Brasserie De Kromme Does

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk met mijn werkgever en collega's gegeten bij de Kromme Does, geweldige bediening niets is teveel, mijn collega wilde graag wat groene asperges met spek net als wij, alsjeblieft in een extra kommetje. Geweldig!. Het was topgezellig.
Derogee_r .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een gezellig avondje bij de Kromme Does gekozen voor het concept "Tafeltje Vol" dat zijn 4 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en 4 nagerechtjes. Die ook als hoofdgerecht op de kaart staan, vier keer per jaar is er een andere kaart voor dit concept. Je moet als je dit wilt wel van te voren reserveren dit i.v.m de verse inkoop van de ingrediënten Het was echt helemaal geweldig, op deze manier kan je van alles proeven en eten. Naast een pluim voor de chef,was alles prima bereid,ook de bediening meer dan goed. Er werd door de dames goed uitgelegd wat er allemaal op tafel kwam, ook werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Als je dus eens wat anders wil is "Tafeltje Vol" bij de Kromme Does een aanrader....
En het voordeel is dat er ieder kwartaal een andere samenstelling is zodat je door het jaar heen in vier keer uit eten gaan de gehele kaart hebt geproefd.
S_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Prima gegeten! De carpaccio was heerlijk en de spareribs waren geweldig, zo goed heb ik ze nog niet vaak gehad. Vriendelijke bediening met gevoel voor humor ook, hier kom ik zeker nog eens terug als ik weer in de buurt ben.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gezellig gegeten, hadden grote verwachtingen van de chateaubriand, viel wat tegen. Wijntje was lekker, evenals de desserts.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met een groep van 12 vrienden hebben we gegeten bij de Kromme Does. We hadden gekozen voor het concept "Tafeltje Vol" dat zijn 4 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechtjes en 4 nagerechtjes. Het was echt helemaal geweldig, op deze manier kan je van alles proeven en eten. Naast een pluim voor de kok, alles was prima bereid, was ook de bediening meer dan goed. Er werd door de meiden goed uitgelegd wat er allemaal op tafel kwam, ook werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was. En ook niet onbelangrijk: de glazen bleven niet lang leeg! Als je dus eens wat anders dan anders wil is "Tafeltje Vol" bij de Kromme Does een aanrader....
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lekker op het terras aan het water gegeten. Van te voren tafeltje vol gereserveerd en allergie doorgegeven. Hier werd goed rekening mee gehouden en er kwamen mooie aangepaste gerechten voor de persoon met een allergie.
Bediening was vriendelijk en de gerechten lekker. Niet heel bijzonder, maar wel allemaal goed op smaak. Leuke diversiteit ook in de gerechten.
Aan de binnenkant ziet het er sfeervol uit, je kan er goed aanleggen met de boot. Als je vanaf de kant van het dorp komt heeft het meer weg van een goedkoop wegrestaurant, hier moet je dus eerst even doorheen kijken.
Brigiet S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Lekker gegeten, asperges, sate en sliptong, alles was prima. Prijs/kwaliteit klopt. De bediening maakte het verschil! Elke heeft ons super geholpen, we hadden wat haast maar dit regelde ze geweldig!
Sabina D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vanmiddag geluncht bij de Kromme Does.
Vriendelijk personeel bediening was goed.
Heerlijk geluncht, de fragette carpaccio is zeker een aanrader. Ook rauwkost erbij geserveerd. Lekker op het terras gezeten was heerlijk.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Uitsluitend geluncht en twee keer hetzelfde besteld: de uitsmijter was zoals-ie moet zijn. Twee vers gesneden overheerlijke maisboterhammen, drie kakelverse scharreleitjes, beenham en mee-gesmolten jong belegen kaas. Voor de aangename verandering eens geserveerd op een rechthoekig bord en voorzien van heerlijk gehalveerde snoeptomaatjes, rucola en aangename dressing. Prijs/kwaliteit heel goed. Terras ligt aan her riviertje de Does. De koffie en zeer verse appelgebak was ook prima!
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Lekker gelunchd. Toen de zaak volliep (zaterdag, veel fietsers) werd het wel wat lastig om iemand van de bediening te pakken te krijgen. Maar verder: lekkere koffie, alles in orde.
Marijn31 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Wat een lekker eten en wat een crisisbediening. De bediening slaagde er in om al na een minuut de hele bestelling vergeten te zijn, zodat we weer helemaal overnieuw konden beginnen (schrijf het dan ook meteen de eerste keer op).

Eten was lekker, maar vervolgens zit je een uur te wachten in de hoop dat er weer iemand bij je tafeltje komt om je tweede koffie te kunnen bestellen. Vergeefse hoop, uiteindelijk reken je met dorst in je mond af. Wat een manier om klanten teleur te stellen, wat een amateurisme.
Rijkvinke .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
ondanks de goede berichten die we hadden gekregen van de keuken van dit restaurant is het mij erg tegen gevallen.
Bij het aanbevolen gerecht door de bediening viel het kalfsvlees met suas erg tegen. Wel was de varkenssaté lekker.
ook het voorgerecht voldeet niet aan onze verwachting.
de bediening liet lang op zich wachten en wist ook niet wat ze serveerden en ook na het eten werd de tafel niet opgeruimd.
al met al een ervaring om hier niet meer naar toe te gaan.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Prima gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Grote porties, smaakvol eten. Leuke lokatie aan het water. Alleen de aankleding binnen verdiend nog wat aandacht zoals losse snoertjes die langs het plafondbungelen
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Heerlijke gerechten, grote porties. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor als je in de buurt bent en zin hebt in eerlijk, goed eten voor een goede prijs. Mooie locatie aan het water