Over het restaurant Brasserie De Lantaern

Dineren in een warme huiskamersfeer

Heerlijk dineren in een gezellige huiskamersfeer. Dat kan bij Brasserie De Lantaern in Maassluis. Of je nou komt voor een romantisch diner-a-deux of dat je iets te vieren hebt met een grote groep, hier word je met open armen ontvangen. Daarnaast is de kaart gevuld met smaakmakende vis-, vlees- en groentegerechten en ook de wijnliefhebber kan hier zijn hart ophalen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Lantaern

bus en trein
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats achter de zaak

Maandag en Dinsdag Gesloten 31 december en 1 januari gesloten.
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00 hemelvaartdag en beide paasdagen open.

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Lantaern

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
fantastisch restaurant! als je hier geweest bent wil je geen ander meer.. bediening is erg goed en de kok verzint elke keer weer nieuwe lekkere dingen! hierdoor vaste klant geworden.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Persoonlijke aandacht met goede toelichting op de gerechten die geserveerd kunnen worden. Er worden standaard voldoende groenten geserveerd. De hoofdgerechten zijn smakelijk maar wel omvangrijk! De gemiddelde 50-plusser heeft genoeg aan de helft, zeker met een voorgerecht en een dessert erbij.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
gewoon top ruim voldoende en kraakvers heel gezellig in kerstsfeer kom zeker terug kok verstaat zijn vak leuke vlotte bediening
Hanssie J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij de Lantaern. Prima ontvangen in wat lijkt op een grote huiskamer. Erg gezellig. Een aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Hazenbout, hertenbiefstuk, tarte tartin, kruidkoekijs...alles smaakte heerlijk. Volgens de gastvrouw staat er een tovenaar in de keuken. Je zou het bijna geloven.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het fantastische team van de Lantaern hebben ter ere van mijn ouders' 50 jarig huwelijks feest hun trouw menu van destijds opnieuw gecreeerd. De sfeer, service en natuurlijk het eten was geweldig en we zijn enorm dankbaar voor alle hulp om het een special gelegenheid te maken.
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ook deze keer was het eten en de bediening weer goed. We komen graag nog een keer terug.
jklein1 K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst en persoonlijke benadering, aanrader, komen terug!
hejotamboer T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ik kan hier niet met mijn kinderen eten, die willen altijd patat met mayonaise en hier krijgen we altijd heerlijke gebakken aardappeltjes. Daar moet Martin zich dan gewoon aan houden, ik vind het prima eten.
Ada M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellig niet al te groot restaurant met prima service van het personeel ,kwaliteit van het eten was prima en voldoende en zeker aan te bevelen voor een volgende keer.
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel goed en gezellig
Egon T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ontzettend leuke locatie en heel betrokken bediening. De gerechten zijn heel verzorgd en heerlijk. De vleesgerechten zijn heel smaakvol en van goede kwaliteit. Porties zijn behoorlijk en gerechten en bijgerechten zijn goed op elkaar afgestemd. Als nodig wordt er ook met diëten rekening gehouden. Ik ga zeker nog een keer.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Waar voor je geld. Huiselijke sfeer. Wij komen zeker terug!
hejotamboer T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Al vaker hier geweest, maar het eten is nog steeds uitstekend, eveneens de bediening
A.C. H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Uitstekende keuken, goede adviezen en voorlichting, eveneens passende wijnen bij de gerechten.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een heel goede keuken met een strakke chef die niet alleen weet wat koken is, maar daar voor de gasten ook een feest van weet te maken.

De bediening is
Informeel doch deskundig.
De verzorging zeer gastvrij.

Kortom we gaan hier vaker komen !
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bij binnenkomst kregen we een heerlijke amuse voorgeschoteld. Daarna kozen we voor een driegangenmenu en voor niet al te veel eters is dat te veel. Alleen een hoofdmaaltijd volstaat. De kwaliteit is erg goed. Met zorg bereid. Hulde. De inrichting en sfeer is ok, maar neigt meer richting een eetcafe, dan naar een culinair restaurant. En dat laatste mag je zeker zeggen van de Lantaern. We komen daar zeker nog een keer terug.
SM C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gereserveerd om 19.00 uur. 2 Gasten wilden water, 2 flessen ongekoeld reeds op tafel. We vroegen nadrukkelijk om plat water, geadviseerd de groene fles. Precies, bubbels bleek. Nadat wij de kaart gekregen hadden bleek dat meer dan de helft niet meer voorradig was. De dame noemde van een papiertje op wat wel geserveerd werd. Wat bleef hangen was de varkenshaas gevuld met Italiaanse kruidenkaas. Na bijna 2 uur!!!Kregen wij ons eten! Waar de kruidkaas gebleven was, geen idee. Uiteindelijk ook de fles met platwater aangebroken waar we iets uit gedronken hebben. Wel gemeld niets mee gedaan wel 2 flessen water moeten afrekenen. Kortom zeer teleurstellend!
Goedemiddag, Helaas van u begrepen dat u teleurgesteld bent over afgelopen zaterdag.ik jolanda de eigenaar ben altijd in de zaak aanwezig maar door het plotseling overlijden van mijn vader was dit niet mogelijk en moest ik dit aan mijn nog jonge en nog niet genoeg ervaren personeel overlaten.helaas door dit voorval ook niet aan toe gekomen de nieuwe kaart op tijd af te krijgen. graag wil ik u uitnodigen op onze kosten te komen eten om u met het fijne gevoel wat wij hoog in het vaandel hebben te laten ervaren.ook door mijn vader hebben wij deze zaak kunnen opbouwen,dus heel belangrijk voor mij om u een fijne en smaakvolle avond te bezorgen. met vriendelijke groet jolanda brasserie de lantaern. ik hoor graag van u.
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed eten in gezellige ambiance. Prima service.
marjoleinvdw .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hele vriendelijke en gastvrije ontvangst, waardoor je je meteen thuis voelt. Heerlijk gegeten en de gastvrouw straalt met haar járen horecaervaring uit dat ze plezier heeft in haar werk. Is ook heel attent, want mijn ouders kregen een cadeautje voor hun 40-jarige huwelijksdag. Deze persoonlijke aandacht is top. We gaan zeker nog eens terug!