Brasserie De Punt

Voorheuvel 22 3701 JE Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie De Punt

Caatje700 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Dit is serieus de zaak van Zeist die een make over verdient! De eigenaresse is een absolute schat met hart voor de zaak en haar gasten maar...zowel het terras als de zaak zelf is echt aan vernieuwing toe! Dermate verouderd dat jonge mensen toch liever ergens anders gaan zitten! Prima kaartje maar niks speciaals! Met een frisse wind door de zaak en de kaart zou dit weleens een geweldige zaak kunnen worden! Ik gun het de eigenaresse zo!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
het was erg gezellig daar,prima bediening zowel door de eigenaar als de hulp,het werd helemaal gezellig toen de kaarsjes op tafel kwamen voor de romantici prachtig.de ringen laten we nog wel een keer zien,helaas waren jullie giste 13 deal gesloten.
groeten
piet en gerrie
Greeny .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Eten:
De menukaart is al enige jaren vrijwel gelijk, weinig vernieuwend en redelijk hoog geprijsd voor hetgene wat aangeboden en uiteindelijk geserveerd wordt. Ik heb hier zelf dit keer een broodje Italia gegeten en vond dit een erg teleurstellend gerecht. Ik vind € 7,95 een gangbare prijs voor een goed broodje. Hier was echter de prijs/kwaliteitsverhouding zoek. Het oogde als een grote witte afbak bol waar tijdens het afbakken mozzarella op meegesmolten was. Het afmaken van het broodje bestond uit wat pesto en sud 'n soll tomaatjes.

Drinken:
Hier geld wederom een teleurstellende prijs/kwaliteitsverhouding. Ik bestelde een glas rode huiswijn voor de prijs van € 3,40. Wat bleek het was Mooi Kaap, dit is de "huiswijn" van een supermarkt à raison van € 2,39 een fles (-10% bij 6 flessen) waarbij ik niet spreek van een "goed glas wijn".

Service:
Vriendelijke bediening, echter wat "onverzorgd" ogend in de zin van lang haar wat los hangt en er wordt geen bedrijfskleding gedragen.

Decor:
Sterk verouderd interieur, ventilatoren en decoratie is zeer slecht schoongemaakt.

Conclusie:
Het lijkt of er gebrek aan enthousiasme en de wil voor vernieuwing is. Een frisse wind door de Brasserie en de menukaart zou van deze toplocatie een geweldige en zeer goedlopende zaak kunnen maken.