Brasserie De Nieuwe Baan

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Voordelig
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit restaurant was een van onze favorieten, zeker dat het bedrijf waar we werkten in de buurt lag.
Veel eigenaars gehad, en ontzettend veel namen . Het ligt een beetje op een lastige plaats vind ik.

We hebben een lunch gehad bij dit knusse , en leuk aangekleed restaurant.

Lunch was goed, bediening in orde en we kwamen niets te kort.

Prijzen iets aan de hoge kant als je het mij vraagt, maar verder zeer goed te doen!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Lunch met 2 collega's
Niet veel tafeltjes bezet en meteen welkom geheten. Mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Er werd meteen gevraagd of we wat woelden drinken en tegelijkertijd kregen we de kaart aangeboden. We kozen alledrie iets anders met vis. Vis was goed vers. De saus bij alledrie gelijk. Geen verrassende gerechten maar goed in verhouding met de prijs. Hier kun je makkelijk lunchen met een nette bediening voor een scherpe prijs.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Prima gegeten in Brasserie De Nieuwe Baan. We zijn heel vriendelijk geholpen, aardige serveerster en ober. Meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. Ook de hond werd gastvrij ontvangen met een bakje water en een paar hondenkoekjes. Heel leuk. Voor herhaling vatbaar!
Tempelaar .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij Barasserie de nieuwe Baan. Als vooraf een heerlijke carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas met stroganoff saus. De groente was uitbundig qua kleur door het gebruik van diverse groentes. Ook de sla was erg lekker met o.a. flinterdunne stukjes appel en een lekker sausje. Regelmatig werd ons gevraagd of alles naar wens was en of het lekker smaakte.
We komen zeker nog eens terug!
Pibelly .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik had o.a. grote grijze scampi's heerlijk gebakken in knoflookolie en afgeblust met Richard en aangevuld met fijne groenten. Aangevuld met gebakken aardappeltjes. Ik vond het geweldig smaken. De bediening was correct en vriendelijk ondanks het feit dat ik hier maar sporadisch kom etten. Daar ga ik wat aan want dit is voor herhaling vatbaar.
Lenafranken .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
wij waren voor de eerste keer bij De Nieuwe Baan . Het eten was prima, de bediening vlot,en

een leuke zit bij het raam . Ook de sfeer is wel goed

Een minpuntje vonden wij dat bij het diner de frietjes en groenten moesten bijbetalen .

Het dessert was goed. We komen zeker een keer terug .
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vandaag wezen dineren. Locatie is prima, lekker in het laatste avond zonnetje. Bediening prima op orde. Gekozen voor het menu, in prijs verlaagd
Schnitzel was prima schnitzel, vers en Duits, qua grootte en bereiding. Garnituur moet je tegenwoordig erbij bestellen omdat te veel mensen de groenten lieten staan, als je het van tevoren uitgelegs krijgt, en dat kregen we, is dat OK.
Voorgerechten was niets op tegen. Spul wat op tafel gezet werd is prima, de friet was net even te veel doorgebakken/ te vet, maar ging er toch goed in. Nagerecht was lekker, om het te laten ogen zat er een grote dot slagroom bij. Had voor mij niet gehoeven. Kortom prima tent voor gewoon ongedwongen even te gaan eten. Fijnproevers zullen hier niet aan hun trekken komen, lekkerbekken wel.
Klem .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We kregen de uitleg dat er vernieuwde kaaart was en nu alles vers bereid wordt. Was dat vroeger dan niet zo?
Kaart is idd wat versimpeld en nu het niveau van een "standaard" eetcafe. Kwaliteit is prima, maar geen culinaire bedoeling. De prijs/ kwaliteit verhouding is dan ook prima.
Bediening is vriendelijk en netjes. Zo werd ons afgeraden 2 porties groente bij te bestellen omdat 1 genoeg zou zijn. Prettig als men daar eerlijk over is.
Mini K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
bediening erg goed eten was erg lekker erg mooi retaurant kortom geweldig ik zou het iedereen aan raden een hoge zijver op zijn plek mini
Uit-eten-26 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wat een geweldige bediening, vlot en super attent!! Wij ( 5 pers.) hebben er super lekker gegeten alles netjes en heerlijk warm. Kwamen ook steeds vragen of alles naar wens was, heb het al aan velen vertelt!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Dit was niet de eerste keer dat we hier hebben gegeten, en ook niet de laatste. Vriendelijk personeel, hond is welkom (heel belangrijk voor ons omdat hij niet alleen kan zijn) dus zoeken we altijd een restaurant uit waar honden binnen mogen. De keuze wordt dan wat beperkt, maar zolang er restaurants als De Nieuwe Baan tussen zitten, voor ons lekker in de buurt, hoor je mij niet klagen, lekker ongecompliceerd en met goed weer ook een fijn buitenterras. Het eten is ook prima, ruim voldoende!
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Samen met klant even de lunch gebruikt.

De Nieuwe Baan oogt als een moderne zaak. De inrichting zie je tegenwoordig bij veel restaurants een combinatie van zakelijke functionaliteit en toch sfeervol.

Ik heb gekozen voor Boeren Omelet met groenten, spekjes, champignons en uitjes. Dit stond zeer snel op tafel. Het zag er verzorgt uit en de smaak was prima. De bediening was vriendelijk.

Een goed adres om een volgende afspraak te plannen
De_Waakpoes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Kijk, zoals het hoort. Een zaak waar je je welkom voelt. De eigenaar (of is het bedrijfsleider) is zeer vriendelijk, goed gemutst en uiterst behulpzaam. Vroeger was dit een van de bekende magneet café's. Het is van binnen grondig verfrist en ademt rust uit. een echte verbetering ! De kinder dingen (binnenspeelhoek, glijbaan) vonden we niet zo, het is hinderlijk als je in gesprek zit en dat dan de kinderen om je heen vliegen.

Het eten is (goed, voor en nagerecht te ruime porties maar goed van smaak, Hoofdgerecht te klein, maar wel lekker. Keurige prijs voor een menu (€ 29,95) waarvan je ook gewoon kan kiezen uit de kaart. Tip neem de Appel Crumble, die is waanzinnig lekker !
DeLevensgenieter .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Ben hier laatst wezen lunchen met een zakenpartner. We hebben een lekkere uitsmijter en een broodje carpaccio gegeten. Het eten was eenvoudig maar zeker lekker. Het enige minpuntje was de vrij lange wachttijd en het feit dat de prijs van de lunchgerechten vrij hoog was. Verder heb ik een gezellige middag gehad.
Biesmans R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We werden correct en vriendelijk ontvangen in een prachtig versierde zaak (kerstmis) incl. de opmaak van de tafel. Het personeel was zeer vriendelijk en hebben lekker gegeten. Het speciale gerecht voor ons moeder van 91 (afwijkend van de kaart) was geen enkel probleem. Bedankt!!! we hadden een plezierige eerste kerstdag.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Sfeervolle ambiance, kindvriendelijk, goede bediening en fantasierijke kaart. Zeer geschikt voor een gezellig samenzijn zonder fratsen.
J_Deijkers .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Het eten was goed te noemen als ook het decor.
Het enige min puntje was dat er geen Engelstalige kaart aanwezig is.
Vervelend voor onze Italiaanse zaken partner.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Wij hebben heerlijk geluncht. Top eten en wat een geweldige bediening. Ik gooide mijn glas wijn om en binnen no time werd het opgeruimd en kreeg ik een nieuw glas. Van het huis. Komen regelmatig vragen of het smaakt en of het voldoende is. Echt een aanrader. Wij gaan er op 5 oktober weer lunchen met mijn schoonouders. Heren onze complimenten. Prijs\ kwaliteit is zeker inorde. TOP!!!!! Fam. Foesenek
Wim_conny .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Heerlijk gegeten, niet te veel, ook niet te weinig. Eten goed klaar gemaakt, en leuk opgediend,vriendelijk personeel, en niet opdringerig
GdR .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
De ontvangst is goed en je wordt op correcte wijze welkom geheten. De tafel waar je plaats neemt is netjes en goed opgemaakt. De keuzes uit het menu zijn meer dan ruim voldoende. Je wordt daarbij door het personeel op juiste en correcte wijze bij geholpen en te woord gestaan. Wij hadden als voorgerecht een garnalen cocktail die voor ons op juiste wijze werd gepresenteerd met twee stukjes stokbrood en reepjes appel als garnituur op de cocktail, het hoofd gerecht wat wij hadden was verschillend wij hadden spareribs dit waren twee stukken die goed gaar waren, stukjes ossenhaas met stroganoff saus en een vis menu. Dit alles werd met vlaamse frietjes en salade geserveerd. Alles was ruim voldoende en was goed gaar. Alles afsluiter een dessert. Heerlijk gegeten en meer dan een 8 gemiddeld voor ons. Een echte aanrader!!!!!!!