Brasserie de Mare

Europaboulevard 421a 1825 RN Alkmaar Nederland Kaart
31-725620559

Over het restaurant Brasserie de Mare

Verse ingrediënten, zoveel mogelijk biologisch en uit de regio. Die domineren de kaart van Brasserie De Mare. Gevestigd in een gezellig winkelcentrum in Alkmaar is dit de plek waar je nog even nadenkt over je volgende aankoop of nageniet van het shoppen. Het terras is ’s zomers een gewilde plek, leuk om mensen te kijken terwijl je geniet van een heerlijke clubsandwich, lounge platter of high tea. Natuurlijk staat er nog veel meer op de kaart, geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Mare

Maandag 11.00 - 21.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag 09.00 - 21.00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie de Mare

M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hadden ons meer voorgesteld van de 5€€-aanduiding.Het menu werd opgelezen; geen kaart.
Geen lekker hapje vooraf, zoals dat in goede restaurants gebruikelijk is.
We kozen voor de carpaccio, die een zeer vreemde ,onnatuurlijke rode kleur had .
Als hoofdgerecht nam ik vis .Dat waren 2 slibtongetjes, die kraak noch smaak hadden. Op internet was kabeljauw beloofd, maar die was op! De bijgerechten, risotto en groenten heb ik niet gezien.
Mijn partner koos het vleesgerecht. Dat was nog rauw en hebben we door laten bakken.Van te voren was er niets gevraagd over de wijze van bakken.
Het toetje was lekker, maar m.i. is mango geel en hier kregen we iets roods met wit.
Voor een glas wijn € 3.95 betaald, terwijl de wijn voor € 3.75 op de kaart stond.
Kortom:een afrader!
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Uitstekende keuken.
Personeel was zeer klantvriendelijk.
We komen zeker een keer terug.
Heerlijke verse ingrediënten.
Ga zo door.
JR S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het terras van Brasserie De Mare. Mijn partner had als voorgerecht carpaccio: smaakte erg goed; ikzelf had als voorgerecht gegrilde tonijn: smaakte voortreffelijk.
Als hoofdgerecht hadden we allebei sliptong ( 2 stuks): goed gebakken geserveerd met heerlijke sla: dressing was erg lekker.
Als dessert aardbeienijs met slagroom en een lekker taartje.
Bediening was vriendelijk en attent.
Noot voor de kok: het was nog beter geweest als de tong beter was schoongemaakt ( kuit er uit en enige ingewanden)
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vandaag met een collega heel fijn gezeten bij brasserie De Mare, vriendelijk personeel. Vlotte bediening, en er wordt geduldig & vriendelijk uitleg gegeven! Nette en schone ambiance en een kaart met voor ieder wat wils. Goede koffie en een ruime keuze in het gebak. Blijven lunchen is een aanrader.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het voorgerecht was goed maar het hoofdgerecht was de prijs zeer zeker niet waard het nagerecht ging wel maar in zijn geheel was het niet meer dan matig in prijs verhouding veel te duur de eindscore komt dan ookniet boven een 5uit.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten nette en snelle bediening hielden alles goed in de gaten qua drinken zoals bijvullen van water een top restaurant waar wij zeker nog een keer terugkomen prijs/kwaliteit top
José K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heel geschikt voor een eetafspraak waarbij veel gepraat wordt. Goede prijskwaliteitverhouding. Goed bereikbaar en parkeergelegenheid. Eten is prima. Voldoende keus. Bediening doet erg haar best
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel leuk personeel eten was goed en lekker. Bediening uitstekend en de inrichting gezellig en schoon. En ook niet duur
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Kijk, met de kok en de bediening is niet zo veel mis. Alleen de arrogante en ronduit brutale tegen onbeschofte eigenaresse doet deze tent zeker geen goed. Na aangegeven te hebben dat ik niet zo tevreden was over de spareribs kreeg ik als antwoord "dan ga je de volgende keer toch lekker ergens anders eten"! Inderdaad mevrouw Debbie, dat gaan wij ook zeker doen en wij zullen dat ook aan iedereen die vraagt of Brasserie de Mare iets is laten weten.
Heel veel succes met uw toko en al geef je geld toe dan komen wij niet meer. Zelfs een excuus van uw kant zal niet meer helpen!
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hebben ons 40 jaar getrouwd daar gevierd met een receptie met hapjes en drankjes.
Geweldig goed verzorgd het weer zat mee dus het kon op het terras de bediening was ook perfect.
DE hapjes zagen er geweldig uit en waren heerlijk ook de sate was erg goed.
Locatie gezellig en smaakvol niet groot dus voor ons perfect hebben genoten.dus een dikke 10.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuk tentje voor een laagdrempelig etentje. Er komen mensen voor een drankje, lunch of high tea, maar ook op de dinerkaart is genoeg te vinden. Veel keuze in maaltijdsalades en simpele en smaakvolle gerechten. De bediening is erg ontspannen, soms iets te relaxed naar mijn smaak. Het geheel is een kruising tussen (stam)cafe en restaurant, daar moet je van houden. Ze hebben een mooi en gezellig terras.

De varkenshaas met brie en spek was lekker. Genoeg groente en frites erbij en nog wat frites bijbestellen kon zonder extra kosten. Leuk voor af en toe.