Brasserie De Kruik

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Kruik

Aloys P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten. De ongedwongen sfeer ervaren wij als erg prettig. Gewoon een no nonsens benadering! Superfijn! Wij blijven terugkomen!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben weer een lekkere gezellige avond gehad. Helemaal top
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. Netjes dat ook de kok nog even aan onze tafel kwam.
Zelfs toen bleek dat onze gast wat teleurgesteld was over de keuze van het geserveerde hoofdgerecht uit het verrassingsmenu, werd dit onmiddellijk aangepast. Zeer netjes
We komen zeker nog een keer terug en zullen het restaurant ook bij vrienden aanbevelen.
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekend eten in gemoedelijke sfeer. Niet onbelangrijk: prima parkeergelegenheid.
Tip: aangeven wanneer je vanaf parkeerplaats de openbare weg op rijdt. Is voor buitenstaanders onduidelijk.
Odette M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
een dag te vroeg gekomen hadden ze toch nog plek voor ons twee. We hadden ons vergist in een dag. We stonden er wel voor joker, maar ze waren erg vriendelijk en zeer behulpzaam. We komen graag nog eens terug.
b.veldhoen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Door het gebruik van de AH-actie een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
We zullen het met een grotere groep nog eens proberen zonder de AH-actie
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben allen zeer genoten van de sfeer,bediening was super,ze hebben aandacht voor de klanten,in een woord super,we gaan er zeker vaker eten!
Van ons allemaal een 10 plus!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Luidruchtige locatie. Bekrompen zit ruimte. Het eten werd in hoog tempo geserveerd. Inktvisringen lekker gebakken maar niet zelf gemaakt. Varkenshaasje was erg droog en de frietjes waren niet zelf gemaakt. Nagerecht Dame Blanch was wel lekker.
Op de avond dat wij er zaten te eten, waren er ook 3 (grote) honden te gast. Bah.. Misschien een idee om dit bij reservering te vermelden.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voordat we aan tafel zaten werd er al gevraagd wat we wilden drinken. De drankjes werden snel gebracht en er werd al meteen gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken. Het voorgerecht was prima van smaak. Het vlees (varkenshaas) van het hoofdgerecht was veel te droog. Het nagerecht dame blanch was oké.
Vriendelijke bediening maar dat is voor ons geen reden om hier nog een keer te gaan eten.
fortmannvanherpen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd heel vriendelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaar en personeel
Komen er regelmatig. Brabantse sfeer.
fijn terras in de zomer
S. W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige Brabantse sfeer, vriendelijke bediening en we hebben nooit lang hoeven te wachten op de volgende gang. Alle maaltijd ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten. We waren er al weleens geweest op onze fietstochtjes, en hadden toen hun heerlijke zelfgemaakte verse soep genoten, maar hadden nooit gedineerd. We zijn prettig verrast en komen zeker terug zowel voor soep als maaltijden.
h.houbraken .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het duurde wat lang mer het uitserveren tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, maar alles was erg lekker en goed verzorgd en vriendelijke bediening.
NatalieG .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige brasserie met ruim terras en parkeerplaatsen voor de deur. Ontzettend lekker eten bereid door de eigenaar en uitstekende bediening door zijn gastvrije vrouw. Complimenten hoe zij hun zaak runnen.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de familie gegeten tet gelegenheid van verjaardagen. We werden ontzettend leuk ontvangen door de gastvrouw, het eten was heerlijk. Bij het hoofdgerecht zaten diverse soorten verse groenten van de verschillende boeren uit de omgeving. Echt verrukkelijk gegeten en super leuk geholpen, een aanrader dus :-)
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk, en eerlijk, leuk personeel dat met echte vriendelijkheid en warmte je een fijne avond bezorgen.
Prima eten leuke mensen en een acceptabele wachttijd, je zit in een brasserie
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke zaak, met gedreven gastvrouw en dito man, die ook de kok is, lekker ontspannen gegeten en kunnen zien hoe het personeel geniet van de lachende tevreden klanten
A.W.M. L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke ontvangst en zeer prettige bediening. Dame in kwestie leefde met ons mee. Gerechten gewoon goed, wij komen beslist nog eens terug
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden ons er op verheugd. Maar het eten viel tegen, het vlees was erg droog en smakeloos, het sausje moest het wat smakelijk maken , maar er zat erg weinig saus bij. Dus we hebben het vlees niet op gegeten. De groenten was verpieterd en ook niet lekker. Het voor en nagerecht waren goed. Ook de wachttijd was erg lang. Niet voor herhaling vatbaar
Jenneke M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een gezellige tafel bij het raam.Vriendelijk personeel.
Het eten was lekker.Dinerkaart Ah, was dit echt een leuk prijsje en zeker waard!
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was erg lekker de bediening was erg vriendelijk Ik vroeg een glaasje kraanwater bij mijn rode wijn dit was geen probleem we hebben een gezellige avond gehad we gaan zeker een keer terug