Brasserie De Rotterdammer

Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
joyceg .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten! Sfeer van het restaurant is ook goed en de locatie uniek. Ben benieuwd of het terras in de zomer net zo gezellig is.
FransenGon .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
leukrestaurant even zoeken je verwacht het daar niet.
Karafje water op tafel keurig wel anders meegemaakt
Prijs kwaliteit prima.
Eten goede porties niets te klagen.
Gezellige en vriendelijk personeel.
Een aanrader dus.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening, erg vriendelijk!! Ook de huiswijn smaakt zeer goed, al met al een prima brasserie!! Voor herhaling vatbaar :-)

Harm
Johannes B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het restaurant licht niet in een gezellige omgeving en is moeilijk te vinden en te bereiken. Daar in tegen is er wel voldoende parkeer gelegenheid. De menukaart is simpel en redelijk van inhoud. Het is best een keer de moeite waart om er eens te gaan eten maar wel met vrienden vind ik zelf.

afz J.Blans
Klarenbeek1 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fijn dat gekozen kon worden van de kaart (bij gebruik van AH restaurantactie). Erg vriendelijk personeel en prima eten. Grappig zoiets middenin de Botlek tegen te komen.
Samra M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Alles was super! Het eten was heerlijk, grote porties en hele goede service. Ik kom hier zeker snel weer terug. Aanrader!!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de 2eX bij de Rotterdammer en weer een heerlijk 3 gangen diner
Vooraf een Stellerdammertje - garnalen enz . Hoofdgerecht Mosselen op Leens wijze en nagerecht een keikop
Alles goed bereid . Wijn normale prijs 3,80 en water gratis
We komen zeker terug !!!!
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Drie gangenmenu Ah restaurant actie naar keuze. En er was heel veel keuze. Groentes en wijnen biologisch en vlees scharrel en heerlijk mals.
Hele gezellige sfeer met superbediening.
We vonden de eerste gang alleen een beetje lang duren soep en carpaccio en stokbrood met smeerseltjes was 3 kwartier wachten. Hoofdgerecht kwam sneller en kaasplank was uitmuntend
Janni S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk en vriendelijk ontvangen, gezellige en enthousiaste kok en personeel, tijd voor een praatje, heerlijk gegeten en lekker muziekje erbij..
Misschien een tip; Er stonden geen (specifieke) vegetarische gerechten op de kaart maar na een praatje met de kok bleek dat hij van alles in huis had en ook dat was dus te verwezenlijken dus ons zien ze er zeker nog een keertje terug!
Jared C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ter gelegenheid van ons twee jarig huwelijk hier gegeten, het eten was echt heerlijk!, de beenham is echt een aanrader! en ook de kibbeling was smullen, mijn vrouw gaf aan dat het net zo goed was als de kibbeling in Scheveningen waar ze is op gegroeid. De bediening was erg vriendelijk en attent en ook de eigenaar en kok kwam op het eind nog even een praatje maken. Het was erg leuk om zo'n goed restaurant te vinden op zo'n niet typische locatie.
TrudyQ .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gewoonweg geweldig, vrijdag 4 nov jl. met vrienden en hun kinderen gegeten bij de brasserie de Rotterdammer via de Ah actie geboekt. We werden vriendelijk ontvangen en onze tafel werd gewezen. Hierna kwam al snel de bediening met de kaart en een schoolbord met extra gerechten waaruit we konden kiezen. De hele kaart was beschikbaar niets uitgesloten. We kozen uiteindelijk voor de carpaccio en de jongelui voor een mandje stokbrood met smeersels, met een voorkeur voor enkel witbrood werd direct rekening gehouden. Hierna kwam het hoofgerecht met een rondje drinken erbij we hadden gekozen voor een botlekburger, 4x saté met salade en een biefstuk, hierbij was er nog een keuze tussen salade of gestoomde groenten, met aardappel of zelfgemaakte patat. Uiteindelijk gekozen voor gestoomde groente en verse patat, een ieder kreeg zijn eigen zak met apart bakje mayonaise. Nadat we hadden geprobeerd de zeer ruime porties op te eten, wat bij velen lukte maar bij sommige toch net niet. Eventjes gewacht met het dessert,dit adviseerde de bediening. Na 15 minuten kwam ze de gemaakte keuzes opnemen, 2x sorbetijs en 4x dameblanche en een 2x een halve keikop, heerlijk schuimgebak. De dameblanche staat niet op de kaart maar werd direct voor ons gemaakt.De jongste uit ons gezelschap is verzot op chocolade en vond het in eerste instantie een beetje weinig, dit werd direct opgelost door een schaaltje erbij te zetten. Ze heeft zicht niet laten kennen en het allemaal opgegeten.

We hebben een heerlijke avond gehad in de brasserie en komen zeker terug. We hadden deze kwaliteit en service niet verwacht. De mensen in de keuken verstaan hun vak en werken met verse producten en dat proef je.
Daarbij bediening met een gezellig praatje en een lach, gewoon een dikke 10.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
het was rustig, prima lunch, vond alleen de salade bij de sardientjes wel erg matig
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was echt heerlijk (en veel!). Je kon gewoon alles van de kaart bestellen en het was niet zo dat je minder kreeg omdat je met de AH actie kwam, in tegendeel zelfs! Het voorgerecht brood met smeersels was heerlijk, evenals de carpaccio, garnalenkroket, en de bijgerechten ervan. De biefstuk, varkenskotelet, saté en mosselen waren ook lekker mals, in grote hoeveelheden en met genoeg bijgerechten (patat,salade). De nagerechten waren ook heerlijk! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden hondjes bij ons en deze waren ook gewoon welkom. De locatie is makkelijk te bereiken met de auto. Als we niet via de AH actie hier hadden uitgekomen hadden we dit nooit ontdekt. We gaan zeker nog een keer terugkomen!
Jilles P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten, leuke extra gerechten op een bord geschreven, heerlijk voorgerecht bloedworst met appeltjes, fantastische vis salade, heerlijke hamburger, ook zeer goede en leuke bediening, voor herhaling vatbaar !
W.gentwoltering .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede informatie over het eten gekregen.
Zijn met de AH actie geweest met zijn viertjes de 2 goedkoopste gerechten waren gratis zowel van voor- hoofd en nagerecht.We waren dik tevreden.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Op 1 oktober heb ik hier gegeten met vier personen. Vanwege de positieve recensies keek ik hier erg naar uit.
Eenmaal bij Brasserie de Rotterdammer werden wij vriendelijk welkom geheten. Ondertussen hadden wij al grote trek gekregen. Al snel kregen wij de menukaart en na een tijdje hadden wij een keuze gemaakt. Het duurde even voordat iemand onze bestelling opnam. We hadden als voorgerecht vier keer carpaccio en als hoofdgerecht drie keer biefstuk en een hamburger.
Ons hoofdgerecht werd na circa drie kwartier geserveerd. De bediening legde uit dat het wat langer duurde, omdat de carpaccio vers gesneden wordt. Dit leek ons enigszins een logische verklaring, omdat het wat langer duurde. Het voorgerecht was niet heel bijzonder, ik ben een betere carpaccio gewend. Na ons voorgerecht was het wachten op het hoofdgerecht. We hebben behoorlijk lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Na drie kwartier kwam de kok vertellen dat hij voor één persoon biefstuk had. Dit vonden wij jammer, maar twee anderen hebben een andere keuze moeten maken. We hebben uiteindelijk 1 uur en 10 minuten moeten wachten op ons hoofdgerecht. We zagen mensen komen en gaan, die later dan ons binnen kwamen. De stemming werd hier ook niet beter door. Als je dan ook nog een zwarte haar vindt in je eten en de biefstuk die je als medium had besteld rauw is, dan ben je er behoorlijk klaar mee. Het eten was niet van goede kwaliteit. Wij hebben ons hoofdgerecht niet opgegeten en zijn meteen gaan afrekenen. Ons verhaal hebben wij bij de kok gedaan die ondertussen een wijntje aan het drinken was. De kok gaf aan dat wij toevallig de enige tafel waren waar het misging. Hij vond het vervelend, maar kwam verder niet met een oplossing.
Ik zal hier NOOIT meer terugkomen en ik zal Brasserie de Rotterdammer niet aanraden. Wat een leuke avond had moeten worden is geëindigd in een grote domper.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Helaas is onze ervaring minder lovend, de kippensoep smaakte niet naar kip en er zat geen flinter kip in.
Mijn mosterdsoep was lauw en had een vreemde kleur door de gebruikte mosterd.Waar de kibbeling van is gemaakt is me een raadsel, te zacht en geen vissmaak.Daarbij was het bijzonder koud in het restaurant en te harde muziek waardoor een normaal gesprek niet mogelijk was.Het enige lichtpuntje was de zeer vriendelijke en behulpzame dame die ons tafeltje onder haar hoede had.Zij merkte het irritant flikkerde lampje boven ons tafeltje zelf op en ondernam meteen actie.Ondanks dat voor ons geen reden hier terug te komen.
AC W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Goed gegeten. Fijn dat er veel biologisch is, dat verwacht je niet op zo'n plek. De service was werkelijk uitstekend; erg vriendelijk en omdenkend personeel. Gemoedelijke sfeer.
Karineef .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden niet verwacht in de Botlek zo lekker te kunnen eten.
We hebben dit restaurant ontdekt door de AH actie, maar gaan daar zeker nog een aantal keer terug.
Echt super heerlijke gerechten, goede wijn en Rotterdams bier.
Zeer aan te bevelen.