Brasserie de Pastorie

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 23:00
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Als cadeautje voor moederdag met mijn dochter genoten van een high tea. Deze high tea was voor ons tot nu toe de beste. Een prima verhouding tussen hartig en zoet, met aandacht voor de smaak en presentatie van de gerechten. Kortom genieten in een rustige mooie omgeving. Brasserie De Pastorie is gevestigd in de voormalige pastorie van Sprundel. Veel authentieke details zijn in stand gehouden wat zeker bijdraagt aan genieten van eten en de uitstraling van het restaurant.
De bediening is zeer attent en heeft aandacht voor je als gast. Een topper!
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Op n zonnige zondag de gehele middag genoten van de tuin en t heerlijke eten! Bediening was gemoedelijk en gastvrij en nam alle tijd voor ons. Goede wijntips gekregen en vele gerechten van de lunch en dinerkaart uitgeprobeerd. We vonden het goede gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Vlees was super mals! Zeker genoeg redenen om terug te gaan.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
In het mooie pand van Brasserie de Pastorie een 3-gangenmenu genuttigd. De kaart biedt niet echt verrassende of creatieve gerechten maar toch een gevarieerde keuze. Het broodmandje vooraf was wel erg magertjes, het bestond uit knoflookboter en een aantal sneden losse boterhammen (bruin- en tijgerbrood). Ook nog eens oud, taai brood. Het eten smaakte verder goed, presentatie ervan kan beter. Ook het gastheerschap verdient het nodige werk (vooral wat betreft kleding, attentheid, etiquette). Wel vriendelijk verder.
Concluderend heeft het bezoek ons jammergenoeg niet helemaal overtuigd om volgende keer weer naar Sprundel te rijden.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Genoten van een heerlijke high wine.
Goede wijn, lekker eten.
Leuke en mooie lokatie.
In de zomer een superterras (met speeltuin)

Jonge eigenaar, gastvrij. Zelfs na sluitingstijd konden we gewoon blijven zitten en bij bestellen.

Komen hier zeker nog een keer terug

FamilieBoot .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
We zijn erg blij met de komst van Brasserie de Pastorie in ons dorp. Met name de mooie speeltuin maakt het voor ons leuk en ontspannen om met twee jonge kinderen hier een hapje te gaan eten. We hebben hier al een aantal keer gegeten en een high tea-, wijn- en bierarrangement genomen. Het is geen eetcafe, maar een restaurant. Dus bijv bij het bierarrangement krijg je niet alleen wat nootjes erbij, maar een goed stuk vlees en een kaasplankje uit de streek. De prijzen zijn hier dan wel naar, maar de kwaliteit zeker ook. Alle keren heeerlijk gegeten. Goede producten, goed bereid, luxe, goede porties. Ook leuk om gewoon een drankje te doen op het terras in het zonnetje, ze hebben lekkere speciale biertjes. Een echte aanrader. Met de opstart wel wat problemen gehad met de bediening, oa lang wachten. Maar de laatste keren geen problemen gehad wat betreft service.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gisteren voor de derde keer hier gegeten. Zoals de naam al doet vermoeden is de brasserie gevestigd in de oude dorpspastorie, die prachtig verbouwd is met gebruikmaking van authentieke materialen .
Sfeervol en met zorg gedaan.
De enthousiaste eigenaar kan je veel vertellen over de geschiedenis en verbouwing van dit pand.
De kaart is gevarieerd, niet te uitgebreid, maar toch met voldoende keus.
Ik had als voorgerecht een zalmcarpaccio met asperges: lekker, maar de smaak van de zalm werd overheerst door de, overigens verrukkelijke, asperges.
Hoofdgerecht: surf en turf: heerlijk malse varkenshaas met een paar scampi's in een smaakvolle kruidensaus. Verse groenten en heerlijke frites erbij.
Ik dronk er een verrassend lekkere Spaanse witte wijn bij.
Als nagerecht een kaasplankje met kazen uit de streek.
Walnoten, notenvijgenbrood en druiven erbij en een heerlijk glaasje port .
Mijn tafelgenoten waren heel blij met de rundercarpaccio: ruime portie,veel kaas en lekkere truffelmayonaise .
Ook de diamanthaas met portsaus ging er goed in: botergaar en goed van smaak.
De hoeveelheden waren ruim voldoende.
De service was prettig.
De dames van de bediening kwamen regelmatig informeren of we nog iets wilden bestellen, maar waren niet te nadrukkelijk aanwezig. Wel bijzonder vriendelijk.
Mijn enige punt van kritiek : de fles spa blauw voor €5!
Jammer, waarom geen kan kraanwater standaard op tafel ?
Al met al hebben we hier weer heerlijk en gezellig gegeten.
We komen beslist terug.
De brasserie is een aanwinst voor de regio!