Brasserie De Kruik

Dinsdag t/m Zondag

Lang
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuke familie gelegenheid. Wij waren met 16 personen. Eerst beugelen en daarna het 5 gangen diner. We hebben een heel gezellige middag/avond gehad. Aanpassen van het toetje was ook geen probleem (ik moest het wel 2 keer vragen). Enige minpuntje: de varkensoester was te doorbakken die moet echt toch wel rosé zijn.
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Brasserie de Kruik heeft een gemoedelijk terras waar je rustig de hele middag zou kunnen zitten. Naast de tafels met stoelen is er ook een prettige loungehoek. Het eten is met aandacht en verse ingredienten bereid en smaakt heerlijk. En het personeel is oprecht vriendelijk. Als je na een wandeling in de schitterende omgeving op zoek bent naar een fijn plekje om te vertoeven dan moet je hier zijn.
Veralelieveld .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wij hebben afgelopen zondag een high-beer arrangement gehad vanuit Social Deal. Al bij het telefonisch reserveren bleek de vriendelijkheid van de eigenaresse. En ook tijdens ons bezoek zijn wij ontzettend vriendelijk en gewoon 'lekker gewoon' behandeld.
De verschillende hapjes waren fantastisch en het was erg leuk te zien dat er veel producten van boeren uit de buurt werden gebruikt en er veel zelf werd gemaakt.
Al om al was het een enorm gezellige middag en zijn wij alweer een moment aan het zoeken om er uit eten te gaan!
Lorainne R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Super vriendelijk personeel
Wij hadden via social deal een 5 gangen diner, de aspergesoep was super lekker. Voorgerecht was salade met ham, ben ik helaas allergisch voor varkensvlees, netjes opgelost ik kreeg zalm en moest een kleine bijdrage betalen van €1,50, geen probleem. Echte aanrader!! Ik verheug me nu al op de high wine in mei met een vriendin.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Hier genoten van het vijfgangen diner via Groupon, voor een eetcafé prima locatie, al was de 5e gang wel een spoom, een gastvrij restaurant met prettige bediening als het een luxe restaurant zou zijn was het punt wel lager geweest, parkeren gratis voor de deur