Over restaurant Brasserie De Lantaern

Dineren in een warme huiskamersfeer

Heerlijk dineren in een gezellige huiskamersfeer. Dat kan bij Brasserie De Lantaern in Maassluis. Of je nou komt voor een romantisch diner-a-deux of dat je iets te vieren hebt met een grote groep, hier word je met open armen ontvangen. Daarnaast is de kaart gevuld met smaakmakende vis-, vlees- en groentegerechten en ook de wijnliefhebber kan hier zijn hart ophalen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie De Lantaern

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is ons zeer goed bevallen.
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wat hebben wij een fijne avond gehad. Gastvrouw zo vriendelijk en leuk, het gaf je een gevoel of je bij haar in de eetkamer zat, het eten was heerlijk, leuk ook hoe de gastvrouw over haar gerechten vertelt en kennis van wijn. Echt een aanrader !! Wij gaan in ieder geval nog eens terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Er is er maar een, grote klasse!!! Als ik uit eten wil gaan in Maassluis of ver daar omheen is er maar een, De Lantaern.
Inaroozendaal .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De gastvouw was erg vriendelijk. We voelden ons zeer welkom. We hebben heerlijk gegeten. We werden verrast met een lekkere amuse. Echte huiskamer gezelligheid.
marcelcorn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten en super gastvrij en persoonlijk ontvangen. De voorgerechten konden ook als hoofdgerechten besteld worden en voor onze twee kinderen werd gevraagd wat ze zelf lekker vonden in plaats van de gebruikelijke ongezonde kindermenu keuzes. Een heerlijke biefstuk uit de Big Green Egg voor mijn dochter en een heerlijk stuk zalm voor mijn zoontje met groenten en gebakken aardappeltjes! Helemaal top. Sliptongetjes waren ook boterzacht en niet vet. Aanrader!
Mennnodegroot .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vanavond weer bij de Lantaern wezen eten ! Iedere keer als ik hier vandaan kom ben ik super enthousiast ! Je krijgt een amuse waar je je vinger bij op eet !! Daarna als hoofdgerecht een T-bone steak van 500 gram vanaf de GREEN EGG !!! Mensen als je van lekker eten houdt ga dan absoluut hier eten !! Werkelijk HEEEEEERLIJK !!! De bediening is echt super en de kok is een tovenaar !!!!
Marmak .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeertje, vriendelijke bediening. De lamsrack en de wilde zalm erg goed, met knapperige groente erbij, lekkere aardappeltjes en sla.
Maria1948 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een heerlijke belevenis in Brasserie de Lantaern in Maassluis. Heerlijk, eerlijk eten en alles zeer smaakvol.
De gezellige Jolanda die het eten toelicht met prima passende wijnen.
In deze gezellige ambiance komen wij zeker heel graag terug.
Roderick L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een verrukkelijke verrassing! Wij kwamen veel te laat aan, maar konden gelukkig nog net terecht voor een hoofdgerecht. Wat voor ons voor veel telde is dat de keuken nog van grondstoffen afwerkt. Nu wonen we niet in maassluis, maar dit is oprecht een omweg waard: kwaliteit en ontwapenende vriendelijkheid!
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De hele entourage,bediening door Jolanda en niet te vergeten Martin een geweldige kok,de entrecote van de big green egg is niet te versmaden,wij komen hier al vanaf de opening en zijn nog nooit teleurgesteld,gewoon goed!Eerlijk eten ,echt een avondje uit.
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben er lekker gegeten en werden vriendelijk bediend. Enige nadeel was dat er buiten gerookt werd en je dat soms binnen kon ruiken.
Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ja Ja wij zijn als fijnproevers weer wezen eten in de De Lantaern in Maassluis op de kaart stond het witte goud {Asperge) dit hebben wij genomen mijn vrouw met zalm ik zelf met lekker ham het was de Top alles lekker vers en met zorg klaar gemaakt dat kon je zien en proeven wij gaan zeker nog een keer asperge eten in dit seizoen.
teven was de gastvrouw heel vriendelijk en de bediening zeer goed dat ontbreekt nog wel eens hier en daar.
BGER .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wij zijn tourist en toevallig in Maassluis terechtgekomen. Als wij hier in de buurt zouden wonen willen wij hier op zeker, iedere week eten.
Top, alles klopte.
Netty & Ger van der Meys
Pvdleek .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Vlotte en gezellige bediening in een sfeervolle ambiance. Het eten is altijd perfect vanaf een gevarieerd menu. Geschikt voor een romantisch avondje uit of gezellig met de familie uit eten.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gezellig restaurant in den mooi oud pand. Eten was voortreffelijk en leuke informele service. De wijn was een Siciliaanse die vol en rond was. Ik had de parelhoen met wilde aaedbeiensaus die perfect gaat was. De Noorse kabeljauw heb ik ook geproefd, ook die was perfect gaar. Ruime portionering en over het geheel een gezellige en geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij hebben heel erg goed gegeten bij De Lantaern. Dit kleine restaurant, met slechts 8 tafels, weet hun gasten te trakteren met gerechten die met zorg worden gemaakt en dat is ook te proeven. Alles wordt in een relaxte sfeer geserveerd en de eigenaresse, Jolanda, geeft bij elke gerecht een kleine toelichting. De klapper van deze avond was toch wel de Tarte Tartain. Deze was vers gebakken in de oven en was werkelijk verrukkelijk!!. Complimenten aan de Lantaern!
Marryvanhaastert .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten, alles super. De biefstuk heerlijk mals. Gezellig klein restaurantje, een beetje als een huiskamer. Voor herhaling vatbaar.
Bieki .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Een dikke tien voor alles! Bij De Lantaern proef je ten eerste de passie voor de producten. Het wordt met liefde bereid en elke hap is volop genieten.
De kaart wordt uitgebreid uitgelegd en er word zelfs informatie over herkomst van de producten gegeven.
De ambiance is huiselijk en warm er is ruimte voor een leuk gesprek en er is tijd om rustig na te tafelen.
De afwisseling van de kaart zorgt voor elke keer een verassing in het aanbod.

Een echte aanrader!
H.A. M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
We hebben hier uitstekend gegeten.
voorgerecht: verschillende soorten vis, smakelijk opgediend ruim voldoende van alles.
Hoofdgerecht: Hertenbiefstuk met stoofpeertje, witlof, gevulde groene kool, aardappel dauphinoise, gebakken aardappels en gemengde salade, alles ruim voldoende mooi geserveerd en de hertenbiefstuk was goed gebakken.
De bediening was goed en vriendelijk, er was van alles mogelijk
Plezierig dat we hier in Maassluis weer heerlijk kunnen eten.
Hts .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Brasserie De Lantaern in Maassluis is een klein, no nonsense restaurant/brasserie. Beperkt aantal zitplaatsen. Interieur is niet echt design, komt de huiselijke sfeer ten goede. Bediening is zeer attent en vriendelijk. Gekozen voor traditionele wild gerechten ( Ree/haas) voor hoofdgerecht. Vooraf als amuse cantharellensoep. Gerechten werden geserveerd met voldoende groente en gebakken aardappelen. Kok heeft z'n best gedaan. Gedronken een lekkere rode Siciliaan. Ga er maar eens eten, spijt zal je niet krijgen.