Brasserie De Kruik

Hoekstraat 52 5674 NP Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie De Kruik

Verwijderd van alle dagelijkse drukte komt u via mooie landelijke wegen in het pittoreske Nederwetten, waar u in het hart van het dorp in de schaduw van de St. Lambertuskerk Brasserie Café de Kruik in Nuenen treft.
Het sfeervol terras nodigt u bij mooie dagen uit voor een lekker glaasje of een overheerlijke lunch of tussendoortje.

Meer informatie over restaurant Brasserie De Kruik

Dinsdag t/m Zondag

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie De Kruik

V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Echt lekker gegeten, 5-gangendiner op het gezellige terras.
Iets te lang moeten wachten op hoofdgerecht, Andere gangen goed.
Heel vriendelijke bediening.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Lekker 5 gangen keuzemenu gegeten voor 20 euro i.v.m. jubileum van de Kruik. Lekkere carpaccio met gemarineerde asperges, heerlijke aspergesoep, perenspoom, perfect gebakken Angus steak met lekkere gratin en groenten en een heerlijk ijsdessert. Kortom, prima gegeten in een gezellige sfeer, zoals altijd bij de Kruik.
Wij komen hier altijd graag.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is altijd lekker eten en gezellig bij Esther en Wilfred
A V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was heerlijk en het is zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.
Rustige omgeving dus ook prettig met kinderen.
J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het ontvangst was weer als vanouds, hartelijk en verwarmend. Sfeer in de zaak gezellig en ontspannen. Het eten van de diverse menu's was uit de kunst en de verrassingsmenu's ook weer heerlijk en mooi opgemaakt. De champignons soep heerlijk en ook de hazenpeper om te zuigen en goed van smaak en om te zuigen zo heerlijk. Met een tevreden gevoel en een goed gevulde maag zijn wij weer huiswaarts gegaan.
J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer goed gevarieerd menu. Heerlijk eten tegen een redelijke prijs. Echt genieten in fijne sfeer. Altijd hartelijk ontvangst en gezellig.
Ludo M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
komen hier wel vaker en gebruiken dus ook de stempelkaart voor de korting als deze vol is: altijd vriendelijke ontvangst menukaart heeft weinig wisselingen van gerechten, maar we kunnen wel altijd onze keuze maken on vaak nemen we ook het verrassingsmenu 3 of 5 gangen; in seizoen wel speciale gerechten die seizoen gebonden zijn zoals bijvoorbeeld asperges
V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
In de wintermaanden is het restaurant normaal gesproken gesloten tot 17.00 uur, maar vandaag speciaal voor ons open omdat we hadden gereserveerd. Bijzonder en bijzonder leuk. Lekker gegeten, leuke ongedwongen sfeer. Het is geen toprestaurant, maar voor een lekker hapje kun je hier prima terecht. Gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en doen echt hun best voor je.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, in een gemoedelijke sfeer.
bediening is heel goed, gerechten superlekker. De kok heeft oog voor details , Mooi opgemaakte borden.
Ze doen er alles aan dat je zeker weer terug komt.
Wij komen hier al jaren .
Aloys P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben ontzettend lekker gegeten. De ongedwongen sfeer ervaren wij als erg prettig. Gewoon een no nonsens benadering! Superfijn! Wij blijven terugkomen!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten. Mooi opgediend. Knusse inrichting. Vriendelijk personeel. Voldoende parkeermogelijkheid. We komen zeker terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben weer een lekkere gezellige avond gehad. Helemaal top
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. Netjes dat ook de kok nog even aan onze tafel kwam.
Zelfs toen bleek dat onze gast wat teleurgesteld was over de keuze van het geserveerde hoofdgerecht uit het verrassingsmenu, werd dit onmiddellijk aangepast. Zeer netjes
We komen zeker nog een keer terug en zullen het restaurant ook bij vrienden aanbevelen.
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekend eten in gemoedelijke sfeer. Niet onbelangrijk: prima parkeergelegenheid.
Tip: aangeven wanneer je vanaf parkeerplaats de openbare weg op rijdt. Is voor buitenstaanders onduidelijk.
Odette M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
een dag te vroeg gekomen hadden ze toch nog plek voor ons twee. We hadden ons vergist in een dag. We stonden er wel voor joker, maar ze waren erg vriendelijk en zeer behulpzaam. We komen graag nog eens terug.
b.veldhoen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Door het gebruik van de AH-actie een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
We zullen het met een grotere groep nog eens proberen zonder de AH-actie
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben allen zeer genoten van de sfeer,bediening was super,ze hebben aandacht voor de klanten,in een woord super,we gaan er zeker vaker eten!
Van ons allemaal een 10 plus!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Luidruchtige locatie. Bekrompen zit ruimte. Het eten werd in hoog tempo geserveerd. Inktvisringen lekker gebakken maar niet zelf gemaakt. Varkenshaasje was erg droog en de frietjes waren niet zelf gemaakt. Nagerecht Dame Blanch was wel lekker.
Op de avond dat wij er zaten te eten, waren er ook 3 (grote) honden te gast. Bah.. Misschien een idee om dit bij reservering te vermelden.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voordat we aan tafel zaten werd er al gevraagd wat we wilden drinken. De drankjes werden snel gebracht en er werd al meteen gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken. Het voorgerecht was prima van smaak. Het vlees (varkenshaas) van het hoofdgerecht was veel te droog. Het nagerecht dame blanch was oké.
Vriendelijke bediening maar dat is voor ons geen reden om hier nog een keer te gaan eten.
fortmannvanherpen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd heel vriendelijke ontvangst. Vriendelijke eigenaar en personeel
Komen er regelmatig. Brabantse sfeer.
fijn terras in de zomer