Brasserie de Kroon

Markt 1 6271 BD Gulpen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie de Kroon

Brasserie de Kroon is prachtig gelegen aan rivier de Gulp in het Limburgse dorpje Gulpen. In de brasserie kun je kiezen uit een reguliere menukaart of een wildkaart en ook is er, zoals een Limburgse brasserie betaamt, een speciale kaart voor gebak en wafels. De kaart is bourgondisch, vol van gerookte vis, garnalenkroketjes en stoofpotjes, maar er zijn ook tapas en diverse buffetten. Van alle markten thuis hier in Gulpen, en de ontvangst is allerhartelijkst.

Meer informatie over restaurant Brasserie de Kroon

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geen lift
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Mooi terras langs de Gulp, avondzonnetje erbij, snelle bediening en goed klaar gemaakte gerechten. Middin in het Limburgse landschap.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten en vooral de konijnenbout is een echte aanrader! De bediening was vriendelijk tegen ons en het restaurant is fijn ingedeeld zodat je niet dicht op elkaar zit.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We komen terug
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een rustieke ambiance. Wij aten hier voor de eerste keer en hadden gekozen voor een gezamenlijk voorgerecht namelijk championship in een heerlijke saus. Het hoofdgerecht was zalm met pistache nootjes en een potje met stoofvlees in bierbeslag. Beide gerechten smaakten zeer goed. Het het kaasplankje als nagerecht was zeker de moeite waard. Al met al viel de rekening van € 75,00 (incl. Gooi) zeker niet tegen. Wanneer we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer terug.
remco V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
we hebben 7 oktober heerlijk gegeten. Er was volop aandacht voor onze jonge gasten 4 en 6 en zelfs de honden mochten mee.
remco V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten vanavond. Met de wensen van onze kleine gasten werd volop rekening gehouden en zelfs onze twee honden waren welkom.
Top avond, ga zo door de Kroon Gulpen !!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Goede plek en lekker eten.
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Waren 8+1 petsonen hebben heerlijk gegeten prijzen aan de ruime kant maar daar maakt de kwaliteit veel goed vriendelijk personeel en zeker de kok moet zich alleen wat meer tussen mensen begeven
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig terras en heerlijke biefstuk .
dorinej .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk ijs gegeten. Wel een rare buurman (snackbar zheng). we zaten midden op het terras vd kroon maar mijn vriend zat blijkbaar per ongeluk op een stoel van de snackbar en de buurman probeerde zonder woorden duidelijk te maken dat hij van zijn stoel af moest door met een stoel van het terras vd kroon aan te komen en beetje te gebaren. Bevreemdende situatie al met al.
Lorence W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heel ooi terras aan het water, met heerlijke biertjes. Een hele vriendelijke bediening en vooral lekker ijs. De ijscoupe was net schilderijtje.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een fijne sfeer en een warm ontvangst! Persoonlijke en zeer vriendelijke bediening, en lekker eten. De vriendelijke bediening is terug te vinden in de houding van de eigenaar echte Limburgse uitstraling . Ze hadden al vroeg in het seizoen asperges op het menu staan, de opgemaakte borden zagen er heerlijk uit. Ik kom hier graag nog eens terug om meer te proeven!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Afegelopen weekend hebben wij op aanraden van vrienden bij jullie kaasfondue gegeten. Hier hebben wij geen spijt van, het was echt overheerlijk. Vooral na een dagje wandelen. De bediening was ook heel vriendelijk en begaan. Al met al hebben wij genoten, en komen we zeker terug. Ga zo door!
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Traditioneel, Hollands : Dat is de eerste indruk van dit hotel / restaurant. Het was niet onze eerste keuze maar na de wandeling van het Pieterpad, wilden we graag snel wat gaan eten. Eten is prima voor de prijs. Eenvoudige kaart, maar passend voor het restaurant en asperges aan de kaart toegevoegd vanwege seizoen. Zeer nette en aardige bediening.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een schattig en romantisch familiehotel dat met zorg wordt gerund. Het diner was gevarieerd en goed bereid: carpaccio, varkensrack, kaasplankje en sinaasappel hangop (!). En, klein genoegen, ouderwets goed gebakken patat!
Mj S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Ouderwetse degelijkheid op het prachtige centrale plein in het stadje Gennep. De bediening is zeer vriendelijk, adequaat en oprecht dienstverlenend. Een degelijk Hollands menu zonder fratsen. Wat je ziet is wat je krijgt. Uitstekende huiswijn en nette prijzen.