Over het restaurant Brasserie De Lantaern

Dineren in een warme huiskamersfeer

Heerlijk dineren in een gezellige huiskamersfeer. Dat kan bij Brasserie De Lantaern in Maassluis. Of je nou komt voor een romantisch diner-a-deux of dat je iets te vieren hebt met een grote groep, hier word je met open armen ontvangen. Daarnaast is de kaart gevuld met smaakmakende vis-, vlees- en groentegerechten en ook de wijnliefhebber kan hier zijn hart ophalen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Lantaern

bus en trein
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats achter de zaak

Maandag en Dinsdag Gesloten 31 december en 1 januari gesloten.
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00 hemelvaartdag en beide paasdagen open.

Ron R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
SM C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gereserveerd om 19.00 uur. 2 Gasten wilden water, 2 flessen ongekoeld reeds op tafel. We vroegen nadrukkelijk om plat water, geadviseerd de groene fles. Precies, bubbels bleek. Nadat wij de kaart gekregen hadden bleek dat meer dan de helft niet meer voorradig was. De dame noemde van een papiertje op wat wel geserveerd werd. Wat bleef hangen was de varkenshaas gevuld met Italiaanse kruidenkaas. Na bijna 2 uur!!!Kregen wij ons eten! Waar de kruidkaas gebleven was, geen idee. Uiteindelijk ook de fles met platwater aangebroken waar we iets uit gedronken hebben. Wel gemeld niets mee gedaan wel 2 flessen water moeten afrekenen. Kortom zeer teleurstellend!
Goedemiddag, Helaas van u begrepen dat u teleurgesteld bent over afgelopen zaterdag.ik jolanda de eigenaar ben altijd in de zaak aanwezig maar door het plotseling overlijden van mijn vader was dit niet mogelijk en moest ik dit aan mijn nog jonge en nog niet genoeg ervaren personeel overlaten.helaas door dit voorval ook niet aan toe gekomen de nieuwe kaart op tijd af te krijgen. graag wil ik u uitnodigen op onze kosten te komen eten om u met het fijne gevoel wat wij hoog in het vaandel hebben te laten ervaren.ook door mijn vader hebben wij deze zaak kunnen opbouwen,dus heel belangrijk voor mij om u een fijne en smaakvolle avond te bezorgen. met vriendelijke groet jolanda brasserie de lantaern. ik hoor graag van u.
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed eten in gezellige ambiance. Prima service.
marjoleinvdw .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hele vriendelijke en gastvrije ontvangst, waardoor je je meteen thuis voelt. Heerlijk gegeten en de gastvrouw straalt met haar járen horecaervaring uit dat ze plezier heeft in haar werk. Is ook heel attent, want mijn ouders kregen een cadeautje voor hun 40-jarige huwelijksdag. Deze persoonlijke aandacht is top. We gaan zeker nog eens terug!
Christine A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Martin en Jolanda. Het is hier altijd vers, verzorgd en lekker. Ook heerlijke wijnen bij de gerechten.
Klaar V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Met elf man heerlijk gegeten bij Jolanda en Martin. Of je hier nu met z'n tweeën komt of met een grote groep, er wordt goed voor je gezorgd. Het eten is altijd goed en lekker en het is er gezellig. We komen hier heel graag en dit restaurant is een absolute aanrader in Maassluis.
Harmen M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg gezellige en hartelijke bediening. Lekker eten. Wij gaan er nog is terug.
Songul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top zaak klein, knus gezellig.!
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het is altijd fijn en gezellig , het eten is heel goed , en ook voldoende , je komt nooit tekort .
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een groep vrienden. Goede en zeer vriendelijke bediening door Jolanda. Er werd met ons overlegd hoe lang we tussen de gangen wilden. Je gaat hier niet met honger weg!
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is ons zeer goed bevallen.
ada L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat hebben wij een fijne avond gehad. Gastvrouw zo vriendelijk en leuk, het gaf je een gevoel of je bij haar in de eetkamer zat, het eten was heerlijk, leuk ook hoe de gastvrouw over haar gerechten vertelt en kennis van wijn. Echt een aanrader !! Wij gaan in ieder geval nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Er is er maar een, grote klasse!!! Als ik uit eten wil gaan in Maassluis of ver daar omheen is er maar een, De Lantaern.
inaroozendaal .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De gastvouw was erg vriendelijk. We voelden ons zeer welkom. We hebben heerlijk gegeten. We werden verrast met een lekkere amuse. Echte huiskamer gezelligheid.
marcelcorn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten en super gastvrij en persoonlijk ontvangen. De voorgerechten konden ook als hoofdgerechten besteld worden en voor onze twee kinderen werd gevraagd wat ze zelf lekker vonden in plaats van de gebruikelijke ongezonde kindermenu keuzes. Een heerlijke biefstuk uit de Big Green Egg voor mijn dochter en een heerlijk stuk zalm voor mijn zoontje met groenten en gebakken aardappeltjes! Helemaal top. Sliptongetjes waren ook boterzacht en niet vet. Aanrader!
mennnodegroot .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vanavond weer bij de Lantaern wezen eten ! Iedere keer als ik hier vandaan kom ben ik super enthousiast ! Je krijgt een amuse waar je je vinger bij op eet !! Daarna als hoofdgerecht een T-bone steak van 500 gram vanaf de GREEN EGG !!! Mensen als je van lekker eten houdt ga dan absoluut hier eten !! Werkelijk HEEEEEERLIJK !!! De bediening is echt super en de kok is een tovenaar !!!!
marmak .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeertje, vriendelijke bediening. De lamsrack en de wilde zalm erg goed, met knapperige groente erbij, lekkere aardappeltjes en sla.
Maria1948 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een heerlijke belevenis in Brasserie de Lantaern in Maassluis. Heerlijk, eerlijk eten en alles zeer smaakvol.
De gezellige Jolanda die het eten toelicht met prima passende wijnen.
In deze gezellige ambiance komen wij zeker heel graag terug.
Roderick L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een verrukkelijke verrassing! Wij kwamen veel te laat aan, maar konden gelukkig nog net terecht voor een hoofdgerecht. Wat voor ons voor veel telde is dat de keuken nog van grondstoffen afwerkt. Nu wonen we niet in maassluis, maar dit is oprecht een omweg waard: kwaliteit en ontwapenende vriendelijkheid!
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De hele entourage,bediening door Jolanda en niet te vergeten Martin een geweldige kok,de entrecote van de big green egg is niet te versmaden,wij komen hier al vanaf de opening en zijn nog nooit teleurgesteld,gewoon goed!Eerlijk eten ,echt een avondje uit.