Brasserie De Kuip

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Kuip

Piet D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Hier met mijn zoon vandaag een lunch gebruikt na een bezoek aan de training van de Feyenoord selectie.

We hebben een kleine lunch gebruikt in de vorm van brood met 2 kroketten.
Het brood stelde ietwat teleur., was te droog en aan de harde kant.
In plaats van mosterd voor mijn zoon een portie mayonaise besteld (dus geen portie mosterd), moest wel € 0,75 voor bijbetaald worden terwijl er normaal gesproken mosterd bij inbegrepen is ??

Controle op de rekening is vereist aangezien deze van ons niet juist was. Stond een bestelling bij van een andere tafel. Werd later gecorrigeerd. Geen fooi verdient deze keer.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
prima eten, aardige ambiance
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima lunchgelegenheid in een mooie atmosfeer. Zelf twaalfuurtje besteld. Kwaliteit was prima en je moet echt heel veel trek hebben wil je hier niet genoeg aan hebben. Tomatensoepje, mini hamburger (prima), snee met carpaccio en een uitsmijter op oude kaas en toast. Zeker waard om nog een keertje te bezoeken!
1Feyenoord .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Lekker gelunched en de gerechten vielen niet tegen, bediening soms traag omdat het vrij druk was. DE huiswijn was prima te drinken en we hebben gewoon een hele gezellige middag gehad!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Tsja wat te zeggen als je bij je eigen cluppie mag lunchen. Was in orde maar zeker niet goedkoop. Vind een verse jus voor 3,70 behoorlijk aan de prijs en ook een twaalf uurtje (lekker) voor 11,50 is niet niks. Maar toch leuk om een keer te doen!
Javiertastemore .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Rondleiding gedaan in het mooiste stadion van Nederland het Feyenoord Stadion de Kuip. Gelijk maar wezen lunchen in de Brasserie de Kuip, alleen van maandag tot en met zaterdag tot 17:00 geopend met wisselende gerechten. Bediening zag er uiterst verzorgt uit in een trendy denim sloof. Sfeervol rood ingericht. We kregen een tomaatsoep in een balvormig glas, een boterham carpaccio met truffel mayonaise, een boterham oude kaas met een uitsmijter en een mini broodje kalfsgehaktbal. Smaakte ons goed. Na afloop kwamen we ook nog Dirk Kuyt en Kenneth Vermeer tegen op het parkeerterrein. Zeker voor herhaling vatbaar
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Vandaag hier een lunch genuttigd.
Mijn tafelgenoot had de slibtongetjes genomen .
En ikzelf de tournedos.
Allebei super lekker .
Bediening top . Attent maar niet opdringerig.
Kortom hier kom in snel weer terug .
OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Stijlvolle plek om lekker te lunchen ook als feyenoord niet speelt! Natuurlijk is het eten niet heel bijzonder maar wel heel lekker en gezellig. leuke wijnen ook!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Hier een lunch genuttigd. Mijn vrouw had de bol van de week en ik 2 rotterdamse kroketten op brood. Beide waren erg goed en lekker. De sfeer is minder omdat het buiten een restaurant ook een ontmoetingsplek is om zaken te bespreken. Het plafond is hoog en komt de sfeer niet ten goede net als het vele licht.
Het eten in het stadion is natuurlijk wel een belevenis. De bediening was erg aardig en attent.
Roberto-Cesare .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Hier gegeten voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Vitesse. We kregen een vooraf vastgesteld menu die zeker niet slecht was. Het vlees van het hoofdgerecht was mals (dat scheelt de helft). De amuse die we vooraf kregen was even wennen, rauwe zeebaar in zoet/zuur sapje. Het toetje was heelijk. Op de service was niets aan te merken zeer vriendelijk. Het decor, tja, straalt niet echt de voetbalclub uit, waarschijnlijk ook de bedoeling. Het doet meer nachtclub achtig aan.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
De enkele keer dat je het voorrecht hebt om naar De Kuip gaat om te vergaderen verheug je je daar natuurlijk enorm op. En dan vooral vanwege het decor. Ik denk dan, buit dat geweldige decor in het restaurant uit.
Ik kan het nog niet echt aanraden. Het restaurant is een donkere bedoening en akoestisch belabberd. Met een beetje creativiteit is van het interieur echt veel meer te maken en die akoestiek is eenvoudig op orde te brengen.
Na de zakelijke kant van de zaak wilden we graag lunchen. Daar gaf de bediening ons niet echt de kans voor. Het duurde lang voor we de kaart kregen en toen we na 30 minuten konden bestellen was een van ons al vertrokken. Van het omelet met verschillende garnalen was het omelet smakeloos, de garnalen waren daarentegen prima, maar daar hoef je ook niet veel aan te doen. Wederom met meer aandacht is er wel wat van te maken. Toen we tenslotte wilden betalen duurde ook dat eindeloos.
Conclusie; ga hier heen voor het voetbal maar niet voor het eten, daarvoor moeten in de bediening en de keuken nog teveel verbeteringen plaatsvinden. Over een jaartje misschien een herkansing.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Lunch was redelijk goed maar bediening traag en niet alert. Met veel moeite lukte het om aandacht te krijgen. Wijnglazen waren zeer karig gevuld. Afrekenen eveneens moeizaam. Niet echt voor herhaling vatbaar eigenlijk.