Brasserie de Poorterij

Meer informatie over restaurant Brasserie de Poorterij

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Poorterij

Yvon W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg vriendelijk en correct personeel. Alle 4 super lekker gegeten. Een gezellige vierpersoons tafel. Een minpuntje was dat het een beetje tochtte op deze plek. We komen zeker terug, want bediening/prijs/kwaliteit was top.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten voor weinig geld! Porties goed, smaken goed. Oplettendheid qua lege glazen wat minder, zelf moeten vragen om nog wat drinken. Lekker bier van de tap, heerlijke toetjes. Je zit gezellig, sfeer is knus.
j. O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eenvoudige, lekkere maaltijden en heel vriendelijk personeel. Precies wat je verwacht van een eetcafe en deze prijsklasse.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Verrassend leuke en goede avond gehad. Personeel was gezellig en eten erg goed en zeker voor die prijs. Zeker een aanrader.
hmdw .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ontvangst was paniekerig, wachttijden heel lang en kwaliteit en smaak van eten valt tegen.
we zijn zeer teleurgesteld vertrokken.
Maar er is wel serieus op onze klacht gereageerd, we hebben gratis een herkansing aangeboden gekregen, dus hopen dat het dan beter zal zijn