Brasserie de Poorterij

Nieuwstraat 2 5301 EW Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Poorterij

Bij Brasserie de Poorterij worden de gasten verwend met eigentijdse gerechten en de herkenbare klassiekers. Streekproducten zijn de basis van de filosofie, alles met wat met lekker eten te maken heeft begint hier!

Altijd wordt er gezocht naar nieuwe smaakcombinaties met pure en eerlijke ingrediënten voor een smaakexplosie in uw mond. U kunt genieten van een 3-gangen menu voor € 19,50.

Foto's met dank aan Fotoclub Bommelerwaard

Meer informatie over restaurant Brasserie de Poorterij

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Poorterij

• Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een goede ambiance. De prijs-/kwaliteitverhouding is uitstekend en de bediening vriendelijk en servicegericht. Kom graag nog eens terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg leuke brasserie, maar veel te lang zelfde kleine menu, na 8 keer heb je het wel gezien.
Zeker bij zo'n kleine kaart is het belangrijk dat er op tijd veranderd wordt.
Cock K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Sfeervolle gelegenheid met een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Gezellig gegeten met vrienden op het terras. Bediening was zeer vriendelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima om wat te eten voorafgaand aan een voorstelling in de Poorterij . Er wel rekening mee houden dat je twee uur nodig hebt voor drie gangen.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zoals altijd was het prijsvriendelijke eten ook nu prima. Uitschieter vind ik steeds weer de heerlijk krokante frietjes.
B. P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuke, gezellige plek met prima prijs-kwaliteit verhouding. Mijn knoflookchampignons waren wat bleekjes, anders dan ik ze ze verwacht had. Mijn tonijnsteak iets te droog. Dit ook gemeld als feedback en hier werd heel serieus op gereageerd, dus dat is prima. Maar ik ga zeker terug!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was lekker eten en vriendelijke bediening. Helaas liep het mis met onze bestelling zodat we ons eten veel te laat kregen en erg moesten haasten om de voorstelling te halen.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was een drukke avond, met langere wachttijd. Een tip "laat aan de klanten weten waarom de wachttijd langer is dan normaal" Het eten was prima. Voor ons was het een gezellige avond.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We wilden vooraf wat stokbrood en een kaas / worst plankje, maar kaas en worst kan alleen 's middags. Dat was een beetje ongastvrij. Verder aangegeven dat we naar een voorstelling moesten, maar nagerecht werd toch niet gehaald. En werden op eigen initiatief wat drankjes van de rekening gehaald. Dat was heel attent. Het eten was erg smakelijk !!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden een tafel gereserveerd om 18.00 uur om na afloop naar de voorstelling in De Poorterij te gaan, die om 20.15 uur begon.
Wij bestelden een driegangenmenu voor € 19,50 met een kaasplankje als dessert. Bij het opnemen van de bestelling zei de bedienende heer dat hij dit goed zou onthouden. Om 19.35 uur waren wij klaar met het hoofdgerecht. Om 19.45 uur probeerde wij de aandacht te trekken van de bediening, geen reactie. Om 19.50 uur ben ik naar de bediening gegaan om mee te delen dat wij graag ons kaasplankje wilde hebben, dit nogmaals om 20.05 weer gemeld. Weer geen reactie en toen hebben wij om 20.10 onze jassen gehaald en bij de bar afgerekend. Service is dus heel slecht en de blonde mevrouw van de bediening heeft totaal geen overzicht wat er moet gebeuren. Stond achter de bar en reageerde niet op ons wenken. Bij andere klanten werd gevraagd is alles naar wens. Degenen die onze maaltijd reserveerden waren aardig, daar valt niets op aan te merken. Maar het moet toch niet zo zijn dat je om 17.00 uur een tafel moet reserveren om op tijd bij de voorstelling van 20.15 uur te zijn!
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Na het zien van een schitterende film hebben we met een selekt gezelschap nog nagepraat in de mooie ambiance van de Brasserie. Ondertussen hebben we genoten van de gerechten en de wijn...iedereen was zeer verrast over de kwaliteit van de gerechten...Wij komen binnenkort gegarandeerd weer terug...
M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor de 2e keer gegeten bij de Poorterij in het gezellige Zaltbommel. Sfeer is goed, vriendelijk personeel en het eten is lekker en betaalbaar. We komen zeker nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer gunstige prijs. Zeker een aanrader! Ook een goede bediening! We komen hier zeker nog eens terug.
Leonie E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
leuk, laag drempelig restaurant. Goed eten en lekker van smaak
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een fantastische prijs van € 19,50.
Helemaal top, zeker een aanrader en wij komen hier ook zeker nog een keer terug!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker en zeer betaalbaar eten; kwaliteit van de gerechten is echt goed. Ook geschikt voor vegetariërs. Binnenruimte ook heel gezellig, óf in het drukkere deel voor of in het rustiger deel achter zitten. Wij komen er graag.
AGM V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Het is en blijft een feest als je gaat eten in de Brasserie de Poorterij. Keer op keer ga ik als er wat te " vieren" is met vrienden daar heen.
Geo D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten.
W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een prettige bediening die weten wat belangrijk is. Een goeie prijs kwaliteit verhouding. De aankleding van de borden was proffesioneler.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gezellige locatie, vriendelijke bediening.
We komen gauw weer terug.
Binnenkort nieuwe menukaart, ik ben nu al nieuwsgierig.