Brasserie De Markt

Zaterdag 10:00 - 01:30
Zondag Gesloten
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Erg leuk ingericht restaurant, sfeervol. Goede bediening en zeker lekker eten. Alles was keurig netjes verzorgd en zag er goed uit en smaakte lekker. Zeker aan te raden om daar een keer te gaan eten. Als ik er weer eens in de buurt ben, dan ga ik er nog eens terug.
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijke champignons als voorgerecht daarna sublieme stoofpot en daarna prima ????. Ook spareribs en schnitzels helemaal top.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Leuk ingericht met veel licht midden op de markt. Bediening was erg attent niets teveel, buiten de kaart eten, passen we een mouw aan. Prima.
Het eten was degelijk en prima , goed van smaak. Een minpuntje de porties waren , voor ons, wel erg groot. . Beter wat extra na serveren dan dat nu de heft van de garnituren in de vuilnisbak moet.
Atleet .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Het eten mwa de chocomelk met een plak kruidkoek was heerlijk voor de lekkerste kruidkoek moet je u bij de brasserie de markt in Hardenberg zijn met vriendelijke sportieve Respect volle groeten spurt88 Atleet Rick Reinders. Voor nu nog een gezegende zondag en week gewenst.
Rik0523 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Wat kun je hier ongelooflijk lekker eten en wat is het hier gezellig! Leuke mensen in de bediening, de kaart heeft voldoende keuze en dieetwensen zijn geen probleem. De biefstuk is uitstekend, de kipsaté is lekker mals en de wijntjes zijn goed. Daarnaast is er voldoende keuze uit verschillende bieren. Kortom, top tent!