak het hele jaar door. En koopavond ook open. Een echte aanrader.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ik kom hier al jaren. Wordt gerund door een familie die service en hartelijkheid zeer hoog in het vaandel heeft staan. Altijd gezellig en het eten is ook prima. Inrichting beetje gedateerd maar wat maakt het uit. Kan deze lunchroom iedereen aanraden voor prima eten en vooral super gezellige ervaring! Groepjes vooral aan Sarah!
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Al een aantal maal heerlijk op het terras gezeten op het Osdorpplein. Je kan er heerlijk een drankje doen en ook de lunchgerechten zijn lekker (porties prima!). De eigenaren staan zelf ook in de bediening en altijd vriendelijk.
Yama H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wij hebben met drie collega's hier heerlijk gegeten! Wat mij opviel was hun persoonlijke en zeer warme benadering, wat je in Amsterdam helaas niet meer terugziet. Ik had de hete kip (zeer voldoende voor 1 persoon) me collega's hadden de zalm met gekookte ei en groente, waar ze enorm te spreken over waren. Als je in de buurt bent moet je ff langs, echt een aanrader!!
Sterreaimee .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Regelmatig strijk ik hier neer voor de lunch. Het is een prima plekje om op het osdorpplein te lunchen en bij mooi weer op het terras te zitten. Het eten is prima, maar niet bijzonder. De service van de eigenaars is prima, van het personeel sterk wisselend.
Jetty K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Het eten was heerlijk. De bediening en de ambiance aangenaam. Bij het afrekenen bleek echter dat een glas rode wijn € 12,50 kostte. Bij navraag bleek niet de huiswijn te zijn geserveerd (?). Dat was een foutje werd gezegd maar wel vreemd dat wij voor de kosten moesten opdragen. € 9,-- voor een glaasje port vind ik ook aan de prijzige kant. Tenslotte waren we in een brasserie met een menuprijs van € 35,00. De prijzen van de wijnen dienen hiermee in overeenstemming te zijn. Sorry jongens van de bediening dat ik het toch op Iens heb gezet. Zo hoort het niet!
Zmeddy .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
We kwamen hier zonder reserveren met 20 mensen aan en werden meteen vriendelijk geholpen en konden samen aan een lange tafel zitten. Het was duidelijk geen enkel probleem voor ze. De bediening was prima en de lunch was lekker.
Aanrader!