Brasserie De Serre (City Hotel)

Raadhuislaan 43 5341 GL Oss Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Serre (City Hotel)

500m van het centraal station
  • : Parkeer gelegendheid direct achter het Hotel

7.00 - 10.00 Ontbijt
12.00 - 14.00 Lunch
17.00 - 22.00 Diner

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Serre (City Hotel)

gijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten in de prachtige serre, goede bediening! Erg lekker eten. Steak on stone echt aanrader. Goede wijn en tafel water was gratis
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wij wilden graag een andere tafel en dit werd onmiddellijk omgezet. Kortom:
Gezellige avond, goed eten met een goed glas wijn gecombineerd.
De tafel van gemma B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance met een goede en deskundige service.
Mw. M. B.
De gekookte aardappelen waren kennelijk bedoeld als beetgaar maar moeilijk klein te krijgen, datzelfde gold voor de boontjes. Verder prima gegeten.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten voorafgaande aan een theaterbezoek (Theater De Lievekamp aan de overkant van de weg). Voor ons is de "Steak on Stone" favoriet!
Peter en Alice D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Aanvankelijk gereserveerd voor drie personen maar eenmaal in het restaurant wilde toch nog iemand anders aanschuiven. Dat zou ongeveer 30 minuten vertraging opleveren. Geen enkel probleem voor de bediening bij brasserie De Serre, ze anticipeerden daar erg goed op. Prima geregeld toen de 4e gast aanschoof.
De brasserie is erg gezellig en mooi ingericht. Buiten ziet het er allemaal wat donker uit maar laat je je niet foppen daardoor.
Fijne ontvangst, vriendelijke en professionele bediening.
Menukaart op tablet: erg leuk en als voordeel dat er foto's van de gerechten op staan.
Voldoende keus aan voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Aanrader: tonijn op stone of tournedos on stone.
Kleine keuze aan wijnen op de wijnkaart maar buiten die kaart om zijn er voldoende mooie wijnen die je kunt kiezen.
Gezellige, leuke en heerlijke avond gehad.
Aanrader.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Lange tijd niet geweest, omdat de opvolger van de chef-kok niet het niveau haalde. Toch maar weer proberen. Na een hartelijk ontvangst en het bekijken van de digitale kaart besloten we te kiezen we voor het jubileummenu. 3 gangen, 2 personen voor E 35,-.
Eerst superbotertje en heerlijke olie, knapperig brood.
Daarna gravad lax met kruidensla en oventomaatje, daarna de keuze uit dorade of kalfsentrecote. Mijn man koos de vis. Hij vond die minder lekker, vandaar de 7, ik de entrecote van de bbq met knapperige patat. Goed van smaak. Afsluiting met panna cotta, beetje slap, geen uitgesproken smaak.
Prijs / kwaliteit : goed.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Wij hebben gebruik gemaakt van de locale Jumbo aanbieding en hebben lekker gegeten. vooral het voorgerecht met heerlijke rillette van eend; de gerookte forelsalade en de sappige bavette. De steak die nog gaar moet worden op de gloeiend hete steen waarop hij geserveerd wordt, is niet ieders pakkie aan. We zijn wel goed in opeten, maar zelf bakken heeft niet direct onze voorkeur. Gelukkig kun je aan een Steak van Black Angus niet veel verpesten. Dessert met lekker sorbetijs was ook weer prima. Wij houden wel van kruideniers die ons lekker laten eten in goede restaurants...
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Vriendelijke bediening en sfeervol ingericht. Helaas vielen de gerechten tegen. De asperges waren smakeloos en de usuyaki on stone weinig bijzonder. Prijs -kwaliteit hierdoor erg uit verhouding. 60 euro voor 2 (zeer matige tot slechte) hoofdgerechten en 2 drankjes is echt te veel. Zonde!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Hartelijke ontvangst inbrasserie De Serre, het goedkopere zusje van restaurant La Couronne. Jammer dat je niet van beide kaarten mag kiezen, maar we deden het met wat de brasseriekaart ons bood.
Pastrami van kalfsvlees met pesto en rucola: perfect (t water loopt me nog in de mond). Daarna tournedos (zou ik zelf op een hete steen mogen bakken, doe ik al de hele week dus nu mocht een ander het doen!) met friet en sla, en een niet lekker pepersausje. Een heerlijke angushamburger (die zie je tegenwoordig op (bijna) elke menukaart) voor mijn man en we waren weer helemaal blij.
Honden zijn ook welkom en dat is prettig. Koffie DOM toe (zie je ook weer overal) en ik verheug me al op volgende keer.
Proever2013 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
A la carte gegeten op een dinsdagavond. het voorgerecht van eendenlever met brioche was erg goed evenals de carpaccio van tonijn. Het concept van op een hotstone zelf de tournedos en scampi's bakken is leuk bedacht al krijg je een beetje het goedkope steengrill-idee. De hele ruimte ruikt dan ook naar het eten, jammer.. Het dessert van tarte tatin was simpel maar lekker. Prijzen zijn aan de hoge kant. Voorgerecht 13,50, Hoofdgerecht 22,50 en dessert 8 euro. Bediening afstandelijk maar verder niets op aan te merken. Entourage minder door aanwezigheid van ontbijtbuffet hotel in de ruimte.