Over het restaurant Brasserie De Lantaern

Dineren in een warme huiskamersfeer

Heerlijk dineren in een gezellige huiskamersfeer. Dat kan bij Brasserie De Lantaern in Maassluis. Of je nou komt voor een romantisch diner-a-deux of dat je iets te vieren hebt met een grote groep, hier word je met open armen ontvangen. Daarnaast is de kaart gevuld met smaakmakende vis-, vlees- en groentegerechten en ook de wijnliefhebber kan hier zijn hart ophalen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie De Lantaern

bus en trein
  • : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats achter de zaak

Maandag en Dinsdag Gesloten 31 december en 1 januari gesloten.
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00 hemelvaartdag en beide paasdagen open.

Uitmuntend
9,2
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel goed en gezellig
Egon T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Ontzettend leuke locatie en heel betrokken bediening. De gerechten zijn heel verzorgd en heerlijk. De vleesgerechten zijn heel smaakvol en van goede kwaliteit. Porties zijn behoorlijk en gerechten en bijgerechten zijn goed op elkaar afgestemd. Als nodig wordt er ook met diëten rekening gehouden. Ik ga zeker nog een keer.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Waar voor je geld. Huiselijke sfeer. Wij komen zeker terug!
hejotamboer T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Al vaker hier geweest, maar het eten is nog steeds uitstekend, eveneens de bediening
A.C. H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Uitstekende keuken, goede adviezen en voorlichting, eveneens passende wijnen bij de gerechten.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een heel goede keuken met een strakke chef die niet alleen weet wat koken is, maar daar voor de gasten ook een feest van weet te maken.

De bediening is
Informeel doch deskundig.
De verzorging zeer gastvrij.

Kortom we gaan hier vaker komen !
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bij binnenkomst kregen we een heerlijke amuse voorgeschoteld. Daarna kozen we voor een driegangenmenu en voor niet al te veel eters is dat te veel. Alleen een hoofdmaaltijd volstaat. De kwaliteit is erg goed. Met zorg bereid. Hulde. De inrichting en sfeer is ok, maar neigt meer richting een eetcafe, dan naar een culinair restaurant. En dat laatste mag je zeker zeggen van de Lantaern. We komen daar zeker nog een keer terug.
SM C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gereserveerd om 19.00 uur. 2 Gasten wilden water, 2 flessen ongekoeld reeds op tafel. We vroegen nadrukkelijk om plat water, geadviseerd de groene fles. Precies, bubbels bleek. Nadat wij de kaart gekregen hadden bleek dat meer dan de helft niet meer voorradig was. De dame noemde van een papiertje op wat wel geserveerd werd. Wat bleef hangen was de varkenshaas gevuld met Italiaanse kruidenkaas. Na bijna 2 uur!!!Kregen wij ons eten! Waar de kruidkaas gebleven was, geen idee. Uiteindelijk ook de fles met platwater aangebroken waar we iets uit gedronken hebben. Wel gemeld niets mee gedaan wel 2 flessen water moeten afrekenen. Kortom zeer teleurstellend!
Goedemiddag, Helaas van u begrepen dat u teleurgesteld bent over afgelopen zaterdag.ik jolanda de eigenaar ben altijd in de zaak aanwezig maar door het plotseling overlijden van mijn vader was dit niet mogelijk en moest ik dit aan mijn nog jonge en nog niet genoeg ervaren personeel overlaten.helaas door dit voorval ook niet aan toe gekomen de nieuwe kaart op tijd af te krijgen. graag wil ik u uitnodigen op onze kosten te komen eten om u met het fijne gevoel wat wij hoog in het vaandel hebben te laten ervaren.ook door mijn vader hebben wij deze zaak kunnen opbouwen,dus heel belangrijk voor mij om u een fijne en smaakvolle avond te bezorgen. met vriendelijke groet jolanda brasserie de lantaern. ik hoor graag van u.
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed eten in gezellige ambiance. Prima service.
marjoleinvdw .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hele vriendelijke en gastvrije ontvangst, waardoor je je meteen thuis voelt. Heerlijk gegeten en de gastvrouw straalt met haar járen horecaervaring uit dat ze plezier heeft in haar werk. Is ook heel attent, want mijn ouders kregen een cadeautje voor hun 40-jarige huwelijksdag. Deze persoonlijke aandacht is top. We gaan zeker nog eens terug!
Christine A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Martin en Jolanda. Het is hier altijd vers, verzorgd en lekker. Ook heerlijke wijnen bij de gerechten.
Klaar V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Met elf man heerlijk gegeten bij Jolanda en Martin. Of je hier nu met z'n tweeën komt of met een grote groep, er wordt goed voor je gezorgd. Het eten is altijd goed en lekker en het is er gezellig. We komen hier heel graag en dit restaurant is een absolute aanrader in Maassluis.
Harmen M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg gezellige en hartelijke bediening. Lekker eten. Wij gaan er nog is terug.
Songul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Top zaak klein, knus gezellig.!
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het is altijd fijn en gezellig , het eten is heel goed , en ook voldoende , je komt nooit tekort .
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een groep vrienden. Goede en zeer vriendelijke bediening door Jolanda. Er werd met ons overlegd hoe lang we tussen de gangen wilden. Je gaat hier niet met honger weg!
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is ons zeer goed bevallen.
ada L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat hebben wij een fijne avond gehad. Gastvrouw zo vriendelijk en leuk, het gaf je een gevoel of je bij haar in de eetkamer zat, het eten was heerlijk, leuk ook hoe de gastvrouw over haar gerechten vertelt en kennis van wijn. Echt een aanrader !! Wij gaan in ieder geval nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Er is er maar een, grote klasse!!! Als ik uit eten wil gaan in Maassluis of ver daar omheen is er maar een, De Lantaern.
inaroozendaal .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De gastvouw was erg vriendelijk. We voelden ons zeer welkom. We hebben heerlijk gegeten. We werden verrast met een lekkere amuse. Echte huiskamer gezelligheid.