Brasserie De Meerpaal

Werendijkseweg 14 4374 NB Zoutelande Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Meerpaal

Een feest voor jong en oud

Een waar kinderparadijs in Zoutelande! En daarmee dus ook een paradijs voor ouders die in alle rust van hun diner kunnen genieten. Voor de kinderen het grootste speelschip van Nederland, voor papa en mama verleidelijke loungebanken en een goed glas wijn. De Meerpaal biedt verse en seizoensgebonden gerechten die zoveel mogelijk worden bereid met producten uit de streek. De sfeer is informeel en gezellig, de perfecte ambiance om met vrienden of familie van een onbezorgde avond te genieten.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Meerpaal

Vanaf 24-mrt weer geopend

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Meerpaal

Sj O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heel goed jammer dat ze niet aan gesloten zijn bij de Ah actie was niet duidelijk voor mij
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hadden vooraf gereserveerd en werden in de volle zon ingepland terwijl er 5 kleine kinderen bij zaten. Na twee keer aandringen en eigen initiatief lukte het om in de schaduw te zitten. Er was nog genoeg plek. Leuke en simpele kaart, goed doordacht voor de locatie, eten snel op tafel dat kan alleen als er al veel eten voorbereid klaar staat. Kwaliteit eten minder. Entrecote amper gekruid, salade veel te simpel, wijn matig, echter geweldig voor kinderen. Camping plus! maar ook plus wespen en zag geen instrumenten waar deze mee te vangen zijn. Kan beter!
ineke G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Sparibs veel te zout
Nagerecht vruchten sorbet viel enorm tegen vruchten uit blik en geen echt ijs
Lilyana S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteren 27-7 hier geluncht met een vriendin en onze 4 kinderen. Dit is een geweldige locatie voor kinderen vanwege de waterspeeltuin. Eten daarentegen vond ik tegenvallen, vooral soep. Krabsoep (voor 7,50) was niets anders dan een bouillon met een klein stukje wat op krabvlees leek. Met mijn klacht hierover werd niets gedaan, ook geen excuus of een reactie vanuit de keuken. Volgende keer maar gewoon friet met kroket bestellen. Broodje carpaccio bij mijn tafelgenote was overigens wel prima. Kibbeling bij de kinderen smaakte wel prima, wel raar dat die in plastic bakje wordt geserveerd.
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Helaas was deze lokatie niet aangesloten bij de IENS-actie, hoe kan dit?
Wij hebben dus gewoon lekker gegeten daar zonder IENS!
Hopen volgende keer wel onze spaarkaart te kunnen gebruiken!
jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ten eerste word je open ontvangen. . Heel fijn.. en dan gaat er een wereld voor je open heaute cuisine op de camping. Het was heel lekker en zag er heel mooi uit! Elk bord was gewoon een verrassing. En het personeel was gewoon top!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker gegeten, heerlijk geborrelt, zeer vriendelijk personeel, zeker een aanrader. Kids lekker gespeeld op de velen speeltoestellen, heb je geen kind aan. Kortom gewoon doen.
methetgezinoppadleuk .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De Meerpaal geeft het eten met je kinderen een leuke extra dimensie. Ze mogen er heerlijk spelen terwijl ze op hun eten wachten. En wachten duurt toch voor kinderen altijd iets te lang. De waterviermaster was favoriet, gevolgd door het klim- en klauterhuis en het tafelvoetbalspel. De bediening was een voorbeeld voor veel anderen. Vriendelijk, attent, vlot. Super. Het eten zelf was ietsjes te zout voor ons. Wel voldoende en voedzaam. Een volgende keer iets minder zout er in en het is perfect. Een echte aanrader.
Baike Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Mosselen waren erg goed en ook het dessert was heerlijk! ( en borden mooi opgemaakt).
Zittende aan een tafel met gashaard in het ondergaande zonnetje... Genieten!
boktin .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. De carpaggio is een aanrader, daarna een heerlijk vispotje , helaas hadden we toen geen ruimte meer voor een toetje! De wijn is lekker.
De bediening is vriendelijk, het uitzicht op springende kinderen op een luchtkussen grappig.
Goede parkeermogelijkheid, is ook belangrijk.
Kortom een goed adres hetgeen je niet zou verwachten op een groot recreatieterrein.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We waren na een lange dag gestaan te hebben op de fair in Meliskerke toe aan een warme hap,we hebben ons laten verassen in de Meerpaal,het was voortreffelijk en gezellig.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hebben hier heerlijk geborreld en gedineerd. Prachtig, sfeervol terras. Verrassend goede keuken en vriendelijk personeel. We komen weer terug!
En voor gezinnen met jongere kinderen biedt het fantastische speelmogelijkheden.
Jannie198 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten, mijn man had vooraf de carpaccio, die was erg goed zei hij, ik had geen voorgerecht.
Hoofdgerecht, mijn man de ossenhaas, prima gebakken en ik de gebakken schol,
Deze worden geserveerd met friet en mayonaise.
Als nagerecht allebei de crème brulee, lekker.
Ze schenken ook echt een heerlijk witte huiswijn.
Het is echt een verrassing, je verwacht niet op een vakantiepark zo goed te kunnen eten. Mijn complimenten.
De bediening is erg aardig en attent.
Buiten bij het terras is voor de kinderen een waar speelparadijs aangelegd.
Wij gaan sowieso terug.
Netraam .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
De spare ribs en het weekmenu was perfect. Voeg daarbij een goede bediening, Een mooie atmosfeer en lekker weer en het plaatje is compleet.
Kortom een echte aanrader
M.C. L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
In augustus gegeten; was erg lekker! Vooraf o.a. zalm carpaccio: mooi gesneden en fraai gepresenteerd. Hoofdgerechten waren ook smakelijk! Goede service ook. Prijzen zijn goed qua prijs-kwaliteit. Aanrader!