Brasserie de Paris

Wolfhezerweg 17 6874 AA Wolfheze Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Paris

Brasserie de Paris is het vernieuwde restaurant van het Bilderberg Hotel in Wolfheze. Het is gelegen in een prachtige en rustige omgeving waar heerlijke gerechten op een (h)eerlijke manier worden bereid.

Waan je voor een avond in het mediterrane Frankrijk. De voortreffelijke gerechten zijn bereid met Franse invloeden. Het restaurant is gestyled in een erg gezellig Frans decor. De vriendelijke bediening en voortreffelijke gerechten van een goede prijs, zorgen voor een heerlijke avond uit!

Geniet nu van een heerlijke lunch of diner met bijpassende Franse wijnen bij Brasserie de Paris in Wolfheze!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Paris

• : Voldoende gratis parkeergelegenheid

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Lift aanwezig , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Paris

mats L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Bij toeval hier terecht gekomen, en wat een geluk! De sfeer is zee prettig, de bediening netjes en persoonlijk. De gerechten waren heelijk, de steak tartare en de entrecote zijn van uitstekende klasse!
Olav Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Om te beginnen werden wij erg vriendelijk ontvangen. We konden zonder problemen een tafeltje uitzoeken in de gezellige brasserie de paris. De kaart werd ons spoedig gebracht en de asperge kaart werd ons vriendelijk toegelicht. De uiensoep die ik als voorgerecht had gekozen was uitstekend, evenals de entrecote die als hoofdgerecht aan mij geserveerd werd. Het was echter de crème brulée die het diner perfect afrondde en mij erg enthousiasmeerde, zeker een aanrader!
mike V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in de Brasserie de Paris,
we hebben beide een chateaubriand gehad deze was van uitstekende kwaliteit.

heel vriendelijk personeel
komen hier zeker nog een keer terug !
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima, klassiek franse keuken. Gezellige sfeer met franse muziek. Wij wilden graag op het terras eten, dit was geen enkel probleem.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met ons gezin! Ook voor de kinderen is er genoeg te kiezen van het kindermenu. Het personeel is erg vriendelijk! Wij komen graag nog eens terug.
desiree B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Fijne service en vriendelijk personeel, goed gegeten en heerlijke wijn
Genieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Flexibel in menusamenstelling. Gezellig terwijl het op deze besneeuwde zondagavond extreem rustig was in het restaurant.
PatriciaWind .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Afgelopen woensdag overnachtte ik in een oase van rust bij Bilderberg Hotel Wolfheze. Bij Brasserie de Paris heb ik mij aangenaam laten verassen door gastheer Johan. Tijdens een heerlijk glas champagne vertelde hij met passie over zijn menukaart welke is samengesteld met passie voor de Franse keuken. Wat direct opviel is de oprechte aandacht voor eerlijke en ambachtelijke producten. Zoals het versgebakken brood met roomboter van de blaarkop koeien welke een stukje verderop in de wei staan te grazen. Met veel enthousiasme vertelde hij mij over de verschillende gerechten en ik heb me laten adviseren aan de hand van zijn kennis. Als voorgerecht heb ik genoten van Salade de Paris. Gekonfijte eendenbout met groene asperges, gebakken spekjes en een bijpassende rode wijn. Wat een heerlijk gerecht! Als hoofdgerecht vertelde Johan dat ik de tournedos moest proberen en hier had ik zeker geen spijt van. Een mals stuk vlees met verassende garnituren en ook hier weer een bijpassende Franse wijn die het gerecht nog beter tot zijn recht deed komen! Tijdens het diner klonk er Franse muziek en hing er een klassieke sfeer in De Brasserie. De dessertkaart zag er zo goed uit, ik kon echt niet kiezen. Johan vroeg waar ik tussen twijfelde en vertelde dat hij wel iets ging regelen. Na een tijdje (ik kon zelf aangeven hoeveel tijd ik tussen de gerechten wenste) kreeg ik een combinatie van de franse chocoladetaart en de crème brûlée (welke aan tafel werd gebrand). Beide smaken had ik niet willen missen en zorgde voor een fantastisch einde van mijn diner. Ook hier had ik een bijpassende dessertwijn bij welke zorgde voor extra smaak. De heerlijke gerechten en de oprechte gastvrijheid zorgde dat eten bij Brasserie de Paris een feest was van begin tot einde!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Prima gegeten in het hotel restaurant. Heerlijke steak, verse garnituur. Mayonaise vers geklopt, alles huis gemaakt. Van het pepermunt bij de receptie tot de heerlijke honingkoek bij de koffie. De prijzen zijn best fors, maar het is duidelijk waar je voor betaald. Je zit in een knusse setting nabij de bar.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Gegeten in de brasserie de Paris van het hotel, mijn vrouw en ik deelden een voortreffelijk stuk vlees van de koe, was uitstekend. Decor frans, erg gezellig. De bediening op top niveau. De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. Top restaurant.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Lekker hier gegeten vorige week. In een nogal donkere zaal, een hotel-restaurant als zovelen als je het ziet. Het eter was echter beter. Voorgerecht was een carpaccio van tonijn die te koud werd opgediend. Hoofdgerecht was speenvarken en de ster van de avond. Heerlijke mals speenvarken met een zeer goede barbecue-achtige saus. Nagerecht was weer zozo. Al met al absoluut een restaurant met potentie. Nu alleen nog wat doen aan het interieur en de iets te pretentieuze sfeer.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Drie overnachtingen en drie maal in deze brasserie gegeten, omdat het eten ons zo goed was bevallen. De bediening is vriendelijk en graag bereid meer uitleg te geven over het eten de herkomst van het eten. Er is verrassend goede wijn (ook buiten de wijnkaart om) per glas te koop. Allergie vrij koken kunnen ze hier prima en lekker. De kreeft en de steak zijn echte aanraders