Brasserie de Mare

Europaboulevard 421a 1825 RN Alkmaar Nederland Kaart
31-725620559

Over het restaurant Brasserie de Mare

Verse ingrediënten, zoveel mogelijk biologisch en uit de regio. Die domineren de kaart van Brasserie De Mare. Gevestigd in een gezellig winkelcentrum in Alkmaar is dit de plek waar je nog even nadenkt over je volgende aankoop of nageniet van het shoppen. Het terras is ’s zomers een gewilde plek, leuk om mensen te kijken terwijl je geniet van een heerlijke clubsandwich, lounge platter of high tea. Natuurlijk staat er nog veel meer op de kaart, geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Brasserie de Mare

Kan beter
Hoog tempo
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Kijk, met de kok en de bediening is niet zo veel mis. Alleen de arrogante en ronduit brutale tegen onbeschofte eigenaresse doet deze tent zeker geen goed. Na aangegeven te hebben dat ik niet zo tevreden was over de spareribs kreeg ik als antwoord "dan ga je de volgende keer toch lekker ergens anders eten"! Inderdaad mevrouw Debbie, dat gaan wij ook zeker doen en wij zullen dat ook aan iedereen die vraagt of Brasserie de Mare iets is laten weten.
Heel veel succes met uw toko en al geef je geld toe dan komen wij niet meer. Zelfs een excuus van uw kant zal niet meer helpen!
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hebben ons 40 jaar getrouwd daar gevierd met een receptie met hapjes en drankjes.
Geweldig goed verzorgd het weer zat mee dus het kon op het terras de bediening was ook perfect.
DE hapjes zagen er geweldig uit en waren heerlijk ook de sate was erg goed.
Locatie gezellig en smaakvol niet groot dus voor ons perfect hebben genoten.dus een dikke 10.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuk tentje voor een laagdrempelig etentje. Er komen mensen voor een drankje, lunch of high tea, maar ook op de dinerkaart is genoeg te vinden. Veel keuze in maaltijdsalades en simpele en smaakvolle gerechten. De bediening is erg ontspannen, soms iets te relaxed naar mijn smaak. Het geheel is een kruising tussen (stam)cafe en restaurant, daar moet je van houden. Ze hebben een mooi en gezellig terras.

De varkenshaas met brie en spek was lekker. Genoeg groente en frites erbij en nog wat frites bijbestellen kon zonder extra kosten. Leuk voor af en toe.