Brasserie De Kruik

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Kruik

fortmannvanherpen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd heel vriendelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaar en personeel
Komen er regelmatig. Brabantse sfeer.
fijn terras in de zomer
S. W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige Brabantse sfeer, vriendelijke bediening en we hebben nooit lang hoeven te wachten op de volgende gang. Alle maaltijd ingrediënten zijn vers en van goede kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten. We waren er al weleens geweest op onze fietstochtjes, en hadden toen hun heerlijke zelfgemaakte verse soep genoten, maar hadden nooit gedineerd. We zijn prettig verrast en komen zeker terug zowel voor soep als maaltijden.
h.houbraken .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het duurde wat lang mer het uitserveren tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, maar alles was erg lekker en goed verzorgd en vriendelijke bediening.
NatalieG .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige brasserie met ruim terras en parkeerplaatsen voor de deur. Ontzettend lekker eten bereid door de eigenaar en uitstekende bediening door zijn gastvrije vrouw. Complimenten hoe zij hun zaak runnen.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de familie gegeten tet gelegenheid van verjaardagen. We werden ontzettend leuk ontvangen door de gastvrouw, het eten was heerlijk. Bij het hoofdgerecht zaten diverse soorten verse groenten van de verschillende boeren uit de omgeving. Echt verrukkelijk gegeten en super leuk geholpen, een aanrader dus :-)
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
heerlijk, en eerlijk, leuk personeel dat met echte vriendelijkheid en warmte je een fijne avond bezorgen.
Prima eten leuke mensen en een acceptabele wachttijd, je zit in een brasserie
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke zaak, met gedreven gastvrouw en dito man, die ook de kok is, lekker ontspannen gegeten en kunnen zien hoe het personeel geniet van de lachende tevreden klanten
A.W.M. L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuke ontvangst en zeer prettige bediening. Dame in kwestie leefde met ons mee. Gerechten gewoon goed, wij komen beslist nog eens terug
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden ons er op verheugd. Maar het eten viel tegen, het vlees was erg droog en smakeloos, het sausje moest het wat smakelijk maken , maar er zat erg weinig saus bij. Dus we hebben het vlees niet op gegeten. De groenten was verpieterd en ook niet lekker. Het voor en nagerecht waren goed. Ook de wachttijd was erg lang. Niet voor herhaling vatbaar
Jenneke M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een gezellige tafel bij het raam.Vriendelijk personeel.
Het eten was lekker.Dinerkaart Ah, was dit echt een leuk prijsje en zeker waard!
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was erg lekker de bediening was erg vriendelijk Ik vroeg een glaasje kraanwater bij mijn rode wijn dit was geen probleem we hebben een gezellige avond gehad we gaan zeker een keer terug
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We zijn positief over de vriendelijke bediening en de prijs/kwaliteit-verhouding van het menu. Goede redenen om er vaker heen te gaan.
harrie R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
eigen parkeerplaats voor de deur, het viel ons op dat er veel gasten waren ondanks dat, een heel rustige sfeer,vlotte bediening en vriendelijk personeel,prijs kwaliteit verhouding zeer goed.
tom V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten met AH-actie. Ze werken met een speciaal AH-menu, 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 2 toetjes, dus iedereen kan voldoende kiezen.
Bediening is erg plezierig (de gastvrouw heeft duidelijk plezier in haar werk).
willie S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Was heel ontspannen vriendelijk en de bediening was zeer goed.
Zeker om nogmaals een bezoek te boeken.
Mijn eind oordeel is zeker positief.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
leuke ambiance, vriendelijk personeel, lekker eten, helaas kwam er een zeer luidruchtige groep binnen.
zeker aan te raden
anjavanmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg gemoedelijk restaurant. Er is een open sfeer dat houdt in dat de bediening erg aanwezig is. Verder prima gegeten voor een schappelijke prijs
fcverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Je wordt hartelijk ontvangen , de ambiance was zeker zeer goed , we hebben buiten op het terras gedineerd. het eten was uitstekend , met een maar!. de Mexicaanse nacho ,deze waren zeer kruidig maar daar hadden ze me al voor gewaarschuwd , eigen keuze dus.
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Op het terras gegeten. Zeer vriendelijke bediening, aardige meiden! Het AH diner was genoeg maar geen culinair hoogstandje, een prima diner.
P. T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten en zeker in combinatie met de AH actie voor een leuk prijsje.
Hele vriendelijke bediening (en zeker niet overdone!!)