Brasserie de Poorterij

Nieuwstraat 2 5301 EW Zaltbommel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Poorterij

Bij Brasserie de Poorterij worden de gasten verwend met eigentijdse gerechten en de herkenbare klassiekers. Streekproducten zijn de basis van de filosofie, alles met wat met lekker eten te maken heeft begint hier!

Altijd wordt er gezocht naar nieuwe smaakcombinaties met pure en eerlijke ingrediënten voor een smaakexplosie in uw mond. U kunt genieten van een 3-gangen menu voor € 19,50.

Foto's met dank aan Fotoclub Bommelerwaard

Meer informatie over restaurant Brasserie de Poorterij

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Poorterij

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellig met 8 personen gegeten in prettige sfeer
Mirte A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke voorgerechten(eerder aangegeven brood werd niet geserveerd), hoofdgerechten vielen tegen, dessert niet een hoogstandje, wel goed portie. Bediening vriendelijk maar liet wel steekjes liggen.
AGM V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten,goed en vriendelijk bediend, niks aan te merken. Alles naar wens, n aanrader.
R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
zeer goed verzorgd, zeer vriendelijk en behulpzaam.ik vond de bospaddestoelen bouillon wel iets te zout. de Bavette heel goed bereid, goede 'cuisson" van dit stuk vlees dat we uit Frankrijk kennen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk eten. Mogelijk verse groente serveren. De salade was wel fris en vers. Er is meestal een extra keuze buiten de kaart, maar het is te overwegen om de kaart vaker te wisselen.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Waarom doen jullie zo lang met hetzelfde menu? Als je ongeveer 6 keer geweest bent heb je alles al een keer gehad. Wij komen vaker, maar zouden het fijn vinden als er eens een nieuw menu kwam.
H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik ben zeer tevreden over de verzorging van mijn feest. Goede sfeer, lekkere hapjes en prima bediening.
Ik kan jullie aan anderen aanbevelen. Succes.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goede huiswijn, heerlijke warme crispy frieten, rest ook lekker, mooie karaf gewoon kraanwater met munt en citroen erin, ga zo door!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij hebben genoten van een prima verzorgd, weldadig en smakelijk Kerstbuffet met 19 vrouwen van onze bridgeclub op 19-12-17 in de brasserie.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We hebben lekker gegeten. De bediening was heel prettig. Kortom een gezellig avondje uit.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
wij hebben hier heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.
biancavanrees.dekker .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ontvangst is goed en vriendelijk. Bediening is goed. Eten en prijsverhouding is goed. Wachttijden mag korter :)
Heerlijk gegeten!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik ben met een vriendin geweest. Wij vonden het eten heerlijk en goed warm. De bediening vriendelijk en netjes. Een mooie gezellige Brasserie. Wij gaan zeker nog terug.
Yvon W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg vriendelijk en correct personeel. Alle 4 super lekker gegeten. Een gezellige vierpersoons tafel. Een minpuntje was dat het een beetje tochtte op deze plek. We komen zeker terug, want bediening/prijs/kwaliteit was top.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten voor weinig geld! Porties goed, smaken goed. Oplettendheid qua lege glazen wat minder, zelf moeten vragen om nog wat drinken. Lekker bier van de tap, heerlijke toetjes. Je zit gezellig, sfeer is knus.
j. O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eenvoudige, lekkere maaltijden en heel vriendelijk personeel. Precies wat je verwacht van een eetcafe en deze prijsklasse.
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Verrassend leuke en goede avond gehad. Personeel was gezellig en eten erg goed en zeker voor die prijs. Zeker een aanrader.
hmdw .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ontvangst was paniekerig, wachttijden heel lang en kwaliteit en smaak van eten valt tegen.
we zijn zeer teleurgesteld vertrokken.
Maar er is wel serieus op onze klacht gereageerd, we hebben gratis een herkansing aangeboden gekregen, dus hopen dat het dan beter zal zijn