Brasserie de Noorman (Hotel Asselt)

Oudebaan 6 6071 NP Swalmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie de Noorman (Hotel Asselt)

Freerk W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Met diner en ontbijt arrangement 1 nacht in aanliggende hotel verbleven. Wat een amateurisme! Voor de vriendelijkheid van het personeel nog een extra punt gegeven, maar dat zo'n service nog bestaat had ik niet gedacht. Een paar opmerkelijke voorvallen: geen menukaart gezien, moesten 3 keer vragen wat we te eten kregen (vlees of vis was 2 keer het antwoord), op de vraag wat het voorgerecht was, was het antwoord "ja, u heeft ook nog een voorgerecht". Op een gegeven moment kwam de kok zelf maar aan tafel om de bestelling op te nemen. De bestelde fles water kwam niet ("koeling kapot, staat nu in de diepvries"). Bestek moesten we om vragen, servetten moesten we om vragen, muziek stond te hard en ga zo maar door. Hier moet echt een professional de bezem doorheen halen, potentie is er genoeg voor dit familiebedrijf.
Famhageman .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Afgelopen vrijdag 3 mei hebben wij hier met de hele familie gegeten.
De ontvangst was erg fijn, we werden door de vriendelijke dame van de receptie naar het restaurant gebracht.
In het restaurant stelde de gastheer zich vriendelijk voor en bracht ons naar de tafel.
We konden gelijk drinken bestellen en het stond erg snel op tafel! (ondanks de drukte)
Het eten heeft voortreffelijk gesmaakt, van voorgerecht tot dessert! De opmaak van de gerechten was ook erg netjes en mooi geserveerd.
Wij zijn van het begin tot het einde van de avond zeer goed vermaakt door de gastheer, we hebben tot laat in de avond nagetafelt met een heerlijke fles rode wijn.
Wij komen zeker terug!!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
We hebben hier afgelopen zaterdag met vijf man gegeten. Het eten is hier prima, ik had vooraf de salade met spekjes en als hoofdgerecht de eendenborst, allebei zeer smakelijke gerechten die er tevens mooi uitzagen. De service echter was erbarmelijk. We kregen een aangepaste (kleinere) AH-kaart welke was samengesteld vanwege een speciale aktie. Dat wij niet via deze aktie gereserveerd hadden kwam de ober pas vlak voor het voorgerecht achter toen wij de vereiste coupons niet bij ons hadden. Het eerste drankje kwam snel en na tien minuten werd gevraagd naar onze keus, maar die hadden we toen nog niet gemaakt, jammer, want pas een half uur later kwam een volgende kans. Deze kans hebben we meteen benut om een fles koud water te bestellen en om de wijnkaart te vragen. De ober meldde dat de wijnkaart in de maak was, maar dat er wel wat wijn resten waren welke hij ons zou laten zien. Zowel de wijn resten als de koude fles water hebben we nooit gezien. Na drie kwartier kregen we de voorgerechten en we hebben toen meteen maar een fles witte en rode wijn besteld. Deze kwamen redelijk snel, maar toen om een wijnkoeler gevraagd werd verdween de ober, ons achterlatend met een dichte fles wijn. na een kwartier zijn we om een kurkentrekker gaan vragen en hij kwam deze daarna redelijk snel brengen. We hebben hem toen in redelijk felle bewoordingen duidelijk gemaakt dat de gegeven service onder de maat was. De excuses kwamen echter pas een gang later (AH-aktie, druk, etc). De ober bleef zich echter ongepast gedragen en rare vragen stellen, bv aan het eind van de avond vroeg hij of we nog last hadden gehad van lastige obers. van enige compensatie was geen sprake. Jammer van de service want het eten is hier echt prima, maar hier betalen wij geen 50 euro de man voor.