Brasserie de Plantage

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

Lovin .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Op een vrijdagavond samen met een vriendin hier tapas gegeten. Moesten helaas bijna een uur op de eerste ronde wachten. De gerechten waren goed van smaak, maar de grootte van de gerechten verschilde nogal. Sommige gerechten (patat bijvoorbeeld) was vrij groot, maar andere weer vrij klein. We hebben de tweede en derde ronde snel na elkaar besteld, omdat we niet weer twee keer een uur wilden wachten. Na de eerste ronde hadden we nog best wel trek, maar na de tweede ronde zaten we al aardig vol. En toen kwam de derde ronde nog...
Het was regelmatig lastig om de aandacht van de bediening te krijgen voor drinken oid. Het is wel een gezellig restaurant. Mooie sfeer door het vele hout en de Amerikaans aandoende sfeer.
Nelheusschen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het eten op de houten plank vond ik niks de mix gril vond ik ook niks bie zonder voor die prijs de ribeye was super mals
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
2 personen die een steak bestelden, een medium en een medium-rare. Leuk opgediend op een houten snijplank, met rauwkost en frietjes geserveerd.
Eerlijk is eerlijk, gewoon perfect gegrild.
Attente bediening in een sfeervolle omgeving.
Carolineheikamp .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Tapas gegeten heel lekker. Volgende keer weer doen alleen geen 3 dingen tegelijk meer bestellen. Wij vinden dit te veel.
Proever648 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met een groep van 12 personen gegeten in dit restaurant. Ik had de tex-wrap en die smaakte prima. Er is veel aandacht besteed aan de bierkaart, en deze werden allemaal met bijpassende glazen geserveerd. Bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs. We kozen ervoor om de keuken het dessert te laten samenstellen waar iedereen wat van af kon prikken, en dit werd erg leuk gepresenteerd. In deze prijsklasse een prima restaurant.
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
het was weer heel gezellig en de bediening is hartstikke aardig en competent. De sfeer weer prima. Mooie warme inrichting
Fe23 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Goed restaurant met een fijne bediening. Restaurant is gezellig ingericht. Je hebt een ruime keuze uit gerechten op de menukaart, maar je kunt ook kiezen voor de tapas (all you can eat). Kies meestal voor de tapas. Leuke gerechten en genoeg keuze. Zeker een aanrader!
Ruikertje .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Heerlijk gegeten, kruidige cajun kipspies. Porties zijn goed in verhouding met prijs. mooie friet erbij. Presentatie luek op houten snijplank (leken wel nieuw, zo netjes zagen die eruit!) verrassend dat ze beide soorten dranken hadden (zowel desperado's als rosé bier) zeker desperado's niet overal verkrijgbaar, past wel in assorti als je aankleding bekijkt. Mooi locatie (binnen mooier dan buiten) met veel verschillende hoekjes. Bediening heeft niet alles in de gaten (bij ons ging het goed). Jammer voor het bedrijf.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
De plantage is een nieuwe weg in geslagen met een nieuw keuken team Dit is te merken. het eten is heerlijk. Ze zijn op de Amerikaanse toer, waardoor je een perfect bereide steak kunt eten uit de green egg of een huisgemaakte hamburger. Ook is er een hele leuke tapas kaart, waar je onbeperkt voor een scherpe prijs, heerlijk kunt genieten van lekkere tapas gerechten. En dan hebben we het nog niet over de zelfgemaakte frieten. Alles Puur, eerlijk en van goede kwaliteit.
Wij hebben met zijn vieren gegeten, en het leukste is, het is heel betaalbaar. De inrichting vind ik wat donker, Ik zou iets meer licht en vrolijkheid in de aankleding aanbevelen. vandaar de 7 voor decor.
Ronaldmiranda .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wij hebben hier gebruik gemaakt van het onbeperkt tapas eten. Van tevoren waren we erg enthousiast geworden van de leuke gerechtjes op de kaart. Gerechtjes die ook leuk gepresenteerd werden, maar daar was dan ook alles mee gezegd. De kwaliteit van het eten vonden wij echt erbarmelijk. De biefstuk slik je zo snel mogelijk door, want hoe langer je kauwt hoe viezer het wordt. Hetzelfde geldt voor de hamburger. De garnalenkroketten waren zonder garnalen. Op de soep dreef een rare olie-achtige substantie die niet weg te roeren viel. Alle wraps leken zeker niet vers (zeer taai) en waren rijkelijk met ui belegd, waardoor de smaak voornamelijk bestond uit 'ui' (en dus niet een zalmwrap, of carpacciowrap).
Over de bediening geen klachten, maar helaas is dat niet het belangrijkste als je ergens gaat eten. Hier komen wij nooit meer.
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Op donderdagavond in de voorjaarsvakantie gegeten bij de plantage. Het was ontzettend rustig, wat de sfeer niet ten goede komt. Eten is niet goed. Voorgerecht ging nog, maar de pittige kip met noodles was ontzettend smakeloos. En zongedroogde tomaatjes in een Aziatisch gerecht? Na deze keer haak ik definitief af..
Bje .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Ja, wat moeten wij hier over zeggen. Het was niet goed maar ook niet slecht. Wij vroegen om een broodje vooraf, maar waarom je daar nou € 3,25 voor neer moet tellen is toch wel erg veel. Maar ja, je denkt afwachten maar. We kregen de menukaart en bestelden 2x Geitjes en Bijtjes, een boerendeurmat en medaillons. De Geitjes en Bijtjes waren voortreffelijk. Als je dit een Boerendeurmat druft te noemen, hoezo. De medaillons smaakte wel goed. Het enige wat we erbij kregen was een zak patat. Geen groente. Ieder gebruikten we 2 glazen wijn. De rekening was € 75,--. Hoezo uit eten voor een schappelijke prijs?