Brasserie De Rotterdammer

Zondag gesloten

9,2
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Tafel aan het raam was veel te koud door tocht. Wachttijd tot eten ontzettend lang. Bij afrekenen wel excuses maar dan is er al frustratie....
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig restaurant! Alle vier verschillend gerecht besteld,
Was allemaal erg lekker en voldoende,
Bediening super aardig! Gaan zeker nog een keer terug.
helga O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met ze 6e wezen eten.
Zeer vriendelijk personeel.
Uitgebreid uitleg over de dagverse
Producten en de bereiding er van.
Het eten was heerlijk.
Gaan er graag nog eens heen.
Patric V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig met de familie gegeten.
Je merkt aan alles dat er met passie gewerkt wordt.
Er werd met veel levendigheid uitgelegd wat er geserveerd werd, welke producten gebruikt werden en hoe het klaar gemaakt werd. Dit gaf een extra stukje gezelligheid aan tafel. Top!
De gerechten zijn met eerlijke producten bereid en de smaak was voortreffelijk.
De prijzen in verhouding met de kwaliteit.
Je verwacht bovenstaande niet gelijk op deze locatie (direct aan de haven naast de Aluchemie) maar alles was boven verwachting.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Helaas waren enkele gerechten niet verkrijgbaar maar desondanks goed alternatief. Dessert was machtig en groot maar heel lekker
José B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een gezellig restaurant.
Ligt prachtig in de Botlek.
Mooie produkten, zowel vlees als vis.
Veel aandacht voor de opmaak vd borden.
En volgens mijn man een heerlijk biertje. Rotterdams Blond heet dat bier.
Kortom, wij komen terug.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wederom bij Leen en Leida gedineerd in een gezellige Rotterdamse sfeer
Alle gerechten waren heerlijk te weten Rotterdammer Carpaccio - Stellendams schoteltje als voor gerecht
Hoofdgerecht 3X Hollands Sateetje en 1X Scharrelhoender . Nagerecht Keikop
Wij hebben genoten van deze avond waarbij de drankjes niets te duur waren
joyceg .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten! Sfeer van het restaurant is ook goed en de locatie uniek. Ben benieuwd of het terras in de zomer net zo gezellig is.
FransenGon .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
leukrestaurant even zoeken je verwacht het daar niet.
Karafje water op tafel keurig wel anders meegemaakt
Prijs kwaliteit prima.
Eten goede porties niets te klagen.
Gezellige en vriendelijk personeel.
Een aanrader dus.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening, erg vriendelijk!! Ook de huiswijn smaakt zeer goed, al met al een prima brasserie!! Voor herhaling vatbaar :-)

Harm
Johannes B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het restaurant licht niet in een gezellige omgeving en is moeilijk te vinden en te bereiken. Daar in tegen is er wel voldoende parkeer gelegenheid. De menukaart is simpel en redelijk van inhoud. Het is best een keer de moeite waart om er eens te gaan eten maar wel met vrienden vind ik zelf.

afz J.Blans
Klarenbeek1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fijn dat gekozen kon worden van de kaart (bij gebruik van AH restaurantactie). Erg vriendelijk personeel en prima eten. Grappig zoiets middenin de Botlek tegen te komen.
Samra M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Alles was super! Het eten was heerlijk, grote porties en hele goede service. Ik kom hier zeker snel weer terug. Aanrader!!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de 2eX bij de Rotterdammer en weer een heerlijk 3 gangen diner
Vooraf een Stellerdammertje - garnalen enz . Hoofdgerecht Mosselen op Leens wijze en nagerecht een keikop
Alles goed bereid . Wijn normale prijs 3,80 en water gratis
We komen zeker terug !!!!
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Drie gangenmenu Ah restaurant actie naar keuze. En er was heel veel keuze. Groentes en wijnen biologisch en vlees scharrel en heerlijk mals.
Hele gezellige sfeer met superbediening.
We vonden de eerste gang alleen een beetje lang duren soep en carpaccio en stokbrood met smeerseltjes was 3 kwartier wachten. Hoofdgerecht kwam sneller en kaasplank was uitmuntend
Janni S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk en vriendelijk ontvangen, gezellige en enthousiaste kok en personeel, tijd voor een praatje, heerlijk gegeten en lekker muziekje erbij..
Misschien een tip; Er stonden geen (specifieke) vegetarische gerechten op de kaart maar na een praatje met de kok bleek dat hij van alles in huis had en ook dat was dus te verwezenlijken dus ons zien ze er zeker nog een keertje terug!
Jared C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ter gelegenheid van ons twee jarig huwelijk hier gegeten, het eten was echt heerlijk!, de beenham is echt een aanrader! en ook de kibbeling was smullen, mijn vrouw gaf aan dat het net zo goed was als de kibbeling in Scheveningen waar ze is op gegroeid. De bediening was erg vriendelijk en attent en ook de eigenaar en kok kwam op het eind nog even een praatje maken. Het was erg leuk om zo'n goed restaurant te vinden op zo'n niet typische locatie.
TrudyQ .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gewoonweg geweldig, vrijdag 4 nov jl. met vrienden en hun kinderen gegeten bij de brasserie de Rotterdammer via de Ah actie geboekt. We werden vriendelijk ontvangen en onze tafel werd gewezen. Hierna kwam al snel de bediening met de kaart en een schoolbord met extra gerechten waaruit we konden kiezen. De hele kaart was beschikbaar niets uitgesloten. We kozen uiteindelijk voor de carpaccio en de jongelui voor een mandje stokbrood met smeersels, met een voorkeur voor enkel witbrood werd direct rekening gehouden. Hierna kwam het hoofgerecht met een rondje drinken erbij we hadden gekozen voor een botlekburger, 4x saté met salade en een biefstuk, hierbij was er nog een keuze tussen salade of gestoomde groenten, met aardappel of zelfgemaakte patat. Uiteindelijk gekozen voor gestoomde groente en verse patat, een ieder kreeg zijn eigen zak met apart bakje mayonaise. Nadat we hadden geprobeerd de zeer ruime porties op te eten, wat bij velen lukte maar bij sommige toch net niet. Eventjes gewacht met het dessert,dit adviseerde de bediening. Na 15 minuten kwam ze de gemaakte keuzes opnemen, 2x sorbetijs en 4x dameblanche en een 2x een halve keikop, heerlijk schuimgebak. De dameblanche staat niet op de kaart maar werd direct voor ons gemaakt.De jongste uit ons gezelschap is verzot op chocolade en vond het in eerste instantie een beetje weinig, dit werd direct opgelost door een schaaltje erbij te zetten. Ze heeft zicht niet laten kennen en het allemaal opgegeten.

We hebben een heerlijke avond gehad in de brasserie en komen zeker terug. We hadden deze kwaliteit en service niet verwacht. De mensen in de keuken verstaan hun vak en werken met verse producten en dat proef je.
Daarbij bediening met een gezellig praatje en een lach, gewoon een dikke 10.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
het was rustig, prima lunch, vond alleen de salade bij de sardientjes wel erg matig
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was echt heerlijk (en veel!). Je kon gewoon alles van de kaart bestellen en het was niet zo dat je minder kreeg omdat je met de AH actie kwam, in tegendeel zelfs! Het voorgerecht brood met smeersels was heerlijk, evenals de carpaccio, garnalenkroket, en de bijgerechten ervan. De biefstuk, varkenskotelet, saté en mosselen waren ook lekker mals, in grote hoeveelheden en met genoeg bijgerechten (patat,salade). De nagerechten waren ook heerlijk! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden hondjes bij ons en deze waren ook gewoon welkom. De locatie is makkelijk te bereiken met de auto. Als we niet via de AH actie hier hadden uitgekomen hadden we dit nooit ontdekt. We gaan zeker nog een keer terugkomen!