Brasserie de Poorterij

Nieuwstraat 2 5301 EW Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Poorterij

Bij Brasserie de Poorterij worden de gasten verwend met eigentijdse gerechten en de herkenbare klassiekers. Streekproducten zijn de basis van de filosofie, alles met wat met lekker eten te maken heeft begint hier!

Altijd wordt er gezocht naar nieuwe smaakcombinaties met pure en eerlijke ingrediënten voor een smaakexplosie in uw mond. U kunt genieten van een 3-gangen menu voor € 19,50.

Foto's met dank aan Fotoclub Bommelerwaard

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie de Poorterij

Dinsdag t/m zondag vanaf 12:00 uur. De keuken sluit om 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Poorterij

Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Mooie kaart. Voorgerecht eendenborst was een salade met heel veel zure dressing. Hierdoor proefde je de eendenborst nog amper. Er zou zoete saus bij moeten zitten maar door de overdaad aan dressing op de rauwkost viel het zoet weg en was het alleen een zure hap. Zonde want het beloofde een zalig voorgerecht te zijn. Het hoofdgerecht was lam maar ook deze was doordrenkt met jus met onbestemde smaak waardoor je het vlees niet meer goed proefde. Erbij een kom met wederom dezelfde zure salade van het voorgerecht. Echt een misser. Bij het kaasplankje zaten druiven uit de koeling waarbij er eentje bleek aangevreten door een insect. Al met al jammer van de afwerking van deze veelbelovende kaart! Met de bediening verder niks mis maar een kleine suggestie naar aanleiding van mijn opmerkingen tijdens het eten over de zure salade was leuk geweest.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lunch: salade genomen.Prijs kwaliteit in overeenstemming, maar onvoldoende om echt gegeten te hebben. Dus bereid meer te betalen voor een lunch als daarbij volume evenredig toeneemt. Smaak, versheid en variatie in groente was goed. Nagerecht ook goed.
Kok maakt op verzoek zelfs nagerecht dat niet op de kaart staat.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
We hebben er al diverse keren het afgelopen jaar gegeten. Naar alle tevredenheid!
N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Weer eens lekker bij "de Brasserie" gegeten. Zoals altijd weer best goed. Waar voor je geld, vriendelijke bediening en een lekkere Swinckels van de tap is ook nooit weg.......
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellig en lekker gegeten !!
Siem L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gisteravond bij de brasserie gegeten. Er gaat van alles mis wachttijd op eten was erg lang, we hadden om 18:00 uur gereserveerd en ons hoofdgerecht kwam pas om 20:30 uur. Personeel verontschuldigd zich maar daar blijft het dan bij. Champignons met knoflook waren zuur, kipnuggets van mijn zoontje waren aangebrand, biefstuk was veel te ver doorgebakken. Salade zat helemaal geen smaak aan. Al met al een flinke tegenvaller deze keer. We hebben vaker bij de Brasserie gegeten en het lijkt erop dat er op verkeerde zaken bezuinigd word. Het was nog niet eens zo erg druk buiten de tafels waren bezet maar binnen was nog plaats genoeg. Ik ben benieuwd hoelang je moet wachten als het echt druk is. We hadden het 3 gangen menu besteld maar vanwege de lange wachttijd hebben we het dessert maar overgeslagen. Een grote groep naast ons en andere gasten hadden dezefde klacht dat het allemal wel erg lang duurde. Dus een volledige miskleun deze keer erg jammer.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Weer naar tervredenheid genoten van de maaltijd en vriendelijke bediening.
Menukaart is nu weer aangepast en iets uitgebreider in menu keuzes
Tot ziens naar een volgende reservering.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer vriendelijke personeel , namen de tijd voor een praatje .
De prijs en kwaliteit is bijzonder goed .
Zeer zeker zal ik dit restaurant aanbevelen
marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Teleurstellend. De kwaliteit van de ingredienten was onder de maat. Taai vlees kan geen ossehaas zijn terwijl Irish coffee een automaatje met een scheut whisky was.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De bediening was héél vriendelijk en oprecht. Maar hebben toch een paar foutjes gemaakt. Bestek vergeten, Drankjes vergeten te serveren, Irish koffie niet goed gemaakt. (overigens wel heel netjes een nieuwe gekregen) en de rekening was niet goed. Het eten was lekker. Tip voor de irish koffie. Bruine suiker erin.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
De lunch was prima verzorgd. We hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug.---------------------------------------
Lettie C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat ze niets met opmerking gedaan hebben die ik bij de reservering had geplaatst!

O
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fijne sfeer en lekker eten voor een nette prijs.
Leuke bediening. Al meerdere keren geweest en zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Ellis D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We zaten met een grote groep in het achterdeel. Het tocht daar vreselijk en is niet prettig. Pas na veel pogingen van de bediening en het uitzetten van de afzuiging in de keuken was het probleem verholpen. Wel een aandachtspuntje. Verder prima gegeten en gedronken. De high-wine is echt een aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Biefstuk was koud, terug gegeven. Keeg het weer en het was nog niet warm. Ik had schijnbaar pech, er werd in iedergeval niets meer ondernomen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik had varkenshaas, deze was droog en erg flauw van smaak. Verder was het eten smaakvol
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ontvangst was erg hartelijk, bediening erg vriendelijk, eten zag er lekker uit en smaakte ook lekker, prijs is aantrekkelijk.
Ga zo door en jullie zullen het zeker drukker krijgen.
Annemiek T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben er drie keer eerder gegeten. Toen was het eten en de service prima in orde. Een teleurstellende avond, zeker als je vrienden van buiten Zaltbommel uitnodigt ...
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We vonden het eten behoorlijk tegenvallen. Verschillende gerechten waren te zout. De broccoliburger was erg droog; een sausje zou al helpen.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De menukaart biedt voldoende keus in gerechten. De bereiding van de gerechten zou verfijnder kunnen. De hoeveelheid saffraan saus die geserveerd werd bij de scholfilet, was veel te groot. De vis was volledig overgoten met een dikke gele saus. Zowel qua presentatie als smaak een minpuntje. Wel lekker gebakken frietjes en ook de groenten bij het gerecht waren lekker en goed bereid.