Brasserie de Poorterij

Nieuwstraat 2 5301 EW Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Poorterij

Bij Brasserie de Poorterij worden de gasten verwend met eigentijdse gerechten en de herkenbare klassiekers. Streekproducten zijn de basis van de filosofie, alles met wat met lekker eten te maken heeft begint hier!

Altijd wordt er gezocht naar nieuwe smaakcombinaties met pure en eerlijke ingrediënten voor een smaakexplosie in uw mond. U kunt genieten van een 3-gangen menu voor € 19,50.

Foto's met dank aan Fotoclub Bommelerwaard

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie de Poorterij

Dinsdag t/m zondag vanaf 12:00 uur. De keuken sluit om 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Poorterij

Ellis D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We zaten met een grote groep in het achterdeel. Het tocht daar vreselijk en is niet prettig. Pas na veel pogingen van de bediening en het uitzetten van de afzuiging in de keuken was het probleem verholpen. Wel een aandachtspuntje. Verder prima gegeten en gedronken. De high-wine is echt een aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Biefstuk was koud, terug gegeven. Keeg het weer en het was nog niet warm. Ik had schijnbaar pech, er werd in iedergeval niets meer ondernomen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik had varkenshaas, deze was droog en erg flauw van smaak. Verder was het eten smaakvol
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ontvangst was erg hartelijk, bediening erg vriendelijk, eten zag er lekker uit en smaakte ook lekker, prijs is aantrekkelijk.
Ga zo door en jullie zullen het zeker drukker krijgen.
Annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben er drie keer eerder gegeten. Toen was het eten en de service prima in orde. Een teleurstellende avond, zeker als je vrienden van buiten Zaltbommel uitnodigt ...
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We vonden het eten behoorlijk tegenvallen. Verschillende gerechten waren te zout. De broccoliburger was erg droog; een sausje zou al helpen.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De menukaart biedt voldoende keus in gerechten. De bereiding van de gerechten zou verfijnder kunnen. De hoeveelheid saffraan saus die geserveerd werd bij de scholfilet, was veel te groot. De vis was volledig overgoten met een dikke gele saus. Zowel qua presentatie als smaak een minpuntje. Wel lekker gebakken frietjes en ook de groenten bij het gerecht waren lekker en goed bereid.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Vegetarisch voorgerecht paddenstoelen smaakte hetzelfde als hoofdgerecht met paddenstoelen. Niet bijzonder.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een goede ambiance. De prijs-/kwaliteitverhouding is uitstekend en de bediening vriendelijk en servicegericht. Kom graag nog eens terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg leuke brasserie, maar veel te lang zelfde kleine menu, na 8 keer heb je het wel gezien.
Zeker bij zo'n kleine kaart is het belangrijk dat er op tijd veranderd wordt.
Cock K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Sfeervolle gelegenheid met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Gezellig gegeten met vrienden op het terras. Bediening was zeer vriendelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima om wat te eten voorafgaand aan een voorstelling in de Poorterij . Er wel rekening mee houden dat je twee uur nodig hebt voor drie gangen.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zoals altijd was het prijsvriendelijke eten ook nu prima. Uitschieter vind ik steeds weer de heerlijk krokante frietjes.
B. P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuke, gezellige plek met prima prijs-kwaliteit verhouding. Mijn knoflookchampignons waren wat bleekjes, anders dan ik ze ze verwacht had. Mijn tonijnsteak iets te droog. Dit ook gemeld als feedback en hier werd heel serieus op gereageerd, dus dat is prima. Maar ik ga zeker terug!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was lekker eten en vriendelijke bediening. Helaas liep het mis met onze bestelling zodat we ons eten veel te laat kregen en erg moesten haasten om de voorstelling te halen.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was een drukke avond, met langere wachttijd. Een tip "laat aan de klanten weten waarom de wachttijd langer is dan normaal" Het eten was prima. Voor ons was het een gezellige avond.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We wilden vooraf wat stokbrood en een kaas / worst plankje, maar kaas en worst kan alleen 's middags. Dat was een beetje ongastvrij. Verder aangegeven dat we naar een voorstelling moesten, maar nagerecht werd toch niet gehaald. En werden op eigen initiatief wat drankjes van de rekening gehaald. Dat was heel attent. Het eten was erg smakelijk !!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden een tafel gereserveerd om 18.00 uur om na afloop naar de voorstelling in De Poorterij te gaan, die om 20.15 uur begon.
Wij bestelden een driegangenmenu voor € 19,50 met een kaasplankje als dessert. Bij het opnemen van de bestelling zei de bedienende heer dat hij dit goed zou onthouden. Om 19.35 uur waren wij klaar met het hoofdgerecht. Om 19.45 uur probeerde wij de aandacht te trekken van de bediening, geen reactie. Om 19.50 uur ben ik naar de bediening gegaan om mee te delen dat wij graag ons kaasplankje wilde hebben, dit nogmaals om 20.05 weer gemeld. Weer geen reactie en toen hebben wij om 20.10 onze jassen gehaald en bij de bar afgerekend. Service is dus heel slecht en de blonde mevrouw van de bediening heeft totaal geen overzicht wat er moet gebeuren. Stond achter de bar en reageerde niet op ons wenken. Bij andere klanten werd gevraagd is alles naar wens. Degenen die onze maaltijd reserveerden waren aardig, daar valt niets op aan te merken. Maar het moet toch niet zo zijn dat je om 17.00 uur een tafel moet reserveren om op tijd bij de voorstelling van 20.15 uur te zijn!
Sienja V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Na het zien van een schitterende film hebben we met een selekt gezelschap nog nagepraat in de mooie ambiance van de Brasserie. Ondertussen hebben we genoten van de gerechten en de wijn...iedereen was zeer verrast over de kwaliteit van de gerechten...Wij komen binnenkort gegarandeerd weer terug...
M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor de 2e keer gegeten bij de Poorterij in het gezellige Zaltbommel. Sfeer is goed, vriendelijk personeel en het eten is lekker en betaalbaar. We komen zeker nog eens terug.