Brasserie De Lantaern

Zuidvliet 12 3141 AL Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Lantaern

Dineren in een warme huiskamersfeer

Heerlijk dineren in een gezellige huiskamersfeer. Dat kan bij Brasserie De Lantaern in Maassluis. Of je nou komt voor een romantisch diner-a-deux of dat je iets te vieren hebt met een grote groep, hier word je met open armen ontvangen. Daarnaast is de kaart gevuld met smaakmakende vis-, vlees- en groentegerechten en ook de wijnliefhebber kan hier zijn hart ophalen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Lantaern

bus en trein
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats achter de zaak

Maandag en Dinsdag Gesloten alle feestdagen geopend, uitgezonderd 31dec en 1 jan.
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00
- Diner 17:30 - 22:00 let op! wij doen niet! mee aan de AH actie!

Uitmuntend
9,4
9,2
jannetje neeltje .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gezellig, gastvrij en goed restaurant.. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Gezellige ronde tafels, en lekker veel ruimte tussen de tafels.,
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Na eerder bij dit restaurant te hebben gegeten, nu weer geweest. De voorgerechten waren enorm goed. Een garnalencocktail en ribeye. De hoofdgerechten een t-bone steak en entrecote waren ook prima. De entrecote had van zachter vlees mogen zijn. Als nagerecht het kaasplankje en de Romanov. Deze waren heerlijk. De bediening is lekker los en snel. Voor herhaling vatbaar!
hbsa345 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Knusse huiskameratmosfeer, die direct bij binnenkomst warm wordt ingevuld door de gastvrouw. Het menu wordt heel individueel samengesteld, gericht op de voorkeuren van de gast. De chef is ambachtelijk vaardig (met veel lokale producten) en creatief, de eend (zowel in voor- als hoofdgerecht) perfect. En de wijnkaart is uitdagend genoeg voor de liefhebber om er met de gastvrouw en -heer een boom over op te zetten. Gastvrijheid met een grote G voor een redelijke prijs. Wildseizoen? Doen!
hejotamboer T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
We begonnen met een voorafje wat wij hebben genomen wat lekker, toe het hoofdgerecht de sliptongen waren prima gebakken en het vlees van de green egg was heel erg lekker en mals toen het dessert daar was ook niets mis mee. Ik vind het ook heel prettig dat we apart bij het hoofdgerecht gebakken aardappeltjes en groenten kregen. Dus al met al een geslaagde avond.
henkamp .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Aanrader! Alles vers en prima bereid! Wij kozen voor de meloen met ham en daarbij gerookte zalm als voorgerecht, eigen gebakken broodje met kostelijke pesto erbij. Ook werden wij verrast met een amuse! Hoofd gerecht, 1 nam sliptong en 1 de schol. Heerlijk. Bij de koffie werd een eigen gebakken koekje geserveerd.
Dank u wel! En graag gedaan met vriendelijke groet jolanda brasserie de lantaern.
hejotamboer T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
De gerechten van de Green Egg zijn super. De rest is ook erg goed. De sliptongetjes lekker krokant en in de boter gebakken. Gebakken aardappeltjes en salade ook erg lekker. Mijn man eet nooit sla maar daar heeft hij het gegeten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Fantastisch ontvangen door de vrouw van de kok. Wat een heerlijke knusse sfeer. We kregen een amuse vooraf( aspergesoepje) heerlijk was die. We bestelden als hoofd kogelbiefstuk en kabeljauw. Die waren superfantastisch. Op de kaart stond bij de biefstuk met cognac en blauwe kaas saus. Die mocht ik niet.
Maar dat was geen enkel probleem en kreeg de portjus die ik graag wilde.
Dessert waren ook geweldig.
AL met al superervaring en kom zeker terug.
paul en patricia.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Lekker eten in een knusse 'huiskamer'? Op naar De Lantaern Maassluis! Hoewel het niet zo druk was vanavond merkten we daar op het bord niets van. Heerlijke amuse (partijtje met kipragout), mooie carpaccio met eendenleverkrullen en een heerlijke tournedos voor mij en een mooi gegaarde parelhoender voor m'n vrouw. De Syrah die we dronken was lekker maar te duur betaald. Aangezien we de laatste gasten waren van het jaar kregen we een heerlijke perenmousse in een flensje van de chef. Prima koffie maakte het een geslaagd diner!
bedankt voor de mooie recensie helaas is er over de wijn prijs een mis communicatie geweest ik zou dit graag willen herstellen de prijs van de fles was van een andere wijn! zou hier graag contact over hebben, met vriendelijke groet jolanda brasserie de lantaern.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Een gezellige en knusse brasserie! Leuk menu met diverse gerechten. Duidelijke menukaart! Lekkere wildgerechten, vooral de hazenrugfilet was goed. De hoofdgerechten werden geserveerd met gebakken aardaplletjes, salade, stoofpeertje, witlof en haricots vert! Je krijgt dus genoeg te eten!
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Prima! Knusse brasserie. Zeer gastvrij. Het eten was heerlijk! We hebben heerlijk gegeten (carpaccio en tournedos). Goede huiswijn. We komen zeker nog een keer terug.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Samen met goede vrienden (en familie!) gaan eten bij De Lantaern, gesitueerd in een prachtig oud pand in het centrum van Maassluis, een voormalige bakkerij. De gastvrouw is allerhartelijkst, de ontvangst met een amuse een goed begin van een lekkere maaltijd. Vlees (wild in dit geval) en kabeljauw smaken goed, de vis is botermals. Er wordt veel aandacht besteed aan de opmaak van de borden, met name de creatief opgediende groenten konden wij zeer waarderen. En dan die sla....heerlijk!! Wij komen zeker terug en rijden daar graag voor van Rotterdam naar Maassluis!
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Vanwege de recensies hier een tafel gereserveerd en de verwachtingen waren hoog.
De entourage is gezellig en de bediening was erg vriendelijk.
We begonnen met een amuse van gazpacho: was erg smakelijk.
Als voorgerecht meloen met ham: niet erg verfijnd van smaak en fantasieloos.
Hoofdgerecht gegrilde entrecote: mwah...matig.
Dessert: limoentaartje: lekker!
Lekkere huiswijn maar de prijs vonden wij te hoog voor deze brasserie.
Enigzins teleurgesteld gingen we naar huis.
Jammer van zo'n leuke locatie.