Brasserie De Meerpaal

Werendijkseweg 14 4374 NB Zoutelande Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie De Meerpaal

Een feest voor jong en oud

Een waar kinderparadijs in Zoutelande! En daarmee dus ook een paradijs voor ouders die in alle rust van hun diner kunnen genieten. Voor de kinderen het grootste speelschip van Nederland, voor papa en mama verleidelijke loungebanken en een goed glas wijn. De Meerpaal biedt verse en seizoensgebonden gerechten die zoveel mogelijk worden bereid met producten uit de streek. De sfeer is informeel en gezellig, de perfecte ambiance om met vrienden of familie van een onbezorgde avond te genieten.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Meerpaal

9,2
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Helaas was deze lokatie niet aangesloten bij de IENS-actie, hoe kan dit?
Wij hebben dus gewoon lekker gegeten daar zonder IENS!
Hopen volgende keer wel onze spaarkaart te kunnen gebruiken!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ten eerste word je open ontvangen. . Heel fijn.. en dan gaat er een wereld voor je open heaute cuisine op de camping. Het was heel lekker en zag er heel mooi uit! Elk bord was gewoon een verrassing. En het personeel was gewoon top!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker gegeten, heerlijk geborrelt, zeer vriendelijk personeel, zeker een aanrader. Kids lekker gespeeld op de velen speeltoestellen, heb je geen kind aan. Kortom gewoon doen.
Methetgezinoppadleuk .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De Meerpaal geeft het eten met je kinderen een leuke extra dimensie. Ze mogen er heerlijk spelen terwijl ze op hun eten wachten. En wachten duurt toch voor kinderen altijd iets te lang. De waterviermaster was favoriet, gevolgd door het klim- en klauterhuis en het tafelvoetbalspel. De bediening was een voorbeeld voor veel anderen. Vriendelijk, attent, vlot. Super. Het eten zelf was ietsjes te zout voor ons. Wel voldoende en voedzaam. Een volgende keer iets minder zout er in en het is perfect. Een echte aanrader.
Baike Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Mosselen waren erg goed en ook het dessert was heerlijk! ( en borden mooi opgemaakt).
Zittende aan een tafel met gashaard in het ondergaande zonnetje... Genieten!
Boktin .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De carpaggio is een aanrader, daarna een heerlijk vispotje , helaas hadden we toen geen ruimte meer voor een toetje! De wijn is lekker.
De bediening is vriendelijk, het uitzicht op springende kinderen op een luchtkussen grappig.
Goede parkeermogelijkheid, is ook belangrijk.
Kortom een goed adres hetgeen je niet zou verwachten op een groot recreatieterrein.
Gertbuth .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We waren na een lange dag gestaan te hebben op de fair in Meliskerke toe aan een warme hap,we hebben ons laten verassen in de Meerpaal,het was voortreffelijk en gezellig.
4hoepels .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hebben hier heerlijk geborreld en gedineerd. Prachtig, sfeervol terras. Verrassend goede keuken en vriendelijk personeel. We komen weer terug!
En voor gezinnen met jongere kinderen biedt het fantastische speelmogelijkheden.
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten, mijn man had vooraf de carpaccio, die was erg goed zei hij, ik had geen voorgerecht.
Hoofdgerecht, mijn man de ossenhaas, prima gebakken en ik de gebakken schol,
Deze worden geserveerd met friet en mayonaise.
Als nagerecht allebei de crème brulee, lekker.
Ze schenken ook echt een heerlijk witte huiswijn.
Het is echt een verrassing, je verwacht niet op een vakantiepark zo goed te kunnen eten. Mijn complimenten.
De bediening is erg aardig en attent.
Buiten bij het terras is voor de kinderen een waar speelparadijs aangelegd.
Wij gaan sowieso terug.
Netraam .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
De spare ribs en het weekmenu was perfect. Voeg daarbij een goede bediening, Een mooie atmosfeer en lekker weer en het plaatje is compleet.
Kortom een echte aanrader
M.C. L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
In augustus gegeten; was erg lekker! Vooraf o.a. zalm carpaccio: mooi gesneden en fraai gepresenteerd. Hoofdgerechten waren ook smakelijk! Goede service ook. Prijzen zijn goed qua prijs-kwaliteit. Aanrader!
Janssensmartin .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Afgelopen week waren wij uitgenodigd door vrienden van ons die een chalet hebben op vakantiepark/resort De Meerpaal in Zoutelande om te komen eten in brasserie op het park.
Gezien onze vele vakanties met de caravan, hadden wij geen al te hoge verwachtingen wat betreft hetgeen geboden zou worden in restaurants op camping/vakantiepark.

Echter deze brasserie overtrof al onze stoutste verwachtingen, eerst hebben we geborreld op het overdekte mediterraans ingerichte lounge gedeelte van het terras.
Daarna hebben we gegeten in de brasserie waar we hebben genoten van verrassend leuke gerechten van de seizoenskaart. Deze keer niet de standaard toeristengerechten, die je meestal krijgt voorgeschoteld aan de Zeeuwse kust, maar mooie vers bereidde vis- en vleesgerechten. De gezellige sfeer en goede vriendelijke bediening heeft bijgedragen aan een gezellige avond met onze vrienden.

"Brasserie de Meerpaal” is een echt pareltje, waar wij zeker graag terugkomen zodra wij weer in Zeeland op vakantie gaan.