Brasserie de Reigers

Meer informatie over restaurant Brasserie de Reigers

Erg gunstig
LydiaSE .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
we eten bijna elke week bij Brasserie De Reigers, afhankelijk van hun menu dat wekelijks wijzigt. Er is ook een
Chef Special (nu asperges!). Of het nou exotisch (Indonesisch, Surinaams, Indiaas) is of Europees, het is altijd
erg lekker ! En dat voor een belachelijk lage prijs voor een dagmenu en gratis parkeren voor de deur !
ASed .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Heerlijk gegeten in deze brasserie, welke keurig is ingericht. De brasserie is onder een appartementencomplex van de stichting Humanitas te Rotterdam. De gasten waren over het algemeen enigszins op leeftijd, maar doorgaans schijnen er ook jongere mensen te komen. De menukaart is divers en de mogelijkheid bestaat om, tegen een alleszins billijke prijs, een dagschotel te bestellen. Het voorgerecht was een lekkere pompoen/aardappelsoep. Hoofdgerecht een mooie gebakken schol met frites en zuurkool (ludiek) erbij geserveerd. Het nagerecht was een overheerlijke ijsschotel met appel. Alleen om deze brasserie al, is het uitnodigend om er boven te gaan wonen, hetgeen één persoon van ons gezelschap ook doet. Ze hebben ons daar in Rotterdam-IJsselmonde niet voor de laatste keer gezien. We komen terug bij de Reigers.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Laatst hier gegeten. Het dagmenu was niet duur, maar ik vond de aardappeltjes en biefstuk een beetje smakeloos. De carpaccio was wel erg lekker!
Vriendelijk personeel.
We zullen hier niet meer zo snel gaan avondeten, maar we gaan nog wel een keer de lunch proberen.