Brasserie de Plantage - Veenendaal

Markt 8 3901 DM Veenendaal Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Brasserie de Plantage - Veenendaal

De warme inrichting met veel oog voor detail is het eerste wat opvalt. Ruime opzet, tafels en stoelen afgewisseld met diverse chesterfield loungezitjes. De grote bar staat centraal.

Een uitgebreide menukaart met gerechten uit alle windstreken. Speciale aandacht voor vuur & vlam. Diverse gerechten huis gerookt en/of gegrild op een houtskool gestookte GREEN EGG

Tapas kunnen als hapjes worden besteld maar ook als diner in de sfeer van ” all you can eat “Voor groepen vanaf 8 personen een speciaal Tapas al a Chef arrangement in 4 / 5 gangen incl dessert

De liefhebbers van speciaal bier komen hier optimaal aan hun trekken. Op de bierkaart staan zeker een 150 bieren. ( zie elders op deze site ” de bierkaart ” ) Zo zijn bijvoorbeeld alle Trappist Bieren van de wereld voorradig.

Voor groepen is Brasserie de Plantage uitermate geschikt door de royale opzet.

Vanaf 35 personen is het mogelijk thema arrangementen samen te stellen, denk aan een Captains Dinner, Wild Buffet, Winter Grillfestijn, Stampot Buffet of een Maaltijdsoep Buffet in de periode 1 oktober tot 1 april. Van 1 april tot 1 oktober valt de keus eerder op een grill festijn, Tapas arrangement of een koud buffet

In de zomerperiode een fraai aangekleed terras met zowel zon- als schaduw plekken

Meer informatie over restaurant Brasserie de Plantage - Veenendaal

Op zaterdag vanaf 11.00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Plantage - Veenendaal

lotte T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer slechte bediening. Tapas van de chef waren niet lekker. Duidelijk aangegeven dat we 2 zwangere aan tafel hadden, werd geen rekening mee gehouden. Dessert was dramatisch, 1 bolletje ijs voor 6 personen?! Heel vreemd! Echt GEEN aanrader!
Roelof B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke gezellige sfeer.
Je kunt hier een hele avond tafelen met heerlijke tapas gerechten.
eroosjen .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vorige jaar september en december hier lekker gegeten. We waren blij verrast met de verzorgde gerechten, zowel de voor, hoofd gerechten als de toetjes. Vriendelijke bediening.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en goede kwaliteit, prijsverhouding.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
De Plantage is al jaren een favoriet restaurant in Veenendaal. voor goed eten, maar ook voor een hapje en een drankje later op de avond is het een gezellig, warm restaurant vol leven.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten is goed. Sfeer lekker casual
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten van de Tapas kaart, warm en koud. Leuke, verrassende gerechtjes. Voor herhaling vatbaar.
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig restaurant. Eten kwam prima op tijd en de bediening is vriendelijk. Het eten smaakte prima!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Is een gezellige eetcafé met vriendelijke bediening en niet duur
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten. We hebben onder de luifel gezeten met terrasverwarming tijdens de regen. Bedienig was prettig en we mochten zelf aangeven wanneer we wilden eten. Ik had maiskip, supermals en culinair opgediend. Mijn man iberico pork die ook erg mals was. Nagerecht nemen we nooit. Wijn en koffie wel. Oke 1 minpuntje dan: mijn espresso was geen espresso maar gewoon zwarte koffie. Er zijn trouwens maar weinig restaurants die goede espresso serveren. De cappucino van mijn man was goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk en gezellig eetcafé
Niet duur en goede en vriendelijke bediening komen hier al regelmatig en zal nog wel vaker gebeuren
Mirjam Q.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gevonden via tripadvisor. Was een goede keuze. Prima gegeten en fijne enthousiaste bediening.
Een aanrader! Wellicht van de zomer nog een keertje terug om de sfeer van het terras te proeven.
Lovin .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Op een vrijdagavond samen met een vriendin hier tapas gegeten. Moesten helaas bijna een uur op de eerste ronde wachten. De gerechten waren goed van smaak, maar de grootte van de gerechten verschilde nogal. Sommige gerechten (patat bijvoorbeeld) was vrij groot, maar andere weer vrij klein. We hebben de tweede en derde ronde snel na elkaar besteld, omdat we niet weer twee keer een uur wilden wachten. Na de eerste ronde hadden we nog best wel trek, maar na de tweede ronde zaten we al aardig vol. En toen kwam de derde ronde nog...
Het was regelmatig lastig om de aandacht van de bediening te krijgen voor drinken oid. Het is wel een gezellig restaurant. Mooie sfeer door het vele hout en de Amerikaans aandoende sfeer.
nelheusschen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het eten op de houten plank vond ik niks de mix gril vond ik ook niks bie zonder voor die prijs de ribeye was super mals
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
2 personen die een steak bestelden, een medium en een medium-rare. Leuk opgediend op een houten snijplank, met rauwkost en frietjes geserveerd.
Eerlijk is eerlijk, gewoon perfect gegrild.
Attente bediening in een sfeervolle omgeving.
carolineheikamp .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Tapas gegeten heel lekker. Volgende keer weer doen alleen geen 3 dingen tegelijk meer bestellen. Wij vinden dit te veel.
Proever648 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met een groep van 12 personen gegeten in dit restaurant. Ik had de tex-wrap en die smaakte prima. Er is veel aandacht besteed aan de bierkaart, en deze werden allemaal met bijpassende glazen geserveerd. Bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs. We kozen ervoor om de keuken het dessert te laten samenstellen waar iedereen wat van af kon prikken, en dit werd erg leuk gepresenteerd. In deze prijsklasse een prima restaurant.
Lineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
het was weer heel gezellig en de bediening is hartstikke aardig en competent. De sfeer weer prima. Mooie warme inrichting
Fe23 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Goed restaurant met een fijne bediening. Restaurant is gezellig ingericht. Je hebt een ruime keuze uit gerechten op de menukaart, maar je kunt ook kiezen voor de tapas (all you can eat). Kies meestal voor de tapas. Leuke gerechten en genoeg keuze. Zeker een aanrader!
Ruikertje .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Heerlijk gegeten, kruidige cajun kipspies. Porties zijn goed in verhouding met prijs. mooie friet erbij. Presentatie luek op houten snijplank (leken wel nieuw, zo netjes zagen die eruit!) verrassend dat ze beide soorten dranken hadden (zowel desperado's als rosé bier) zeker desperado's niet overal verkrijgbaar, past wel in assorti als je aankleding bekijkt. Mooi locatie (binnen mooier dan buiten) met veel verschillende hoekjes. Bediening heeft niet alles in de gaten (bij ons ging het goed). Jammer voor het bedrijf.