Brasserie de Poorterij

Nieuwstraat 2 5301 EW Zaltbommel Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Brasserie de Poorterij

Bij Brasserie de Poorterij worden de gasten verwend met eigentijdse gerechten en de herkenbare klassiekers. Streekproducten zijn de basis van de filosofie, alles met wat met lekker eten te maken heeft begint hier!

Altijd wordt er gezocht naar nieuwe smaakcombinaties met pure en eerlijke ingrediënten voor een smaakexplosie in uw mond. U kunt genieten van een 3-gangen menu voor € 19,50.

Foto's met dank aan Fotoclub Bommelerwaard

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie de Poorterij

Dinsdag t/m zondag vanaf 12:00 uur. De keuken sluit om 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Poorterij

Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker geluncht in een fijne sfeer.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima, is zeker nogmaals een bezoekje waard.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten met een goede bediening
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima biefstuk en varkenshaas. Lekkere frieten. Leuk om even snel te eten met gezin, en beslist niet duur. Leuke die Bommelse biertjes.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima plek om even snel wat te eten. Eten is ok maar als je het afzet tegen de prijs is het meer dan prima: 12,50 voor een hoofdgerechtje is niet veel. En dat de salade dan veel taugé bevat net als die bij de saté dat neem je dan voor lief. Gave inrichting en prima locatie. Aardige mensen en snelle bediening. Kortom prima eten voor een lage prijs
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We komen er met plezier en regelmaat terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten op een rustige plek in het restaurant.
Voor herhaling vatbaar!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een kijkje ( van binnenuit ) in het levendige Zaltbommel
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De kippensoep en de tomatensoep zijn erg gekruid. Voor ons was het te.
Mijn man heeft de soep ook niet op. Mijn schoonzusje heeft daarna de hele avond op de w.c gezeten.
L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Brasserie de Poorterij is altijd gezellig, kwalitatief goed en heel gunstig geprijsd. Alles is in overleg mogelijk, zéér gastvrij!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker en gezellig gegeten...
G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
het was gezellig om even samen uit eten te gaan voor een redelijke prijs.
Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Mooie kaart. Voorgerecht eendenborst was een salade met heel veel zure dressing. Hierdoor proefde je de eendenborst nog amper. Er zou zoete saus bij moeten zitten maar door de overdaad aan dressing op de rauwkost viel het zoet weg en was het alleen een zure hap. Zonde want het beloofde een zalig voorgerecht te zijn. Het hoofdgerecht was lam maar ook deze was doordrenkt met jus met onbestemde smaak waardoor je het vlees niet meer goed proefde. Erbij een kom met wederom dezelfde zure salade van het voorgerecht. Echt een misser. Bij het kaasplankje zaten druiven uit de koeling waarbij er eentje bleek aangevreten door een insect. Al met al jammer van de afwerking van deze veelbelovende kaart! Met de bediening verder niks mis maar een kleine suggestie naar aanleiding van mijn opmerkingen tijdens het eten over de zure salade was leuk geweest.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lunch: salade genomen.Prijs kwaliteit in overeenstemming, maar onvoldoende om echt gegeten te hebben. Dus bereid meer te betalen voor een lunch als daarbij volume evenredig toeneemt. Smaak, versheid en variatie in groente was goed. Nagerecht ook goed.
Kok maakt op verzoek zelfs nagerecht dat niet op de kaart staat.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
We hebben er al diverse keren het afgelopen jaar gegeten. Naar alle tevredenheid!
N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Weer eens lekker bij "de Brasserie" gegeten. Zoals altijd weer best goed. Waar voor je geld, vriendelijke bediening en een lekkere Swinckels van de tap is ook nooit weg.......
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellig en lekker gegeten !!
Siem L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gisteravond bij de brasserie gegeten. Er gaat van alles mis wachttijd op eten was erg lang, we hadden om 18:00 uur gereserveerd en ons hoofdgerecht kwam pas om 20:30 uur. Personeel verontschuldigd zich maar daar blijft het dan bij. Champignons met knoflook waren zuur, kipnuggets van mijn zoontje waren aangebrand, biefstuk was veel te ver doorgebakken. Salade zat helemaal geen smaak aan. Al met al een flinke tegenvaller deze keer. We hebben vaker bij de Brasserie gegeten en het lijkt erop dat er op verkeerde zaken bezuinigd word. Het was nog niet eens zo erg druk buiten de tafels waren bezet maar binnen was nog plaats genoeg. Ik ben benieuwd hoelang je moet wachten als het echt druk is. We hadden het 3 gangen menu besteld maar vanwege de lange wachttijd hebben we het dessert maar overgeslagen. Een grote groep naast ons en andere gasten hadden dezefde klacht dat het allemal wel erg lang duurde. Dus een volledige miskleun deze keer erg jammer.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Weer naar tervredenheid genoten van de maaltijd en vriendelijke bediening.
Menukaart is nu weer aangepast en iets uitgebreider in menu keuzes
Tot ziens naar een volgende reservering.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer vriendelijke personeel , namen de tijd voor een praatje .
De prijs en kwaliteit is bijzonder goed .
Zeer zeker zal ik dit restaurant aanbevelen