Brasserie De Markt

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Markt

Harm M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en erg vriendelijk personeel! Wij hebben er met zijn vieren gegeten, we hadden allemaal een ander hoofdgerecht en alles was even lekker!
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Erg leuk ingericht restaurant, sfeervol. Goede bediening en zeker lekker eten. Alles was keurig netjes verzorgd en zag er goed uit en smaakte lekker. Zeker aan te raden om daar een keer te gaan eten. Als ik er weer eens in de buurt ben, dan ga ik er nog eens terug.
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijke champignons als voorgerecht daarna sublieme stoofpot en daarna prima ????. Ook spareribs en schnitzels helemaal top.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Leuk ingericht met veel licht midden op de markt. Bediening was erg attent niets teveel, buiten de kaart eten, passen we een mouw aan. Prima.
Het eten was degelijk en prima , goed van smaak. Een minpuntje de porties waren , voor ons, wel erg groot. . Beter wat extra na serveren dan dat nu de heft van de garnituren in de vuilnisbak moet.